YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Καλησπέρα εδώ θα δείτε τις τάπες και πόσο καθαρό είναι μέσα το παξιμάδι. Τα αυτοκόλλητα πλαισίου και του ψαλιδιού για τα αυτοκόλλητα υπάρχει το πατρόν για όποιον θέλει να τα φτιάξει.


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολυ καλη δουλεια
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αρα καλυτερα να μην βάλω??? Στα ΚΤΜ είχα και στα δυο (το 990 και το ΕΧC) και σε κανένα δεν τις έβγαλα να δω τι γίνεται από μέσα.....και είχανε και τα δυο γράψει πολλά χλμ.......μπορεί και να είχε γίνει ζημιά δεν ξέρω....αλλά δεν άνοιξα ποτέ να δώ.......
Δεν ανοιξες τις καλτσες ή τα καλαμια; Γιατι η ζημια θα φαινοταν εξωτερικα πανω στο καλαμι. Τεσπα σε κανονικο μπροστινο ξαναλεω μπορει και να γινει ζημια, γι'αυτό προτιμαμε τις κλασσικες φουσκες, αλλα σε ανεστραμμενο δεν μου εχει τυχει ουτε προσωπικα ουτε εχει τυχει να διαβάσω σε ξενα φορα οτι εχει γινει ζημια, ισα ισα που ολοι τα θεωρουν σωτηρια για USD πιρουνια.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πολύ όμορφα τα αυτοκόλλητα. Από Ελλάδα τα πήρες?
Του ψαλιδιού από Ελλάδα και του πλαισίου από εξωτερικό.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Μια άλλη κοντά είναι η αλλαγή γωνίας του καντράν. Αξίζει να το δοκιμάσετε έχει διαφορά στην θέαση των ενδείξεων.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Μια άλλη κοντά είναι η αλλαγή γωνίας του καντράν. Αξίζει να το δοκιμάσετε έχει διαφορά στην θέαση των ενδείξεων.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν οδηγείς όρθιος βοηθάει πολύ. Όταν κάθεσαι όμως το αντίθετο.
Το θέμα είναι όμως ότι όταν οδηγώ όρθιος όλη η προσοχή μου είναι στον δρόμο.
Καλή ιδέα αλλά χρήσιμη σε ελάχιστους.
Πρακτικά άχρηστη για μένα.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Αν οδηγείς όρθιος βοηθάει πολύ. Όταν κάθεσαι όμως το αντίθετο.
Το θέμα είναι όμως ότι όταν οδηγώ όρθιος όλη η προσοχή μου είναι στον δρόμο.
Καλή ιδέα αλλά χρήσιμη σε ελάχιστους.
Πρακτικά άχρηστη για μένα.
Εγώ λέω ιδέες. Αν βολεύουν η όχι θα το κρίνει ο καθένας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Αν οδηγείς όρθιος βοηθάει πολύ. Όταν κάθεσαι όμως το αντίθετο.
Το θέμα είναι όμως ότι όταν οδηγώ όρθιος όλη η προσοχή μου είναι στον δρόμο.
Καλή ιδέα αλλά χρήσιμη σε ελάχιστους.
Πρακτικά άχρηστη για μένα.
Εγώ και καθιστός δεν έχω κάποιο θέμα. Ίσως παιζει ρόλο το ύψος και ο τρόπος που κάθεται ο καθένας.
Αλλάζει εύκολα παντος για να το δοκιμάσει οποίος θέλει.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Έχω φταίξει μια σελίδα στο Instagram ώστε να ανεβάζουμε φωτογραφίες από βόλτες με κεντρικό θέμα το τενερε 700. Όποιος θέλει μπορεί να εγγραφεί.

 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Έχω φταίξει μια σελίδα στο Instagram ώστε να ανεβάζουμε φωτογραφίες από βόλτες με κεντρικό θέμα το τενερε 700. Όποιος θέλει μπορεί να εγγραφεί.

