YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Βαλβιδα εννοεις το κουμπί που είναι πίσω από την μανέτα του συμπλέκτη και πατιέται όταν τον τραβάς;



Ξέρεις περίπου που είναι αυτός ο διακόπτης;
Πρέπει να ρωτήσουμε τον παθόντα...
Λογικά πίσω από το σταντ όπως λέει και ο Νίκος.
Ξηλώσανε τον διακόπτη μαζί με την καλωδίωση και γεφυρώσαν τα σχετικά καλώδια.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Μετά από μια ενδιαφέρουσα λασποβόλτα, η τσιμούχα του ενός πιρονιού μουλάρωσε και άρχισαν να τρέχουν τα πιρουνό-λαδα.
Έβγαλα την εξωτερική τσιμούχα (dust seal) και καθάρισα την εσωτερική (oil seal) και βελτιώθηκε αρκετά αλλά ακόμη χάνει λίγο. Θα το ξανακάνω αύριο ελπίζοντας να μην χάνει ούτε σταγόνα μετά.

Ωστόσο 2 πράγματα με προβληματίζουν έντονα:
1) Το γεγονός ότι έχασε τόσο λάδι μόνο το ένα από τα δύο πιρούνια δεν είναι θέμα για την απόδοση τους; Δεν μπορώ καν να μετρήσω πόσο λάδι έχασε. Αλλά ακόμη και 10mL να έχασε δεν είναι θέμα; Βλέπω στο manual η Yamaha λέει ότι παίρνει 624 mL. Δεν δίνει κάποιο εύρος τιμών και μου φαίνεται αρκετά συγκεκριμένη η τιμή αυτή.

2) Η βρωμίτσα που είχε πιαστεί ανάμεσα στην τσιμούχα και το πιρούνι, έχει κάνει κάποιες μικρογραντζουνιές στο πιρούνι. Φαίνονται μικρές και προσπάθησα να μετρήσω αν χάνει περισσότερο λάδι όταν περνάει από αυτα τα σημεία. Ευτυχώς φαίνεται να μην χάνει παραπάνω.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Μετά από μια ενδιαφέρουσα λασποβόλτα, η τσιμούχα του ενός πιρονιού μουλάρωσε και άρχισαν να τρέχουν τα πιρουνό-λαδα.
Έβγαλα την εξωτερική τσιμούχα (dust seal) και καθάρισα την εσωτερική (oil seal) και βελτιώθηκε αρκετά αλλά ακόμη χάνει λίγο. Θα το ξανακάνω αύριο ελπίζοντας να μην χάνει ούτε σταγόνα μετά.

Ωστόσο 2 πράγματα με προβληματίζουν έντονα:
1) Το γεγονός ότι έχασε τόσο λάδι μόνο το ένα από τα δύο πιρούνια δεν είναι θέμα για την απόδοση τους; Δεν μπορώ καν να μετρήσω πόσο λάδι έχασε. Αλλά ακόμη και 10mL να έχασε δεν είναι θέμα; Βλέπω στο manual η Yamaha λέει ότι παίρνει 624 mL. Δεν δίνει κάποιο εύρος τιμών και μου φαίνεται αρκετά συγκεκριμένη η τιμή αυτή.

