YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Μάλλον δεν λέω κάτι καινούργιο αλλά υπάρχουν στο net αναρτησεις για τενερε με αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων εδώ και αρκετό καιρό. Όπως και με μειωμένη.
Η λύση που θα δώσει είναι καταρχάς στην τσέπη μας αν δεν κάνω λάθος 1500 περίπου εμπρός πίσω οι αναρτήσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό που πρέπει να είναι 1000+ και βάλε σίγουρα δεν θα έχει αποτελέσματα άλλων εταιριών αλλά τουλάχιστόν θα είναι ποιο μπάτζετ + οτι δοκιμάστηκαν οι αναρτήσεις το ταξίδι του στην Ασία οπότε κάτι λέει και αυτό
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Η λύση που θα δώσει είναι καταρχάς στην τσέπη μας αν δεν κάνω λάθος 1500 περίπου εμπρός πίσω οι αναρτήσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό που πρέπει να είναι 1000+ και βάλε σίγουρα δεν θα έχει αποτελέσματα άλλων εταιριών αλλά τουλάχιστόν θα είναι ποιο μπάτζετ + οτι δοκιμάστηκαν οι αναρτήσεις το ταξίδι του στην Ασία οπότε κάτι λέει και αυτό
Αν κατάλαβα καλά εννοείς ότι κοστίζει 1500€ η ανάρτηση του world raid μπροστά-πίσω; Και σκέφτεσαι μελλοντικά να αλλάξεις του δικού σού με αυτές; Καλό ακούγεται...
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Αν κατάλαβα καλά εννοείς ότι κοστίζει 1500€ η ανάρτηση του world raid μπροστά-πίσω; Και σκέφτεσαι μελλοντικά να αλλάξεις του δικού σού με αυτές; Καλό ακούγεται...
Ναι .. θέλω να δω την διαφορά αρχικά με τα εμπρός ελατήρια και μελλοντικά αν και αυτό δεν με καλύψει θα ήθελα το κατί παραπάνω . Οπότε θα περιμένω να δώ πως θα του φανεί η αλλαγή αναρτήσεων απο το απλό σε αυτές του raid που θα δοκιμαστούν σε συνθήκες rally και μετά θα πράξω ... καθαρά και μόνο στο θέμα του οικονομικού μιας και δεν μας περισσεύουν για μια τόσο ακριβή επένδυση πηγαίνοντας σε αναρτήσεις πχ ohlins η rally raid για παράδειγμα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ναι .. θέλω να δω την διαφορά αρχικά με τα εμπρός ελατήρια και μελλοντικά αν και αυτό δεν με καλύψει θα ήθελα το κατί παραπάνω . Οπότε θα περιμένω να δώ πως θα του φανεί η αλλαγή αναρτήσεων απο το απλό σε αυτές του raid που θα δοκιμαστούν σε συνθήκες rally και μετά θα πράξω ... καθαρά και μόνο στο θέμα του οικονομικού μιας και δεν μας περισσεύουν για μια τόσο ακριβή επένδυση πηγαίνοντας σε αναρτήσεις πχ ohlins η rally raid για παράδειγμα
Δημήτρη μιας και δεν ξέρω το στυλ που οδηγείς, να έχεις υπόψη ότι μία ρύθμιση ή αλλαγή που είναι καλή για τον Χελιώτη (έχω δει πως οδηγεί) δεν είναι σίγουρο ότι θα αρέσει και σε σένα. Το πιο σωστό είναι να οδηγήσεις το άλλο μηχανάκι εσύ με τον ρυθμό πού οδηγείς το δικό σού για να βγάλεις κάποια συμπεράσματα πριν βάλεις το χέρι στην τσέπη. Εγώ έβαλα ελατήριο της ohlins πίσω και όταν πάω το αμορτισέρ για σέρβις θα δω μήπως του αλλάξω βαλβίδα και κάτι ροδέλες που δίνει η k tech (γύρω στο 100ρικο) γιατί επαναφέρει λίγο απότομα. Παλιότερα σε πιρούνι της WP είχαμε δοκιμάσει με τον Τασουλη 3 διαφορετικά setting για να δουλέψει όπως έπρεπε. Στο husaberg του 10 πού είχα, η αλλαγή του πίσω ελατηρίου με προοδευτικό της WP άλλαξε πολύ το μηχανάκι ( προς το καλύτερο) αλλά εκείνο ειχε pds. Στο πιρούνι του τενερε όταν κάνω σέρβις θα βάλω αποστάτες μισού εκατοστού και ίσως βάλω ελατήρια 6 .0 NM.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δεν ξέρω με ποιο τρόπο οδηγείτε και πόσο χρήσιμο θα είναι να επενδύσετε 1500€ σε αναρτήσεις που ξεπερνούν τα όρια της normal οδήγησης στο χώμα. Εγώ δεν είμαι καλό τιμόνι και αρκετά μεγάλος και βαρύς. Άλλαξα μόνο το ελατήριο ( Rally Raid 95Nm) και διόρθωσα λίγο τα κλικ (πρέπει να το ξανακάνω γιατί πήρα 6-7κιλά) και δεν έχω καταφέρει ακόμα να φτάσω στο μισό των δυνατοτήτων της ανάρτησης.
