YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
κανείς δεν θέλει να ρισκάρει την επένδυσή του ... αλλά τελικά δεν μας λες ποιο είναι το σωστό να κάνει κανείς... ή τέλος πάντων τι κάνεις εσύ στην πράξη!!!
Σ'ευχαριστω , θα ηθελα να τα δω επανω οταν τα βαλεις αν εισαι οκ (και δεν εισαι εβρο ας πουμε :))

Νομιζω οτι, χωρις να γραψω -στο μακρυναρι μου- ''κανε αυτο'' , ουσιαστικα ειναι εμφανης η προτροπη μου .
Συνηθως βεβαια χανεται το νοημα στις υπεραναλυσεις μου ... {το γνωριζω αλλά ειναι προφανες οτι ειναι ''πανω'' απο μενα πια .... ( αλλάζει ο ανθρωπος ''Γιατρε'' ?! )}
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλημερα ,

Μια ζωη θεωρω ως σωστο αυτο που στεκει επιχειρηματικα ή απλα αυτο που ισχυριζονται αυτοι που γνωριζουν ( η αρχη της Λογικης δηλαδη).
Παντοτε ξεκινω απο το μανουαλ πριν ''παω'' στο προιον και στην περιπτωση του Τ7 εχω ηδη δει το 40% (τα βασικοτερα δηλαδη) πριν το παραγγειλω ( του Tuareg ειχα ξεφυλλισει πρωτα ...).
Εαν εξαιρεσεις τις ''τριχες'' για αλλαγη λαδιων μετα τα 5000χλμ -λογω ''οικολογικης'' Ε.Ε. ''συνειδησης'' - ολα τα αλλα τεινω να τα τηρω σχεδον κατα γραμμα - στην θεωρια πάντα :hungry: -
Ως αναφορα το συγκεκριμενο , απο την εποχη που ο οδηγος αυτοκινητου ΟΦΕΙΛΕ να ειναι και μηχανικος η συγκεκριμενη οδηγια -εως και σημερα- υφιστατο (και τοτε οι ανθρωποι ειχαν περισσοτερη γνωση - τα ''νιωθανε'' τα μεταλλα , δεν ηταν ''στείροι αναγνωστες διαγνωστικων βλαβων -γνώμη μου πάντα-.
Η Αληθεια λοιπον ειναι πως , εαν σου φτανουν τα χρηματα να την αναζητας σε ''βιντεακια'' , και να ρισκάρεις την ''επενδυση'' σου -13200 δεν θεωρουνται απο πολλους λιγα-, ...go ahead ....

Επι τη ευκαιρια ,
παρόλο που ειχα μια μικρα σχεση με το χώρο του συνεργειου (μπαμπας , παππους κτλ) αλλα δεν θέλω να εμπλακω με το καινουριο σαν ερθει , και επειδη εχω ματακαεί για όλους τους γνωστους λογους , εαν εχει καποιος τυφλη εμπιστοσυνη σε καποιον εξουσιοδοτημενο Yamaha Αττικη και μπορει να προτεινει plz do (γιατι με βλεπω πισω απο τιποτε σιδερα ... με δοσεις να τρεχουν...).
Επισης εαν υπαρχει καποιο θρεντ για δοκιμασμενα αξεσουαρ κτλ (πχ κανγκελα που δεν στερεωνονται στον κινητηρα) , γιατι δεν εχω βρει χρονο να ψαξω σελιδες , παρακαλω επισης.
Ολες οι σχετικες με το Τ7 προτασεις αναγκαια καλοδεχουμενες.

Ευχαριστω πολυ και παλι,
Καλες Βολτες παντα
Κάγκελα που δεν πιάνουν κάπου στον κινητήρα εγώ βρήκα μόνο της touratech...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Σ'ευχαριστω , θα ηθελα να τα δω επανω οταν τα βαλεις αν εισαι οκ (και δεν εισαι εβρο ας πουμε :))

Νομιζω οτι, χωρις να γραψω -στο μακρυναρι μου- ''κανε αυτο'' , ουσιαστικα ειναι εμφανης η προτροπη μου .
Συνηθως βεβαια χανεται το νοημα στις υπεραναλυσεις μου ... {το γνωριζω αλλά ειναι προφανες οτι ειναι ''πανω'' απο μενα πια .... ( αλλάζει ο ανθρωπος ''Γιατρε'' ?! )}
Δεν την κατάλαβα... :rolleyes:
Εννοώ δεν κατάλαβα συγκεκριμένα τι κάνεις... και από εκεί και πέρα ο κάθε ένας κάνει αυτό που νομίζει. Δεν είπα να πεις "κάνε αυτό"..
Είμαι στην Αθήνα .. ναι μπορούμε να κανονίσουμε να τα δεις αν βολέψει κάποια στιγμή!

Kardabix τα Ο. Μotortek και τα Heavy Duties δεν πιάνουν στο μοτέρ! Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο...
Τα SW-Motech και τα ΟΕΜ όντως πιάνουν στο μοτερ με τον έναν ή τον άλλον τρόπο!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Δεν την κατάλαβα... :rolleyes:
Εννοώ δεν κατάλαβα συγκεκριμένα τι κάνεις... και από εκεί και πέρα ο κάθε ένας κάνει αυτό που νομίζει. Δεν είπα να πεις "κάνε αυτό"..
Είμαι στην Αθήνα .. ναι μπορούμε να κανονίσουμε να τα δεις αν βολέψει κάποια στιγμή!

Kardabix τα Ο. Μotortek και τα Heavy Duties δεν πιάνουν στο μοτέρ! Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο...
Τα SW-Motech και τα ΟΕΜ όντως πιάνουν στο μοτερ με τον έναν ή τον άλλον τρόπο!
Για τα Outback Motortek διαφωνώ. Πιάνουν εκεί που πιάνουν και τα μαμά Μ 14 βίδα είναι και έχει και ρεγουλατορο μέσα. Αυτό είναι σίγουρο. Για τα άλλα δεν ξέρω. Νομίζω πάντως ότι και τα adventure spec δεν πιάνουν στο μοτέρ
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Για τα Outback Motortek διαφωνώ. Πιάνουν εκεί που πιάνουν και τα μαμά Μ 14 βίδα είναι και έχει και ρεγουλατορο μέσα. Αυτό είναι σίγουρο. Για τα άλλα δεν ξέρω. Νομίζω πάντως ότι και τα adventure spec δεν πιάνουν στο μοτέρ
αυτό εδώ το σημείο εννοείς;
Δεν είναι στο μοτέρ αυτό.. είναι στις πίσω βίδες της τριγωνικής βάσης που πιάνουν στο πλαίσιο! Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά το σημείο..

Τα Adv Spec όντως δεν πιάνουν στο μοτερ και είναι τα πιο ελαφριά από όλα, αλλά η αλουμινένια κατασκευή και κυρίως το πως πιάνουν στο μηχανάκι από την αριστερή μεριά (για αυτό το σημείο έχει γραφτεί πως λυγίζει και δημιουργεί θέματα) με έκαναν να μην τα επιλέξω όσο και αν μου αρέσει η εταιρία! (Ζαχαρώνω και τα ρούχα τους)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Όχι δεν εννοώ αυτές. Είναι στο μπροστά κομμάτι. Είναι πίσω από το πλαστικό η βίδα, δεν φαίνεται. Αν δεις βίντεο με οδηγίες θα καταλάβεις ποια λέω. Συνιστά μάλιστα την στήριξη του μοτέρ από κάτω για να μην κουνηθεί...
 

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
Ούτε της Heed πάντως βιδώνουν στον κινητήρα
το κοιταγα στο σαιτ κ δεν καλοφαινεται , αλλά ειδα αυτη την σημειωση
Crash bars can't be used with Yamaha skid plate BW3-F84R0-20-00 used on TENERE 700 Rally Edition and offered by motorcycle manufacturer as an optional equipment for Tenere 700.

.....
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Όχι δεν εννοώ αυτές. Είναι στο μπροστά κομμάτι. Είναι πίσω από το πλαστικό η βίδα, δεν φαίνεται. Αν δεις βίντεο με οδηγίες θα καταλάβεις ποια λέω. Συνιστά μάλιστα την στήριξη του μοτέρ από κάτω για να μην κουνηθεί...
Σήμερα που τα έβγαζα έριξα τόση χριστοπαναγία... Γιατί δεν χωράει καρύδι και καστάνια σαυτή τη @#@#&*$#βίδα όταν έχει μπει το κάγκελο...
 

Heisenberg

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
T7
το κοιταγα στο σαιτ κ δεν καλοφαινεται , αλλά ειδα αυτη την σημειωση
Crash bars can't be used with Yamaha skid plate BW3-F84R0-20-00 used on TENERE 700 Rally Edition and offered by motorcycle manufacturer as an optional equipment for Tenere 700.

