YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κ εγώ αυτό σκεφτόμουν αλλά ο ψυχαναγκασμός νίκησε...
Αν είναι το μοναδικό σου μεταφορικό και φοβάσαι μην σπάσεις κάτι σε πτώση δεν είναι κακή κίνηση.
Εγώ έχω ένα δεύτερο και η χρήση στο τενερέ είναι πολύ συγκεκριμένη.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Αν είναι το μοναδικό σου μεταφορικό και φοβάσαι μην σπάσεις κάτι σε πτώση δεν είναι κακή κίνηση.
Εγώ έχω ένα δεύτερο και η χρήση στο τενερέ είναι πολύ συγκεκριμένη.
Ναι είναι το μοναδικό μέσο!
Όχι μόνο μοτοσικλέτα, μέσο συνολικά!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Εάν κάνεις χώμα όχι...
Μόνο χάρτινο ή foam.
κάνω ένα σχετικό χώμα και ο στόχος είναι όταν καταφέρω να πάρω και σωστό εξοπλισμό να κάνω πιο πολύ ... από την άλλη το μηχανάκι είναι και το μοναδικό μου μέσο οπότε περνάει πολλές ώρες στην άσφαλτο

όταν λες χάρτινο εννοείς το μαμα;
μήπως έχει νόημα να υπάρχουν δύο φίλτρα;
ένα για καθημερινή χρήση/άσφαλτο και ένα για χώμα; (οπότε ξαναμπαίνει το ερώτημα DNA vs K&N)
τέλος ποιο foam; αν δεν κάνω λάθος βγάζει η twin air και η unifilter;
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
κάνω ένα σχετικό χώμα και ο στόχος είναι όταν καταφέρω να πάρω και σωστό εξοπλισμό να κάνω πιο πολύ ... από την άλλη το μηχανάκι είναι και το μοναδικό μου μέσο οπότε περνάει πολλές ώρες στην άσφαλτο

όταν λες χάρτινο εννοείς το μαμα;
μήπως έχει νόημα να υπάρχουν δύο φίλτρα;
ένα για καθημερινή χρήση/άσφαλτο και ένα για χώμα; (οπότε ξαναμπαίνει το ερώτημα DNA vs K&N)
τέλος ποιο foam; αν δεν κάνω λάθος βγάζει η twin air και η unifilter;
Χάρτινο εννοώ το μαμά ή κάποιο εναλλακτικό όπως της hi Flo.
Τα φίλτρα γάζας έχουν αποδειχθεί στην πράξη μη ασφαλή για χρήση χώματος και αυτό θα το διαπιστώσεις μετά από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα και όχι άμεσα.
Τώρα όσον αφορά τα foam θα πρέπει να βρεις κάποια αντιστοιχία του μαμά φίλτρου.
Η pipercross νομίζω βγάζει καθώς και η uni filter
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να προσθέσω ότι ο συνδυασμός DNa με προφιλτρο twin air είναι εξαιρετικός στο Τ7. Τόσο σε απόδοση, όσο και σε συγκράτηση σκόνης και σωματιδίων. Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα χώμα και βγάζω το προφιλτρο για πλύσιμο/λαδωμα τακτικά. Το DNA είναι ακόμα σε κατάσταση καινούργιου.

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Να προσθέσω ότι ο συνδυασμός DNa με προφιλτρο twin air είναι εξαιρετικός στο Τ7. Τόσο σε απόδοση, όσο και σε συγκράτηση σκόνης και σωματιδίων. Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα χώμα και βγάζω το προφιλτρο για πλύσιμο/λαδωμα τακτικά. Το DNA είναι ακόμα σε κατάσταση καινούργιου.

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
Το προφιλτρο είναι αυτό που μπαίνει στο στόμιο του φιλτροκουτιού;
Το χρησιμοποιείς συνεχώς ή μόνο στο χώμα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το προφιλτρο είναι αυτό που μπαίνει στο στόμιο του φιλτροκουτιού;
Το χρησιμοποιείς συνεχώς ή μόνο στο χώμα;
Το έχεις συνέχεια επανω! Το βγάζεις μόνο για πλύσιμο και καθάρισμα!!!!
Μόνο καλό κάνει, κακό δεν κάνει σε καμμία περίπτωση!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ότι είπε ο από πάνω! Είναι μόνιμα απάνω για μέγιστη προστασία, χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργία του φίλτρου από κάτω. Το σύστημα της twin air δεν λειτουργεί στο εργοστασιακό καπάκι, αλλά αντικαθιστά ολόκληρο το καπάκι/snorkel.


Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
DomieMic65 είναι κορυφαίος συνδυασμός, αυτόν έχω κι εγω (για την ακρίβεια το προφίλτρο της Twin Air έχω και θα αγοράσω τo DNA).
Απλά καταλήγει ακριβός: 68€ το DNA και 147€ το προφίλτρο.


 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ότι είπε ο από πάνω! Είναι μόνιμα απάνω για μέγιστη προστασία, χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργία του φίλτρου από κάτω. Το σύστημα της twin air δεν λειτουργεί στο εργοστασιακό καπάκι, αλλά αντικαθιστά ολόκληρο το καπάκι/snorkel.


Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
DomieMic65 είναι κορυφαίος συνδυασμός, αυτόν έχω κι εγω (για την ακρίβεια το προφίλτρο της Twin Air έχω και θα αγοράσω τo DNA).
Απλά καταλήγει ακριβός: 68€ το DNA και 147€ το προφίλτρο.


Ώπα... Το πιο πάνω twin air είναι προφιλτρο και όχι κανονικό φίλτρο που δεν χρειάζεται άλλο από κάτω;
Το είχα δει το λινκ και είχα καταλάβει πως είναι κανονικό foam filter!
Όταν λέγαμε προφιλτρο νόμιζα πως είναι ένα μικρό σφουγγάρι που μπαίνει στο μαμά "τσουτσούνι" χεχ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ότι είπε ο από πάνω! Είναι μόνιμα απάνω για μέγιστη προστασία, χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργία του φίλτρου από κάτω. Το σύστημα της twin air δεν λειτουργεί στο εργοστασιακό καπάκι, αλλά αντικαθιστά ολόκληρο το καπάκι/snorkel.


Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
DomieMic65 είναι κορυφαίος συνδυασμός, αυτόν έχω κι εγω (για την ακρίβεια το προφίλτρο της Twin Air έχω και θα αγοράσω τo DNA).
Απλά καταλήγει ακριβός: 68€ το DNA και 147€ το προφίλτρο.


Καλημέρες!
Πού μπορώ να βρω κάποιο στοιχείο ότι το προφίλτρο + το γάζας έχει μεγαλύτερη - καλύτερη παροχή αέρα από το χάρτινο πρώτης τοποθέτησης...?
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλημέρες!
Πού μπορώ να βρω κάποιο στοιχείο ότι το προφίλτρο + το γάζας έχει μεγαλύτερη - καλύτερη παροχή αέρα από το χάρτινο πρώτης τοποθέτησης...?
Καλημέρα Θανάση! Φαντάζομαι περισσότερες πληροφορίες στις σελίδες των κατασκευαστών. Εγώ από την λίγη εμπειρία μου πάντως όταν έκανα την αλλαγή τη διαφορά την κατάλαβα αμέσως και ήταν αισθητή, ειδικά από χαμηλά. Νομίζω έχω δει βίντεο στο σωλήνα με dyno. Θα ψάξω αργότερα να δω αν το βρω. Σχετικά με τη κατακράτηση σκόνης πάντως ήμουν και εγώ (πολύ) επιφυλακτικός, αλλά βλέπω με τη χρήση ότι γίνεται δουλειά. Στο τροφυ ας πούμε το προφιλτρο είχε γίνει σαν αλευρωμενο μπαρμπούνι, αλλά από μέσα γυαλιζανε όλα.

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα Θανάση! Φαντάζομαι περισσότερες πληροφορίες στις σελίδες των κατασκευαστών. Εγώ από την λίγη εμπειρία μου πάντως όταν έκανα την αλλαγή τη διαφορά την κατάλαβα αμέσως και ήταν αισθητή, ειδικά από χαμηλά. Νομίζω έχω δει βίντεο στο σωλήνα με dyno. Θα ψάξω αργότερα να δω αν το βρω. Σχετικά με τη κατακράτηση σκόνης πάντως ήμουν και εγώ (πολύ) επιφυλακτικός, αλλά βλέπω με τη χρήση ότι γίνεται δουλειά. Στο τροφυ ας πούμε το προφιλτρο είχε γίνει σαν αλευρωμενο μπαρμπούνι, αλλά από μέσα γυαλιζανε όλα.

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
Η επιλογή σου είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός Στέφανε.
Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος ύπαρξης του προφίλτρου.
Το θέμα είναι αν αξίζει από θέμα κόστους η μετατροπή αυτή.
 
Top Bottom