YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Υπάρχει ένα παλιό -κρυο- ανέκδοτο με την π*μετωπιαση.


Η θεραπεία που προτείνεται στον πάσχοντα του ανέκδοτου, χιλιόμετρα, πολλά χιλιόμετρα. Αν είναι κάτι όντως, έχεις εγγύηση. Βγες να το χαρείς.
Αυτό νομίζω θα γίνει.. έτσι κι αλλιώς το Σάββατο φεύγω εκτός Αθήνας (με το μηχανάκι μαζί φυσικά) κ θα αργήσω να γυρίσω. Οπότε μόνο χλμ..
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Είχα κάνει την ερώτηση για το φίλτρο στο thread του T7 Raid αλλά το μεταφέρω εδώ.
Έβαλα το stage 1 της DNA - κράτησα το μαμά καπάκι με την προβοσκίδα.
Μικρή διαφορά στον ήχο - αλλά πολύ καλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές (ειδικά στην πρώτη) που έκανε κάτι μικρά βηξίματα. Δεν πιστεύω ότι είναι στο μυαλό μου γιατί το καβάλησα και είπα "ωπ τι έγινε εδώ" και μετά θυμήθηκα ότι άλλαξα φίλτρο.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
αλλά πολύ καλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές (ειδικά στην πρώτη) που έκανε κάτι μικρά βηξίματα.
Μήπως έχει σχέση η ποιότητα της βενζίνης ? 'Η η εξωτερική θερμοκρασία? Πχ εγώ εδώ δεν έχω παρατηρήσει προβλημα στις χαμηλές στροφές.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Μήπως έχει σχέση η ποιότητα της βενζίνης ? 'Η η εξωτερική θερμοκρασία? Πχ εγώ εδώ δεν έχω παρατηρήσει προβλημα στις χαμηλές στροφές.
Αθήνα βάζω στο ίδιο βενζινάδικο αλλά ούτως ή άλλως πήγα με το μαμά φίλτρο και έκανε το βηξιματάκι(δεν ήταν ποτέ κάτι πολύ έντονο - έχω οδηγήσει μηχανές με πολύ χειρότερο) και γύρισα με το dna και είχε σταματήσει χωρίς να βάλω στο ενδιάμεσο βενζίνη. Ήταν κάτι που είχα συνηθίσει οπότε μόλις έφυγε κατευθείαν μου έκανε εντύπωση.
Έχω Ε5 και αν δεν κάνω λάθος έχεις Ε4 - δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση απλά το αναφέρω

