Yamaha Townmate T50 , το δικό μου.

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Πρίν απο αρκετά χρονάκια αγόρασα εναντι του ποσού των 180 ευρώ ενα Townmate 50αρι σε απελπιστική κατάσταση.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατήσει για μια 8ετία σε ενα χωράφι! Απο τις βροχές και τη λάσπη σάπισε το κάτω τμήμα του σταντ και ο πάπος έπεσε.
Εκει και φύτρωσε , ενώ μια ντουζίνα κοτούλες εκαναν σκόνη τη σέλα του.
Επίσης τα υγρά της μπαταρίας του χύθηκαν και διάβρωσαν το χρώμα στο πιό ευαίσθητο σημείο του κάτω απο το τεπόζιτο όπου δεν τρίβεται εύκολα.
Δεν μιλάμε για τα λάστιχά του που ηταν πατημένα και καμμένα, και η εξάτμιση απλά είχε μείνει η μισή.
Ομως κάθε τί γνήσιο ηταν σε άριστη κατάσταση, ντίζες, λάστιχα στις μανέττες, καλώδίωση, φωτιστικά.

Ηρθε σπίτι ο γεροπάπος στην καρότσα ενός αγρότη και με ενα μπουκάλι βενζίνη στην τρίτη μανιβελιά πήρε και κράτησε και ρελαντί για λίγο.

Αφού αφαιρέθηκαν τα πάντα απο πάνω του τρίφτηκε στα σημεία που είχε σκουριές, ακολούθησε ψυχρό γαλβάνισμα σε σπρέυ και αστάρωμα με πιστόλι.
Επειτα απο ατελείωτες ώρες τριψίματος έπεσε και το σωστό χρώμα ακρυλικό διπλής με μέταλλο.
Στο δικό του χρώμα .

Δεν άνοιξα κινητήρα σκεφτόμενος οτι ενας έλεγχος - καθάρισμα στο καρμπυρατέρ, βαλβίδες και τέντωμα καδένας, λαδάκια κ μπουζί ήταν αρκετά για αρχή.
Αυτό που έλυσα ηταν το διαφορικό του γιατί το Service manual έγραφε οτι ηθελε αλλαγή γράσσου κάθε 40000χλμ και είμασταν ηδη στα 44500!
Αλλάχτηκαν όλα τα O-rings σε καρμπ, εισαγωγή, διαφορικό.

Επειδή τότε δεν ήξερα πως υπάρχουν μοτοφορουμ δεν τραβηξα φωτό για το πρίν, μέγα σφάλμα.
Αλλά αν σκεφτουμε οτι απο την πίσω ζαντα ελειπαν 4 ακτίνες ενώ απο τις υπόλοιπες μονο οι 12 ηταν ισιες καταλαβαίνετε πόνο.

Ακολούθησε λύσιμο καθάρισμα εμπρός προβολέα και διακοπτών τιμονιού. Εγινε και μια περιποίηση στο πίσω ψαλίδι το οποίο τώρα τελευταία αρχισε να παίζει και μάλλον θέλει ρουλεμάν η σφίξιμο.

Ηλεκρικά ξετυλίχτηκε η πλεξούδα και ξανατυλίχτηκε δείχνοντας καινούργια ενώ οι ακροδέκτες καθαρίστηκαν απο τη μάκα με ειδικό υγρό.
Στη συνέχεια μια καινούργια πίσω ζάντα ιμιτασιόν με 27 ευρώ γιατί η παλιά ηταν 8αρι.
Σιαγώνες εμπρός πίσω [αμέ τι νομίζατε, με δύο άτομα δεν σταματάει ούτε απο τα 40-50 χλμ/ωρα που πιάνει καθότι αποκτά ABS!!!].
Λάδωμα στις ντίζες φρένων [ δεν απαιτείται εξαέρωση] τσόκ και κοντέρ.

Ηρθε και ο καιρός για μία σέλα με χλιδάτη ραφή, προσφορά της εξαδέλφης που δούλευε σε κατάστημα με δερμάτινα σαλόνια αυτ/των.
Το αποτέλεσμα ηταν πιό πάνω απο το αναμενόμενο.Χλίδα το τζοβενόπαπο :)

Στα χρόνια που πέρασαν κάνει ταξιδάκι κάθε καλοκαίρι Ελευσίνα - Κιάτο - Νεράτζα , στο εξοχικό όπου μας εξυπηρετεί για τις καθημερινές μετακινήσεις και ψώνια.
Το χειμώνα παραμένει στο γκαράζ και ξεκουράζεται με μόνο μικρές βολτούλες, ενώ ο φορτιστής φροντίζει την μπαραρία του.

Σας παρουσιάζω λοιπόν τον 20 ετών?? και πάπο της οικογένειας ενα παιδικό μου ''μαράζι'' ενα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ενα βέρο Ιάπωνα.







Ιάπωνας με ... βούλα:



Τωρα βέβαια αυτά τα καπάκια είναι χρώμιο, οπως θα δείτε στην συνέχεια




Κοντέρ στα Ιαπωνικά!!!!! δυστυχώς δεν ανοίγει ωστε να το βάψω, ετσι παραμένει ετσι ξεθωριασμένο, δεν πειράζει .