.....
Ναι όντως δε φαίνεται καλά στο σαιτ, ίσως σε κάποιο βιντεακι στο youtube καλύτερα. Πάντως πήγα και το κοίταξα πριν λίγο από περιέργεια, έβγαλα και φωτογραφίες αλλά δε μ αφήνει να τις ανεβάσω μάλλον λόγω ανάλυσης.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ναι όντως δε φαίνεται καλά στο σαιτ, ίσως σε κάποιο βιντεακι στο youtube καλύτερα. Πάντως πήγα και το κοίταξα πριν λίγο από περιέργεια, έβγαλα και φωτογραφίες αλλά δε μ αφήνει να τις ανεβάσω μάλλον λόγω ανάλυσης.
Δεν γίνεται κατευθείαν στο φόρουμ!
Ανέβασε στο imgur ή σε άλλο αντίστοιχο κ μετά εδώ!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σήμερα που τα έβγαζα έριξα τόση χριστοπαναγία... Γιατί δεν χωράει καρύδι και καστάνια σαυτή τη @#@#&*$#βίδα όταν έχει μπει το κάγκελο...
Σπύρο αυτές οι βίδες που πιάνουν στο μοτέρ έχουν ρεγουλατορο ανάμεσα που θέλει 13αρι αλλεν...Αν τις λύσεις και τις 2 θέλει προσοχή μην κουνηθεί χιλιοστά το μοτέρ. Αλλά αυτό μάλλον το ξέρεις...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Για εμένα η πρώτη επιλογή θα ήταν τα Adv spec (έχω ήδη το skid plate τους) ειναι τα πιο όμορφα, διακριτικά και ελαφριά!
Δεδομένου όμως του πιθανού πιο εύκολου σε σχέση με άλλα λυγίσματος, ειδικά από την αριστερή πλευρά όπως έχει γραφτεί σε forums, πήγα στα H.D. που όπως τα είδα σε άλλο μηχανάκι μου φάνηκαν και αρκετά γερά και διακριτικά. Επίσης black on black λογικά θα χάνεται αρκετά! Όσον α φορά στο βάρος θα τα ζυγίσω πριν την τοποθέτηση και θα το γράψω!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Για εμένα η πρώτη επιλογή θα ήταν τα Adv spec (έχω ήδη το skid plate τους) ειναι τα πιο όμορφα, διακριτικά και ελαφριά!
Δεδομένου όμως του πιθανού πιο εύκολου σε σχέση με άλλα λυγίσματος, ειδικά από την αριστερή πλευρά όπως έχει γραφτεί σε forums, πήγα στα H.D. που όπως τα είδα σε άλλο μηχανάκι μου φάνηκαν και αρκετά γερά και διακριτικά. Επίσης black on black λογικά θα χάνεται αρκετά! Όσον α φορά στο βάρος θα τα ζυγίσω πριν την τοποθέτηση και θα το γράψω!
Το να λυγίζει το κάγκελο μην το βλέπεις σαν μειονέκτημα. Αυτή είναι η δουλειά του. Αν δεν λυγίζει κάπου αλλού εκτονώνεται το χτύπημα.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Το να λυγίζει το κάγκελο μην το βλέπεις σαν μειονέκτημα. Αυτή είναι η δουλειά του. Αν δεν λυγίζει κάπου αλλού εκτονώνεται το χτύπημα.
Συμφωνώ αλλά τα εν λόγω 1) είχαν το θέμα μόνο από την μια μεριά και 2) κατάλαβα πως γινόταν πολύ εύκολα.. ίσως κάνω λάθος!
Τώρα ότι έγινε έγινε .. σήμερα (λογικά) παραλαμβάνω τα HD.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Συμφωνώ αλλά τα εν λόγω 1) είχαν το θέμα μόνο από την μια μεριά και 2) κατάλαβα πως γινόταν πολύ εύκολα.. ίσως κάνω λάθος!
Τώρα ότι έγινε έγινε .. σήμερα (λογικά) παραλαμβάνω τα HD.
Οκ. Μια χαρά είναι τα heed. Καλός να παραλάβεις. Από βάρος αν θυμάμαι είναι γύρω στα 6 κιλά τα μικρά και περίπου 10 τα ολόσωμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Οκ. Τσέκαρε τα όταν με το καλό τα βάλεις γιατί πέρυσι είχα δει σχετικό βίντεο που έδειχνε να βρίσκει η κάτω πλάκα στο κάγκελο στο τέρμα (δεξιά νομίζω) του τιμονιού. Ίσως να το διόρθωσαν στα επόμενα..
 
Top Bottom