Αν βέβαια πάτε του χρόνου με τον Χελιώτη ένα αντίστοιχο τουρ στην Ασία, τότε πάω πάσο
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Δεν ξέρω με ποιο τρόπο οδηγείτε και πόσο χρήσιμο θα είναι να επενδύσετε 1500€ σε αναρτήσεις που ξεπερνούν τα όρια της normal οδήγησης στο χώμα. Εγώ δεν είμαι καλό τιμόνι και αρκετά μεγάλος και βαρύς. Άλλαξα μόνο το ελατήριο ( Rally Raid 95Nm) και διόρθωσα λίγο τα κλικ (πρέπει να το ξανακάνω γιατί πήρα 6-7κιλά) και δεν έχω καταφέρει ακόμα να φτάσω στο μισό των δυνατοτήτων της ανάρτησης.
Αν βέβαια πάτε του χρόνου με τον Χελιώτη ένα αντίστοιχο τουρ στην Ασία, τότε πάω πάσο
Κοίτα , περί σπατάλης χρημάτων για ότι θεωρεί σημαντικό ο καθένας, κολοκυθόπιτα. Εγώ προσωπικά ένα ελατήριο στα κιλά μού πίσω έβαλα. Μια χαρά μού είναι οι αναρτήσεις στο τρόπο πού οδηγώ. Όχι ότι δεν θα ψαχτω για βελτίωση αργότερα. Επιμέρους αλλαγές σε βαλβίδες κλπ . Δεν είναι το ίδιο κόστος με το να βάλεις ολόκληρο πιρούνι ή αμορτισέρ.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Δεν ξέρω με ποιο τρόπο οδηγείτε και πόσο χρήσιμο θα είναι να επενδύσετε 1500€ σε αναρτήσεις που ξεπερνούν τα όρια της normal οδήγησης στο χώμα. Εγώ δεν είμαι καλό τιμόνι και αρκετά μεγάλος και βαρύς. Άλλαξα μόνο το ελατήριο ( Rally Raid 95Nm) και διόρθωσα λίγο τα κλικ (πρέπει να το ξανακάνω γιατί πήρα 6-7κιλά) και δεν έχω καταφέρει ακόμα να φτάσω στο μισό των δυνατοτήτων της ανάρτησης.
Αν βέβαια πάτε του χρόνου με τον Χελιώτη ένα αντίστοιχο τουρ στην Ασία, τότε πάω πάσο
Το θέμα ανάρτηση όπως το βλέπω εγώ σε αυτό το μηχανάκι είναι άμα το βάζεις χώμα τύπου enduro, και το πας και γρήγορα......Γιατί σε διασχίσεις δασικών δρόμων που έχουν και κανα νεροφάγωμα στην πορεία, που είναι το 99% των χωμάτινω διαδρομών που κάνουν τα 2κυλινδρα ον-οφφ η ανάρτηση/πλαίσιο είναι κορυφαία στον τρόπο που συνεργάζονται.....σε βοηθάει πραγματικά να πας πολύ γρήγορα......τώρα άμα αρχίσουν τα σκαλοπάτια, τα ανέβα κατέβα στα λούκια, τα συνεχόμενα βουναλάκια και θές να τα πάς και σβέλτα, τότε το μηχανάκι δεν οδηγιέται....τερματίζει πολύ άτσαλα η ανάρτηση και κουράζεσαι.......θα μου πείς πιο 2κυλνδρο ον-οφφ τα περνάει αυτά τα τεραιν σαν enduro μονοκύλινδρο......κανένα......Τώρα το θέμα που λέει ο Χελιώτης με την ανάρτηση από το RAID....σίγουρα το μηχανάκι θα γίνει χειρότερο στα στριφτερά ασφάλτινα κομμάτια γιατί θα ψηλώσει.....στο χώμα όμως δεν ξέρω γιατί διάβασα ότι η ανάρτηση από το raid αν και με μεγαλύτερη διαδρομή είναι πιο μαλακή και το μηχανάκι είναι πιο πλαδαρό στο χώμα.....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το βίντεο έδειξε (και οι ιδιοκτήτες επιβεβαίωσαν, ακόμα και ο καναλάρχης) ότι η kshock λύση με ελατήρια και βαλβίδες είναι η βέλτιστη σε κόστος/απόδοση.

