DomieMic65
Μέλος
- Όνομα
- Μιχάλης
- Μοτό
- T700
Και πως μπορώ να το ελέγξω αυτό;Ναι. Τον σφίγγουν λάθος οι περισσότεροι.
Πριν λίγο καιρό με έπιασε λάστιχο σε μια βόλτα και τον τροχό τον έσφιξε ένας μάστορας που ευτυχώς βρήκα και μου άλλαξε σαμπρέλα.
Και πως μπορώ να το ελέγξω αυτό;Ναι. Τον σφίγγουν λάθος οι περισσότεροι.
Οι leovince λέει ότι η εξάτμιση της δεν είναι συμβατή με την εργοστασιακή βάση για τις βαλίτσες. Οι υπόλοιπες εταιρίες που έχω ψάξει εκτός της SC project δεν αναφέρουν πληροφορίες σχετικά με την συμβατότητα με άλλα αξεσουάρ.Όλες οι "χαμηλές" υποθέτω θα είναι μιας και είναι μικρότερες από την εργοστασιακή. Για τις "ψηλές" δεν έχω ιδέα τι θα γίνεται.
Επίσης με την σκόρπιον κέρδισα κάμποσα εκατοστά απόσταση από το ψαλίδι και σε ύψος και σε πλάτος (λόγω μικρότερου μήκους και οβάλ σχήματος).
Θανάση στα περισσότερα manual ιδιαίτερα στα χωμάτινα προτείνουν έλεγχο και σφίξιμο ,μετά το στρώσιμο. Στο manual που απευθύνεται στον μηχανικό εννοώ.Μάλλον τερμάτισε η ανάρτηση ...
Θεωρώ αδιανόητο στα 2.300 km να θέλει σύσφιξη στα ρουλεμάν του λαιμού...
Νομίζω ότι πρέπει σύντομα να βάλεις τελικό aftermarket και μάλιστα ξετάπωτο...Και μιας και έχω ξεκινήσει τις ερωτήσεις ψείρικες ή μη... και να με συμπαθάτε που σας πρήζω!!!
Οδηγώντας ακούω από το πίσω μέρος έναν περίεργο και κουραστικό θα έλεγα, περιοδικό θόρυβο/βόμβο. Σαν κάτι να μη γυρνάει όπως πρέπει.. δεν ξέρω πως να το περιγράψω ακριβώς. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι ο θόρυβος του ελαστικού στην άσφαλτο ή από την εξάτμιση ή ότι...
Νομίζω πως πιο έντονα το αντιλαμβάνομαι με 4η τις 4-5000rpm. Πάντως δεν είναι κάτι συνεχές.. έχει περιοδικότητα τύπου "βουμ βουμ βουμ.." Ξέρω δίνω τροφή για τρελό δούλεμα αλλά αλήθεια το ακούω..
Έλεγχο ναι αλλά και σφίξιμο...?Θανάση στα περισσότερα manual ιδιαίτερα στα χωμάτινα προτείνουν έλεγχο και σφίξιμο ,μετά το στρώσιμο. Στο manual που απευθύνεται στον μηχανικό εννοώ.
Νομίζω πως με όλους τους θορύβους που ανά διαστήματα αναφέρεις δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Ψυχολογικό είναι περισσότερο.Και μιας και έχω ξεκινήσει τις ερωτήσεις ψείρικες ή μη... και να με συμπαθάτε που σας πρήζω!!!
Οδηγώντας ακούω από το πίσω μέρος έναν περίεργο και κουραστικό θα έλεγα, περιοδικό θόρυβο/βόμβο. Σαν κάτι να μη γυρνάει όπως πρέπει.. δεν ξέρω πως να το περιγράψω ακριβώς. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι ο θόρυβος του ελαστικού στην άσφαλτο ή από την εξάτμιση ή ότι...
Νομίζω πως πιο έντονα το αντιλαμβάνομαι με 4η τις 4-5000rpm. Πάντως δεν είναι κάτι συνεχές.. έχει περιοδικότητα τύπου "βουμ βουμ βουμ.." Ξέρω δίνω τροφή για τρελό δούλεμα αλλά αλήθεια το ακούω..
Ναι το έχω σκεφτεί αυτό... Πρέπει να το κάνω κάποια στιγμή.Νομίζω πως με όλους τους θορύβους που ανά διαστήματα αναφέρεις δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Ψυχολογικό είναι περισσότερο.
Βρες κάποιον άλλο με Τ700 και ανταλλάξτε τις μηχανές σας για λιγα χιλιόμετρα να ηρεμήσεις. Να δεις ότι ρολάρει όπως το άλλο Τ700 και όλα καλά.