EDIT:
Να σημειώσω ότι το φίλτρο ήθελε αλλαγή ούτως ή άλλως και δεν θυμάμαι αν μου το έκανε από πάντα αυτό ή αν ξεκίνησε όταν άλλαξα εξάτμιση ή με το ότι είχε μαζέψει φουλ βρώμα και το έκανε σταδιακά (άρα και το εργοστασιακό ίσως το έλυνε)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Και το δικό μου (euro 5) δεν έκανε κομπιασματα χαμηλά . Είχαν αναφερθεί για τα euro 4 κάποια θέματα στις χαμηλές στροφές αλλά στο e5 το λυσανε μάλλον...
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Παιδιά με τα str της Pirelli το πιέσεις έχετε μπρος και πίσω; Πάντα για on road χρήση θέλω απαντήσεις.
Ευχαριστώ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
και εγώ 32/36 ότι λέει το manual του Τ7 δλδ .. ίσως στο Aprilia να λέει κάτι άλλο λόγω διαφορετικού βάρους κλπ
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Παιδιά 2 ερωτήσεις:
  1. Πόσο σας κράτησαν τα μαμά λάστιχα; (όποιος απαντήσει ας γράψει και στο περίπου σε τι πλαίσια χρήσης)
  2. Τα πλαινά σαμάρια πόσο κοντά τα έχετε στην εξάτμιση; Έχει κάνεις τα Sawky 30L with tongues από 21 brothers ; Πιάνουν με velcro στα κάγκελα το οποίο αν και δεν ακουμπάει την εξάτμιση είναι αρκετά κοντά (μαξ 2 εκατοστά). Έχω τα κάγκελα της GIVI.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Παιδιά 2 ερωτήσεις:
  1. Πόσο σας κράτησαν τα μαμά λάστιχα; (όποιος απαντήσει ας γράψει και στο περίπου σε τι πλαίσια χρήσης)
  2. Τα πλαινά σαμάρια πόσο κοντά τα έχετε στην εξάτμιση; Έχει κάνεις τα Sawky 30L with tongues από 21 brothers ; Πιάνουν με velcro στα κάγκελα το οποίο αν και δεν ακουμπάει την εξάτμιση είναι αρκετά κοντά (μαξ 2 εκατοστά). Έχω τα κάγκελα της GIVI.
Τα λάστιχα τα άλλαξα στα 12.5 χιλ χλμ. Το μπροστά το χάρισα σε φίλο μιας και ήταν μια χαρά(δηλαδή αν είσαι ευχαριστημένος με τα pirelli άλλαξε μόνο πίσω) το πίσω είχε 3 χιλ τακούνι ακόμα(θα μπορούσα να το κρατήσω λίγο ακόμα δηλαδή).
Ας πουμε 10 χιλιαδες ταξιδιωτική χρήση(όχι εθνική) 2 χιλιάδες χώμα και 500 μέσα στην πόλη (στο περίπου αυτό).
Έχω αυτές τις τσάντες αλλά με τα τουρατεκ καγκελα. Με την μαμά εξάτμιση έχω απόσταση 4 χιλιοστά. Με την σκόρπιον παραπάνω. Δεν έχει κάψει πουθενά η γλώσσα που είναι το πιο κοντινό μέρος στην εξάτμιση.
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Τα λάστιχα τα άλλαξα στα 12.5 χιλ χλμ. Το μπροστά το χάρισα σε φίλο μιας και ήταν μια χαρά(δηλαδή αν είσαι ευχαριστημένος με τα pirelli άλλαξε μόνο πίσω) το πίσω είχε 3 χιλ τακούνι ακόμα(θα μπορούσα να το κρατήσω λίγο ακόμα δηλαδή).
Ας πουμε 10 χιλιαδες ταξιδιωτική χρήση(όχι εθνική) 2 χιλιάδες χώμα και 500 μέσα στην πόλη (στο περίπου αυτό).
Έχω αυτές τις τσάντες αλλά με τα τουρατεκ καγκελα. Με την μαμά εξάτμιση έχω απόσταση 4 χιλιοστά. Με την σκόρπιον παραπάνω. Δεν έχει κάψει πουθενά η γλώσσα που είναι το πιο κοντινό μέρος στην εξάτμιση.
Έχω 8000 θα κάνω ένα ασφάλτινο ταξίδι περίπου 8000 χιλιόμετρα εκ των οποίων πολλά από αυτά εθνική +φορτωμένος + καλοκαίρι. Οπότε κανόνισα να τα αλλάξω (φυσικά θα κρατήσω τα μαμά για το φθινόπωρο).
Δες σε εμένα πως είναι. Θα δοκιμάσω να το τεντώσω και λίγο παραπάνω. Για να λες πάντως ότι δεν σου έκανε ζημιά, μάλλον εντάξει θα είμαι. Εντομεταξυ εγώ περνάω και τα υπόλοιπα 4 λουριά που έχει η "γλώσσα" στα κάγκελα επομένως και το κάτω velcro να μην έμπαινε δεν νόμιζω να πήγαιναν πουθενά.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Μια χαρά μου φαίνεται θα είσαι. Δοκιμασε να βαλεις πρωτα το κατω βελκρο χωρις να πετανε οι γωνιες και μετά σφιξε το πανω οσο μπορεις για να τεντωσει.
 

Alekroth

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Tenere 700
Παλικάρια εντελώς πληροφοριακά και μετά από αρκετές δοκιμές,για εμένα που είμαι 95 κιλά κατέληξαν στο set up των αναρτήσεων.
Μπροστά.
Επάνω 13 κλικ από τέρμα δεξιά
Κάτω 9 κλικ. -//-
Πίσω.
Επάνω 10 κλικ από τέρμα δεξιά
Κάτω 9 κλικ. -//-
 