Η μαρτυρία του ότι η ακριβή της rally raid ακόμα και για τον αρχάριο "σιδερωνει" τον δρόμο, είναι σημαντική.

Πεταμένα λεφτά δεν είναι ποτέ η ανάρτηση, αν είναι για τα κιλά που πρέπει (όχι πάντα αυτονόητο) και αν ασχοληθεί κάποιος να την σεταρει σωστά, όπως είπε ο καναλάρχης που τυχαίο δεν τον λες ούτε αυτόν ούτε τον μπαμπά του.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ πάντως όταν είχα το wrf που μαζί του έκανα πολλή προπόνηση και αγώνες είχα την δυνατότητα να οδηγώ περιστασιακά ένα ίδιο με WP αμορτισέρ. Καμία σχέση απλά με το δικό μού, πήγαινα πιο γρήγορα ( με χρονόμετρο) και με μεγαλύτερη ασφάλεια παντού. Αλλά και τότε ένα τέτοιο αμορτισέρ ήταν ακριβό, περιττό έξοδο όμως δεν το έλεγα απλά δεν μπορούσα να το πάρω. Πιστεύω ότι στο tenere η ανάρτηση του είναι καλή αλλά αν είχα την δυνατότητα εννοείται ότι θα την αναβαθμιζα.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Σίγουρα αν δώσεις 1.5 με 2 χιλιάρικα σε ανάρτηση κάνεις μια σημαντική αναβάθμιση. Το θέμα είναι πόσο χρειάζεται στον μέσο αναβάτη αυτό. Και μέσο αναβάτη δεν εννοώ αυτόν που θα το πάρει το μηχανάκι για παπί και άντε να κατέβουμε και σε μια παραλία, εννοώ αυτόν που θα πάει χώμα, θα ταξιδέψει κι από χώμα, θα τσιμπάει και το γκάζι αλλά δεν θα πηγαίνει μόνιμα με την αδρεναλίνη κόκκινα. Δηλαδή μια χομπίστικη/τουριστική χρήση. Το λέω αυτό γιατί έχω βρεθεί πολλές φορές σε συζητήσεις να λένε ότι θες το κόστος απόκτισης της μηχανής +2κ για αναρτήσεις αλλιώς δεν οδηγείται η μηχανή και τις περισσότερες φορές τα ακούω από μη κατόχους.

Θέλω να καταλήξω ότι όποιου του περισσεύουν ή είναι πάνω από τον μέσο όρο σίγουρα θα τον βοηθήσει η αναβάθμιση αλλά δεν είναι άμεση ανάγκη, γνώμη μου πάντα.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σίγουρα αν δώσεις 1.5 με 2 χιλιάρικα σε ανάρτηση κάνεις μια σημαντική αναβάθμιση. Το θέμα είναι πόσο χρειάζεται στον μέσο αναβάτη αυτό. Και μέσο αναβάτη δεν εννοώ αυτόν που θα το πάρει το μηχανάκι για παπί και άντε να κατέβουμε και σε μια παραλία, εννοώ αυτόν που θα πάει χώμα, θα ταξιδέψει κι από χώμα, θα τσιμπάει και το γκάζι αλλά δεν θα πηγαίνει μόνιμα με την αδρεναλίνη κόκκινα. Δηλαδή μια χομπίστικη/τουριστική χρήση. Το λέω αυτό γιατί έχω βρεθεί πολλές φορές σε συζητήσεις να λένε ότι θες το κόστος απόκτισης της μηχανής +2κ για αναρτήσεις αλλιώς δεν οδηγείται η μηχανή και τις περισσότερες φορές τα ακούω από μη κατόχους.

