YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
θα συμφωνήσω με τον Στέφανο για τα oem κάγκελα. Πολλές αναφορές ότι στο σημείο που δένει η μεγάλη βίδα στον κινητήρα πετάει έξω τα πάσα ...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Είναι σε 2 σημεία οι αστοχίες . Μία στο 12 που έσπαγε το μπλοκ του κινητήρα και η άλλη στην βίδα στο σημείο 8 που έκανε ζημιά μάλλον λόγω υπερβολικής ροπής σύσφιξης.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το βρήκα το σχετικό νήμα για τη ζημία στο μπλόκ του κινητήρα από τα εργοστασιακά κάγκελα.

Broken engine case!!!
Στο συγκεκριμένο νήμα του είχαν βάλει τα oem καγκελα και ξεχάσαν να βάλουν τον αποστάτη (το 8) που θέλει σε εκείνο το σημείο... Οπότε σφίγγοντας στρεσάραν τα δυο σημεία συμπιέζοντας τα προς τα μέσα.



Στο θρεντ που ο υπάρχει αναφορά ότι διέλυσε το σπείρωμα (στην παραπάνω εικόνα εκεί που λέει stock bolt) είναι πολύ πιθανό να έσφιξε παραπάνω... Πληροφοριακά η συγκεκριμένη βίδα (δεξιά αριστερά) στερεώνει τον κινητήρα με το πλαίσιο. Οπότε όταν την ξεσφίγγεις υπάρχει πιθανότητα να μετακινηθεί το μοτέρ μερικά μικρόμετρα προς τα κάτω. Άν όταν σφίγγεις πίσω δεν το πάρεις χαμπάρει μπορεί να βιδώνεις την βίδα στραβά και στα 75Νm να της πετάξεις το σπείρωμα.
Πληροφοριακά στο ίδιο σημείο στερεώνονται τα outback και ο Τορες έχει πετάξει το μηχανάκι πολλές φορές κάτω χωρίς να σπάσει τίποτα.

Στο βίντεο με τις οδηγίες της motortek κάνει αναφορά στο 3:10 - 3:50

 
Τελευταία επεξεργασία:

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Τα OEM κάγκελα τι βάρος έχουν ξέρουμε;

Τα Outback Motortek πέρα από out of stock είναι κ πολύ ακριβά διάολε.. (βλέπε Τάρες)
Επίσης θα είναι μπόλικα κιλά λογικά!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Τα OEM κάγκελα τι βάρος έχουν ξέρουμε;

Τα Outback Motortek πέρα από out of stock είναι κ πολύ ακριβά διάολε.. (βλέπε Τάρες)
Επίσης θα είναι μπόλικα κιλά λογικά!
5.5 νομίζω είναι τα outback motortek. Τα oem δεν λένε βάρος...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Θυμάμαι όταν έψαχνα να δω τι θα βάλω μου είχε κάνει εντύπωση το χαμηλό τους βάρος συγκριτικά με τον όγκο που έβλεπα...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Εντυπωσιακό..


Επίσης .. σε σχέση με τα oem, άρα τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί μάλλον οφείλονται σε κακή προσαρμογή και απειρία από μέρους των χρηστών;
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εντυπωσιακό..


Επίσης .. σε σχέση με τα oem, άρα τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί μάλλον οφείλονται σε κακή προσαρμογή και απειρία από μέρους των χρηστών;
Αυτή είναι η δικιά μου γνώμη.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εντυπωσιακό..


Επίσης .. σε σχέση με τα oem, άρα τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί μάλλον οφείλονται σε κακή προσαρμογή και απειρία από μέρους των χρηστών;
Εκτός από αυτά έχουν αναφερθεί και παράπονα για την ευκολία τούς στο να λυγίζουν και να ακουμπούν στο πλαστικό...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Εκτός από αυτά έχουν αναφερθεί και παράπονα για την ευκολία τούς στο να λυγίζουν και να ακουμπούν στο πλαστικό...
Το έχω ακούσει κ αυτό.. αλλά "έρχονται" εύκολα στα ίσια τους λένε.

