YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Διαβάζοντας κάποιες σελίδες πίσω είδα κάποιες αναρτήσεις που λένε για το ζέσταμα του κινητήρα ..
Θυμάμαι πριν χρόνια ένα άρθρο στο ΜΟΤΟ που είχε τον τίτλο "Προθέρμανση ο αργός θάνατος του κινητήρα" ...
Άσχετα με αυτό, πλέον από όσο το έχω ψάξει λέγεται πως δεν πρέπει να γίνεται στατική προθέρμασνη του κινητήρα.
Πρέπει να τον ζεσταίνουμε οδηγώντας ομαλά με λίγες στροφές (μέχρι 4000 ;; ) μέχρι να έρθει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας!

Αυτό πρέπει να είναι το άρθρο:
"
από τον Kevin Ash, πηγή: περιοδικό Μοτό


Οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές, όση ώρα χρειάζονται για να προετοιμαστούν
(να κουμπώσουν το μπουφάν και να φορέσουν κράνος), αφήνουν τον κινητήρα αναμμένο, για να ζεσταθεί.
Όσοι όμως νομίζουν ότι μειώνεται η φθορά του κινητήρα γιατί ζεσταίνεται αργά, χωρίς να ζορίζεται γελιούνται οικτρά.
Στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Περισσότερο από το 90% της φθοράς του κινητήρα συμβαίνει όταν δουλεύει και είναι κρύος.
Αυτό που μπορούμε να κάνουμε λοιπόν είναι να τον βοηθήσουμε να φτάσει το γρηγορότερο στη θερμοκρασία λειτουργίας του,
αποφεύγοντας όμως να τον ζορίσουμε όσο ο ίδιος και τα λάδια του είναι κρύα.
Προσέξτε! Ένας κινητήρας στο ρελαντί,
καταναλώνει τόσο λίγο καύσιμο που μπορεί να μην καταφέρει να φτάσει ούτε αυτός αλλά ούτε και τα λάδια του στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας.
Η συγκεκριμένη παράμετρος στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η λειτουργία των πρόσθετων ουσιών του λιπαντικού.
Συνήθως πρόκειται για συνδυασμό μολυβδαινιούχων σουλφιδίων και ZDDP (zinc diakyldithiophosphate),
που δυστυχώς για να αρχίσουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους θα πρέπει πρώτα να ζεσταθούν.
Αυτό συμβαίνει γύρω στους 60 βαθμούς Κελσίου.
Οι κατασκευαστές μοτοσικλετών και λιπαντικών συνιστούν,αφού βάλουμε μπροστά τον κινητήρα μας, αμέσως να ξεκινήσουμε,
αλλά στα πρώτα χιλιόμετρα να οδηγούμε προσεκτικά και να μην ζορίζουμε το κιητήρα μας,
είτε ανεβάζοντας πολλές στροφές, είτε κρατώντας τις στροφές υπερβολικά χαμηλά.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ πως στις καρμπυρατερίσιες, όταν βάζουμε τσόκ,
να το αφήνουμε όσο ακριβώς χρειάζεται και όχι παραπάνω,
γιατί το πλούσιο μείγμα που μπαίνει στο θάλαμο καύσης "σπάει" το λάδι που βρίσκεται στα τοιχώματά του κυλίνδρου,
επιταχύνοντας τη φθορά.
Στις μοτοσικλέτες με ψεκασμό και χειροκίνητο τσοκ, το παραπάνω δεν ισχύει,
γιατί το "τσοκ" δεν κάνει τίποτα άλλο από το να ανεβάζει στις στροφές του κινητήρα, χωρίς να επεμβαίνει στο καύσιμο"
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
το θέλω αυτό τοαυτοκόλλητο ... από που; :D
To βρήκα στο σουηδικό facebook group για το Τενερε 700. Τα πούλαγε ένας τύπος προς 6€ το ένα (μαζί με μεταφορικά/απλό γράμμα στο σπίτι).
Για πλάκα το ανέβασα μιας και 6€ για αυτοκόλλητο εγω προσωπικά δεν δίνω, πόσο μάλλον στον Σουηδό που έκανε custom εκτύπωση με μίνιμουμ παραγγελία αρκετά τεμάχια και ήθελε να καλύψει και το δικό του αυτοκόλλητο. Να ήταν για φιλανθρωπικό σκοπό ή να βοηθήσει κάποιον εκεί τα έδινα.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
To βρήκα στο σουηδικό facebook group για το Τενερε 700. Τα πούλαγε ένας τύπος προς 6€ το ένα (μαζί με μεταφορικά/απλό γράμμα στο σπίτι).
Για πλάκα το ανέβασα μιας και 6€ για αυτοκόλλητο εγω προσωπικά δεν δίνω, πόσο μάλλον στον Σουηδό που έκανε custom εκτύπωση με μίνιμουμ παραγγελία αρκετά τεμάχια και ήθελε να καλύψει και το δικό του αυτοκόλλητο. Να ήταν για φιλανθρωπικό σκοπό ή να βοηθήσει κάποιον εκεί τα έδινα.
6€!!! o_O
