YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πρώτη εντύπωση σήμερα μετά την αλλαγή , το μηχανάκι ήρθε εκεί που το ήθελα δηλαδή ... Αυτό που διαπιστώνω είναι πως το η μηχανή είναι ποιο σταθερή και ποιο στιβαρή από πρίν δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα γιατί πήγα δουλειά , έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να δουλέψουν λίγο τα λάδια για να έχω μια καλύτερη άποψη και η άποψη μου είναι οτι αλλάζοντάς το πίσω ελατήριο για να έχεις σωστό αποτέλεσμα θα πρέπει να φέρεις τα μέτρα σου και το μπροστά για να δουλεύουν ομοιόμορφα αν μπορώ να το πω έτσι οι αναρτήσεις . Κάνω αρκετά χιλιόμετρα και χώμα και άσφαλτο διπλός οπότε με το αυξημένο βάρος ένιωθα σε κάθε λακκούβα ανωμαλία ιδικά χώμα να αισθάνομαι πως χοροπηδούσαμε συνέχεια αλλάζοντας το πίσω πρίν κάνουμε διπλοί τα περσινά Άγραφα περίπου 500-600 χιλιόμετρα χωμα λές και είχα άλλο μηχανάκι το πίσω αντιδρούσε πολύ καλα σε ότι βρήκαμε πέτρες νεροφαγώματα λάσπες ποτάμια ένιωθα την αυτοπεποίθηση να μπω ποιο δυνατά και να το εμπιστευτώ αλλά ένιωθα το εμπρός κομμάτι της μηχανής να μου κλοτσάει και να μην διαβάζει καλά ... Ετσι πήρα την απόφαση να κάνω και την αλλαγή στα εμπρός ελατήρια . Στο οτί δεν κάνουν οι ρυθμίσεις για όλους σίγουρα ισχύει αλλά όσες φορές έχουμε κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις το έχει πετύχει είτε για ταξίδι άσφαλτο είτε για εκδρομές σε χωμάτινα . Τώρα για την αλλαγή των αναρτήσεων δεν θα χρειαστώ αναρτήσεις για να τρέξω σε κάποιον αγώνα δεν έχω την εμπειρία και δεν την πείρα την μηχανή για κάτι τέτοιο θέλω να είναι όσο ποιο all around μπορώ να το φέρω , η αλλαγή τώρα θα είναι για το κάτι παραπάνω στο χώμα χωρίς να πρέπει να ξοδέψω κάποιο ένα σκασμό λεφτά ... Ήταν το πρώτό ερώτημα που δημιουργήθηκε στο μυαλό μου όταν είδα ότι έχουν διαφορετικές αναρτήσεις ... Για κάποιον που δεν θα θέλει να ξοδέψει πολλά λεφτά πιστεύω οτι θα έχει ενδιαφέρον και προσωπικά αναμένω να δώ εντυπώσεις και να δοκιμάσω σε μια βόλτα την μηχανή του Δημήτρη για να δώ της διαφορές ως τότε αναμένουμε για να δούμε ... Θα επανέλθω για να σας πω την συνολική μου εμπειρία μετά την αλλαγή των ελατήριων μόλις κάνω λίγα χιλιόμετρα και δοκιμάσω και χώμα :friendship:
Συγνώμη αν έχει αναφερθεί παραπάνω, ελατήρια άλλαξες και λάδια στο εμπρος πιρούνι; Πόσα nm είναι τα εμπρός και πόσο το πίσω;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Συγνώμη αν έχει αναφερθεί παραπάνω, ελατήρια άλλαξες και λάδια στο εμπρος πιρούνι; Πόσα nm είναι τα εμπρός και πόσο το πίσω;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν θυμάμαι για το εμπρός για το πίσω είναι 90 . Ναι έκανα αλλαγή λάδια και ελατήρια και είδα διαφορά το μηχανάκι σταμάτησε να χοροπηδάει νιώθεις ποιο σταθερό το συνολο της μηχανής και στιβαρότητα ... Θα το πρότεινα σιγουρα σε κάποιον που είναι 90 κιλα + 138 η εμπρός και αν θυμάμαι καλά 120 περίπου το πίσω = 250 ευρώ και έχεις κάνει μια αρκετά καλή αναβάθμιση
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Παιδιά το raid μοντέλο τι διαδρομές έχει μπροστά και πίσω στις αναρτήσεις???
Ευχαριστώ.
Αν δεν κάνω λάθος 240 / 240 ίδια με του touareg 660???
Καγιαμπα???

Nikos Note 20 ultra snapdragon
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Παιδιά το raid μοντέλο τι διαδρομές έχει μπροστά και πίσω στις αναρτήσεις???
Ευχαριστώ.
Αν δεν κάνω λάθος 240 / 240 ίδια με του touareg 660???
Καγιαμπα???

