YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Έβαλες αποστάτες που πάνε πάνω και πίσω υποθέτω , όχι απλά πάνω. Ευχαριστώ!
Εγω εβαλα μόνο πάνω και δούλεψε. Υποθέτω αυτοί που πάνε πιο πίσω ισως σε βολέψουν περισσότερο. Το ύψος μου είναι 177.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ότι σου είπε ο stefos αλλά να βάλεις να πηγαίνει κ πίσω , εύκολη λύση είναι .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Πάιζει κάποιο στοιχείο στην LCD να μην παίρνει ρεύμα. Επίσης οι LCD είναι ευαίσθητες σε παρατεταμένες υψηλες θερμοκρασίες και πολύ αργές σε χαμηλές θερμοκρασίες.
έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή που λες..."μα πόσο μαλ@@κας πχια"...είχα διορθώσει την ώρα και χωρίς να το καταλάβω άλλαξα τις ρυθμίσεις από χιλιόμετρα και μίλια..."μα πόσο μαλ@@κας πχια"

ακόμα παιδιά γελάω
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή που λες..."μα πόσο μαλ@@κας πχια"...είχα διορθώσει την ώρα και χωρίς να το καταλάβω άλλαξα τις ρυθμίσεις από χιλιόμετρα και μίλια..."μα πόσο μαλ@@κας πχια"

ακόμα παιδιά γελάω
Ειχα πάθει το ίδιο. Αλλα έβλεπα τα χαω σε μαω.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Επειδή ο καιρός που θα βάλω πίσω ελατήριο πλησιάζει , θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει προοδευτικό της hyperpro στο τενερέ και αν έμεινε ικανοποιημένος;;;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Επειδή ο καιρός που θα βάλω πίσω ελατήριο πλησιάζει , θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει προοδευτικό της hyperpro στο τενερέ και αν έμεινε ικανοποιημένος;;;
Δεν έχω αντικαταστήσει το ελατήριο αλλα στο Τ7 το μοχλικο ειναι αυτο που κάνει την προδευτικοτητα στην απόσβεση (μαλακή στο πρώτο μέρος της διαδρομής και σκληρότερη στη συνέχεια). Δε νομίζω ότι θα προτιμούσα προδευτικο ελατήριο για το αμορτισέρ για τον παραπάνω λόγο. Ας πουν ωστόσο όσο φοράνε.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Heisenberg

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
T7
Καλησπέρα και πάλι στην παρέα. Έχοντας κάνει αισίως περίπου 3000 χλμ με το Tenere παρατήρησα ότι το βοηθητικό στήριγμα για το κοντέρ πλέον μας άφησε χρόνους. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα πάρει το ίδιο με αυτό της ομαδικής παραγγελίας, αλλά ένα άλλο από ebay. Πιστεύετε αξίζει να πάρω καινούργιο ή να το αφήσω έτσι όπως είναι;
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Καλησπέρα και πάλι στην παρέα. Έχοντας κάνει αισίως περίπου 3000 χλμ με το Tenere παρατήρησα ότι το βοηθητικό στήριγμα για το κοντέρ πλέον μας άφησε χρόνους. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα πάρει το ίδιο με αυτό της ομαδικής παραγγελίας, αλλά ένα άλλο από ebay. Πιστεύετε αξίζει να πάρω καινούργιο ή να το αφήσω έτσι όπως είναι;
Και εγώ που το πήρα από την ομαδική μου έχει σπάσει.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εγω σε αυτο της ομαδικης το ξάπλωσα σε μια επίπεδη επιφάνεια και το γέμισα με εποξική κόλλα δυο συστατικών. Μέχρι στιγμής είναι όπως το έβαλα. Και να χάλαγε αυτο θα το αγοραζα παλι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Heisenberg

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
T7
Κατάλαβα. Μάλλον είναι ψιλοκαταδικασμενο να σπάσει. Η πλάκα είναι ότι έσπασε μέσα στην πόλη (μάλλον απ τις λακκούβες) και όχι στους χωματόδρομους που έχω πάει! Επίσης πήρα, αλλά δεν την τοποθέτησα ακόμα, την ζελατίνα της Ermax η οποία είναι +8cm μεγαλύτερη της εργοστασιακής (δηλαδή 35cm συνολικά, για οδηγό 1.83m). Έβλεπα και ακόμη μια της Puig στα 41cm αλλά νομίζω θα εξέχει πολύ και θα φαίνεται άσχημο. Έχει κάποιος εμπειρία απ τις συγκεκριμένες; Θα γράψω και γω εντυπώσεις μετά από μερικά χλμ.
 