Migel

Μέλος
Όνομα
Lampros
Μοτό
T7
Καλησπέρα παιδιά,
Είμαι νέος στο φόρουμ και αποφάσισα να γράψω για το πρόβλημα που με ταλανίζει τις τελευταίες μέρες. Τόσα που είχα διαβάσει για αυτό το T7 αποφάσισα να το αγοράσω μετά κόπων και βασάνων. Προέρχομαι από Honda και πιο συγκεκριμένα από το africa twin 750. Σε αυτές τις 10 μέρες έκανα τα 1000 χιλιόμετρα και το πρώτο service αλλά εξ αρχής ακούω έναν θόρυβο από τον κινητήρα που μοιάζει με τον θόρυβο που κάνει η καδένα όταν δεν είναι τεντωμένη, τουλάχιστον στα υπόλοιπα μηχανάκια. Στο ρελαντι ακούγεται αλλά πρέπει κάποιος να το προσέξει εκεί όμως που πραγματικά κάνει πολύ θόρυβο είναι στις χαμηλές στροφές 3-4 χιλιάδες. Είναι γενικό το πρόβλημα η αφορά μόνο το δικό μου μηχανάκι. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλησπέρα παιδιά,
Είμαι νέος στο φόρουμ και αποφάσισα να γράψω για το πρόβλημα που με ταλανίζει τις τελευταίες μέρες. Τόσα που είχα διαβάσει για αυτό το T7 αποφάσισα να το αγοράσω μετά κόπων και βασάνων. Προέρχομαι από Honda και πιο συγκεκριμένα από το africa twin 750. Σε αυτές τις 10 μέρες έκανα τα 1000 χιλιόμετρα και το πρώτο service αλλά εξ αρχής ακούω έναν θόρυβο από τον κινητήρα που μοιάζει με τον θόρυβο που κάνει η καδένα όταν δεν είναι τεντωμένη, τουλάχιστον στα υπόλοιπα μηχανάκια. Στο ρελαντι ακούγεται αλλά πρέπει κάποιος να το προσέξει εκεί όμως που πραγματικά κάνει πολύ θόρυβο είναι στις χαμηλές στροφές 3-4 χιλιάδες. Είναι γενικό το πρόβλημα η αφορά μόνο το δικό μου μηχανάκι. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας.
Έτσι κάνει ο κινητήρας, ακούγεται σαν βαλβίδες η καδένα, αλλά δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Ας πουν και άλλοι ιδιοκτήτες ομως

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αμα διαβάσεις και μια δυο σελίδες πιο πίσω θα δεις ότι και άλλοι διαμαρτύρονται για διάφορους ήχους.
Και το δικό μου επίσης κάνει διάφορους αλλά δεν έχει σκορπίσει..
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Μετά από 640 και f800, μου φαίνεται σαν ελβετικό ρολόι οπότε δεν έχω άποψη
Μέτα από αυτά τα δύο σίγουρα, ταξίδι στα 140 πως ταξιδεύει σε σχέση με το f800gs? Σκέφτομαι τ7 ή ktm 790
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Ήταν η μεγάλη μου έκπληξη. Δεν περίμενα με την καμιά να ταξιδεύει στην εθνική οδό καλύτερα. Πιο σταθερό, πιο αθόρυβο (σημαντικό για μένα), λίγο καλύτερη κάλυψη αέρα, πιο πολιτισμένη λειτουργία γενικά. Η σέλα δεν συγκρίνεται με της BMW, αλλά μαλακώνει μετά από λίγη χρήση, και με ένα ποδηλατικό παντελόνι εσωτερικά δεν υπάρχει λόγος αντικατάστασης/τροποποίησης της. Ελαφρώς μεγαλύτερη κατανάλωση το τενέρι, ειδικά μετά τα 140/150. Φρένα η μπέμπα από άλλο πλανήτη,( στο χώμα που με ενδιαφέρει περισσότερο, πιο ελεγχόμενα του τενεριού).
Κιβώτιο ταχυτήτων... εύχομαι να στρώσει του τενεριού... ( Έχω γράψει περίπου 3.000κλμ μόνο), αλλιώς η νίκη πάει στην μπέμπα.
Συγουρακι η μεγαλύτερη διαδρομή στο τενέρι.
Γενικά η αίσθηση του κιβωτίου είναι ξεκάθαρα υπέρ της μπέμπας. Και τα δύο για να κουμπώσει η πρώτη έχουν θόρυβο. Το ΚΤΜ σε κιβώτιο ήταν το καλύτερο.
 
Top Bottom