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
ΣυνΤ7οι ... ανάμεσα στα κάγκελα της adventure spec που είναι αλουμινένια με τα συν και πλην τους, και τα οποία δένουν και κάτω από το φανάρι αλλά και μπροστά από τις εξατμίσεις, και αυτά της heavy duties (adventure) τα οποία είναι ατσάλινα αλλά δένουν μόνο κάτω από το φανάρι, συν τα υπόλοιπα σημεία έδρασης που έχει το κάθε ένα φυσικά, ποια θα επιλέγατε;
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
ΣυνΤ7οι ... ανάμεσα στα κάγκελα της adventure spec που είναι αλουμινένια με τα συν και πλην τους, και τα οποία δένουν και κάτω από το φανάρι αλλά και μπροστά από τις εξατμίσεις, και αυτά της heavy duties (adventure) τα οποία είναι ατσάλινα αλλά δένουν μόνο κάτω από το φανάρι, συν τα υπόλοιπα σημεία έδρασης που έχει το κάθε ένα φυσικά, ποια θα επιλέγατε;
Σου εχει πεσει ποτε το μηχανακι?
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
ΣυνΤ7οι ... ανάμεσα στα κάγκελα της adventure spec που είναι αλουμινένια με τα συν και πλην τους, και τα οποία δένουν και κάτω από το φανάρι αλλά και μπροστά από τις εξατμίσεις, και αυτά της heavy duties (adventure) τα οποία είναι ατσάλινα αλλά δένουν μόνο κάτω από το φανάρι, συν τα υπόλοιπα σημεία έδρασης που έχει το κάθε ένα φυσικά, ποια θα επιλέγατε;
Τις heavy duties είχα δει σε βίντεο ότι έβρισκε το πιρούνι στο τέρμα του τιμονιού αλλά δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο γεγονός. Έχουν τεράστια διαφορά στο βάρος οπότε εγώ θα πήγαινα για τα adv spec.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
ΣυνΤ7οι ... ανάμεσα στα κάγκελα της adventure spec που είναι αλουμινένια με τα συν και πλην τους, και τα οποία δένουν και κάτω από το φανάρι αλλά και μπροστά από τις εξατμίσεις, και αυτά της heavy duties (adventure) τα οποία είναι ατσάλινα αλλά δένουν μόνο κάτω από το φανάρι, συν τα υπόλοιπα σημεία έδρασης που έχει το κάθε ένα φυσικά, ποια θα επιλέγατε;
Πήγαινε στα oem καλύτερα. Αφήνουν την βαση κάτω απο το φανάρι ελεύθερη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
ναι ... αλλά γιατί η ερώτηση;
Για να δω αν τοχεις σηκωσει απο κατω ,η γνωμη μου ειναι μην το βαραινεις με καγκελα,το πολυ να γρατζουνισεις τα πλαστικα που αλλαζουνε,ριξε τα φραγκα σε καμια high mount εξατμιση καλυτερα
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Τις heavy duties είχα δει σε βίντεο ότι έβρισκε το πιρούνι στο τέρμα του τιμονιού αλλά δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο γεγονός. Έχουν τεράστια διαφορά στο βάρος οπότε εγώ θα πήγαινα για τα adv spec.
Νομίζω πως το έχουν διορθώσει αυτό..
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Για να δω αν τοχεις σηκωσει απο κατω ,η γνωμη μου ειναι μην το βαραινεις με καγκελα,το πολυ να γρατζουνισεις τα πλαστικα που αλλαζουνε,ριξε τα φραγκα σε καμια high mount εξατμιση καλυτερα
Και εγώ σαν πρώτη θεώρηση στο να μην βάλω είμαι αλλά ξυπνάει ο ψυχαναγκασμός μέσα μου και όλο το σκέφτομαι…
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μπορείς απλά να μην βάλεις τα πιο βαριά που κυκλοφορούν . Εγώ έβαλα της touratech που είναι 3.2 κιλά και σχετικά διακριτικά στον σχεδιασμό τους. Για εμένα είναι και χρήσιμα στο να μπορείς να πιάσεις από κάπου το μηχανάκι σε κάτι δύσκολο αλλά και στο να βάλεις δύο μικρά τσαντάκια σε κάποιο μεγάλο ταξίδι , για καλύτερη κατανομή του φορτίου...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πήγαινε στα oem καλύτερα. Αφήνουν την βαση κάτω απο το φανάρι ελεύθερη.
Το χειρότερο κάγκελο που μπορείς να βάλεις γιατί το πίσω στήριγμα πιάνει στο μπλόκ του κινητήρα. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που απο πτώσεις σπάει σε εκείνο το σημείο.

