YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Χαλασμένο καλάθι δίσκων?
Δεν ξέρω, δεν το χω ξαναπάθει σε μηχανάκι και είναι ακόμα στην εγγύηση δεν με ψήνει να πειράζω τέτοια μέρη. Θα επιμείνω λίγο με τον μηχανικό. Πάντως πολλά γιαμάχα διαβάζω έχουν το ίδιο θέμα, αλλά όσοι το έχουν λύσει δεν έχουν βρει κάτι πέραν από 1 με καμμένους δίσκους. Εάν βγάλω άκρη θα ενημερώσω
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Καλησπέρα...

Αν επιτρέπεται τι χρήση έχεις κάνει στο μηχανάκι; Πχ. Δύσκολο χώμα, λάσπη κλπ ..

Αν έχει ζοριστει ο συμπλέκτης σε δύσκολα κομμάτια, δεν είναι απίθανο να έχουν ανάψει κάποιοι δίσκοι...
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
τώρα που είναι κρύος ο καιρός να αφήνεται λίγο το μηχανάκι να ζεσταθεί αν ακουμπήσεις το καπάκι λογικά στο κάνει όταν είναι κρύος ... Εγώ κάνω μια προθέρμανση μέχρι να φορέσω τον εξοπλισμό σβήνω μετά πάω την μηχανή μέχρι την έξοδο τσουλιστά και μετά ανάβω ξανά και φεύγω . Το έχω διαπιστώσει μόνο όταν είναι κρύο το μηχανάκι στα 33.000 που έχω κάνει
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Καλησπέρα...

Αν επιτρέπεται τι χρήση έχεις κάνει στο μηχανάκι; Πχ. Δύσκολο χώμα, λάσπη κλπ ..

Αν έχει ζοριστεί ο συμπλέκτης σε δύσκολα κομμάτια, δεν είναι απίθανο να έχουν ανάψει κάποιοι δίσκοι...
Κάνω μικτή χρήση ,τουριστική και χωμάτινη. Δεν θυμάμαι να χω βρεθεί κάπου που να ζοριστεί (με υπερβολικό συμπλεκτάρισμα πχ) , εγώ πιο πιθανό να έχω ζοριστεί. Το μόνο που ίσως το ζόριζε είναι σε χωμάτινα πολλές φορές κόβω με μηχανόφρενο αλλά και πάλι.


τώρα που είναι κρύος ο καιρός να αφήνεται λίγο το μηχανάκι να ζεσταθεί αν ακουμπήσεις το καπάκι λογικά στο κάνει όταν είναι κρύος ... Εγώ κάνω μια προθέρμανση μέχρι να φορέσω τον εξοπλισμό σβήνω μετά πάω την μηχανή μέχρι την έξοδο τσουλιστά και μετά ανάβω ξανά και φεύγω . Το έχω διαπιστώσει μόνο όταν είναι κρύο το μηχανάκι στα 33.000 που έχω κάνει
Δημήτρη όπως είπα ζεσταίνω το μηχανάκι . Χειμώνα - καλοκαίρι. Περιμένω να ζεσταθεί και ταυτόχρονα πατάω κάμποσες φορές συμπλέκτη πριν κουμπώσω ταχύτητα για να φύγω.

Εξακολουθώ να έχω τις αμφιβολίες μου για τους δίσκους γιατί το χει κάνει μόνο στην πρώτη ταχύτητα και μόνο κατά την πρώτη εκκίνηση και αυτό διάσπαρτα. Για το καλάθι των δίσκων επειδή όπως είπα δεν το χω ξαναπάθει μου ακούγεται λογικό.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τρίτη φορά που συμβαίνει μέσα σε 2 μήνες και είπα να κάνω μια ερώτηση μιας και η απάντηση του μηχανικού ήταν "Γίνεται αυτό καμιά φορά"
Αφού περιμένω να ζεσταθεί το μηχανάκι. Βάζω πρώτη και ενώ αφήνω τον συμπλέκτη για να ξεκινήσω υπάρχει ένα κενό στην μετάδοση και ένας έντονος μεταλλικός ήχος σαν να ξηλώθηκε κάτι. Στην αίσθηση και σαν ήχος είναι σαν να πηδάει κάποιο δόντι ας πούμε και αργεί να μεταφερθεί η κίνηση στον πίσω τροχό.
Το χει πάθει κανείς άλλος ; Καμμένοι δίσκοι συμπλέκτη με μόλις 21.000 χλμ;
Από περιέργεια, έχεις παρατηρήσει από πιο ακριβώς σημείο ακούγεται ο μεταλλικός ήχος. Είναι σίγουρα μέσα από τον κινητήρα;
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Από περιέργεια, έχεις παρατηρήσει από πιο ακριβώς σημείο ακούγεται ο μεταλλικός ήχος. Είναι σίγουρα μέσα από τον κινητήρα;
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος γιατί δεν γίνεται συνέχεια αλλά την τελευταία φορά μου φάνηκε σαν να έγινε ανάμεσα σε άξονα και μπροστά γρανάζι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Κάποιος δίσκος έχει "ζεσταθεί"...