Ευτυχώς δεν έχεις ξηροκαμπανο monster...Ναι το έχω σκεφτεί αυτό... Πρέπει να το κάνω κάποια στιγμή.
Γενικά είμαι λίγο ψείρας με τους διάφορους θορύβους (και λόγω επαγγέλματος ) και επειδή δεν έχω εμπειρία με το εν λόγω μοτέρ δεν ξέρω τι είναι φυσιολογικό κ τι όχι.
Ε με αυτά ξέρεις εκ των προτέρων ότι θα ακούς την Άρτα και τα Γιάννενα … χαχαχαΕυτυχώς δεν έχεις ξηροκαμπανο monster...
Καθολου κουφοΈλεγχο ναι αλλά και σφίξιμο...?
Μου φαίνεται κουφό...
Ναι αυτή εννοώ ψηλή. Είτε mivv, είτε sc , είτε hp corse παίζει να βρίσκει.
Αν δεν κάνω λάθος ο Dimitris Dims έχει τούρατεκ με akrapovic (euro 4) τελικό
Πραγματικά αυτή η μ@λ…α που πάνε ευθεία από Αιόλου προς Πατησίων είναι εγκληματική.. βέβαια αν βλέπεις κ λεωφορείο των ματ να το κάνει τότε νομιμοποιούνται όλοι…καλησπέρα ,
με την εξάτμιση πάει κοντά στα κάγκελα λίγα εκατοστά διαφοράς , συνήθως όταν έχει πέσει από την δεξιά μεριά θέλει το κόλπο που σπρώχνεις την εξάτμιση με το πόδι για να την φέρεις εκεί που πρέπει , η εξάτμισή δεν έχει πάθει ποτέ ούτε γρατζουνιά αλλά παραμένει το πρόβλημα με το ψαλίδι ....
Πριν ένα μήνα είχα ένα τροχαίο με ένα μοτοσικλετιστή και σύρθηκα για αρκετά μέτρα χωρίς μεγάλες ζημίες και μεγάλους τραυματισμούς πέρασε κοκκινο και παράνομα συνέχισε ευθεία ενώ έπρεπε να κάνει τον κύκλο της ομονοίας ( παραλίγο μετωπική ) αλλά λόγο δύναμής και βάρους μηχανής έσπρωξε την εξάτμιση στο ψαλίδι οπότε έκανε μεγάλο φάγωμα , η εξάτμισή δεν έπαθε τίποτα .
Τα πίσω κάγκελα δεν πάθανε τίποτα ένα βάψιμό χρειάζονται λόγο τρίβεις το μπροστά έφαγε την μεγαλύτερη δύναμη αλλά ήμουν τυχερός που είχα τα μικρά τσαντάκια απo touratech και δεν προχώρησε παραπάνω η ζημιά
Τα μάτια 14 μάγκες ακόμα και στις μοτοσυκλέτες ο άλλος που με τράκαρε είναι τυχερός που ζεί μιας και ήμουν συγκεντρωμένος και κατάφερα και είδα την σκιά του μέσα από τα παράθυρα ενός τρόλεϊ ενώ αυτός πάγωσε και μάγκωσε και δεν αντέδρασε. Μόλις βγήκε μπροστά από την μούρη του τρόλεϊ με αποτέλεσμα να μου κλίσει τον δρόμο και να κάνω παντιλικια και κολιες για να το μαζέψω και να βρω κενό να περάσω ανάμεσα στο τρόλεϊ και στο σκούτερ του . Το τροχαίο συνέβη στο τέλος ακριβώς της Πατησίων με κατεύθυνση Σταδίου , αυτός εκανε την κλασική μαλακία που ολοι οσοι έχουν περάσει έστω και μια φορα θα το έχουν δει το λέω για να έχετε το νου σας γιατί την είχα γλυτώσει ξανά δυο φορές και ήρθε η τρίτη και φαρμακερή
το σημείο είναι αυτό : 28is Oktovriou 9-1 to Travel documents international
Αυτός ήταν από Αιόλου και έπρεπε να συνεχίσει αριστερά προς ομόνοια αλλά είχε τάσεις αυτοκτονίας και επέλεξε να πάει απέναντι ...\
φοράτε μπουφάν το καλοκαίρι παιδία, εγώ έστω και με level 1 προστασίες έσωσα τον αγκώνα μου και των ωμο μου , μην πω για τα εγκαύματα που γλύτωσα με θερμοκρασία 30 κατί βαθμούς και ντάλα μεσημέρι ...
Προσοχή στους δρόμους !!!