YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ναι. Τον σφίγγουν λάθος οι περισσότεροι.
Και πως μπορώ να το ελέγξω αυτό;
Πριν λίγο καιρό με έπιασε λάστιχο σε μια βόλτα και τον τροχό τον έσφιξε ένας μάστορας που ευτυχώς βρήκα και μου άλλαξε σαμπρέλα.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πρέπει, αφού σφιξεις τον άξονα με το 19 αλλεν να χαλαρώσεις τις βίδες του καλαμιού και να πατήσεις 2-3 φορές φρένο πιέζοντας την ανάρτηση να βυθιστεί. Μετά σφιγγεις τις βίδες και είσαι οκ.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Όλες οι "χαμηλές" υποθέτω θα είναι μιας και είναι μικρότερες από την εργοστασιακή. Για τις "ψηλές" δεν έχω ιδέα τι θα γίνεται.
Επίσης με την σκόρπιον κέρδισα κάμποσα εκατοστά απόσταση από το ψαλίδι και σε ύψος και σε πλάτος (λόγω μικρότερου μήκους και οβάλ σχήματος).
Οι leovince λέει ότι η εξάτμιση της δεν είναι συμβατή με την εργοστασιακή βάση για τις βαλίτσες. Οι υπόλοιπες εταιρίες που έχω ψάξει εκτός της SC project δεν αναφέρουν πληροφορίες σχετικά με την συμβατότητα με άλλα αξεσουάρ.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Και μιας και έχω ξεκινήσει τις ερωτήσεις ψείρικες ή μη... και να με συμπαθάτε που σας πρήζω!!!:)
Οδηγώντας ακούω από το πίσω μέρος έναν περίεργο και κουραστικό θα έλεγα, περιοδικό θόρυβο/βόμβο. Σαν κάτι να μη γυρνάει όπως πρέπει.. δεν ξέρω πως να το περιγράψω ακριβώς. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι ο θόρυβος του ελαστικού στην άσφαλτο ή από την εξάτμιση ή ότι...
Νομίζω πως πιο έντονα το αντιλαμβάνομαι με 4η τις 4-5000rpm. Πάντως δεν είναι κάτι συνεχές.. έχει περιοδικότητα τύπου "βουμ βουμ βουμ.." Ξέρω δίνω τροφή για τρελό δούλεμα αλλά αλήθεια το ακούω..:happy::happy:
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μάλλον τερμάτισε η ανάρτηση ...
Θεωρώ αδιανόητο στα 2.300 km να θέλει σύσφιξη στα ρουλεμάν του λαιμού...
Θανάση στα περισσότερα manual ιδιαίτερα στα χωμάτινα προτείνουν έλεγχο και σφίξιμο ,μετά το στρώσιμο. Στο manual που απευθύνεται στον μηχανικό εννοώ.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ν
Και μιας και έχω ξεκινήσει τις ερωτήσεις ψείρικες ή μη... και να με συμπαθάτε που σας πρήζω!!!:)
Οδηγώντας ακούω από το πίσω μέρος έναν περίεργο και κουραστικό θα έλεγα, περιοδικό θόρυβο/βόμβο. Σαν κάτι να μη γυρνάει όπως πρέπει.. δεν ξέρω πως να το περιγράψω ακριβώς. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι ο θόρυβος του ελαστικού στην άσφαλτο ή από την εξάτμιση ή ότι...
Νομίζω πως πιο έντονα το αντιλαμβάνομαι με 4η τις 4-5000rpm. Πάντως δεν είναι κάτι συνεχές.. έχει περιοδικότητα τύπου "βουμ βουμ βουμ.." Ξέρω δίνω τροφή για τρελό δούλεμα αλλά αλήθεια το ακούω..:happy::happy:
Νομίζω ότι πρέπει σύντομα να βάλεις τελικό aftermarket και μάλιστα ξετάπωτο...:p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θανάση στα περισσότερα manual ιδιαίτερα στα χωμάτινα προτείνουν έλεγχο και σφίξιμο ,μετά το στρώσιμο. Στο manual που απευθύνεται στον μηχανικό εννοώ.
Έλεγχο ναι αλλά και σφίξιμο...?
Μου φαίνεται κουφό...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλά όταν λέμε σφίξιμο μην φαντάζεσαι τίποτα τρελό . 1/8 τής στροφής το πολύ...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Και μιας και έχω ξεκινήσει τις ερωτήσεις ψείρικες ή μη... και να με συμπαθάτε που σας πρήζω!!!:)
Οδηγώντας ακούω από το πίσω μέρος έναν περίεργο και κουραστικό θα έλεγα, περιοδικό θόρυβο/βόμβο. Σαν κάτι να μη γυρνάει όπως πρέπει.. δεν ξέρω πως να το περιγράψω ακριβώς. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι ο θόρυβος του ελαστικού στην άσφαλτο ή από την εξάτμιση ή ότι...
Νομίζω πως πιο έντονα το αντιλαμβάνομαι με 4η τις 4-5000rpm. Πάντως δεν είναι κάτι συνεχές.. έχει περιοδικότητα τύπου "βουμ βουμ βουμ.." Ξέρω δίνω τροφή για τρελό δούλεμα αλλά αλήθεια το ακούω..:happy::happy:
Νομίζω πως με όλους τους θορύβους που ανά διαστήματα αναφέρεις δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Ψυχολογικό είναι περισσότερο.
Βρες κάποιον άλλο με Τ700 και ανταλλάξτε τις μηχανές σας για λιγα χιλιόμετρα να ηρεμήσεις. Να δεις ότι ρολάρει όπως το άλλο Τ700 και όλα καλά.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Νομίζω πως με όλους τους θορύβους που ανά διαστήματα αναφέρεις δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Ψυχολογικό είναι περισσότερο.
Βρες κάποιον άλλο με Τ700 και ανταλλάξτε τις μηχανές σας για λιγα χιλιόμετρα να ηρεμήσεις. Να δεις ότι ρολάρει όπως το άλλο Τ700 και όλα καλά.
Ναι το έχω σκεφτεί αυτό... Πρέπει να το κάνω κάποια στιγμή.
Γενικά είμαι λίγο ψείρας με τους διάφορους θορύβους (και λόγω επαγγέλματος :) ) και επειδή δεν έχω εμπειρία με το εν λόγω μοτέρ δεν ξέρω τι είναι φυσιολογικό κ τι όχι.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ναι το έχω σκεφτεί αυτό... Πρέπει να το κάνω κάποια στιγμή.
Γενικά είμαι λίγο ψείρας με τους διάφορους θορύβους (και λόγω επαγγέλματος :) ) και επειδή δεν έχω εμπειρία με το εν λόγω μοτέρ δεν ξέρω τι είναι φυσιολογικό κ τι όχι.
Ευτυχώς δεν έχεις ξηροκαμπανο monster...;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έλεγχο ναι αλλά και σφίξιμο...?
Μου φαίνεται κουφό...
Καθολου κουφο
Στο ΤΑ αλλαξα ρουλεμαν τιμονιου εντος εγγυησης καπου στις 5000 χλμ και μετα απο μερικες χωματινες διελευσεις γιατι δεν εγινε ελεγχος και σφιξιμο οταν επρεπε
Στο δε crf αντιθετα χρειαστηκε να λασκαρω λιγο τα ρουλεμαν γιατι δεν γυρναγε το τιμονι ελευθερα και πηγενε σαν μεθυσμενο οταν κινιομουν με λιγα χλμ/ω
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Ναι αυτή εννοώ ψηλή. Είτε mivv, είτε sc , είτε hp corse παίζει να βρίσκει.
Αν δεν κάνω λάθος ο Dimitris Dims έχει τούρατεκ με akrapovic (euro 4) τελικό