Μην αγχώνεσαι και μην ασχολείσαι...

Όταν και αν γίνει πολύ έντονο και συχνό θα αλλάξεις τους "ζεσταμενους" μεταλλικούς δίσκους και είσαι οκ...

Just ride...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Έγινε και η αλλαγή των ελατηρίων μπροστά με προοδευτικά της hyperpro την Παρασκευή. Έβαλα και τα 10αρια λάδια που δίνει η εταιρεία και έκανα και τις ρυθμίσεις στις αποσβέσεις σύμφωνα με την hyperpro. Πίσω είχα αντικαταστήσει το ohlins με hyperpro πριν από λίγο καιρό και το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από καλό (ιδιαίτερα στο χώμα) οπότε αποφάσισα να του βάλω και μπροστά. Έγινε μία δοκιμή σήμερα σε άσφαλτο με στροφές και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Πολύ πιο ευέλικτο, λιγότερο βύθισμα στα φρένα , διαφορετική αίσθηση στην στροφή γενικότερα (καλύτερη εννοείται) και λιγότερο κοπανημα σε ανωμαλίες. Άντε να δώ πότε θα τα δοκιμάσω και στο χώμα...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Να αναφέρω επίσης ότι το επίσημο service της Πάτρας αναγνώρισε την μη φυσιολογική φθορά της αλυσίδας και θα αλλαχτεί εντός εγγύησης. 20 μήνες μετά την αγορά και με 8500 χλμ στο κοντέρ. Είχαν ξεκινήσει να διαλύονται τα o rings εδώ και 2000 χλμ περίπου ...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έγινε και η αλλαγή των ελατηρίων μπροστά με προοδευτικά της hyperpro την Παρασκευή. Έβαλα και τα 10αρια λάδια που δίνει η εταιρεία και έκανα και τις ρυθμίσεις στις αποσβέσεις σύμφωνα με την hyperpro. Πίσω είχα αντικαταστήσει το ohlins με hyperpro πριν από λίγο καιρό και το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από καλό (ιδιαίτερα στο χώμα) οπότε αποφάσισα να του βάλω και μπροστά. Έγινε μία δοκιμή σήμερα σε άσφαλτο με στροφές και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Πολύ πιο ευέλικτο, λιγότερο βύθισμα στα φρένα , διαφορετική αίσθηση στην στροφή γενικότερα (καλύτερη εννοείται) και λιγότερο κοπανημα σε ανωμαλίες. Άντε να δώ πότε θα τα δοκιμάσω και στο χώμα...
Το ohlins γιατι το αλλαξες;
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Το ohlins γιατι το αλλαξες;
Γιατί δεν με κάλυπτε όταν έβαζα τις βαλίτσες και δικαβαλο. Θεωρώ ότι το hyperpro έχει μεγαλύτερο εύρος χρήσης. Και από μία μικρή δοκιμή 70 χλμ στο χώμα είδα ότι είναι καλύτερο σε σκαρφάλωμα ,περάσματα με μικρή πρόσφυση και άνεση γενικότερα. Επίσης μπαίνει χωρίς αποστατη που ήταν κάτι που δεν μου άρεσε στο ohlins από την αρχή. Το βάρος μού είναι 83-85 κιλά , με εξοπλισμό...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γιατί δεν με κάλυπτε όταν έβαζα τις βαλίτσες και δικαβαλο. Θεωρώ ότι το hyperpro έχει μεγαλύτερο εύρος χρήσης. Και από μία μικρή δοκιμή 70 χλμ στο χώμα είδα ότι είναι καλύτερο σε σκαρφάλωμα ,περάσματα με μικρή πρόσφυση και άνεση γενικότερα. Επίσης μπαίνει χωρίς αποστατη που ήταν κάτι που δεν μου άρεσε στο ohlins από την αρχή. Το βάρος μού είναι 83-85 κιλά , με εξοπλισμό...
Αποστατη στο αμορτισερ πισω; :oops: Η εγω δεν καταλαβα και μιλας για ελατηρια προστα;
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Σε κάποια μοντέλα, στο πίσω ελατήριο της ολινς μπαίνει ένας αποστάτης μεταλλικός,για να πατήσει εκεί το ελατήριο.
Το ίδιο ίσχυε και στο στρώμ που είχα αλλάξει το μαμά .
Φαντάζομαι το ίδιο εννοεί ο φίλος και για το τενερε.
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Στην σημερινή χωμάτινη βόλτα, σε κάποιο σημείο ο πίσω τρόχος μου είχε βυθιστεί ελαφρά σε ένα αμμουδερό κομμάτι, πολύ λίγο όμως, το πολύ ναταν μέχρι την ζάντα. Όλη η αλυσίδα ήταν έξω και γυρνούσε κανονικά. Το πίσω γρανάζι και αυτό όλο εκτος.
Τότε το μηχανάκι έπαιρνε μπρος με νεκρά αλλά μόλις έβαζα πρώτη έσβηνε. Δεν έκανα κάτι με τον συμπλέκτη, όλος πατημένος μέχρι τέρμα ήταν. Εννοείται το stand ήταν πάνω. Μάλιστα το ανεβοκατέβασα και μερικές φορές μήπως είχε κολλήσει ο σένσορας του stand. Μόλις βγήκα από την τρυπα που είχα σκάψει έμπαινε κανονικά η πρώτη.

