YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Και πάνω που τα έχουμε φέρει ΟΛΑ στα μέτρα μας, έρχεται το... πλήρωμα του χρόνου, και δεν μπορούμε να καβαλησουμε μηχανές!!!! :laugh:
Πτνα ζωή....:ha
Εγώ παλιά πηγαινα σερί 3 ωρες πανω στη μοτοσυκλετα χωρις στάση .. κ τωρα καθε 1 ωρα , 1:15min , θελω οπωσδηποτε στάση γιατι με τσιμπάει η μέση μου….


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μεγάλη μπουκιά φάγε, μεγάλη κουβέντα μην πεις!!!! :p
Τις μπουκιες τις μετράμε πια και τις θερμίδες. Τις κουβέντες έχουμε εγκατεστημένο σύστημα στο ίντερνετ που μετράει και λογοκρίνει, δοκιμασμένο.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Ερώτηση σχετικά με εργαλειοθήκη.

Για βγάλσιμο του πίσω τροχού έχω το 27άρι που χρειάζεται και χωράει:


Για τον μπροστά τροχό που θέλει 19άρι εξάγωνο τι έχετε/προτείνετε?

Η μια λύση είναι κάτι τέτοιο, αλλά θα χρειάζεται να κουβαλάω και έξτρα βαρυ μοχλό:





Κάτι άλλο εκτός από αυτό που προσφέρει η βρετανική Rally Raid?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σύνδεσμο ντίζας 19μμ και μήκος είναι κάπου 7-8 εκ. αν θυμάμαι καλά. Σαν πολύ μακρύ παξιμάδι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ερώτηση σχετικά με εργαλειοθήκη.

Για βγάλσιμο του πίσω τροχού έχω το 27άρι που χρειάζεται και χωράει:


Για τον μπροστά τροχό που θέλει 19άρι εξάγωνο τι έχετε/προτείνετε?

Η μια λύση είναι κάτι τέτοιο, αλλά θα χρειάζεται να κουβαλάω και έξτρα βαρυ μοχλό:





Κάτι άλλο εκτός από αυτό που προσφέρει η βρετανική Rally Raid?
Εγώ πήρα το σετ της eastbound.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η μια λύση είναι κάτι τέτοιο, αλλά θα χρειάζεται να κουβαλάω και έξτρα βαρυ μοχλό:
Αφου η μια ακρη του ειναι 17 τοτε θα εχει μαζι σου και ενα 17 γερμανοπολυγωνο Δεν χρειαζεσαι μεγαλη καστανια ή μοχλο
Μαλιστα στο γερμανοπολυγωνο μπορεις να κοψεις την ακρη με το γερμανικο για ακομα λιγοτερο ογκο και βαρος
Το ξεβιδωμα μπορει να γινει και βαζοντας δυναμη με το ποδι ή προσαρμοζοντας στην κομενη ακρη μια αλουμινενια σωληνα
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Αφου η μια ακρη του ειναι 17 τοτε θα εχει μαζι σου και ενα 17 γερμανοπολυγωνο Δεν χρειαζεσαι μεγαλη καστανια ή μοχλο
Μαλιστα στο γερμανοπολυγωνο μπορεις να κοψεις την ακρη με το γερμανικο για ακομα λιγοτερο ογκο και βαρος
Το ξεβιδωμα μπορει να γινει και βαζοντας δυναμη με το ποδι ή προσαρμοζοντας στην κομενη ακρη μια αλουμινενια σωληνα
Δεν το είχα σκεφτεί αυτό με το 17άρι (που έχω ήδη στα εργαλεία).
Απλά επειδή θέλει 72 Νm ροπή για σφίξιμο, το αναφέρω για να έχουμε μια βάση για τι δύναμη χρειάζεται, νόμιζα (ακόμη το νομίζω δηλαδή) ότι χρειάζεται μεγαλύτερος μοχλός από ένα 17άρι κλειδί.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπορεις καλιστα αν τωρα ειναι σφιγμενος με 72 Νm να βαλεις ενα σημαδι και στην ανεση του σπιτιου σου να δοκιμασεις με το 17ρι αρχικα να λασκαρεις τον αξονα και κατοπιν να τον σφιξεις μεχρι το σημαδι που εχεις βαλει
Παντως μερικα Νm πανω ή κατω μικρη πρακτικη σημασια εχουν σε τοσο μεγαλες ροπες και σε τετοιο σημειο οπως ο αξονας του τροχου
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ερώτηση σχετικά με εργαλειοθήκη.

Για βγάλσιμο του πίσω τροχού έχω το 27άρι που χρειάζεται και χωράει:


Για τον μπροστά τροχό που θέλει 19άρι εξάγωνο τι έχετε/προτείνετε?