καλησπέρα ,

με την εξάτμιση πάει κοντά στα κάγκελα λίγα εκατοστά διαφοράς , συνήθως όταν έχει πέσει από την δεξιά μεριά θέλει το κόλπο που σπρώχνεις την εξάτμιση με το πόδι για να την φέρεις εκεί που πρέπει , η εξάτμισή δεν έχει πάθει ποτέ ούτε γρατζουνιά αλλά παραμένει το πρόβλημα με το ψαλίδι ....
Πριν ένα μήνα είχα ένα τροχαίο με ένα μοτοσικλετιστή και σύρθηκα για αρκετά μέτρα χωρίς μεγάλες ζημίες και μεγάλους τραυματισμούς πέρασε κοκκινο και παράνομα συνέχισε ευθεία ενώ έπρεπε να κάνει τον κύκλο της ομονοίας ( παραλίγο μετωπική ) αλλά λόγο δύναμής και βάρους μηχανής έσπρωξε την εξάτμιση στο ψαλίδι οπότε έκανε μεγάλο φάγωμα , η εξάτμισή δεν έπαθε τίποτα .
Τα πίσω κάγκελα δεν πάθανε τίποτα ένα βάψιμό χρειάζονται λόγο τρίβεις το μπροστά έφαγε την μεγαλύτερη δύναμη αλλά ήμουν τυχερός που είχα τα μικρά τσαντάκια απo touratech και δεν προχώρησε παραπάνω η ζημιά
Τα μάτια 14 μάγκες ακόμα και στις μοτοσυκλέτες ο άλλος που με τράκαρε είναι τυχερός που ζεί μιας και ήμουν συγκεντρωμένος και κατάφερα και είδα την σκιά του μέσα από τα παράθυρα ενός τρόλεϊ ενώ αυτός πάγωσε και μάγκωσε και δεν αντέδρασε. Μόλις βγήκε μπροστά από την μούρη του τρόλεϊ με αποτέλεσμα να μου κλίσει τον δρόμο και να κάνω παντιλικια και κολιες για να το μαζέψω και να βρω κενό να περάσω ανάμεσα στο τρόλεϊ και στο σκούτερ του . Το τροχαίο συνέβη στο τέλος ακριβώς της Πατησίων με κατεύθυνση Σταδίου , αυτός εκανε την κλασική μαλακία που ολοι οσοι έχουν περάσει έστω και μια φορα θα το έχουν δει το λέω για να έχετε το νου σας γιατί την είχα γλυτώσει ξανά δυο φορές και ήρθε η τρίτη και φαρμακερή
το σημείο είναι αυτό : 28is Oktovriou 9-1 to Travel documents international

Αυτός ήταν από Αιόλου και έπρεπε να συνεχίσει αριστερά προς ομόνοια αλλά είχε τάσεις αυτοκτονίας και επέλεξε να πάει απέναντι ...\
φοράτε μπουφάν το καλοκαίρι παιδία, εγώ έστω και με level 1 προστασίες έσωσα τον αγκώνα μου και των ωμο μου , μην πω για τα εγκαύματα που γλύτωσα με θερμοκρασία 30 κατί βαθμούς και ντάλα μεσημέρι ...
Προσοχή στους δρόμους !!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Περαστικά.....ισχύουν όλα όσα λες για τις προστασίες και εγώ τα βλέπω κάθε μέρα στο κεντρο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Περαστικά φιλαράκι...
Έχεις δίκιο, μπουφανακι διάτρητο, μακρύ παντελόνι, μπότες να σώσουν τον αστράγαλο γιατί μια φορά θα γίνει η στραβή και θα βαράμε το κεφάλι μας στον τοίχο.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πάντως αυτό με την εξάτμιση το γνωρίζει η Yamaha, αξίζει να διαβάσετε αυτό:
(παρουσιάζει το 700 World Raid, αλλά επειδή τους έκανε εντύπωση που δεν έχουν διορθώσει αυτό το θέμα απευθύνθηκαν στη Yamaha)

No Japanese factory engineers were available at the launch in Spain, so BikeSocial asked Yamaha R&D Europe Motorcycle Product Planner Marco Galli why the factory hadn’t addressed the issue:
“We fully knew about it and… how to explain this… I’m the guy who is always tracking the comments and I’m asking, ‘What can we do to solve this?’ But unfortunately, we are not able to do it for a number of reasons, mainly related to the manufacturing process itself. So it’s the same, we fully know about it, but we couldn’t do anything. It’s not a cost issue – the cost of welding the frame and the cost of two bolts is roughly the same, so it’s more the constraints of manufacturing, let’s say.”
What you can’t tell from that straight transcription is Galli’s slight look of frustration at not having the issue addressed by the factory – I’m speculating, but the real reason is likely to not be the actual cost of the operation, but the cost of changing it – re-tooling, re-planning, maybe even re-homologating the bike. Having said that, Honda managed to switch to a bolted-on subframe after only two years with the Africa Twin...