Άλλο ένα μείον για εμένα είναι πως δείχνουν ολίγον τι "παλιακά".. :rolleyes:
 

Heisenberg

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
T7
Καλησπέρα στην παρέα. Ξέρει κανείς πόσα χιλιοστά είναι το μεγαλύτερο disc lock που χωράει στις μπροστινές δισκόπλακες του tenere;
 

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
Καλησπερα ,

καποιες διορθωσεις στα βασικα :

''Περισσότερο από το 90% της φθοράς του κινητήρα συμβαίνει ' ... 'κατα την εκκινηση που δεν υπαρχει λιπανση στην καταλληλη πιεση (λειτουργει ως ρουλεμαν).

''Αυτό που μπορούμε να κάνουμε λοιπόν είναι να τον βοηθήσουμε να φτάσει το γρηγορότερο στη θερμοκρασία λειτουργίας του''
...μαλλον του διαφευγει κατι βασικο , διαφορετικα μεταλλα και κραματα ΔΕΝ φτανουν στην ιδια θερμοκρασια λειτουργίας γρηγορα.

'' Οι κατασκευαστές μοτοσικλετών και λιπαντικών συνιστούν,αφού βάλουμε μπροστά τον κινητήρα μας, αμέσως να ξεκινήσουμε '' ...σε ποια σελιδα του μανιουαλ το διαβασε ακριβως?!?

''Όσοι όμως νομίζουν ότι μειώνεται η φθορά του κινητήρα γιατί ζεσταίνεται αργά, χωρίς να ζορίζεται γελιούνται οικτρά. '' ...γελιουνται οικτρα οι σχεδιαστες και όχι ο καθε ''τυχαρπαστος'' ?
...ενδιαφέρον.....!

Kevin Ash , ή Wishbone Ash ...ή οτι να'ναι....
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Καλησπερα ,

καποιες διορθωσεις στα βασικα :

''Περισσότερο από το 90% της φθοράς του κινητήρα συμβαίνει ' ... 'κατα την εκκινηση που δεν υπαρχει λιπανση στην καταλληλη πιεση (λειτουργει ως ρουλεμαν).

''Αυτό που μπορούμε να κάνουμε λοιπόν είναι να τον βοηθήσουμε να φτάσει το γρηγορότερο στη θερμοκρασία λειτουργίας του''
...μαλλον του διαφευγει κατι βασικο , διαφορετικα μεταλλα και κραματα ΔΕΝ φτανουν στην ιδια θερμοκρασια λειτουργίας γρηγορα.

'' Οι κατασκευαστές μοτοσικλετών και λιπαντικών συνιστούν,αφού βάλουμε μπροστά τον κινητήρα μας, αμέσως να ξεκινήσουμε '' ...σε ποια σελιδα του μανιουαλ το διαβασε ακριβως?!?

''Όσοι όμως νομίζουν ότι μειώνεται η φθορά του κινητήρα γιατί ζεσταίνεται αργά, χωρίς να ζορίζεται γελιούνται οικτρά. '' ...γελιουνται οικτρα οι σχεδιαστες και όχι ο καθε ''τυχαρπαστος'' ?
...ενδιαφέρον.....!

