YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Επειδή τα μαμά τακάκια είναι οργανικά έχουν την τάση να φθείρονται εύκολα.
Τώρα που έκανα ένα καθαρισμό διαπίστωσα και αρκετή λάσπη πίσω από την έδραση του βραχίονα του πίσω φρένου που δεν το επανέφερε ακριβώς στην θέση του και ίσως και αυτό να έπαιξε το ρόλο του.
Αυτό που με έκανε να το ¨ψιλιαστώ είναι αυτό το video.
 

nickpyrgos

On The Road
Περιοχή
ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Όνομα
NIKOS
Μοτό
BMW GS 1200 triple black 2016
ΥΑΜΑΗΑ tenere 700 World Rally
οταν το 80% των χιλιομετρων σου ειναι ΧΩΜΑ αναγκαστικα στα 5.000-6.000 αλαζεις τακακια, γιατι το πισω φρενο ειναι αυτο που καταποναται περισσοτερο.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
το 25% είναι χώμα αλλά και όταν ο αναβάτης είναι 120 κιλά με τον εξοπλισμό του τότε η δύναμη που χρειάζεται να σταματήσει η μηχανή είναι μεγαλύτερη λόγω της ορμής
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Επειδή τα μαμά τακάκια είναι οργανικά έχουν την τάση να φθείρονται εύκολα.
Τώρα που έκανα ένα καθαρισμό διαπίστωσα και αρκετή λάσπη πίσω από την έδραση του βραχίονα του πίσω φρένου που δεν το επανέφερε ακριβώς στην θέση του και ίσως και αυτό να έπαιξε το ρόλο του.
Αυτό που με έκανε να το ¨ψιλιαστώ είναι αυτό το video.
Παρεμπιπτόντως,
ωραία τοποθέτηση τελικού ο "τύπος"!
/// Β
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Θα ξεκινήσω την διαδικασία παραγγελίας της πίσω σχάρας από τους Heavy Duties την οποία θα ολοκληρώσω την Παρασκευή 4 Ιουνίου. YAMAHA | Heavy Duties
Θέλει κάποιος κάτι άλλο από εκεί. Να σημειώσω ότι εκτός από τα έξοδα αποστολής (12€) έχει και έξοδα τράπεζας (8€) γιατί οι Ρουμάνοι δεν συνεργάζονται ακόμα με PayPal.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα ξεκινήσω την διαδικασία παραγγελίας της πίσω σχάρας από τους Heavy Duties την οποία θα ολοκληρώσω την Παρασκευή 4 Ιουνίου. YAMAHA | Heavy Duties
Θέλει κάποιος κάτι άλλο από εκεί. Να σημειώσω ότι εκτός από τα έξοδα αποστολής (12€) έχει και έξοδα τράπεζας (8€) γιατί οι Ρουμάνοι δεν συνεργάζονται ακόμα με PayPal.
Έξοδα τράπεζας 8 ευρώ;;; Είσαι σίγουρος; Πολλά μου φαίνονται. Στο ταμείο θα πας ή θα το κάνεις ηλεκτρονικά;
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Έξοδα τράπεζας 8 ευρώ;;; Είσαι σίγουρος; Πολλά μου φαίνονται. Στο ταμείο θα πας ή θα το κάνεις ηλεκτρονικά;
Είναι λάθος αλλά μικρό.
7€ ήταν η προμήθεια της Εθνικής Τράπεζας ενώ η σχάρα έκανε 53€ και τα μεταφορικά 12€.


Στάλθηκε από oneplus8
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν τη διαδικασία τη κάνεις με υπάλληλο της τράπεζας και σου τραβάνε το ποσό συνήθως στοιχίζει παραπάνω. Αν τη διαδικασία την έκανες μόνος σου μέσω web banking το ποσό είναι υπερβολικά μεγάλο. Βέβαια, Ρουμανία είναι αυτή....
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Μέσω mobile banking αλλά και πάλι πολλά μου φάνηκαν. Θα δοκιμάσω και άλλη τράπεζα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μέσω mobile banking αλλά και πάλι πολλά μου φάνηκαν. Θα δοκιμάσω και άλλη τράπεζα
Παλιοτερα ειχε και paypal, θα ειχε τους λόγους του για να το σταματησει. Επισης εστελνε με ΚΤΕΛ.
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Τελευταία επεξεργασία:

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Παιδιά έχει χρησιμοποιήσει κανένας το παρακάτω προϊόν για να κάνει τα λάστιχα tubless?

