nickpyrgos
On The Road
Χάχα είσαι εσύ.. για να κανονίσουμε τίποτα για να μην χαλαρώνουμεΓιατι ρε Νικολακη?Ολο με χειροφρενα μπαινεις?
Στάλθηκε από το SM-G780F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χάχα είσαι εσύ.. για να κανονίσουμε τίποτα για να μην χαλαρώνουμεΓιατι ρε Νικολακη?Ολο με χειροφρενα μπαινεις?
Δεν λειτουργεί το λινκ. Ανέβασε τη φωτο από το κινητό απευθείας.Καλημέρα . Μια φωτό από τα μαρσπιέ που έβαλα Google Foto's ΟΕΜ yamaha wrf 450.
Όχι φίλε.
Τι θα γινόταν αμα έβρισκε σε βράχο δηλαδή ??? θα είχε μεγαλύτερη λακούβα απλά........γνώμη μου μη πάρεις τα νταμάρια που πουλάνε........μόλις τα κρατήσεις στο χέρι θα δείς πόσο θεόβαρα είναι........άσε που πιάνουν σε βάσεις στο ψευτοπλαίσιο που έχει η μηχανή από κάτω και άμα η ποδιά είνια μπετό δεν θα λακουβιάσει αλλά θα κόψει τη βάση από το ζόρι και μετά άντε πλήρωνε 3ψήφια νούμερα να τα φτιάξεις...........μη σε πάρω στο λαιμό μου βέβαια, αλλά για εμένα η μαμά ποδιά είναι γεμάτη λακουβάκια, έτσι πρέπει να είναι........άσε που είναι και η πιο σωστή από θέμα ύψους........οι άλλες το χαμηλώνουν το μηχανάκι...........είναι και η πιο σωστή γιατί είναι οβάλ και γλυστράει πάνω σε πέτρες και χώματα άμα βρεί η κοιλιά κάτω.........οι άλλες που είναι τετράγωνες σκαλώνουν.........Εκτός και αν σου αρέσει το πιο σκληροτράχηλο look, οπότε πάσο......Μόλις γύρισα από βόλτα Γεράνεια. Γενικά έχουν γεμίσει πέτρες κάποια σημεία στα μονοπάτια, λογικά λόγω καμμένου τοπίου, αλλά όχι κάτι ακραίο. Καθώς έπλενα βρήκα λακούβα στην ποδιά διαμέτρου μονόευρου. Δεν είχα σκοπό να την αλλάξω αλλά αν λακούβιασε τόσο εύκολα δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν αν έβρισκε σε βράχο. Οπότε μάλλον για αλλαγή με κόβω.
Σκέφτομαι την givi που φαίνεται να καλύπτει παραπάνω μέρη απο τις περισσότερες ποδιές ή την sw moto, δεν αποκλείω και την yamaha που χει το ραλλύ.
Έχει κανείς εντυπώσεις;
Δεν είναι θέμα εμφάνισης αλλά πρακτικότητας, μου φαίνεται πολύ ευπαθές που τσαλάκωσε τόσο εύκολα, να μην πληρώνω τριψήφια νούμερα θέλω. Υποθέτω, ότι αν έβρισκε σε βράχο θα τσαλάκωνε αρκετά ώστε να βρεί σε λαιμούς ή κινητήρα πιστεύω. Δεν έχω εικόνα από αφτερμαρκετ ή του "ραλλύ" τοποθετημένα γι αυτό ρωτάω γνώμες. Περίεργο μου φαίνεται να χαμηλώνει το μηχανάκι και να έχει λάθος σχήμα ειδικά της yamaha. Εκτός αν το βάλαν μόνο για πουλ μουρ που μου σκάει λίιιιγο περίεργο.Τι θα γινόταν αμα έβρισκε σε βράχο δηλαδή ??? θα είχε μεγαλύτερη λακούβα απλά........γνώμη μου μη πάρεις τα νταμάρια που πουλάνε........μόλις τα κρατήσεις στο χέρι θα δείς πόσο θεόβαρα είναι........άσε που πιάνουν σε βάσεις στο ψευτοπλαίσιο που έχει η μηχανή από κάτω και άμα η ποδιά είνια μπετό δεν θα λακουβιάσει αλλά θα κόψει τη βάση από το ζόρι και μετά άντε πλήρωνε 3ψήφια νούμερα να τα φτιάξεις...........μη σε πάρω στο λαιμό μου βέβαια, αλλά για εμένα η μαμά ποδιά είναι γεμάτη λακουβάκια, έτσι πρέπει να είναι........άσε που είναι και η πιο σωστή από θέμα ύψους........οι άλλες το χαμηλώνουν το μηχανάκι...........είναι και η πιο σωστή γιατί είναι οβάλ και γλυστράει πάνω σε πέτρες και χώματα άμα βρεί η κοιλιά κάτω.........οι άλλες που είναι τετράγωνες σκαλώνουν.........Εκτός και αν σου αρέσει το πιο σκληροτράχηλο look, οπότε πάσο......
