Γι΄αυτό ρώτησα, κάτι τέτοιο υποπτευόμουν.Καλύτερα να αλλάξεις και εμπρός. Είναι πιο σωστό. Εγώ όταν άλλαξα και εμπρός κατάλαβα την διαφορά.
Κοίτα. Τo WR έτσι και αλλίως έχει βελτιωμένες αναρτήσεις τοσο στα ελατήρια όσο και στις αποσβέσεις απο το απλό (θεωρητικά). Για εμένα όχι δεν είναι υποχρεωτικό να κάνεις και εμπρος και πισω με τη μία. Μπορείς να κάνεις το πίσω και σε δεύτερο χρόνο το εμρπός αν δε σε καλύτπει (έχει και προφόρτιση το πιρούνι, δεν σου φτάνει. Βέβαια όλα είναι συνάρτηση με το κόστος. Αν είχα τα χρήματα σίγουρα θα έπερνα ότι καλύτερο, οι ρυθμίσεις βρίσκονται (έγω έχω αλλάξει ελατήριο στο εργοστασιακό και είναι μια χαρά). Αυτό που με προβλημάτισε σε αυτό που έστειλες είναι ότι δεν έχει προφόρτιση το αμορτισέρ και την έχω εκτιμήσει παρα πολύ που την έχει το εργοστασιακό. Σόλο και χώμα 4 κλικ, χώμα και κάμπινγκ 10 κλικ, διπλός φορτωμένος 24 κλικ. Μεγάλη ευκολία να ρυθμίζεις σε 2 λεπτά το sag. Στο άλλο θα θες εργαλείο και δεν θα είναι ευκολο, εκτός αν δεν βαριεσαι το λύσε-δεσε.Έρχομαι με ερώτηση περί ανάρτησης.
Πρέπει στο World Raid να αλλάξω οπωσδήποτε ελατήριο πίσω με σκληρότερο.
Κόστος: 1 εργατοώρα 150€ και το ελατήριο που θα το αγοράσω εγώ: 130€ περίπου. Σύνολο: 280€
Θα μου αλλάξει και το πετάλι του ποδόφρενου, όλο τον μηχανισμό σε αυτή την ώρα (από Camel Adv και εδώ βίντεο για όποιον τυγχάνει να ενδιαφέρεται)
Μπορώ να τα κάνω κι εγώ αλλά δεν έχω τον χώρο που χρειάζεται και ούτως ή άλλως πρέπει να πάρω την ανάρτηση στο χέρι και να πάω για αλλαγή το ελατήριο.
Ελατήρια καλαμιών μπροστά και πίσω ελατήριο (μαζί με το ποδόφρενο):
Κόστος: 3 εργατοώρες 450€ και όλα τα ελατήρια που θα αγοράσω εγώ: 250€. Σύνολο: 700€
Είχα σετάρει σωστά τα μπροστά αλλά και πάλι ήταν μαλακά, αλλά όχι σε τόσο ενοχλητικό βαθμό. Το πίσω θέλει σίγουρα αλλαγή, 110+ κιλά χωρίς κάποια αποσκευή.
"Πρέπει" να αλλάξω μπρος κ πίσω? Ή μόνο με το πίσω είμαι ΟΚ και αν δω ότι χρειάζεται και τα μπροστά τα αλλάζω στο μέλλον?
Εννοώ αν αλλάξω το πίσω μόνο, θα αλλάξει η αίσθηση στο μπροστά όπως το έχω σετάρει τώρα και θα γίνει χειρότερη η αίσθηση?
Δεν είναι τόσο το οικονομικό κομμάτι, είναι ότι δεν θέλω να προβώ σε αλλαγές που δεν είναι αναγκαίες.
Πχ. μπορώ να αλλάξω κατευθείαν όλο το πίσω αμορτισέρ με αυτό της Tractive αλλά είναι πολυ πιθανό να μην το σετάρω σωστά ποτέ με τις τόσες ρυθμίσεις που έχει.
