YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πω ρε φίλε!!!! :oops:
Επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, και θα πιάνει πάντα διαφορά ανάμεσα στο δίχτυ, με φαντάζομαι, κάθε φορά που κατεβαίνω απ'την σέλα, να την καθαριζω μια ωρα....:hungover:
Μια με το πιεστικό και φεύγουν όλα. (Άλλος ψυχαναγκαστικός)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μια με το πιεστικό και φεύγουν όλα. (Άλλος ψυχαναγκαστικός)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Θες τώρα να μου πεις, να κουβαλαω ΚΑΙ πιεστικό μαζί μου;;; :p
Δεν μας φτάνει η μισή αντιπροσωπεία σε εργαλεία που κουβαλάμε για τα bmw, θα έχω και πιεστικό τώρα :hungover:;;; :ha
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Θες τώρα να μου πεις, να κουβαλαω ΚΑΙ πιεστικό μαζί μου;;; :p
Δεν μας φτάνει η μισή αντιπροσωπεία σε εργαλεία που κουβαλάμε για τα bmw, θα έχω και πιεστικό τώρα :hungover:;;; :ha
Μπατονετες !! Δεν πιάνουν χώρο ,δεν ζυγίζουν πολύ :wacky::wacky::roflmao::wacky::wacky:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θες τώρα να μου πεις, να κουβαλαω ΚΑΙ πιεστικό μαζί μου;;; :p
Δεν μας φτάνει η μισή αντιπροσωπεία σε εργαλεία που κουβαλάμε για τα bmw, θα έχω και πιεστικό τώρα :hungover:;;; :ha
Μισό, ο λόγος που δεν καβαλάς όπως είπες πριν μέρες, είναι γιατί δεν θες να πλένεις μετά την βόλτα; #μονοΣταρμπαξμελιακαδα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μισό, ο λόγος που δεν καβαλάς όπως είπες πριν μέρες, είναι γιατί δεν θες να πλένεις μετά την βόλτα; #μονοΣταρμπαξμελιακαδα
Λάθος!
Δεν καβαλάω όπως παλιά, γιατί δεν περισσεύει χρόνος!
Πιο πολύ την παίρνω πλέον από "ανάγκη", για να δουλεύει που και που, και αυτό συνήθως με καλό καιρό, οπότε δεν λερώνει και εύκολα!!!!
Με το πλύσιμο της χοντρής, τα έχουμε "συζητήσει" και τα "έχουμε βρει"!!!!
Μόνο μια φορά το χρόνο την πλένω.
Το μόνο που θέλω καθαρό πλεον, είναι η σέλα και τα χερούλια!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σε συνέχεια του παραπάνω θέματος, να αναφέρω μιας και είχα τη δυνατότητα να κάνω αρκετά μαζεμένα χιλιόμετρα αυτές τις μέρες (~1.500), ότι αυτό το δίχτυ κάνει δουλειά. Ήταν η πρώτη φορά για εμένα, που έκανα τόσα χιλιόμετρα και δεν πίαστηκαν τα μαλακά μου μόρια. Το δοκίμσασ χωρίς κολαν αλλά και με κολάν και προφανώς στη δεύτερη περίπτωση ήταν ακόμα πιο άνετα. Προς το παρόν για εμένα το θέμα σέλας έχει μπει στον πάγο, με καλύπτει αυτό, παρά τα αρνητικά του.
Πληροφοριακα, ειδα τις προαλλες ενα T700 Rally με ενα "διχτυ" της Tucano Urbano μονο για τη θεση του οδηγου, δετε φωτο. Δεν ξερω αν κανει και για τη στανταρ σελα (δηλ του απλου) ή αν βγαζει η TU καποιο αλλο γι'αυτη τη σελα. Το συγκεκριμενο Rally ειχε και Ohlins αμορτισερ πισω, οποτε εικαζω οτι ο κατοχος του θα ειχε ψαχτει για το καλυμα/διχτυ της TU. Δυστυχως δεν ητανε παρων να τον ρωτησω.

 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πληροφοριακα, ειδα τις προαλλες ενα T700 Rally με ενα "διχτυ" της Tucano Urbano μονο για τη θεση του οδηγου, δετε φωτο. Δεν ξερω αν κανει και για τη στανταρ σελα (δηλ του απλου) ή αν βγαζει η TU καποιο αλλο γι'αυτη τη σελα. Το συγκεκριμενο Rally ειχε και Ohlins αμορτισερ πισω, οποτε εικαζω οτι ο κατοχος του θα ειχε ψαχτει για το καλυμα/διχτυ της TU. Δυστυχως δεν ητανε παρων να τον ρωτησω.