Heisenberg

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
T7
Επανέρχομαι για να παραθέσω την εμπειρία μου για την συγκεκριμένη ζελατίνα. Δύο πραγματάκια παρατήρησα, πρώτον ότι παρέχει μεγαλύτερη προστασία στο στήθος/ώμους και δεύτερον καλύτερη κάλυψη στο κεφάλι με ταυτόχρονη μείωση του θορύβου στο κράνος (λόγω του αέρα). Για το δικό μου ύψος θεωρώ ότι είναι οριακό το συγκεκριμένο μέγεθος ζελατινας. Ίσως μερικές φορές ένιωσα ότι έπρεπε να αφήσω το σώμα μου να "κάτσει" για να μην ακούγεται ο αέρας στο κράνος. Αν κάποιος είναι ψηλότερος τότε κατά τη γνώμη μου καλύτερα να πάει στην ζελατίνα της Puig στα 41cm. Αυτά..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κατάλαβα. Μάλλον είναι ψιλοκαταδικασμενο να σπάσει. Η πλάκα είναι ότι έσπασε μέσα στην πόλη (μάλλον απ τις λακκούβες) και όχι στους χωματόδρομους που έχω πάει! Επίσης πήρα, αλλά δεν την τοποθέτησα ακόμα, την ζελατίνα της Ermax η οποία είναι +8cm μεγαλύτερη της εργοστασιακής (δηλαδή 35cm συνολικά, για οδηγό 1.83m). Έβλεπα και ακόμη μια της Puig στα 41cm αλλά νομίζω θα εξέχει πολύ και θα φαίνεται άσχημο. Έχει κάποιος εμπειρία απ τις συγκεκριμένες; Θα γράψω και γω εντυπώσεις μετά από μερικά χλμ.
Εγω δοκιμασα αυτό : https://t7rally.com/shop/ols/products/t7-tenere-700-screen-adjuster-kit
Μαξ επέκταση είναι 8.5cm.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Σκέφτηκα να ανοίξω αυτο το θέμα ωστε να αναρτηθούν λύσεις επισκευές σίγουρα για οσους το εχουν και για ολους που το σκέφτονται.
Μετα λοιπον την αγορα του οσο και πριν η αναζήτηση διάφορων τεχνικών θεμάτων στο διαδίκτυο ειναι ατελείωτη απο διάφορους στο εξωτερικό οπου πραγματικά το εχουν λυσει οσο δεν παει με διάφορα βίντεο και άρθρα οπου σε κατατοπίζουν πληρως.
Ετσι λοιπον μετα απο ενα βιντεο το οποιο εχει αναρτηθει στο YOUTUBE και στο θέμα εδω μεσα του Τ7 ειναι η αστοχία της YAMAHA στην πισω αναρτηση και το μοχλικο στα οποια οι βιδες και οι φωλιές δεν ειναι γρασαρισμένες. Οποτε ειναι μια εργασία κατα την γνωμη μου που πρεπει να γινει άμεσα.