Από προσωπική εμπειρία με τα απλά της κάγκελα της Heed που έχω απάνω από την πρώτη μέρα, είναι πραγματικά εξαιρετικής ποιότητας και κατσκευής και παρά τις τούμπες παραμένουν ίσια όπως την πρώτη μέρα.

Όσο για το βάρος που αναφέρει ο γερόλυκος KORAX συμφωνώ μεν, αλλά μου έχει πέσει η μηχανή κάτω με και χωρίς κάγκελα και οι δύο ήταν ακριβώς ίδες σε αίσθηση, δηλαδή μου έφυγε η μαγκία να τη σηκώσω. Σε 210 κιλά μηχανή +/- 5κιλά δεν τα καταλαβαίνεις θεωρώ. Φυσικά ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει αυτό που του αρέσει για τη μοτοσυκλέτα του και τον τρόπο οδήγησης του. Για εμένα η προστασία που μου έχουν προσφέρει τα κάγκελα σε πλαστικά και ψυγείο είναι πιο σημαντικό από -5 κιλά. Αν θέλω -5 θα ράψω το στόμα μου (που δε το ράβω).
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Μπορείς απλά να μην βάλεις τα πιο βαριά που κυκλοφορούν . Εγώ έβαλα της touratech που είναι 3.2 κιλά και σχετικά διακριτικά στον σχεδιασμό τους. Για εμένα είναι και χρήσιμα στο να μπορείς να πιάσεις από κάπου το μηχανάκι σε κάτι δύσκολο αλλά και στο να βάλεις δύο μικρά τσαντάκια σε κάποιο μεγάλο ταξίδι , για καλύτερη κατανομή του φορτίου...
Συμφωνώ σε όλα, εκτός από τα τσαντάκια. Έχοντας παλαιότερα στο ΤΑ που είχα σε στατική πτώση στο πλάι το τσαντάκι σπρώχνει το πλαστικό από πίσω και το σπάει. Από τότε πλαινά τσαντάκια τέλος για εμένα.
 
Top Bottom