YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Τελικά τώρα αξιώθηκα και πήρα την εν λόγω ταινία (παρά την ευγενική προσφορά του Σταμάτη να μου δώσει) βλέπω όμως πίσω στα specs να λέει πως δεν είναι για PE, PP, PTFE και σιλικόνη!
Μήπως το λαστιχένιο προστατευτικό είναι κάτι από τα πιο πάνω;
έχω την εντύπση πως η 4910F θα είναι πιο κατάλληλη για την δουλειά που θέλω... θα κοιτάξω αν μπορώ να την αλλάξω
 
Τελικά δεν μπορώ να βγάλω άκρη αν είναι σωστό να βγάλεις το σνορκελ και να βάλεις το όποιο προφίλτρο (άσχετα με το main που χρησιμοποιείς) από την άποψη αυξημένης ροής αέρα. Πολλοί λένε πως μπορεί σε στοκ μηχανάκι να κάνεις κακό σε βάθος χρόνου

Από την άλλη το έβγαλα και πήγα ένα πέρασμα στην Βουλιαγμένης και μου φαίνεται πως ανεβάζει στροφές πιο εύκολα και σίγουρα κάνει πολύ πιο ωραίο ήχο! Με μαμά φίλτρο, με κάποιο άλλο φαντάζομαι θα κάνει ακόμα πιο ωραίο .. λέω γω τώρα!
 
Τελικά δεν μπορώ να βγάλω άκρη αν είναι σωστό να βγάλεις το σνορκελ και να βάλεις το όποιο προφίλτρο (άσχετα με το main που χρησιμοποιείς) από την άποψη αυξημένης ροής αέρα. Πολλοί λένε πως μπορεί σε στοκ μηχανάκι να κάνεις κακό σε βάθος χρόνου

Από την άλλη το έβγαλα και πήγα ένα πέρασμα στην Βουλιαγμένης και μου φαίνεται πως ανεβάζει στροφές πιο εύκολα και σίγουρα κάνει πολύ πιο ωραίο ήχο! Με μαμά φίλτρο, με κάποιο άλλο φαντάζομαι θα κάνει ακόμα πιο ωραίο .. λέω γω τώρα!
Στο δικό μου πάντως τα μπουζί είχαν μια χαρά χρώμα. Έχω προφιλτρο σφουγγάρι και DNA από μέσα εδώ και 15000χλμ
 
Στο δικό μου πάντως τα μπουζί είχαν μια χαρά χρώμα. Έχω προφιλτρο σφουγγάρι και DNA από μέσα εδώ και 15000χλμ
twin air προφίλτρο;
 
Τώρα ναι. Πρίν είχα unifilter.
Με το μαμά bracket αλουμινίου ή κάποιο 3D printed;
Και αν 3D ποιο και που;

Ανάκριση κανονική χαχα :friendship:
 
Με το μαμά bracket αλουμινίου ή κάποιο 3D printed;
Και αν 3D ποιο και που;

Ανάκριση κανονική χαχα :friendship:
Όχι, έχω πληρώσει το αλουμινένιο της twin air. Δεν εμπιστεύομαι τα 3D σε εκείνο το σημείο.
 
Βάλε 3d printer το έχω πάνω τουλάχιστον 50000χλμ μια χαρά είναι.
 
Βάλε 3d printer το έχω πάνω τουλάχιστον 50000χλμ μια χαρά είναι.

Ή

https://www.thingiverse.com/thing:5866125TwinAir Holder plate Tenere700/MT07 by JustRiva - Thingiverse
 
Έχω το συγκεκριμένο φίλτρο+το προφιλτρο....τι λέει το άρθρο;;;
Εγώ μέχρι στιγμής έχω πολύ καλές εντυπώσεις
Το διάβασα κάπως στα γρήγορα αλλά αυτό που θέλει προσοχή είναι στο πλύσιμο!
Υπάρχει περίπτωση να περάσει νερό στο φιλτροκούτι! Έχει φωτό με μπόλικο περασμένο ..
Βέβαια και με το μαμά σεταπ πάλι παίζει αυτό!
Εγώ βάζω σακούλα γύρω γύρω όταν το πλένω!
Θεωρώ πως «γλείφει» το νερό από το σημείο που κουμπώνει το snorkel μιας και δεν σφραγίζει με κάποιον τρόπο!
Γενικά πάντως είναι ικανοποιημένος ο blogger!
Επίσης αν κατάλαβα καλά δεν προτείνει το προφιλτρο μέσα στο snorkel γιατί κόβει ροή αέρα!