Kevin Ash , ή Wishbone Ash ...ή οτι να'ναι....
Πέρα από το τι λέει το άρθρο ποιο είναι τελικά το "σωστό" λοιπόν;

Επίσης στο εγχειρίδιο του Tenere τουλάχιστον δεν λέει πουθενά περιμένετε x χρόνο μέχρι να ξεκινήσετε.
Λέει μόνο «μην επιταχύνετε απότομα όταν ο κινητήρας είναι κρύος»
 
Τελευταία επεξεργασία:

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
Πέρα από το τι λέει το άρθρο ποιο είναι τελικά το "σωστό" λοιπόν;
Καλημερα ,

Μια ζωη θεωρω ως σωστο αυτο που στεκει επιχειρηματικα ή απλα αυτο που ισχυριζονται αυτοι που γνωριζουν ( η αρχη της Λογικης δηλαδη).
Παντοτε ξεκινω απο το μανουαλ πριν ''παω'' στο προιον και στην περιπτωση του Τ7 εχω ηδη δει το 40% (τα βασικοτερα δηλαδη) πριν το παραγγειλω ( του Tuareg ειχα ξεφυλλισει πρωτα ...).
Εαν εξαιρεσεις τις ''τριχες'' για αλλαγη λαδιων μετα τα 5000χλμ -λογω ''οικολογικης'' Ε.Ε. ''συνειδησης'' - ολα τα αλλα τεινω να τα τηρω σχεδον κατα γραμμα - στην θεωρια πάντα :hungry: -
Ως αναφορα το συγκεκριμενο , απο την εποχη που ο οδηγος αυτοκινητου ΟΦΕΙΛΕ να ειναι και μηχανικος η συγκεκριμενη οδηγια -εως και σημερα- υφιστατο (και τοτε οι ανθρωποι ειχαν περισσοτερη γνωση - τα ''νιωθανε'' τα μεταλλα , δεν ηταν ''στείροι αναγνωστες διαγνωστικων βλαβων -γνώμη μου πάντα-.
Η Αληθεια λοιπον ειναι πως , εαν σου φτανουν τα χρηματα να την αναζητας σε ''βιντεακια'' , και να ρισκάρεις την ''επενδυση'' σου -13200 δεν θεωρουνται απο πολλους λιγα-, ...go ahead ....

Επι τη ευκαιρια ,
παρόλο που ειχα μια μικρα σχεση με το χώρο του συνεργειου (μπαμπας , παππους κτλ) αλλα δεν θέλω να εμπλακω με το καινουριο σαν ερθει , και επειδη εχω ματακαεί για όλους τους γνωστους λογους , εαν εχει καποιος τυφλη εμπιστοσυνη σε καποιον εξουσιοδοτημενο Yamaha Αττικη και μπορει να προτεινει plz do (γιατι με βλεπω πισω απο τιποτε σιδερα ... με δοσεις να τρεχουν...).
Επισης εαν υπαρχει καποιο θρεντ για δοκιμασμενα αξεσουαρ κτλ (πχ κανγκελα που δεν στερεωνονται στον κινητηρα) , γιατι δεν εχω βρει χρονο να ψαξω σελιδες , παρακαλω επισης.
Ολες οι σχετικες με το Τ7 προτασεις αναγκαια καλοδεχουμενες.

Ευχαριστω πολυ και παλι,
Καλες Βολτες παντα
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
κανείς δεν θέλει να ρισκάρει την επένδυσή του ... αλλά τελικά δεν μας λες ποιο είναι το σωστό να κάνει κανείς... ή τέλος πάντων τι κάνεις εσύ στην πράξη!!!

Με το καλό να παραλάβεις!!

Κάγκελα εξαιρετικά (από ότι φαίνεται) αλλά ακριβά είναι τα Outback Motortek εγώ περιμένω τα Heavy Duties (τα είδα σε άλλο μηχανάκι και με έπεισαν .. και Ω! ναι τελικά ο ψυχαναγκασμός υπερίσχυσε της αισθητικής και θα βάλω κάγκελα :rolleyes:).
Τα χαμηλά (μόνο) sw-motech που φορούσα πριν όταν ήρθε η κακιά η ώρα λύγισαν είναι και αρκετά βαριά για κοντό κάγκελο. Μαζί με το πάνω μέρος τους λογικά θα είναι οκ αν δεν σε πειράζει το έξτρα βάρος!
 
Top Bottom