Η μια λύση είναι κάτι τέτοιο, αλλά θα χρειάζεται να κουβαλάω και έξτρα βαρυ μοχλό:





Κάτι άλλο εκτός από αυτό που προσφέρει η βρετανική Rally Raid?
Δεν υπάρχει λόγος να δώσεις τοσα πολλά λεφτά
μπροστινός τρόχος
Εργαλείο για την αφαίρεση άξονα τροχού μοτοσυκλέτας ,SUZUKI,HONDA,KAWASAKI,YAMAHA.bmw

και πισω τροχος μια μανελα και ενα καρυδακι 27
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μπορεις καλιστα αν τωρα ειναι σφιγμενος με 72 Νm να βαλεις ενα σημαδι και στην ανεση του σπιτιου σου να δοκιμασεις με το 17ρι αρχικα να λασκαρεις τον αξονα και κατοπιν να τον σφιξεις μεχρι το σημαδι που εχεις βαλει
Παντως μερικα Νm πανω ή κατω μικρη πρακτικη σημασια εχουν σε τοσο μεγαλες ροπες και σε τετοιο σημειο οπως ο αξονας του τροχου
Αυτό. Με ένα metal marker κάνει δύο μικρές κουκίδες και ξέρει το σημείο ακριβώς.
Την δύναμη του με το κλειδί μένει να ελέγξει αν μπορεί!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αυτή τη στιγμή δεν είναι κάτι μόνιμο, γιατί δεν ήμουν σίγουρος αν θα μου αρέσει. Το αγόρασα από τα βάθη της Κίνας και έρχεται με λαστιχο γυρω γυρω και επειδή είναι ευκαμπτο προσαρμοζεται στην όποια σελα. Υπάρχει κιτ που είναι μόνο για την εμπρός σέλα (όπως στο βίντεο) και κιτ που πιάνει και την πίσω (όπως αυτό που έχω πάρει εγώ). Στη δεύτερη περίπτωση όπως καταλαβαίνεις είναι πιο δύσκολο το βάλε-βγάλε της σέλας αφού για να βάλεις το δέυτερο κομμάτι θέλει λίγη φαντασία και προσπάθεια.

Ένα αρνητικό που θυμήθηκα είναι ότι γλυστράς περισσότερο, ειδικά ο συνεπιβάτης
Σε συνέχεια του παραπάνω θέματος, να αναφέρω μιας και είχα τη δυνατότητα να κάνω αρκετά μαζεμένα χιλιόμετρα αυτές τις μέρες (~1.500), ότι αυτό το δίχτυ κάνει δουλειά. Ήταν η πρώτη φορά για εμένα, που έκανα τόσα χιλιόμετρα και δεν πίαστηκαν τα μαλακά μου μόρια. Το δοκίμσασ χωρίς κολαν αλλά και με κολάν και προφανώς στη δεύτερη περίπτωση ήταν ακόμα πιο άνετα. Προς το παρόν για εμένα το θέμα σέλας έχει μπει στον πάγο, με καλύπτει αυτό, παρά τα αρνητικά του.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Μπήκε η βάση πινακίδας. Παραθέτω σχόλια και φωτό ( δεν έβγαλα κατά την διάρκεια της τοποθέτησης συγγνώμη )
Τι να προσέξουμε
Τα καλώδια για το φως της πινακίδας είναι πάρα πολύ λεπτά και θέλουν λίγο υπομονή για να τα κολλήσουμε. Το εργοστασιακό φως δυστυχώς δεν χωράει με τίποτα.
Η τρύπα που περναει η καλωδίωση για το φως της πινακίδας στην βάση είναι πιο λεπτή από την φίσα. Οπότε ή κολλάμε τα καλώδια περασμένα από την βάση ή (καλύτερα) ανοίγουμε την βάση με ένα τρυπάνι (8μμ).
Το φως της πινακίδας δεν ειχε τζαμάκι αλλά εποξικό μάλλον κακής αναλογίας που ήταν σαν ζελέ και κόλλαγαν τα πάντα πάνω. Έκοψα λίγο πλέξιγκλας και το κόλλησα γιατί θα γέμιζε σκόνες.
Η γωνία είναι σούπερ δεν φαίνεται να βρίσκει ακόμα και να τερματίσει η ανάρτηση και κάνει και λίγο δουλειά λασπωτήρα.
Επίσης άλλο άγχος ήταν να μην ακουμπάει στα κάγκελα. Με τα τούρατεκ είναι μια χαρά.
Διαβάζω πολλοί γράφουν ότι είναι λεπτή η βάση για τα φλάς και παίζουν. Είχε μέσα 2 μεταλλικούς αποστάτες. Δεν ξέρω αν ξεκίνησαν να τα βάζουν τώρα ή απλά ξεχναγαν να τα βάλουν σε μερικές συσκευασίες αλλά και με 2 λεπτά ταηραπ κάνουμε την δουλειά μας.
Οι τρύπες που γράφουν όλοι είναι αρκετά μεγάλες η αλήθεια είναι. Δεν ξέρω αν θα περνάει πιο πολύ νερό(θα δουμε εν καιρώ) , πάντως η εργοστασιακή βάση και η ουρά είχαν 2 με 4 χιλιοστά λάσπη...
Έξτρα τιπ. Οι βίδες είναι αρκετά κακής ποιότητας. Οι 2 ήρθαν με φαγωμένο κεφάλι και η μια ράγισε. Είχα να τους βάλω λοκταιτ αλλά φοβήθηκα ότι δεν θα βγαίνουν. Καλό θα ήταν να αντικατασταθούν απο την αρχή με καλύτερες (εξαγωνες κατα προτίμηση) για να μην χάσετε 2 ώρες σαν εμένα Σάββατο βράδυ να ψάχνετε βίδες που να ταιριάξουν.