Nikos Note 20 ultra snapdragon
230 μπρος, 220 πίσω
Kayaba είναι, ναι
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ρε παιδιά μία ερώτηση... μιας και το R7 ( που φοράει το μοτέρ cp2 , άκου να δεις που φτάσαμε) έχει μονόδρομο συμπλέκτη μήπως ξέρει κάποιος με τι κόστος μπορεί να μπει και στο tenere ;,;
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Κατατοπιστικό βίνδεο για την αναβάθμιση των αναρτήσεων,
όχι μόνο για Τ700.
Εντυπωσιακή η βελτίωση που προκύπτει με την ενδιάμεση λύση και «λογικό» κόστος.
/// Β
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ρε παιδιά μία ερώτηση... μιας και το R7 ( που φοράει το μοτέρ cp2 , άκου να δεις που φτάσαμε) έχει μονόδρομο συμπλέκτη μήπως ξέρει κάποιος με τι κόστος μπορεί να μπει και στο tenere ;,;
Πιστευεις χρειάζεται στο τενερέ? Νομίζω κάτι του στιλ recluse radiusx θα ήταν πιο χρήσιμο.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Κατατοπιστικό βίνδεο για την αναβάθμιση των αναρτήσεων,
όχι μόνο για Τ700.
Εντυπωσιακή η βελτίωση που προκύπτει με την ενδιάμεση λύση και «λογικό» κόστος.
/// Β
Επίσης,
ξαναβλέποντας το βίνδεο παρατήρησα να αναφέρει ότι:
η πιο ακριβή επιλογή είναι και η πιο δύσκολη στο fine tunning.
Σα να λέμε "τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους λώκους"...
/// Β
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πιστευεις χρειάζεται στο τενερέ? Νομίζω κάτι του στιλ recluse radiusx θα ήταν πιο χρήσιμο.
Εξαρτάται από το κόστος πάντα...νομίζω ότι ο μονόδρομος είναι βολικό εξάρτημα στο 70% των περιπτώσεων.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Καλημέρα ! Ξέρει κανείς εάν η Μαμα σέλα παίρνει να την χαμηλώσεις και άλλο ; Η πρέπει να αγοραστής την χαμηλή !; Αυτή την στιγμή έχω την ραλλυ και ψάχνω τρόπο για να πατάω καλύτερα κάτω ! Είπα να ξεκινήσω πρώτα από την σέλα !
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλημέρα ! Ξέρει κανείς εάν η Μαμα σέλα παίρνει να την χαμηλώσεις και άλλο ; Η πρέπει να αγοραστής την χαμηλή !; Αυτή την στιγμή έχω την ραλλυ και ψάχνω τρόπο για να πατάω καλύτερα κάτω ! Είπα να ξεκινήσω πρώτα από την σέλα !
Η σέλα του δικού σού είναι +2 cm από την κανονική (αυτή πού έχει το απλό) . Αυτή εννοείς να χαμηλώσεις; Νομίζω ότι μπορείς...
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Η σέλα του δικού σού είναι +2 cm από την κανονική (αυτή πού έχει το απλό) . Αυτή εννοείς να χαμηλώσεις; Νομίζω ότι μπορείς...
όχι την ραλλυ! επειδή δεν βρισκω την χαμηλή να αγορασω αλλά βρισκω την κανονική που φοράει το απλο το μοντέλο .... λεω να αγοράσω αυτη και να προσπαθήσω να την χαμηλώσω εαν γινεται
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
όχι την ραλλυ! επειδή δεν βρισκω την χαμηλή να αγορασω αλλά βρισκω την κανονική που φοράει το απλο το μοντέλο .... λεω να αγοράσω αυτη και να προσπαθήσω να την χαμηλώσω εαν γινεται
Δεν την βλέπω να χει πολύ ψωμί η απλή πάντως.
Ο off the road de πάντως έχει χαμηλή

λέει ότι είναι 2cm χαμηλότερη από την κανονική.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
όχι την ραλλυ! επειδή δεν βρισκω την χαμηλή να αγορασω αλλά βρισκω την κανονική που φοράει το απλο το μοντέλο .... λεω να αγοράσω αυτη και να προσπαθήσω να την χαμηλώσω εαν γινεται
Σκέψου το καλά πάντως γιατί η σέλα του απλού είναι οριακά άνετη ως έχει. Αν την σκαψεις κιόλας δεν ξέρω...
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Σκέψου το καλά πάντως γιατί η σέλα του απλού είναι οριακά άνετη ως έχει. Αν την σκαψεις κιόλας δεν ξέρω...
Σήμερα που μίλησα με ένα από τα γνωστά μαγαζιά που φτιάχνουν σέλες αυτό μου είπε ότι η σέλα του απλού έχει ελάχιστο υλικό μέσα και δεν παίρνει να χαμηλώσει ίσως μόνο να μπορεί να φαγωθεί στα πλάγια για να κατεβαίνουν ευθεία τα πόδια κάτω όπως είναι στην ραλλυ
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Η seat concepts βγαζει μια σελα που την λεει comfort low και είναι 22mm χαμηλότερη

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
1,76 δεν είναι ότι δεν το πατάω απλά θα ήθελα να πατάω λίγο καλύτερα !
Aσε τη σέλα ήσυχη. Περισσότερο κάθεσαι παρά πατάς στα πόδια. Άρα... μη κάνεις άνετες τις πατούσες σου για να υποφέρει ο πωπός σου.
 
Top Bottom