Ξεκινώντας λοιπον σηκώνουμε το μηχανάκι για να βγάλουμε τον τροχό λυνωντας με 27 απο αριστερα και βγαζοντας τον αξονα και το τροχο





στη συνεχεια βλεπουμε το μοχλικο και την πισω αναρτηση


και λυνουμε τις τρεις βιδες οπου θα χρειαστουμε 17αρι γερμανοπολυγωνο και καρυδακι 17 , 14αρι καρυδακι


βγαζουμε τρεις βιδες παξιμαδια και 3 δαχτυλιδια αντιστοιχα απο καθε φωλια και τους 2 βραχιονες




και γρασάρουμε παντού και τα πάντα με γράσο αδιάβροχο οπως και τις βιδες με τα δαχτυλιδια







βαζουμε ολες τις βιδες σκουπιζουμε και σφιγγουμε

ΒΙΔΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 45Νm
ΒΙΔΕΣ ΤΩΝ ΒΡΑΧΙΟΝΩΝ 48 Νm


Τελος βαζουμε τροχο

καλη επιτυχια.
Ωραιος bro μου!
Έκανες καλή δουλειά πριν αρχίσουν τα τριξιματα.
Τι γρασσο έβαλες?
Μολύβδου μαύρο?
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ωραιος bro μου!
Έκανες καλή δουλειά πριν αρχίσουν τα τριξιματα.
Τι γρασσο έβαλες?
Μολύβδου μαύρο?
αδιαβροχο κοκκινο αεροπορικου τυπου απο τη δουλεια
 

Heisenberg

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
T7

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πως είναι; το χα τσεκάρει κι αυτό αλλά διάβασα ότι περνάει αρκετός αέρας από κάτω όταν σηκώσεις ψηλά την Ζελατίνα. Ισχύει;
Την δουλειά που το θελω την κάνει. Να πηγαινει δηλαδη στις ψηλές ταχύτητες το στροβιλισμό που μου σκάει ακριβώς στο κράνος πιο πάνω.

Επίσης μπορείς σε χωματάδες να την κατεβάσεις χαμηλά αν σε ενοχλεί στο τέρμα πάνω.

Αερας περνάει απο κάτω, αλλά δεν μπορω να πω οτι δημιουργεί κάποιο θέμα στον αέρα που τρως.

Το βασικό προβλημα είναι ότι τα ζωύφια και εντομα που προσκρούουν στο μηχανάκι καθώς κινείται στο δρόμο πλέον απλώνονται και σε άλλα σημεία. :roflmao:.

Νομίζω πάντως, για μένα, μία πιο χαμηλή ζελατίνα θα έκανε την ίδια δουλεια.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022

Ποια είναι η άποψή σας για το βίντεο του Χελιώτη...????...Παίζει να κάνει καλό αυτό που λέει ή είναι αστικοί μύθοι των παλιών γκουρού ???? Μήπως πατινάρει μετά ???
Επειδή σκέφτομαι να αναβαθμίσω σε Rekluse το 701 και το έχω ψάξει λίγο το θέμα, το αντίστοιχο κομμάτι που κρατάει ο κος Χελιώτης έχει αρκετές τρύπες στο 701.
Το είδα με τα μάτια μου στο συνεργείο το καλοκαίρι που το άνοιξαν για έλεγχο μιας και είχα ζορίσει συμπλέκτη και μύριζε καμμένο.

Βρήκα και ένα βίντεο που φαίνεται όταν το βγάζει και το παίρνει στο χέρι στο 6:45


Επίσης οι δίσκοι πρέπει να μείνουν ολονυκτία ποτισμένοι σε λάδι για να λιπανθούν πολυ καλά πριν μπουν μέσα.

Οπότε μου φαίνεται καλή μόντα οι εξτρα τρύπες.


EDIT: σε αυτό το βιντεο στο 9:30 φαίνονται ακόμα καλύτερα οι τρύπες για λίπανση
 
Τελευταία επεξεργασία:

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Εγω να ρωτησω κατι μιας κ καποτε σε καμπανα απο σκουτερ εκανα τρυπες επισης για περισσοτερο αερα. Μαλιστα αργοτερα που απεκτησα το 800αρι ηθελα το βολαν επισης να του κανω τρυπες για περισσοτερο λαδι. Ομως αυτα ξερω δν μπορεις να τα κανεις με το χερι σου στον αερα. Δεν θελει τορνο ωστε να ζυγιστει σωστα; Γιατι ο Χελιωτης το θεωρησε πολυ ευκολο.
 
Top Bottom