Έχω παραγγείλει απο Ιαπωνία για φίλο, πολύ εξυπηρετικοί και το προϊόν όντως, με Ιαπωνική φιλοσοφία.
Είναι πολύ καλό, θέλει πολύ προσοχή στην τοποθέτησή του και αν έχεις αλλάξει ζάντες θα πρέπει να βρεις την σωστή διάσταση. Αν οι ζάντες είναι μαμά, κανένα πρόβλημα. Αλλάζει όλη η αίσθηση του μπροστινού χωρίς σαμπρέλα.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Πόσο αλλάζει και ως προς τι;
Αλλάζει ως προς την αίσθηση του μπροστινού καθώς η ανάρτηση έχει μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος αλλά χάνεις και το βάρος της σαμπρέλας απο το μπροστινό γενικά που είναι σημαντικό όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κίνηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Έχω παραγγείλει απο Ιαπωνία για φίλο, πολύ εξυπηρετικοί και το προϊόν όντως, με Ιαπωνική φιλοσοφία.
Είναι πολύ καλό, θέλει πολύ προσοχή στην τοποθέτησή του και αν έχεις αλλάξει ζάντες θα πρέπει να βρεις την σωστή διάσταση. Αν οι ζάντες είναι μαμά, κανένα πρόβλημα. Αλλάζει όλη η αίσθηση του μπροστινού χωρίς σαμπρέλα.
Θα ήθελα feedback σε παρακαλώ όταν τοποθετηθεί και βγεί σε καμία βόλτα γιατί είναι απο τις μόντες που σκέφτομαι πολύ σοβαρά.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Κοίτα, μόνο καλά σχόλια έχω να πω αν τοποθετηθούν σωστά, ο φίλος έχει βάλει Tire Pressure Monitor, και νόμιζε ότι έχει χαλάσει το TPS. Κατεβάζεις την πίεση απίστευτα χαμηλά, απλά είναι πιο σωστό να έχεις ζάντα που τα πλαϊνά της να μπορούν να κρατήσουν καλύτερα το ελαστικό (Ο φίλος έχει βάλει μπροστά EXCEL στεφάνι. Δεν είναι δύσκολο, και αν λίγο ξέρει κανείς απο μηχανολογικά, η πίεση στο εσωτερικό, πιέζει ομοιόμορφα την ταινία προς την ζάντα, μειώνωντας την κατάσταση απώλειας αέρα. Λόγο άλλης ζάντας, το μπροστινό του έχασε αέρα, όμως μου είπε ότι όταν είδε στο TPS 5psi, νόμιζε ότι έχει γίνει παντόφλα όπως είπα. Σου δίνει τελείως άλλη αίσθηση το λάστιχο χωρίς σαμπρέλα. Εδώ, να προσθέσω πληροφορία για τις κόντρες. Δεν έχεις κόντρες στα ελαστικά. Τις χρειάζεσαι θα μου πεις? Μιας και οι κόντρες είναι μόνο για να μην γυρίσει το ελαστικό και κόψει την σαμπρέλα ή ξεζαντάρει. Στα μουΣ δεν έχω βάλει κόντρα ποτέ το 2017 στις μοτοσυκλέτες #1 και #2 στην Αφρική, δεν θεωρώ ότι χρειάζεται αν κάνεις σωστά την προετοιμασία σου με μουΣ ή Tubeless. Αν έχουμε σαμπρέλα, είναι τελείως άλλες οι διαδικασίες.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
οταν το 80% των χιλιομετρων σου ειναι ΧΩΜΑ αναγκαστικα στα 5.000-6.000 αλαζεις τακακια, γιατι το πισω φρενο ειναι αυτο που καταποναται περισσοτερο.
Γιατι ρε Νικολακη?Ολο με χειροφρενα μπαινεις?
 
Top Bottom