Πω ρε φίλε!!!!
Επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, και θα πιάνει πάντα διαφορά ανάμεσα στο δίχτυ, με φαντάζομαι, κάθε φορά που κατεβαίνω απ'την σέλα, να την καθαριζω μια ωρα....
Πω ρε φίλε!!!!
Μια με το πιεστικό και φεύγουν όλα. (Άλλος ψυχαναγκαστικός)Πω ρε φίλε!!!!
Επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, και θα πιάνει πάντα διαφορά ανάμεσα στο δίχτυ, με φαντάζομαι, κάθε φορά που κατεβαίνω απ'την σέλα, να την καθαριζω μια ωρα....
Θες τώρα να μου πεις, να κουβαλαω ΚΑΙ πιεστικό μαζί μου;;;Μια με το πιεστικό και φεύγουν όλα. (Άλλος ψυχαναγκαστικός)
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Μπατονετες !! Δεν πιάνουν χώρο ,δεν ζυγίζουν πολύΘες τώρα να μου πεις, να κουβαλαω ΚΑΙ πιεστικό μαζί μου;;;
Δεν μας φτάνει η μισή αντιπροσωπεία σε εργαλεία που κουβαλάμε για τα bmw, θα έχω και πιεστικό τώρα ;;;
Μισό, ο λόγος που δεν καβαλάς όπως είπες πριν μέρες, είναι γιατί δεν θες να πλένεις μετά την βόλτα; #μονοΣταρμπαξμελιακαδαΘες τώρα να μου πεις, να κουβαλαω ΚΑΙ πιεστικό μαζί μου;;;
Δεν μας φτάνει η μισή αντιπροσωπεία σε εργαλεία που κουβαλάμε για τα bmw, θα έχω και πιεστικό τώρα ;;;
Λάθος!Μισό, ο λόγος που δεν καβαλάς όπως είπες πριν μέρες, είναι γιατί δεν θες να πλένεις μετά την βόλτα; #μονοΣταρμπαξμελιακαδα
Πληροφοριακα, ειδα τις προαλλες ενα T700 Rally με ενα "διχτυ" της Tucano Urbano μονο για τη θεση του οδηγου, δετε φωτο. Δεν ξερω αν κανει και για τη στανταρ σελα (δηλ του απλου) ή αν βγαζει η TU καποιο αλλο γι'αυτη τη σελα. Το συγκεκριμενο Rally ειχε και Ohlins αμορτισερ πισω, οποτε εικαζω οτι ο κατοχος του θα ειχε ψαχτει για το καλυμα/διχτυ της TU. Δυστυχως δεν ητανε παρων να τον ρωτησω.Σε συνέχεια του παραπάνω θέματος, να αναφέρω μιας και είχα τη δυνατότητα να κάνω αρκετά μαζεμένα χιλιόμετρα αυτές τις μέρες (~1.500), ότι αυτό το δίχτυ κάνει δουλειά. Ήταν η πρώτη φορά για εμένα, που έκανα τόσα χιλιόμετρα και δεν πίαστηκαν τα μαλακά μου μόρια. Το δοκίμσασ χωρίς κολαν αλλά και με κολάν και προφανώς στη δεύτερη περίπτωση ήταν ακόμα πιο άνετα. Προς το παρόν για εμένα το θέμα σέλας έχει μπει στον πάγο, με καλύπτει αυτό, παρά τα αρνητικά του.
Κάτι αντίστοιχο φαίνεται, αλλά οπτικά μου θυμίζει όχι καλά ξεδιπλωμενο προφυλακτικό. Και ο Κινέζος έχει μόνο για του οδηγού, απλά το ενιαίο,οπτικά δείχνει πιο σωστό κατ' εμέ.Πληροφοριακα, ειδα τις προαλλες ενα T700 Rally με ενα "διχτυ" της Tucano Urbano μονο για τη θεση του οδηγου, δετε φωτο. Δεν ξερω αν κανει και για τη στανταρ σελα (δηλ του απλου) ή αν βγαζει η TU καποιο αλλο γι'αυτη τη σελα. Το συγκεκριμενο Rally ειχε και Ohlins αμορτισερ πισω, οποτε εικαζω οτι ο κατοχος του θα ειχε ψαχτει για το καλυμα/διχτυ της TU. Δυστυχως δεν ητανε παρων να τον ρωτησω.
Δεν το έχω κάνει προσωπικά, αλλά έχω βρει ένα οδηγό με τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν.Ξέρει κάνεις το "Ρύθμιση και συγχρονισμός του συστήματος ψεκασμού" ή αγγλιστί "Adjust synchronization of Fuel injection" αν είναι το ίδιο πράγμα με το "Synchronizing the throttle bodies" που βλέπω στο service manual;
Το έχει κάνει κάνεις;
Αυτό σίγουρα έχει να κάνει με τον συμπλέκτη και τους δίσκους...Πιο πολύ με αγχώνει το "κενό" στην μεταφορά της κίνησης στον πίσω τροχό σε συνδυασμό με τον ήχο παρά ο ήχος απλά.
10w60 ανά 5000 χλμ
Δεν νοιώθω κάποια αντίσταση ή γρέζι όταν πατάω συμπλέκτη για να είναι η ντίζα. Μοιάζει σαν να υπάρχει κενό κάπου στην μετάδοση, σαν να πηδάει ένα δόντι και να πιάνει στο επόμενο ας πούμε.Αυτό σίγουρα έχει να κάνει με τον συμπλέκτη και τους δίσκους...
Μήπως κολλάει κάπου η ντιζα...?
full ή semi;10w60 ανά 5000 χλμ
Motul φουλ συνθετικό. Αν ήταν μόνο ο ήχος να το καταλάβω για το λάδι, αλλά το κενό γιατί να συμβαίνει; Δεν προλαβαίνουν να λιπανθούν οι δίσκοι λόγο πάχους λαδιού και κάνει κενό;full ή semi;
Χαλασμένο καλάθι δίσκων?Δεν νοιώθω κάποια αντίσταση ή γρέζι όταν πατάω συμπλέκτη για να είναι η ντίζα. Μοιάζει σαν να υπάρχει κενό κάπου στην μετάδοση, σαν να πηδάει ένα δόντι και να πιάνει στο επόμενο ας πούμε.