Εγώ τελικά επέλεξα twin air prefilter όταν έρθει η ώρα ίσως πάω σε FWF κυρίως!

Η διαφορά με το TA είναι αρκετά αισθητή! Ανεβάζει πιο εύκολα στροφές το μηχανάκι και έχει και πολύ ωραίο ήχο! Το κυρίως φίλτρο είναι το μαμά αυτή τη στιγμή!
 
Συμφωνώ, περνάει περισσότερο νερό στο πλύσιμο απ' το μαμά,πλένω βέβαια, κακώς, με πολύ δυνατό πλυστικό.Εννοειται ότι πάντα χρειάζεται ένα είδος καλυμματος.
Επίσης έχει αισθητή διαφορά στο στροφαρισμα στην απόκριση και γενικά γεμίζει το μηχανάκι πολύ σε όλο το φάσμα.Με το προφιλτρο -μανιτάρι χάνει πολύ ναι αλλά είναι μονόδρομος για πολύ ξερό και σκονισμένο τερέν
 
Σε συνέχεια του νήματος για τους φορτιστές .. Συμφωνείτε για αντικατάσταση της μπαταρίας με λιθίου;
Εκτός από το βάρος τι άλλο κερδίζεις αλήθεια;
:thumbsdown: :thumbsdown:
 
Γνώμη μου επειδή τα μηχανάκια τα φορτώνουμε με κάμερες, τράκερς, οθόνες, θερμαινόμενα και διάφορες άλλες ενεργειακές ρουφήχτρες, η λιθίου είναι πρακτικότερη. Αν αδειάσει τελείως η συμβατική την κλαις. Η λιθίου έχει μια ξεγνοιασιά. Και 2 κιλά λιγότερα δεν είναι λίγα.
 
Γνώμη μου επειδή τα μηχανάκια τα φορτώνουμε με κάμερες, τράκερς, οθόνες, θερμαινόμενα και διάφορες άλλες ενεργειακές ρουφήχτρες, η λιθίου είναι πρακτικότερη. Αν αδειάσει τελείως η συμβατική την κλαις. Η λιθίου έχει μια ξεγνοιασιά. Και 2 κιλά λιγότερα δεν είναι λίγα.
ευχαριστώ ... θα πάω σε μια BS LifePo4, 99% μιας και μπορεί να την βρει φίλος σε καλή τιμή
 
Σε συνέχεια του νήματος για τους φορτιστές .. Συμφωνείτε για αντικατάσταση της μπαταρίας με λιθίου;
Εκτός από το βάρος τι άλλο κερδίζεις αλήθεια;
:thumbsdown: :thumbsdown:
Όχι, χρειάζεται και αλλαγή σε άλλα σημεία του ηλεκτρικού κυκλώματος όπως ανορθωτης κλπ. Τώρα για το βάρος είναι περιττή η συζήτηση σε μηχανάκι που το φορτώνουμε με κάγκελα και ένα σωρό άλλα μαραφετια
 
Όχι, χρειάζεται και αλλαγή σε άλλα σημεία του ηλεκτρικού κυκλώματος όπως ανορθωτης κλπ. Τώρα για το βάρος είναι περιττή η συζήτηση σε μηχανάκι που το φορτώνουμε με κάγκελα και ένα σωρό άλλα μαραφετια
Η λιθίου θέλει τέτοια επέμβαση στο κύκλωμα;
 
Η λιθίου θέλει τέτοια επέμβαση στο κύκλωμα;
Το κύκλωμα που είναι φτιαγμένο να λειτουργήσει με συμβατική μπαταρία δεν μπορεί έτσι απλά να λειτουργήσει αξιόπιστα με λιθίου. Το γεγονός ότι κάνουν αυτή την αλλαγή πολλοί δεν σημαίνει ότι είναι και ηλεκτρολογικά ορθό. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να δημιουργήσει δυσλειτουργία ή και βλάβη.
 
Έχω κάνει μαλακία τότε..
 
Back
Top Bottom