2) Η βρωμίτσα που είχε πιαστεί ανάμεσα στην τσιμούχα και το πιρούνι, έχει κάνει κάποιες μικρογραντζουνιές στο πιρούνι. Φαίνονται μικρές και προσπάθησα να μετρήσω αν χάνει περισσότερο λάδι όταν περνάει από αυτα τα σημεία. Ευτυχώς φαίνεται να μην χάνει παραπάνω.
Ρε συ άλλαξε ένα σετ τσιμούχες και υγρά να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Κάνε μία αλλαγή λαδιών και τσιμουχων. Πάρε και ένα σφουγγάρι πιάτων (από το πράσινο) και τριψτο λίγο με wd40 . Θα γυαλίσει ότι γρατζουνιά έχει.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Κάνε μία αλλαγή λαδιών και τσιμουχων. Πάρε και ένα σφουγγάρι πιάτων (από το πράσινο) και τριψτο λίγο με wd40 . Θα γυαλίσει ότι γρατζουνιά έχει.
Υπάρχει κ ένα σφουγγάρι (νομίζω είναι άσπρο από πάνω) ειδικό για ανοξείδωτες επιφάνειας αν φοβάσαι το πράσινο
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ένα βίντεο που βρήκα σε συζήτηση κατόχων 701/690 για τα προβλήματα που έχουν με την λειτουργία του περιβόητου quickshifter στο χώμα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Δοκίμασα στο Τενερε ενός φίλου τα πλαϊνά "αντιολησθητικά" αυτοκόλλητα (αυτά εδώ). Μου άρεσαν πολύ και είδα ότι βοηθάνε στο όρθιο.
Έχει δοκιμάσει κανείς κάποια κινέζικη απομίμηση και έχει μείνει ευχαριστημένος; Ψάχνω αν υπάρχει πιο φθηνή εναλλακτική αλλά μέχρι στιγμής διαβάζω κακά reviews για τα κινέζικα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Δοκίμασα στο Τενερε ενός φίλου τα πλαϊνά "αντιολησθητικά" αυτοκόλλητα (αυτά εδώ). Μου άρεσαν πολύ και είδα ότι βοηθάνε στο όρθιο.
Έχει δοκιμάσει κανείς κάποια κινέζικη απομίμηση και έχει μείνει ευχαριστημένος; Ψάχνω αν υπάρχει πιο φθηνή εναλλακτική αλλά μέχρι στιγμής διαβάζω κακά reviews για τα κινέζικα.
Ναι και ναι. Αυτό που δεν είναι καλό σε αυτά είναι η κόλλα που έχουν. Στο πρώτο σετ μου έφυγαν κάπου σε κάποιο βουνό, ενώ και στο δεύτερο σετ χάλασαν πολύ γρήγορα. Η λύση έρχεται με τη ταινία διπλής όψεως της 3Μ (σαν αυτή που έχουν οι gopro στις βάσεις τους). Ακριβό το ρολό, αλλά ένα χρόνο τώρα είναι εκεί που τα έβαλα. Καθαρίζεις πολύ καλά τις παλιές κόλλες και το λάστιχο για ναπιασει καλά η ταινία.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Σε ευχαριστώ stefos!
Για την κόλλα έτσι σκεφτόμουν να το κάνω, το "αντιολησθητικό" κομμάτι είναι οκευ στα κινέζικα ή γλιστράνε;
Επίσης μήπως θυμάσαι ακριβώς πιο πήρες εσύ;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σε ευχαριστώ stefos!
Για την κόλλα έτσι σκεφτόμουν να το κάνω, το "αντιολησθητικό" κομμάτι είναι οκευ στα κινέζικα ή γλιστράνε;
Επίσης μήπως θυμάσαι ακριβώς πιο πήρες εσύ;
Και τα δυο σετ που πήρα το λάστιχο είχε την ίδια αίσθηση στο χέρι και κάνει την ίδια δουλεία όταν τα μαγκώνεις με τα πόδια σου όρθιος. Όχι δεν γλυστράει ούτε στο χέρι, ούτε όρθιος. Το πιο φτηνο που είχα βρεί χωρις λογότυπα είχα πάρει, δε νομίζω ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Έρχομαι με ερώτηση περί ανάρτησης.

Πρέπει στο World Raid να αλλάξω οπωσδήποτε ελατήριο πίσω με σκληρότερο.
Κόστος: 1 εργατοώρα 150€ και το ελατήριο που θα το αγοράσω εγώ: 130€ περίπου. Σύνολο: 280€
Θα μου αλλάξει και το πετάλι του ποδόφρενου, όλο τον μηχανισμό σε αυτή την ώρα (από Camel Adv και εδώ βίντεο για όποιον τυγχάνει να ενδιαφέρεται)
Μπορώ να τα κάνω κι εγώ αλλά δεν έχω τον χώρο που χρειάζεται και ούτως ή άλλως πρέπει να πάρω την ανάρτηση στο χέρι και να πάω για αλλαγή το ελατήριο.

Ελατήρια καλαμιών μπροστά και πίσω ελατήριο (μαζί με το ποδόφρενο):
Κόστος: 3 εργατοώρες 450€ και όλα τα ελατήρια που θα αγοράσω εγώ: 250€. Σύνολο: 700€

Είχα σετάρει σωστά τα μπροστά αλλά και πάλι ήταν μαλακά, αλλά όχι σε τόσο ενοχλητικό βαθμό. Το πίσω θέλει σίγουρα αλλαγή, 110+ κιλά χωρίς κάποια αποσκευή.

"Πρέπει" να αλλάξω μπρος κ πίσω? Ή μόνο με το πίσω είμαι ΟΚ και αν δω ότι χρειάζεται και τα μπροστά τα αλλάζω στο μέλλον?
Εννοώ αν αλλάξω το πίσω μόνο, θα αλλάξει η αίσθηση στο μπροστά όπως το έχω σετάρει τώρα και θα γίνει χειρότερη η αίσθηση?

Δεν είναι τόσο το οικονομικό κομμάτι, είναι ότι δεν θέλω να προβώ σε αλλαγές που δεν είναι αναγκαίες.
Πχ. μπορώ να αλλάξω κατευθείαν όλο το πίσω αμορτισέρ με αυτό της Tractive αλλά είναι πολυ πιθανό να μην το σετάρω σωστά ποτέ με τις τόσες ρυθμίσεις που έχει.
 
Top Bottom