Θέλω να καταλήξω ότι όποιου του περισσεύουν ή είναι πάνω από τον μέσο όρο σίγουρα θα τον βοηθήσει η αναβάθμιση αλλά δεν είναι άμεση ανάγκη, γνώμη μου πάντα.
Εννοείται συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Μια χαρά πάει το μηχανάκι και συζητήσεις του στυλ ότι θέλει αναρτήσεις από πριν βγει από την κούτα επειδή δεν είναι WP απλά με αφήνουν αδιάφορο.
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Πρώτη εντύπωση σήμερα μετά την αλλαγή , το μηχανάκι ήρθε εκεί που το ήθελα δηλαδή ... Αυτό που διαπιστώνω είναι πως το η μηχανή είναι ποιο σταθερή και ποιο στιβαρή από πρίν δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα γιατί πήγα δουλειά , έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να δουλέψουν λίγο τα λάδια για να έχω μια καλύτερη άποψη και η άποψη μου είναι οτι αλλάζοντάς το πίσω ελατήριο για να έχεις σωστό αποτέλεσμα θα πρέπει να φέρεις τα μέτρα σου και το μπροστά για να δουλεύουν ομοιόμορφα αν μπορώ να το πω έτσι οι αναρτήσεις . Κάνω αρκετά χιλιόμετρα και χώμα και άσφαλτο διπλός οπότε με το αυξημένο βάρος ένιωθα σε κάθε λακκούβα ανωμαλία ιδικά χώμα να αισθάνομαι πως χοροπηδούσαμε συνέχεια αλλάζοντας το πίσω πρίν κάνουμε διπλοί τα περσινά Άγραφα περίπου 500-600 χιλιόμετρα χωμα λές και είχα άλλο μηχανάκι το πίσω αντιδρούσε πολύ καλα σε ότι βρήκαμε πέτρες νεροφαγώματα λάσπες ποτάμια ένιωθα την αυτοπεποίθηση να μπω ποιο δυνατά και να το εμπιστευτώ αλλά ένιωθα το εμπρός κομμάτι της μηχανής να μου κλοτσάει και να μην διαβάζει καλά ... Ετσι πήρα την απόφαση να κάνω και την αλλαγή στα εμπρός ελατήρια . Στο οτί δεν κάνουν οι ρυθμίσεις για όλους σίγουρα ισχύει αλλά όσες φορές έχουμε κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις το έχει πετύχει είτε για ταξίδι άσφαλτο είτε για εκδρομές σε χωμάτινα . Τώρα για την αλλαγή των αναρτήσεων δεν θα χρειαστώ αναρτήσεις για να τρέξω σε κάποιον αγώνα δεν έχω την εμπειρία και δεν την πείρα την μηχανή για κάτι τέτοιο θέλω να είναι όσο ποιο all around μπορώ να το φέρω , η αλλαγή τώρα θα είναι για το κάτι παραπάνω στο χώμα χωρίς να πρέπει να ξοδέψω κάποιο ένα σκασμό λεφτά ... Ήταν το πρώτό ερώτημα που δημιουργήθηκε στο μυαλό μου όταν είδα ότι έχουν διαφορετικές αναρτήσεις ... Για κάποιον που δεν θα θέλει να ξοδέψει πολλά λεφτά πιστεύω οτι θα έχει ενδιαφέρον και προσωπικά αναμένω να δώ εντυπώσεις και να δοκιμάσω σε μια βόλτα την μηχανή του Δημήτρη για να δώ της διαφορές ως τότε αναμένουμε για να δούμε ... Θα επανέλθω για να σας πω την συνολική μου εμπειρία μετά την αλλαγή των ελατήριων μόλις κάνω λίγα χιλιόμετρα και δοκιμάσω και χώμα :friendship:
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Σίγουρα αν δώσεις 1.5 με 2 χιλιάρικα σε ανάρτηση κάνεις μια σημαντική αναβάθμιση. Το θέμα είναι πόσο χρειάζεται στον μέσο αναβάτη αυτό. Και μέσο αναβάτη δεν εννοώ αυτόν που θα το πάρει το μηχανάκι για παπί και άντε να κατέβουμε και σε μια παραλία, εννοώ αυτόν που θα πάει χώμα, θα ταξιδέψει κι από χώμα, θα τσιμπάει και το γκάζι αλλά δεν θα πηγαίνει μόνιμα με την αδρεναλίνη κόκκινα. Δηλαδή μια χομπίστικη/τουριστική χρήση. Το λέω αυτό γιατί έχω βρεθεί πολλές φορές σε συζητήσεις να λένε ότι θες το κόστος απόκτισης της μηχανής +2κ για αναρτήσεις αλλιώς δεν οδηγείται η μηχανή και τις περισσότερες φορές τα ακούω από μη κατόχους.