Κάτι αντίστοιχο φαίνεται, αλλά οπτικά μου θυμίζει όχι καλά ξεδιπλωμενο προφυλακτικό. Και ο Κινέζος έχει μόνο για του οδηγού, απλά το ενιαίο,οπτικά δείχνει πιο σωστό κατ' εμέ.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Ξέρει κάνεις το "Ρύθμιση και συγχρονισμός του συστήματος ψεκασμού" ή αγγλιστί "Adjust synchronization of Fuel injection" αν είναι το ίδιο πράγμα με το "Synchronizing the throttle bodies" που βλέπω στο service manual;

Το έχει κάνει κάνεις;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ξέρει κάνεις το "Ρύθμιση και συγχρονισμός του συστήματος ψεκασμού" ή αγγλιστί "Adjust synchronization of Fuel injection" αν είναι το ίδιο πράγμα με το "Synchronizing the throttle bodies" που βλέπω στο service manual;

Το έχει κάνει κάνεις;
Δεν το έχω κάνει προσωπικά, αλλά έχω βρει ένα οδηγό με τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν.
Throttle Body Sync Procedure
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ενημερώνω τους κατόχους τενερε 700 που πρόκειται να βγάλουν το ψαλίδι για όποιον λόγο χρειάζεται [γρασάρισμα κλπ] ότι ο ρεγουλατορος που βρίσκεται από την μεριά του ποδοφρενου και ξεσφιγγουμε για να βγει το ψαλίδι χρειάζεται 15αρι αλλεν. Το ειδικό εργαλείο της εταιρείας γιαυτη την δουλειά δεν πωλείται από την yamaha.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Έγινε σήμερα, μετά από καθυστέρηση ενός χρόνου η εξαγωγή της βάσης του λεβιέ ταχυτήτων για έλεγχο και γρασάρισμα. Χρειάζεται, αν δεν θέλετε να βγάλετε όλη την βάση ένα μακρύ (όσο μακρύτερο τόσο καλύτερα) 6αρι αλλεν που θα έχετε κόψει στο μισό την κοντή πλευρά του . Δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να βάλεις οτιδήποτε εκεί που είναι η βίδα αλλά είναι δουλειά που πρέπει να γίνει (ιδίως αν το πλένετε με πιεστικο) γιατί δεν στεγανοποιειται με κάποιο o ring οπότε το γρασσο είναι η μόνη προστασία. Φροντίστε να μπορείτε να ξαπλώσετε από κάτω και οπλιστείτε με πολύ υπομονή. Ευτυχώς δεν χρησιμοποιώ πιεστικο οπότε δεν είχε στεγνώσει τίποτα. Απαράδεκτος σχεδιασμός από την Yamaha, ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ να βγάλω λεβιέ κάπου στο δρόμο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Τρίτη φορά που συμβαίνει μέσα σε 2 μήνες και είπα να κάνω μια ερώτηση μιας και η απάντηση του μηχανικού ήταν "Γίνεται αυτό καμιά φορά"
Αφού περιμένω να ζεσταθεί το μηχανάκι. Βάζω πρώτη και ενώ αφήνω τον συμπλέκτη για να ξεκινήσω υπάρχει ένα κενό στην μετάδοση και ένας έντονος μεταλλικός ήχος σαν να ξηλώθηκε κάτι. Στην αίσθηση και σαν ήχος είναι σαν να πηδάει κάποιο δόντι ας πούμε και αργεί να μεταφερθεί η κίνηση στον πίσω τροχό.
Το χει πάθει κανείς άλλος ; Καμμένοι δίσκοι συμπλέκτη με μόλις 21.000 χλμ;
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Άμα ακούσεις πώς κάνει το σασμάν στο DR θα ακούς το τενερέ και θα νομίζεις ότι είναι αυτόματο...
Οι καμμένοι δισκοι ομως σε τόσα λιγα χλμ είναι πρόβλημα. Έχει εμφανιστεί και σε άλλους πάντως. Τι λάδια χρησιμοποιείς?
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Πιο πολύ με αγχώνει το "κενό" στην μεταφορά της κίνησης στον πίσω τροχό σε συνδυασμό με τον ήχο παρά ο ήχος απλά.
10w60 ανά 5000 χλμ :rolleyes:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πιο πολύ με αγχώνει το "κενό" στην μεταφορά της κίνησης στον πίσω τροχό σε συνδυασμό με τον ήχο παρά ο ήχος απλά.
10w60 ανά 5000 χλμ :rolleyes:
Αυτό σίγουρα έχει να κάνει με τον συμπλέκτη και τους δίσκους...
Μήπως κολλάει κάπου η ντιζα...?
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Αυτό σίγουρα έχει να κάνει με τον συμπλέκτη και τους δίσκους...
Μήπως κολλάει κάπου η ντιζα...?
Δεν νοιώθω κάποια αντίσταση ή γρέζι όταν πατάω συμπλέκτη για να είναι η ντίζα. Μοιάζει σαν να υπάρχει κενό κάπου στην μετάδοση, σαν να πηδάει ένα δόντι και να πιάνει στο επόμενο ας πούμε.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
full ή semi;
Motul φουλ συνθετικό. Αν ήταν μόνο ο ήχος να το καταλάβω για το λάδι, αλλά το κενό γιατί να συμβαίνει; Δεν προλαβαίνουν να λιπανθούν οι δίσκοι λόγο πάχους λαδιού και κάνει κενό;


Ψάχνοντας το λίγο το θέμα έχει εμφανιστεί και σε tenere και σε mt 07 και σε mt 09 μάλλον αρκετά.

Cold engine, clutch slip?
https://www.reddit.com/r/motorcycles/comments/q4wydb Clunk / slip when releasing clutch in First Gear
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν νοιώθω κάποια αντίσταση ή γρέζι όταν πατάω συμπλέκτη για να είναι η ντίζα. Μοιάζει σαν να υπάρχει κενό κάπου στην μετάδοση, σαν να πηδάει ένα δόντι και να πιάνει στο επόμενο ας πούμε.
Χαλασμένο καλάθι δίσκων?
 
Top Bottom