Το έχει κάνει σε κανέναν; Πολύ περίεργο μου φάνηκε. Είχε φάει βέβαια και κάτι κοπανήματα πριν στην καρίνα αλλά κανένα θέμα δεν είχε σε άλλα σημεια.
Μήπως είχε πάει καθόλου από την άμμο στον σένσορα του stand και είχε κολλήσει ότι είχα κατεβασμένο το stand; Σε τέτοια περίπτωση υπάρχει κάποια ασφάλεια που μπορούμε να βγάλουμε για να τον κάνουμε bypass;
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Στην σημερινή χωμάτινη βόλτα, σε κάποιο σημείο ο πίσω τρόχος μου είχε βυθιστεί ελαφρά σε ένα αμμουδερό κομμάτι, πολύ λίγο όμως, το πολύ ναταν μέχρι την ζάντα. Όλη η αλυσίδα ήταν έξω και γυρνούσε κανονικά. Το πίσω γρανάζι και αυτό όλο εκτος.
Τότε το μηχανάκι έπαιρνε μπρος με νεκρά αλλά μόλις έβαζα πρώτη έσβηνε. Δεν έκανα κάτι με τον συμπλέκτη, όλος πατημένος μέχρι τέρμα ήταν. Εννοείται το stand ήταν πάνω. Μάλιστα το ανεβοκατέβασα και μερικές φορές μήπως είχε κολλήσει ο σένσορας του stand. Μόλις βγήκα από την τρυπα που είχα σκάψει έμπαινε κανονικά η πρώτη.

Το έχει κάνει σε κανέναν; Πολύ περίεργο μου φάνηκε. Είχε φάει βέβαια και κάτι κοπανήματα πριν στην καρίνα αλλά κανένα θέμα δεν είχε σε άλλα σημεια.
Μήπως είχε πάει καθόλου από την άμμο στον σένσορα του stand και είχε κολλήσει ότι είχα κατεβασμένο το stand; Σε τέτοια περίπτωση υπάρχει κάποια ασφάλεια που μπορούμε να βγάλουμε για να τον κάνουμε bypass;
Δίνει ο camel adv bypass για το σταντ αλλά αν πάρεις το εξάρτημα φτιάχνεις την γείωση και μόνος. Κοίτα σε αυτή την περίπτωση μήπως κουνήθηκε η βαλβίδα που έχει πάνω στον συμπλέκτη ή μήπως έχει πιάσει μάκα και κολλάει πατημενη.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στην σημερινή χωμάτινη βόλτα, σε κάποιο σημείο ο πίσω τρόχος μου είχε βυθιστεί ελαφρά σε ένα αμμουδερό κομμάτι, πολύ λίγο όμως, το πολύ ναταν μέχρι την ζάντα. Όλη η αλυσίδα ήταν έξω και γυρνούσε κανονικά. Το πίσω γρανάζι και αυτό όλο εκτος.
Τότε το μηχανάκι έπαιρνε μπρος με νεκρά αλλά μόλις έβαζα πρώτη έσβηνε. Δεν έκανα κάτι με τον συμπλέκτη, όλος πατημένος μέχρι τέρμα ήταν. Εννοείται το stand ήταν πάνω. Μάλιστα το ανεβοκατέβασα και μερικές φορές μήπως είχε κολλήσει ο σένσορας του stand. Μόλις βγήκα από την τρυπα που είχα σκάψει έμπαινε κανονικά η πρώτη.