Θέλω να καταλήξω ότι όποιου του περισσεύουν ή είναι πάνω από τον μέσο όρο σίγουρα θα τον βοηθήσει η αναβάθμιση αλλά δεν είναι άμεση ανάγκη, γνώμη μου πάντα.
Συμφωνώ μαζί σου , αν τα διαθέτεις πας με κλειστά τα μάτια σε μια δυνατή αναβάθμιση εφόσον το χρειάζεσαι και δεν το έχεις μόνο για βόλτα στην καφετέρια και βράδυ παραλιακή ... Όταν ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα στο χώμα εγώ τουλάχιστον δεν νιώθω την εμπιστοσύνη που να πω οτι πάω με κλειστά τα μάτια και είναι λογικό μιας και είναι πολυ value for money σαν μηχανάκι και σου λέει αν θες το κάτι παραπάνω το κάνεις άνετα με τα λεφτά που σου περισσεύουν σε σχέση με του ανταγωνισμού . Θα καλύψει παραπάνω από τους μίσους κατόχους η ανάρτηση
και θα περισσέψει αλλά είναι το πόσο θες να ανακαλύψεις το κάτι παραπάνω που μπορεί να σου προσφέρει μια μοτοσυκλέτα για παιχνίδι και χαμόγελα ... Φυσικά η κάθε άποψη είναι σεβαστή και έχει ενδιαφέρον να ακουστεί
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πρώτη εντύπωση σήμερα μετά την αλλαγή , το μηχανάκι ήρθε εκεί που το ήθελα δηλαδή ... Αυτό που διαπιστώνω είναι πως το η μηχανή είναι ποιο σταθερή και ποιο στιβαρή από πρίν δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα γιατί πήγα δουλειά , έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να δουλέψουν λίγο τα λάδια για να έχω μια καλύτερη άποψη και η άποψη μου είναι οτι αλλάζοντάς το πίσω ελατήριο για να έχεις σωστό αποτέλεσμα θα πρέπει να φέρεις τα μέτρα σου και το μπροστά για να δουλεύουν ομοιόμορφα αν μπορώ να το πω έτσι οι αναρτήσεις . Κάνω αρκετά χιλιόμετρα και χώμα και άσφαλτο διπλός οπότε με το αυξημένο βάρος ένιωθα σε κάθε λακκούβα ανωμαλία ιδικά χώμα να αισθάνομαι πως χοροπηδούσαμε συνέχεια αλλάζοντας το πίσω πρίν κάνουμε διπλοί τα περσινά Άγραφα περίπου 500-600 χιλιόμετρα χωμα λές και είχα άλλο μηχανάκι το πίσω αντιδρούσε πολύ καλα σε ότι βρήκαμε πέτρες νεροφαγώματα λάσπες ποτάμια ένιωθα την αυτοπεποίθηση να μπω ποιο δυνατά και να το εμπιστευτώ αλλά ένιωθα το εμπρός κομμάτι της μηχανής να μου κλοτσάει και να μην διαβάζει καλά ... Ετσι πήρα την απόφαση να κάνω και την αλλαγή στα εμπρός ελατήρια . Στο οτί δεν κάνουν οι ρυθμίσεις για όλους σίγουρα ισχύει αλλά όσες φορές έχουμε κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις το έχει πετύχει είτε για ταξίδι άσφαλτο είτε για εκδρομές σε χωμάτινα . Τώρα για την αλλαγή των αναρτήσεων δεν θα χρειαστώ αναρτήσεις για να τρέξω σε κάποιον αγώνα δεν έχω την εμπειρία και δεν την πείρα την μηχανή για κάτι τέτοιο θέλω να είναι όσο ποιο all around μπορώ να το φέρω , η αλλαγή τώρα θα είναι για το κάτι παραπάνω στο χώμα χωρίς να πρέπει να ξοδέψω κάποιο ένα σκασμό λεφτά ... Ήταν το πρώτό ερώτημα που δημιουργήθηκε στο μυαλό μου όταν είδα ότι έχουν διαφορετικές αναρτήσεις ... Για κάποιον που δεν θα θέλει να ξοδέψει πολλά λεφτά πιστεύω οτι θα έχει ενδιαφέρον και προσωπικά αναμένω να δώ εντυπώσεις και να δοκιμάσω σε μια βόλτα την μηχανή του Δημήτρη για να δώ της διαφορές ως τότε αναμένουμε για να δούμε ... Θα επανέλθω για να σας πω την συνολική μου εμπειρία μετά την αλλαγή των ελατήριων μόλις κάνω λίγα χιλιόμετρα και δοκιμάσω και χώμα :friendship:
Από λάστιχα τι φοράς;
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Από λάστιχα τι φοράς;
Τώρα έχω πάνω τα Dunlop mission με 16.000 βάλε χιλιάδες , φέτος όμως θέλω να περιορίσω τα χιλιόμετρα στην άσφαλτο και να πάω σε κάτι ποιο χωμάτινο ... Η σκέψη μου είναι για TKC 80 για να είναι ποιο μεταβατική η αλλαγή σε χωμάτινο λάστιχο . Ελπίζω να βρώ διαθεσιμότητα γιατί γίνεται χαμός από όσα διαβάζω σε τιμή και σε ελλείψεις
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Θέλω να έρθω και σε κάποια βόλτα σας μιας και σας γουστάρω πολύ όταν σας βλέπω αλλά η δουλεία μου δεν είναι και η πιο εύκολη και το πρόγραμμα είναι λίγο περίεργο και την προηγουμένη σεζόν δούλευα πολυ τα σαββατοκύριακα και συχνά ήμουν εκτός Αθήνας . Ελπίζω φέτος να έχω περισσότερες ευκαιρίες και να βολτάρουμε και να γνωριστούμε από κοντά ! :friendship:
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Τώρα έχω πάνω τα Dunlop mission με 16.000 βάλε χιλιάδες , φέτος όμως θέλω να περιορίσω τα χιλιόμετρα στην άσφαλτο και να πάω σε κάτι ποιο χωμάτινο ... Η σκέψη μου είναι για TKC 80 για να είναι ποιο μεταβατική η αλλαγή σε χωμάτινο λάστιχο . Ελπίζω να βρώ διαθεσιμότητα γιατί γίνεται χαμός από όσα διαβάζω σε τιμή και σε ελλείψεις
Κοίτα και τα bridgestone batlax ax41.
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Κοίτα και τα bridgestone batlax ax41.
Τα έχω στο νου μου και αυτά , θέλω να κάνω δοκιμές γενικά για να δώ τι θα μου κάτσει καλύτερα για τα δικα μου γούστα και τρόπο οδήγησες τα Tkc 80 τα έχω κάνει λίγο βόλτα και σε άσφαλτό με βρόχα και λίγο χώμα και μου έκαναν ωραία εντύπωση και είναι ενα διαχρονικό λάστιχο που αν δεν κάνω λάθος έχει αρκετά χρόνια στην αγορά οπότε θα ξεκινήσω με αυτά και η δεύτερη μου σκέψει είναι η τα Wild η τα AX41 όπως είπες ... Αν τα είχες πες μας την εμπειρία σου !
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Τα έχω στο νου μου και αυτά , θέλω να κάνω δοκιμές γενικά για να δώ τι θα μου κάτσει καλύτερα για τα δικα μου γούστα και τρόπο οδήγησες τα Tkc 80 τα έχω κάνει λίγο βόλτα και σε άσφαλτό με βρόχα και λίγο χώμα και μου έκαναν ωραία εντύπωση και είναι ενα διαχρονικό λάστιχο που αν δεν κάνω λάθος έχει αρκετά χρόνια στην αγορά οπότε θα ξεκινήσω με αυτά και η δεύτερη μου σκέψει είναι η τα Wild η τα AX41 όπως είπες ... Αν τα είχες πες μας την εμπειρία σου !
Το ax41 το έχω μπροστά εδώ και 2.5 χιλιάδες χλμ . Είναι πολύ καλό σε στεγνή άσφαλτο απλά καλό σε βρεγμένη και πολύ καλό σε λάσπη -χωμα-πετρα κλπ. Να τονίσω ότι δεν αναφέρομαι σε αθηναϊκή άσφαλτο. Επίσης βγαίνει εύκολα με λεβιεδες. Από φθορά πολύ νορμάλ αλλά στην άσφαλτο δεν πάω πάνω από 120-130.
 
Top Bottom