Ρυθμισε sag μπρος πισω. Αν δεν πιανεις φορτωμενος το 30% τοτε ρυθμισε τα να ειναι ιδιο και μπροστα και πισω.Να κάνω μια ερώτηση σε κατόχους ή πάσης φύσεως γνωστές; Εχω προσεξει οτι στις υψηλές ταχύτητες (άνω των 150) ξεκινάει μια ταλάντωση που με αναγκαζει να κόψω αμέσως, ενώ δεν ηρεμεί αμέσως η μηχανή, θελει αρκετά μέτρα για να σταματήσει. Δεν με προβληματίζει ιδιαίτερα αφου σε αυτές τις ταχύτητες δεν κινούμαι συχνά, αλλά με εχει τρομάξει οταν εχει συμβεί. Το ίδιο συμβαίνει σε έντονη επιτάχυνση και σε μικρότερη ταχύτητα (πχ. 140). Αρχικα νόμιζα ότι είναι το κουτί πίσω, το έβγαλα κανει το ίδιο σε λιγο πιο υψηλη ταχύτητα (160) αλλα οχι το ίδιο έντονα. Το επόμενο που θα δοκιμάσω είναι να κατεβάσω το εμπρός φτερό στη χαμηλότερη θέση μήπως περνάει αερας στα πολλά γιατι το εχω στην ανώτερη θέση. Πιέσεις ελαστικων είναι 32,36 οτι λεει το μανουαλ.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Μήπως πέρασες από γνωστό κατάστημα μεταχειρισμένων στην Μιχαλακοπούλου ;Την είχα ακίνητη περίπου 1,5 μήνα. Θυμάμαι είχα περίπου ~8,5 χιλιάδες χιλιόμετρα συνολικα..και τσακ σήμερα που την έβαλα μπρστά δέιχνει ~4,5...και να θελα να κρύψω χιλιόμετρα για να την πουλήσω δεν θα το έκανα τόσο εύκολα
Πάιζει κάποιο στοιχείο στην LCD να μην παίρνει ρεύμα. Επίσης οι LCD είναι ευαίσθητες σε παρατεταμένες υψηλες θερμοκρασίες και πολύ αργές σε χαμηλές θερμοκρασίες.Το μόνο που σκέφτομαι είναι δυσλειτουργία στην οθόνη..μπορεί να τα παιξε με τη ζέστη. Ηλιος δεν την έβλεπε αλλά είναι σε χωρό πυλωτής.
Για τους δύσπιστους θα ανεβάσω φωτό από το service που έκανα το χειμώνα και σήμερα
Ναι εγώ. Με επιανε έντονος πόνος στον αυχένα. Έβαλα αποστάτες 30mm και ίσιωσα. Φτηνό κια εύκολο. Μετά παιξε λιγο με την κλίση στο τιμόνι για καλύτερο αποτέλεσμα. Μετά κάθεσαι πιο πίσω, οπότε και θα λυθεί το θέμα με τα γόνατα.Έχω δύο προβλήματα εργονομίας τα οποία νομίζω συνδέονται μεταξύ τους κάνω μια ερώτηση μήπως τα έχει λύσει κανείς.
Είμαι 1.70. Αν κάτσω στο σημείο της σέλας που με βολεύει με τραβάει η πλάτη στο ύψος της άρθρωσης. Αν κάτσω πιο μπροστά με πιάνει πίσω από το γόνατο στην αρχή της γάμπας. Αυτό στην 1 ώρα οδήγησης περίπου. Έχω και στα δύο σημεία τραυματισμούς αλλά δεν μ έχει ξαναπιάσει σε μηχανάκι. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο;
Έβαλες αποστάτες που πάνε πάνω και πίσω υποθέτω , όχι απλά πάνω. Ευχαριστώ!Ναι εγώ. Με επιανε έντονος πόνος στον αυχένα. Έβαλα αποστάτες 30mm και ίσιωσα. Φτηνό κια εύκολο. Μετά παιξε λιγο με την κλίση στο τιμόνι για καλύτερο αποτέλεσμα. Μετά κάθεσαι πιο πίσω, οπότε και θα λυθεί το θέμα με τα γόνατα.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk