YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Καλησπέρα, αφού έκανα τα πρώτα 250-300 χιλιόμετρα στρώσιματος,παρατηρησα ότι σταματημένος βρίσκω πολύ δύσκολα, μην πω δεν βρίσκω καν , νεκρά....
Συνήθες φαινόμενο; θα στρώσει; να ψαχτω παραπάνω; ξέρει κανείς;;;

Στάλθηκε από το 23090RA98G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα, αφού έκανα τα πρώτα 250-300 χιλιόμετρα στρώσιματος,παρατηρησα ότι σταματημένος βρίσκω πολύ δύσκολα, μην πω δεν βρίσκω καν , νεκρά....
Συνήθες φαινόμενο; θα στρώσει; να ψαχτω παραπάνω; ξέρει κανείς;;;

Στάλθηκε από το 23090RA98G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η λειτουργία του σασμάν θα αλλάξει εντελώς μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών. Ολοκλήρωσε το στρώσιμο και θα δεις μόνος σου.
 
Η λειτουργία του σασμάν θα αλλάξει εντελώς μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών. Ολοκλήρωσε το στρώσιμο και θα δεις μόνος σου.
Μηπως εχει σχέση με την ανάκληση για τους δίσκους και αυτό?
 
Μηπως εχει σχέση με την ανάκληση για τους δίσκους και αυτό?
Ίσως να έχει. Πάντως και το δικό μου έκανε κάτι περίεργα αλλά μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών εξαφανίστηκαν όλα.
 
Πριν παραλάβω με διαβεβαίωσαν ότι η ανάκληση έχει γίνει πάντως.

Στάλθηκε από το 23090RA98G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εκτός από την πρώτη αλλαγή που είπαν οι παραπάνω, να προτείνω να κάνεις ένα έλεγχο στη ντίζα του συμπλέκτη για τον τρόπο λειτοθργείας της και τα μπόσικα; Μπορρεί να μην είναι σωστά ρυθμισμένη και να μην αποδεσμεύει το συμπλέκτη όταν τραβάς τη μανέτα.
 
Εκτός από την πρώτη αλλαγή που είπαν οι παραπάνω, να προτείνω να κάνεις ένα έλεγχο στη ντίζα του συμπλέκτη για τον τρόπο λειτοθργείας της και τα μπόσικα; Μπορρεί να μην είναι σωστά ρυθμισμένη και να μην αποδεσμεύει το συμπλέκτη όταν τραβάς τη μανέτα.
Κάπως έτσι το νιώθω και εγώ, είναι το επόμενο που θα τσεκαρω

Στάλθηκε από το 23090RA98G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ερώτηση προς τους κατόχους Tenere 700. Έχει βάλει κάποιος το Κιτ που καταργεί το δοχείο αναθυμιάσεων; Έχω βρει ένα μαγαζί με ηλεκτρονικά από Κόρινθο που πουλάει ένα και λέω όταν κάνω το σέρβις των 20000 χλμ που θα βγει το ρεζερβουάρ να το δοκιμάσω... https://www.car.gr/parts/view/33621...t-wolverine-1000-wolverine-850-xsr-700-yzf-r7
 
το σκέφτομαι και εγώ να το αφαιρέσω αλλά δεν θα το κάνω μόνος .. στον μάστορα!
δεν ήξερα πως χρειάζεται κάποιο κιτ
 
Τι όφελος υπάρχει εάν καταργηθεί ;
 
Τι όφελος υπάρχει εάν καταργηθεί ;
Αν δεν κάνω λάθος σταματά να έχει θέμα σε περίπτωση Hot start ειδικά το καλοκαίρι συν το ότι φεύγει ένα μικρό μεν αλλά αχρείαστο ουσία βάρος
 
Τι όφελος υπάρχει εάν καταργηθεί ;
[/QU Εάν έχεις hot start issues ή σου κάνει καμιά φορά κομπιάσματα στις πολύ χαμηλές , πολλοί λένε ότι ευθύνεται αυτό...
 
για κάποιον κουφό λόγο :mad::mad::mad: στο δοχείο διαστολής του ψυκτικού υγρού ράγησε το τσουτσούνι που κομπώνει στο κάτω μέρος του στην υποδοχή που υπάρχει με αποτέλεσμα να χάνει υγρό ... είναι τελειως περίεργο γιατί αυτό το σημείο έχει λάστιχο τριγύρω
ευτυχώς το πήρα χαμπάρι έγκαιρα και δεν άδειασε αλλά είχε κατέβει κάτω από το όριο η στάθμη

τι λέτε να συμπληρώσω με απεσταγμένο νερό μέχρι να δω αν θα βρω ανταλλακτικό και σε κάθε περίπτωση να το πάω για αλλαγή υγρού;
δεν μπορείς να βάλεις όποιο αντιψυκτικό βρείς έτσι δεν είναι;

για την ώρα το έβγαλα και το κόλλησα -ευτυχώς δεν είχε κοπεί τελειώς- και ελπίζω να κρατήσει!
 
Συμπλήρωσε νερό βρύσης μέχρι να κάνεις κανονική αλλαγή. Τα περισσότερα έτοιμα προς χρήση antifreeze με τέτοιο είναι αραιωμένα.
 
Συμπλήρωσε νερό βρύσης μέχρι να κάνεις κανονική αλλαγή. Τα περισσότερα έτοιμα προς χρήση antifreeze με τέτοιο είναι αραιωμένα.
μόλις το έβαλα πίσω και συμπλήρωσα απιονισμένο όπως λέει και το μάνιουαλ (απιονισμένο ή βρύσης) ελπίζω μόνο να κρατήσει η κόλληση μέχρι να βρω καινούριο ... δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να έγινε αυτό το κουφό πράγμα!!!

ευχαριστώ!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ότι δεν καταλαβαίνετε ρωτήστε με!

 
  • Haha
Reactions: STF
Έχει δοκιμάσει κανείς κάποιο άλλο παραφλού εκτός του Yamalube;
Έχω ακούσει πως το Denicol Subzero είναι καλό… καμία άποψη;
 
Έχει δοκιμάσει κανείς κάποιο άλλο παραφλού εκτός του Yamalube;
Έχω ακούσει πως το Denicol Subzero είναι καλό… καμία άποψη;
:prft: :prft: :prft: :yes:
 
Back
Top Bottom