Srider
Βόρειο Μέλος
Χρήσιμη αναβάθμιση/επενθύμιση για τους κατόχους τενερε
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
To βρήκα στο σουηδικό facebook group για το Τενερε 700. Τα πούλαγε ένας τύπος προς 6€ το ένα (μαζί με μεταφορικά/απλό γράμμα στο σπίτι).το θέλω αυτό τοαυτοκόλλητο ... από που;
6€!!!To βρήκα στο σουηδικό facebook group για το Τενερε 700. Τα πούλαγε ένας τύπος προς 6€ το ένα (μαζί με μεταφορικά/απλό γράμμα στο σπίτι).
Για πλάκα το ανέβασα μιας και 6€ για αυτοκόλλητο εγω προσωπικά δεν δίνω, πόσο μάλλον στον Σουηδό που έκανε custom εκτύπωση με μίνιμουμ παραγγελία αρκετά τεμάχια και ήθελε να καλύψει και το δικό του αυτοκόλλητο. Να ήταν για φιλανθρωπικό σκοπό ή να βοηθήσει κάποιον εκεί τα έδινα.
5,7€...... Πνευματικά δικαιώματα !!!!!6€!!!
τα στέλνει στον Πωλ;5,7€...... Πνευματικά δικαιώματα !!!!!
Σσσσσσσσσσ!!!!! Κρυβε λογια...τα στέλνει στον Πωλ;
ε χρειάζεται υποστήριξη το αγόρι... μεροδούλι μεροφάϊΣσσσσσσσσσ!!!!! Κρυβε λογια...
Έτσι λέει.....
Σου εχει πεσει ποτε το μηχανακι?ΣυνΤ7οι ... ανάμεσα στα κάγκελα της adventure spec που είναι αλουμινένια με τα συν και πλην τους, και τα οποία δένουν και κάτω από το φανάρι αλλά και μπροστά από τις εξατμίσεις, και αυτά της heavy duties (adventure) τα οποία είναι ατσάλινα αλλά δένουν μόνο κάτω από το φανάρι, συν τα υπόλοιπα σημεία έδρασης που έχει το κάθε ένα φυσικά, ποια θα επιλέγατε;
Τις heavy duties είχα δει σε βίντεο ότι έβρισκε το πιρούνι στο τέρμα του τιμονιού αλλά δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο γεγονός. Έχουν τεράστια διαφορά στο βάρος οπότε εγώ θα πήγαινα για τα adv spec.ΣυνΤ7οι ... ανάμεσα στα κάγκελα της adventure spec που είναι αλουμινένια με τα συν και πλην τους, και τα οποία δένουν και κάτω από το φανάρι αλλά και μπροστά από τις εξατμίσεις, και αυτά της heavy duties (adventure) τα οποία είναι ατσάλινα αλλά δένουν μόνο κάτω από το φανάρι, συν τα υπόλοιπα σημεία έδρασης που έχει το κάθε ένα φυσικά, ποια θα επιλέγατε;
Πήγαινε στα oem καλύτερα. Αφήνουν την βαση κάτω απο το φανάρι ελεύθερη.ΣυνΤ7οι ... ανάμεσα στα κάγκελα της adventure spec που είναι αλουμινένια με τα συν και πλην τους, και τα οποία δένουν και κάτω από το φανάρι αλλά και μπροστά από τις εξατμίσεις, και αυτά της heavy duties (adventure) τα οποία είναι ατσάλινα αλλά δένουν μόνο κάτω από το φανάρι, συν τα υπόλοιπα σημεία έδρασης που έχει το κάθε ένα φυσικά, ποια θα επιλέγατε;
ναι ... αλλά γιατί η ερώτηση;Σου εχει πεσει ποτε το μηχανακι?
Για να δω αν τοχεις σηκωσει απο κατω ,η γνωμη μου ειναι μην το βαραινεις με καγκελα,το πολυ να γρατζουνισεις τα πλαστικα που αλλαζουνε,ριξε τα φραγκα σε καμια high mount εξατμιση καλυτεραναι ... αλλά γιατί η ερώτηση;
Νομίζω πως το έχουν διορθώσει αυτό..Τις heavy duties είχα δει σε βίντεο ότι έβρισκε το πιρούνι στο τέρμα του τιμονιού αλλά δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο γεγονός. Έχουν τεράστια διαφορά στο βάρος οπότε εγώ θα πήγαινα για τα adv spec.
Και εγώ σαν πρώτη θεώρηση στο να μην βάλω είμαι αλλά ξυπνάει ο ψυχαναγκασμός μέσα μου και όλο το σκέφτομαι…Για να δω αν τοχεις σηκωσει απο κατω ,η γνωμη μου ειναι μην το βαραινεις με καγκελα,το πολυ να γρατζουνισεις τα πλαστικα που αλλαζουνε,ριξε τα φραγκα σε καμια high mount εξατμιση καλυτερα
Το χειρότερο κάγκελο που μπορείς να βάλεις γιατί το πίσω στήριγμα πιάνει στο μπλόκ του κινητήρα. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που απο πτώσεις σπάει σε εκείνο το σημείο.Πήγαινε στα oem καλύτερα. Αφήνουν την βαση κάτω απο το φανάρι ελεύθερη.
Συμφωνώ σε όλα, εκτός από τα τσαντάκια. Έχοντας παλαιότερα στο ΤΑ που είχα σε στατική πτώση στο πλάι το τσαντάκι σπρώχνει το πλαστικό από πίσω και το σπάει. Από τότε πλαινά τσαντάκια τέλος για εμένα.Μπορείς απλά να μην βάλεις τα πιο βαριά που κυκλοφορούν . Εγώ έβαλα της touratech που είναι 3.2 κιλά και σχετικά διακριτικά στον σχεδιασμό τους. Για εμένα είναι και χρήσιμα στο να μπορείς να πιάσεις από κάπου το μηχανάκι σε κάτι δύσκολο αλλά και στο να βάλεις δύο μικρά τσαντάκια σε κάποιο μεγάλο ταξίδι , για καλύτερη κατανομή του φορτίου...