Αξονας και ησυχάζεις,



 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Τεπόζιτο 5 λίτρων, αυτονομία 150 160 χλμ δικάβαλο με γκάζι 100% φυσικά, αφου το 50αρι δεν παλεύεται



49 κυβικά και ξεχνάμε το ΚΤΕΟ, αν κ πρόσφατα τον ανέβασα στα 79cc αλλά λόγω κοντής μπιέλας ο κυβισμός εγινε μόλις 71cc. Ομως πιστεύω πως με το ηδη κοιντό κιβώτιο κ διαφορικό θα ζωηρέψει.
Είναι κ η 50αρα κεφαλή που σε σχεση με του 80αρη κινητληρα εχει παραπάνω συμπίεση αρα πάμε καλά.







Διαθέτει regulator στα 6V , και ηλεκτρονική ανάφλεξη παρακαλώ ... και στο σακκουλάκι τα βασικά εργαλεία με το λογότυπο Yamaha !!!





 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8


Αυτά πρός τα παρόν.

Φυσικά δεν τον αφησα ετσι, αφου πρόσφατα διέλυσα τον κινητήρα για γενική επισκευή δίχως πέταμα :)
τον γέμισα χρώμια, μετετρεψα όλα τα φωτα σε led, αλλά ακόμα δεν τον έχω δέσει .....


Συνεχίζεται ....
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Exει μπλεξει ο πάπιος αλλα ειναι για το καλο του!
Ωραια δουλεια,μονο που διαβαζοντας και βαζοντας τη φαντασια να τρεχει το περιμενα μπλε....κι εμεινα με την ορεξη:cool:
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Γεια σου ρε Νικόλα με την Ταούνα! :friendship:
Αυτό θα το κάνεις/έκανες νίκελ?Το προτιμώ έτσι!


Περιμένω την συνέχεια :yew:


Aν και θα αναφερθώ σε αλλο θέμα περί κινητήρος κ ετσι , πάρτε μια γεύση απο τα προσεχώς:
Αφού μετά απο καιρό και χρήμα , τελικά ο κινητήρας είναι έτοιμος. Εμειναν μόνο τα δύο μέρη του, έβγαλα όλα τα ρουλεμάν, περισσότερο χρονο μου πήρε να βρώ μετα τι πάει πού :)



Εγινε κ αναβάθμιση σε 79cc (ετσι νόμιζα αρχικά, αρα ασχημα τα νεα σε όσους στα ταούνια αλλάζουν ενα κυλινδροπίστονο κ λένε οτι ανεβηκαν στα 80cc) , για ατελείωτα γκάζια :), αλλά τελικά απο τα 49cc ανέβηκε στα 71 αφου διατηρήθηκε η ίδια στροφαλομπιέλα που εχει μικρότερη διαδρομή, αυτό έχει να κάνει κ με την κεφαλή που διατηρήθηκε αυτή του Τ50 επειδή εχει μεγαλύτερη συμπίεση, κατι θα δώσει κ αυτή.



μην τον κοιτάτε τώρα ... είναι βρώμικος , έχει να πέσει γυάλισμα ....

Τα άλλαξα όλα για να μην έχω αμφιβολίες, έμειναν σκέτα τα καπάκια, αλάχτηκαν όλα τα ρουλεμάν, οι τσιμούχες, τρόμπα λαδιού, οριγκ κλπ.

Αλλάχτηκαν κ τα δισκάκια με γνήσια, τωρα που είναι 71αρης (τρομάρα του) δεν εμπιστευόμουν ιμιτασιόν δισκάκια.



Γιώργο όσο για τα χρώμια στα καπάκια , αρχικά κ εγώ την ίδια σκέψη εκανα κ τα ασταρωσα για βαψιμο




αλλά , φοβήθηκα την πιστόλα κ τα πήγα σε επαγγελματία βαφέα που ενώ τσίμπησε τα λ7 μου παρέδωσε ενα αίσχος, τρεξιματα, αβαφα σημεία , αστα να πάνε , στα πρόθυρα εγκεφαλικού.:muted:
Ετσι είπα να κάνω χρώμια οτι γρατζουνιέται , κ αυτά




αλλά κ τα καπάκια που με τα παπούτσια κυρίως το αριστερό με το λεβιέ τρίβεται με το καιρό





Δεν θα το παρακάνω, μεχρι εκεί, τα υπόλοιπα χρώμα διπλής σαν το μαμά.
Απλά πέρασα χρώμια κ όλες τις βίδες , απο αξονες μεχρι διαφορικά, κ γενικά οτι φαίνεται πάνω στα ψαλίδια μπροστά, στα καπάκια , κλπ



εκανα χρώμιο κ την σχάρα πίσω.(δεν εχω φωτό ακόμα) αλλά χαρχάλευ ο πάπος , λέω να αφήσω το μουσι να μακρύνει κ να αρχίσω τα τατου κ τα μανίκια ...:)

Τις υπόλοιπες βίδες απλά τις άλλαξα όλες με ανοξείδωτες



Και με το που θα επιστρέψω απο τας διακοπάς όπου μαυρίζω το κορμί μου το φτιαγμένο απο πυλό, :) θα συνεχίσω το δέσιμο.

Τα λέμε ...
 
Top Bottom