Το έχει κάνει σε κανέναν; Πολύ περίεργο μου φάνηκε. Είχε φάει βέβαια και κάτι κοπανήματα πριν στην καρίνα αλλά κανένα θέμα δεν είχε σε άλλα σημεια.
Μήπως είχε πάει καθόλου από την άμμο στον σένσορα του stand και είχε κολλήσει ότι είχα κατεβασμένο το stand; Σε τέτοια περίπτωση υπάρχει κάποια ασφάλεια που μπορούμε να βγάλουμε για να τον κάνουμε bypass;
Στην τελευταία λασποθεραπεια φίλος με tenere 700 αναγκάστηκε να βγάλει το διακόπτη του stand διότι του έσβηνε καθοδόν...
Είχε τα ίδια συμπτώματα με του δικού σου.
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Δίνει ο camel adv bypass για το σταντ αλλά αν πάρεις το εξάρτημα φτιάχνεις την γείωση και μόνος. Κοίτα σε αυτή την περίπτωση μήπως κουνήθηκε η βαλβίδα που έχει πάνω στον συμπλέκτη ή μήπως έχει πιάσει μάκα και κολλάει πατημενη.
Βαλβιδα εννοεις το κουμπί που είναι πίσω από την μανέτα του συμπλέκτη και πατιέται όταν τον τραβάς;


Στην τελευταία λασποθεραπεια φίλος με tenere 700 αναγκάστηκε να βγάλει το διακόπτη του stand διότι του έσβηνε καθοδόν...
Είχε τα ίδια συμπτώματα με του δικού σου.
Ξέρεις περίπου που είναι αυτός ο διακόπτης;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στην σημερινή χωμάτινη βόλτα, σε κάποιο σημείο ο πίσω τρόχος μου είχε βυθιστεί ελαφρά σε ένα αμμουδερό κομμάτι, πολύ λίγο όμως, το πολύ ναταν μέχρι την ζάντα. Όλη η αλυσίδα ήταν έξω και γυρνούσε κανονικά. Το πίσω γρανάζι και αυτό όλο εκτος.
Τότε το μηχανάκι έπαιρνε μπρος με νεκρά αλλά μόλις έβαζα πρώτη έσβηνε. Δεν έκανα κάτι με τον συμπλέκτη, όλος πατημένος μέχρι τέρμα ήταν. Εννοείται το stand ήταν πάνω. Μάλιστα το ανεβοκατέβασα και μερικές φορές μήπως είχε κολλήσει ο σένσορας του stand. Μόλις βγήκα από την τρυπα που είχα σκάψει έμπαινε κανονικά η πρώτη.

Το έχει κάνει σε κανέναν; Πολύ περίεργο μου φάνηκε. Είχε φάει βέβαια και κάτι κοπανήματα πριν στην καρίνα αλλά κανένα θέμα δεν είχε σε άλλα σημεια.
Μήπως είχε πάει καθόλου από την άμμο στον σένσορα του stand και είχε κολλήσει ότι είχα κατεβασμένο το stand; Σε τέτοια περίπτωση υπάρχει κάποια ασφάλεια που μπορούμε να βγάλουμε για να τον κάνουμε bypass;
Άσχετα με το πρόβλημα σου αυτό, καλό θα είναι να ξέρεις πια καλώδια να "γεφυρώσεις" μεταξύ τους, σε περίπτωση που πάθει κάτι ο διακόπτης του πλαϊνού Σταντ, και είσαι μακριά από κόσμο (πχ, διάλυσε ο διακόπτης από χτύπημα ή πέτρα).
Στο δικό μου gs πχ, στον διακόπτη πάνε τρία καλώδια (κόκκινο, άσπρο, καφέ)!
Αν γεφυρωσω το κόκκινο με το άσπρο, είμαι έτοιμος!!!!
Μάθε και εσύ πια καλώδια, και αχρειαστο να είναι!
 
Top Bottom