Εσυ εισαι ρε φιλε? μικρος ο μοτοσυκλετιστικος κοσμος στα ΜΜΕ
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Να σοβαρεψει λιγο η συζητηση.....εβγαλα σνορκελ και καπακια το ξαναβαλα.... ο ηχος, οκ ρουφιχτρα σε πορωνει... χανει χαμηλα την γραμμικοτατη λειτουργια, οχι κατι φοβερο αλλα χσνει.... ψηλα ομως καθαριζει πολυ... χωρις σνορκελ με 2α και αποτομο γκαζι σηκωνει σουζα, με σνορκελ δυσκολευεται περισσοτερο αρκετα.....μου θυμισε τις ‘αναβαθμισεισ’ που εκανα στο ΚΤΜ ωραιες εποχες ....!! Μονο που στο ΚΤΜ για να βγαλεις σνορκελ ηθελες να το πας στον μαστορα γιατι ελυνες ολο το μηχανακι ενω στο ΤΕΝΕΡΕ απλα βγαζεις τη σελα....
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εχει κανενας καυσαναληση εδω μεσα??? τελικα τι ισχυει??? μαμα δουλευουνε φτωχα η’ πλουσια αυτα τα μοτερ??? γιατι κατι αυστραλοι λενε οτι ειναι φουλ πλουσια... αλλα αυτοι που φτιαχνουνε προγραμματα λενε οτι δουλευουνε φτωχα και με το προγραμμα το φτιαχνουνε προς το πλουσιο....
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Εχει κανενας καυσαναληση εδω μεσα??? τελικα τι ισχυει??? μαμα δουλευουνε φτωχα η’ πλουσια αυτα τα μοτερ??? γιατι κατι αυστραλοι λενε οτι ειναι φουλ πλουσια... αλλα αυτοι που φτιαχνουνε προγραμματα λενε οτι δουλευουνε φτωχα και με το προγραμμα το φτιαχνουνε προς το πλουσιο....
Θεωρητικά οι νόρμες καυσαερίων επιβάλλουν "φτωχό".
// Β
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Δεν αξίζει το κόπο να προσπαθείς να δυναμώσεις το μοτέρ. Άστο όπως είναι.
Καλά αυτό εννοείται....επειδή είναι πανεύκολο να βγάλει σνορκελ το έκανα από περιέργεια.....60 άλογα ρόδα έχει.....να πάει και 65....και τι έγινε τα ίδια είναι....Πάντως ενω έχει λίγα άλογα φαίνεται σαν πολύ πιο δυνατό....μάλλον είνα το γρανάζωμα και η τρακτερίσια ροπή χαμηλά που το κάνουν να φαίνεται πολύ πιο άγριο....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλά αυτό εννοείται....επειδή είναι πανεύκολο να βγάλει σνορκελ το έκανα από περιέργεια.....60 άλογα ρόδα έχει.....να πάει και 65....και τι έγινε τα ίδια είναι....Πάντως ενω έχει λίγα άλογα φαίνεται σαν πολύ πιο δυνατό....μάλλον είνα το γρανάζωμα και η τρακτερίσια ροπή χαμηλά που το κάνουν να φαίνεται πολύ πιο άγριο....
Έχει ρίξει αρκετή δουλειά η Yamaha στη χαρτογράφηση της συγκεκριμένης μοτό και εκεί κρύβεται μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας της αλλά και η εξήγηση της -ανώδυνης τελικά- απουσίας ύπαρξης επιλογής χαρτών από το menu της μοτοσυκλέτας.
Στη χώρα μας δε, τέτοια πειράματα μόνο να "χαλάσουν" καταφέρνουν. Δεν έχουν σημασία μόνο τα άλογα, ειδικά στο χώμα περισσότερη σημασία έχει που και πως αποδίδονται αυτά. Για μένα αυτό είναι από τα don't touch σημεία της μοτοσυκλέτας, ειδικά στη χώρα μας (εκτός αν κάποιος είναι διαθέσιμος να βάλλει βαθιά το χέρι στη τσέπη του για να πάρει δυσανάλογο προς το κόστος αποτέλεσμα). Οι συνηθισμένες προτεινόμενες "ενθουσιώδεις" λύσεις -κονσέρβα- είναι επικίνδυνες.

Κάπου πήρε το μάτι μου -δε είμαι σίγουρος αυτή τη στιγμή- ότι αποδίδει αρκετά περισσότερα άλογα στο τροχό από τα 60 που αναφέρεις, αν το βρω ξανά θα το παραθέσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Έχει ρίξει αρκετή δουλειά η Yamaha στη χαρτογράφηση της συγκεκριμένης μοτό και εκεί κρύβεται μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας της αλλά και η εξήγηση της -ανώδυνης τελικά- απουσίας ύπαρξης επιλογής χαρτών από το menu της μοτοσυκλέτας.
Στη χώρα μας δε, τέτοια πειράματα μόνο να "χαλάσουν" καταφέρνουν. Δεν έχουν σημασία μόνο τα άλογα, ειδικά στο χώμα περισσότερη σημασία έχει που και πως αποδίδονται αυτά. Για μένα αυτό είναι από τα don't touch σημεία της μοτοσυκλέτας, ειδικά στη χώρα μας (εκτός αν κάποιος είναι διαθέσιμος να βάλλει βαθιά το χέρι στη τσέπη του για να πάρει δυσανάλογο προς το κόστος αποτέλεσμα). Οι συνηθισμένες λύσεις κονσέρβα είναι επικίνδυνες.

Κάπου πήρε το μάτι μου -δε είμαι σίγουρος αυτή τη στιγμή- ότι αποδίδει αρκετά περισσότερα άλογα στο τροχό από τα 60 που αναφέρεις, αν το βρω ξανά θα το παραθέσω.
Ok το 60 ειναι πάνω κάτω........λένε ότι μπορεί να πάει 70 ρόδα με λαιμούς/εξάτμιση/φίλτρο και πρόγραμμα και μέχρι 75 με φιλτροχοάνη και εκκεντροφόρους.....να χαμε να λέγαμε εννοείται είναι όλα αυτά.......
 
Top Bottom