(Οι τρύπες είναι στην ουσία για να περνάει η καλωδίωση αλλά παραείναι μεγάλες)
Ενημέρωση που ξέχασα να κάνω :
  1. Όσον αφορά τα κενά που γράφουν πολλοί ότι αφήνουν νερά να περνάνε κάτω από την σέλα, μετά απο 8 ώρες καταιγίδα και αρκετό χώμα το μόνο που είχε περάσει ήταν σκόνες, κάτι το οποίο περνάει προφανώς ούτως ή άλλως.
  2. Τα κακά νέα είναι ότι την έσπασα στην τελευταία χωμάτινη. Επειδή κάθεται πιο μέσα, όταν τερματίζει η ανάρτηση βρίσκει λίγο το λάστιχο. Το χα ξαναβάλει χώμα χωρίς απώλειες αλλά αυτή την φορά ανηφόρα κοτρόνια μας την έκανε. Σημείωση η πινακίδα είναι πριτσινομένη , αν δεν ήταν κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έσπαγε η βάση αλλά θα άφηνα την πινακίδα στο βουνό.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε συνέχεια του παραπάνω θέματος, να αναφέρω μιας και είχα τη δυνατότητα να κάνω αρκετά μαζεμένα χιλιόμετρα αυτές τις μέρες (~1.500), ότι αυτό το δίχτυ κάνει δουλειά. Ήταν η πρώτη φορά για εμένα, που έκανα τόσα χιλιόμετρα και δεν πίαστηκαν τα μαλακά μου μόρια. Το δοκίμσασ χωρίς κολαν αλλά και με κολάν και προφανώς στη δεύτερη περίπτωση ήταν ακόμα πιο άνετα. Προς το παρόν για εμένα το θέμα σέλας έχει μπει στον πάγο, με καλύπτει αυτό, παρά τα αρνητικά του.
Δεν ξερω αν το εχει γραψει καποιος καπου αλλα για να μην ψαχνω Universal ειναι;
Αγορα απο που;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Δεν ξερω αν το εχει γραψει καποιος καπου αλλα για να μην ψαχνω Universal ειναι;
Αγορα απο που;
Ναι Κώστα, εγώ το πήρα από AliExpress. 3D mesh seat cover νομίζω

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν ξερω αν το εχει γραψει καποιος καπου αλλα για να μην ψαχνω Universal ειναι;
Αγορα απο που;
Υπάρχουν και στα εγχώρια κινεζομαγαζα σε διάφορα μεγέθη.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Δεν υπάρχει λόγος να δώσεις τοσα πολλά λεφτά
μπροστινός τρόχος
Εργαλείο για την αφαίρεση άξονα τροχού μοτοσυκλέτας ,SUZUKI,HONDA,KAWASAKI,YAMAHA.bmw

και πισω τροχος μια μανελα και ενα καρυδακι 27
Καλύτερα ροποκλειδο για το βιδωμα του άξονα του καθε τροχού …βαζεις τα κιλά που λεει το μανιουαλ ακούς το κλικ κ σταματάς


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Καλύτερα ροποκλειδο για το βιδωμα του άξονα του καθε τροχού …βαζεις τα κιλά που λεει το μανιουαλ ακούς το κλικ κ σταματάς


Sent from my iPhone using Tapatalk
συμφωνω με το ροποκλειδο αλλα οταν λυνω το μηχανακι στο σπιτι ωστοσο στο βουνο να με συγχωρεις οι εργασιες γινονται με την καρδια και το χερακι :welcome:
 
Top Bottom