Christos S
Μέλος
Καλησπέρα, αφού έκανα τα πρώτα 250-300 χιλιόμετρα στρώσιματος,παρατηρησα ότι σταματημένος βρίσκω πολύ δύσκολα, μην πω δεν βρίσκω καν , νεκρά....
Συνήθες φαινόμενο; θα στρώσει; να ψαχτω παραπάνω; ξέρει κανείς;;;
Στάλθηκε από το 23090RA98G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συνήθες φαινόμενο; θα στρώσει; να ψαχτω παραπάνω; ξέρει κανείς;;;
Στάλθηκε από το 23090RA98G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