Σωστό, έχει να κάνει με τι το συγκρίνεις και με το τι θες να κάνεις με αυτό. Αν θές να κάνεις άλματα με 100+ φορτωμένος, ναι δεν φτάνουν αυτές που έχει. Νομίζω ότι όλοι εδώ συμφωνούμε ότι όσα περισσότερα λεφτά μπορείς να δώσεις σε αναρτήσεις, τόσο το καλύτερο. Αν πάλι δεν έχεις ύπαρχουν και μεσοβέζικες λύσεις.stefos ενδεικτικά ανέφερα το μοντέλο αυτό της Tractive. Υπάρχει αυτό που αναφέρεις (αλλά κοστίζει 1500€)
Καλά λες "θεωρητικά" γιατί ασυναίσθητα συγκρίνω με τα ΚΤΜ που είχα νωρίτερα. Που νομίζω ότι και ελατήρια να αλλάξω δεν πρόκειται να φτάσω την αίσθησή τους, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Αν σύγκρινα το WR με το τρανσάλπ 650 που είχα (2004-2009) δεν θα έκανα καμία αλλαγή.
Πρώτα έβαλα μόνο πίσω ohlins 80αρι. Μετά είπα να δοκιμάσω hyperpro. Και μετά έβαλα και μπροστά hyperpro.Γι΄αυτό ρώτησα, κάτι τέτοιο υποπτευόμουν.
Γιάννη, εσύ άλλαξες εμπρος - πίσω ταυτόχρονα ή πρώτα πίσω κ μετά τα μπροστά;
Ευχαριστώ, τον έχω τσεκάρει.Γιώργο έχω βρει έναν που έχει ένα κανάλι..everything tenere λέγεται.
Δεν έχω την rally έκδοση αλλά ένα που είχα δει φορούσε τα ίδια μαρσπιέ με το απλό...Μία ερώτηση σε αυτούς που πήραν την έκδοση Rally. Το μηχανάκι έρχεται με τα στάνταρ πατάκια ή φοράει αυτα Ténéré 700 Rally Edition - motorcycles - Yamaha Motor ?
Oκ οπότε αυτά μάλλον είναι εξτρα.Δεν έχω την rally έκδοση αλλά ένα που είχα δει φορούσε τα ίδια μαρσπιέ με το απλό...
Η αλήθεια είναι ότι ούτε εμένα με βόλεψαν ενώ στην αρχή μου φάνηκαν ιδανικά !Oκ οπότε αυτά μάλλον είναι εξτρα.
Έχω ένα ζευγάρι pivot pegs αλλά δεν με βόλεψαν για κάθε μέρα όπως και τον blast από ότι φάνηκε...
Και ψάχνω αντικαταστάτη, οπότε τα yamaha αυτά φάνηκαν μια καλή λύση αν εξαιρέσεις την τιμή.
Μίλησα αρκετά με τον κύριο αυτού του βίντεο (είχα κάνει ένα 2ημερο μαζί του και τον εμπιστεύομαι).Δεν έχει κάποια δυσκολία στο να τα βγάλεις, εγώ νόμιζα ότι θα αλλάξεις ελατήρια μόνος σου. Βγάζεις πρώτα τις δαγκάνες , μετά τον αισθητήρα του ΑΒS , μετά βγάζεις τον τροχό. Ξεβιδώνεις τις βίδες των προστατευτικών του καλαμιού και μετά τις βίδες της τιμονόπλακας. Προσοχή όταν λασκάρεις τις βίδες της τιμονόπλακας μην σου φύγει το καλάμι ...
το ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ και το ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ δυστυχώς δεν πάνε μαζί.Δοκίμασα στο Τενερε ενός φίλου τα πλαϊνά "αντιολησθητικά" αυτοκόλλητα (αυτά εδώ). Μου άρεσαν πολύ και είδα ότι βοηθάνε στο όρθιο.
Έχει δοκιμάσει κανείς κάποια κινέζικη απομίμηση και έχει μείνει ευχαριστημένος; Ψάχνω αν υπάρχει πιο φθηνή εναλλακτική αλλά μέχρι στιγμής διαβάζω κακά reviews για τα κινέζικα.