Πηγή
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
καλησπέρα ,

με την εξάτμιση πάει κοντά στα κάγκελα λίγα εκατοστά διαφοράς , συνήθως όταν έχει πέσει από την δεξιά μεριά θέλει το κόλπο που σπρώχνεις την εξάτμιση με το πόδι για να την φέρεις εκεί που πρέπει , η εξάτμισή δεν έχει πάθει ποτέ ούτε γρατζουνιά αλλά παραμένει το πρόβλημα με το ψαλίδι ....
Πριν ένα μήνα είχα ένα τροχαίο με ένα μοτοσικλετιστή και σύρθηκα για αρκετά μέτρα χωρίς μεγάλες ζημίες και μεγάλους τραυματισμούς πέρασε κοκκινο και παράνομα συνέχισε ευθεία ενώ έπρεπε να κάνει τον κύκλο της ομονοίας ( παραλίγο μετωπική ) αλλά λόγο δύναμής και βάρους μηχανής έσπρωξε την εξάτμιση στο ψαλίδι οπότε έκανε μεγάλο φάγωμα , η εξάτμισή δεν έπαθε τίποτα .
Τα πίσω κάγκελα δεν πάθανε τίποτα ένα βάψιμό χρειάζονται λόγο τρίβεις το μπροστά έφαγε την μεγαλύτερη δύναμη αλλά ήμουν τυχερός που είχα τα μικρά τσαντάκια απo touratech και δεν προχώρησε παραπάνω η ζημιά
Τα μάτια 14 μάγκες ακόμα και στις μοτοσυκλέτες ο άλλος που με τράκαρε είναι τυχερός που ζεί μιας και ήμουν συγκεντρωμένος και κατάφερα και είδα την σκιά του μέσα από τα παράθυρα ενός τρόλεϊ ενώ αυτός πάγωσε και μάγκωσε και δεν αντέδρασε. Μόλις βγήκε μπροστά από την μούρη του τρόλεϊ με αποτέλεσμα να μου κλίσει τον δρόμο και να κάνω παντιλικια και κολιες για να το μαζέψω και να βρω κενό να περάσω ανάμεσα στο τρόλεϊ και στο σκούτερ του . Το τροχαίο συνέβη στο τέλος ακριβώς της Πατησίων με κατεύθυνση Σταδίου , αυτός εκανε την κλασική μαλακία που ολοι οσοι έχουν περάσει έστω και μια φορα θα το έχουν δει το λέω για να έχετε το νου σας γιατί την είχα γλυτώσει ξανά δυο φορές και ήρθε η τρίτη και φαρμακερή
το σημείο είναι αυτό : 28is Oktovriou 9-1 to Travel documents international

Αυτός ήταν από Αιόλου και έπρεπε να συνεχίσει αριστερά προς ομόνοια αλλά είχε τάσεις αυτοκτονίας και επέλεξε να πάει απέναντι ...\
φοράτε μπουφάν το καλοκαίρι παιδία, εγώ έστω και με level 1 προστασίες έσωσα τον αγκώνα μου και των ωμο μου , μην πω για τα εγκαύματα που γλύτωσα με θερμοκρασία 30 κατί βαθμούς και ντάλα μεσημέρι ...
Προσοχή στους δρόμους !!!
Πραγματικά αυτή η μ@λ…α που πάνε ευθεία από Αιόλου προς Πατησίων είναι εγκληματική.. βέβαια αν βλέπεις κ λεωφορείο των ματ να το κάνει τότε νομιμοποιούνται όλοι…
 
Top Bottom