Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT 2021

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Φαίνετα ασχημο μπροστά, πίσω είναι πιο ομαλό και "ευπεπτο". Πρωτότυπη οθόνη, νέο πλαίσιο και ψαλίδι. Δεν μου αρέσει στο κόκκινο η μαύρη χρωματική γραμμήπου το χωρίζει στα δυο. Το ασημί είναι πιο ταιριστό. Τα φώτα είναι χωστά όπως στο R1 άρα πάνω τι έχουν βάλει εκτός από τα led?
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
εξαρ-εννιακοσαριζει .
Το ενα προβολακι καμμένο;
Κανονικά στη φωτό με κλίση αριστερά θα έπρεπε να ανάβει το απέναντι ,γιατί κάτι διάβασα ότι τα φώτα ακολουθούν τις κλίσεις .
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
ΑσΚημο μου φαίνεται.....ντάξ γιαμάχα...
Βέβαια πολλές μοτό από κοντά είναι πιο όμορφες....
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Μακαρι .
Στις φωτο συνηθως τα περισσοτερα μοτο χανουν.
Ας ερθει με το καλο και να παιξει και στις τιμες του προηγουμενου .
Αλλιως ακλαφτο θα παει
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Euro 5, 889cc, 119hp/10.000rpm, 93Nm ροπής/7000 σ.α.λ. ελαφρύτερο και με χαμηλότερη κατανάλωση.

Πηγή




Copy paste το Tuareg 660 ή γέρασα και μου φαίνονται όλα ίδια?
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Cruise control για το μοντέλο του 2023.
Επιβεβαιώνεται η πληροφορία ...
Ο αισθητήρας του ραντάρ (με τον αριθμό 60 στις πατέντες) θα βρίσκεται ανάμεσα στους προβολείς του Tracer κάτω από ένα πλαστικό κάλυμμα, ενώ απ’ ότι φαίνεται πρόκειται για την ίδια μονάδα ραντάρ της Bosch που χρησιμοποιούν και οι BMW, Ducati και KTM.

Το Adaptive Cruise Control που θα φέρει το Tracer 9 θα δώσει νέες δυνατότητες και premium αέρα στη μοτοσυκλέτα, κρατώντας την επιθυμητή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και προειδοποιώντας τον αναβάτη για κάποια πιθανή σύγκρουση.

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν καταντήσαμε να αντιγράφουμε τη BMW και τη ΚΤΜ έχουμε πάρει τη κάτω βόλτα....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν καταντήσαμε να αντιγράφουμε τη BMW και τη ΚΤΜ έχουμε πάρει τη κάτω βόλτα....
Είστε άντρες με δασύτριχα στέρνα εσείς οι γιαμαπαίοι, σας βλέπει ο Predator και ξέρει ότι έχει στόχο.

Η ιστορία του cornering abs ας πούμε, που το πρότειναν πρώτα στους Ιάπωνες κατασκευαστές και το εξέλιξαν στην Ιαπωνία για να το πάρει η ΚΤΜ πρώτη στην παραγωγή, λέει πολλά. Ένας κούκος Τ7 δεν φέρνει την άνοιξη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είστε άντρες με δασύτριχα στέρνα εσείς οι γιαμαπαίοι, σας βλέπει ο Predator και ξέρει ότι έχει στόχο.

Η ιστορία του cornering abs ας πούμε, που το πρότειναν πρώτα στους Ιάπωνες κατασκευαστές και το εξέλιξαν στην Ιαπωνία για να το πάρει η ΚΤΜ πρώτη στην παραγωγή, λέει πολλά. Ένας κούκος Τ7 δεν φέρνει την άνοιξη.
Ότι απαντάς στο μήνυμα με σοβαρά επιχειρήματα....

H Yamaha να βάλει επεξεργαστή Nakamitsi ρε... άκου Bosch... να, να, σα να το βλέπω το error code να 'ρχεται....
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ότι απαντάς στο μήνυμα με σοβαρά επιχειρήματα....

H Yamaha να βάλει επεξεργαστή Nakamitsi ρε... άκου Bosch... να, να, σα να το βλέπω το error code να 'ρχεται....
κινεζικος bosch θα ειναι,δουλευει καλυτερα απ τον γερμανικο :p
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μόνο οι γερμανικοί ζίμενς δεν χαλάνε και είναι αθώοι από κάθε πιθανό έρορ, μάθετε μπαλίτσα από τους άρχοντες.
πριτς,μονο οι γερμανικοι χαλανε και βαζουμε τους κινεζικους στα.....ιταλικα......
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
οι ισπανοι εχουν κατι θεματακια με το πλαισιο

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
οι ισπανοι εχουν κατι θεματακια με το πλαισιο

Έχεις καταλάβει πως προέκυψε; Εγώ δε γνωρίζω Ισπανικά αλλά σε τόσο σοβαρά θέματα καλό είναι να μην αφήνουμε εντυπώσεις έτσι αναιτιολόγητα. Αν ξέρεις Ισπανικά και έχεις καταλάβει καλό θα ήταν να μάθουμε.

Όσο μπόρεσα να μεταφράσω κατάλαβα ότι είναι αποτέλεσμα σύγκρουσης για το οποίο αποτέλεσμα κάποιοι γράφουν ότι είναι ελλιπείς η ποιότητα κατασκευής γιατί μάλλον η σύγκρουση δεν ήταν τόσο σοβαρή. Κάποιοι άλλοι γράφουν ότι έτσι φτιάχνονται πλέον κράματα αλουμινίου για να απορροφούν μεγάλη μέρος της δύναμης που ασκείται με σκοπό την ασφάλεια του αναβάτη.
Ο δε "μάστορας" αναφέρει την μοτοσυκλέτα ως τετρακύλινδρη και έχει φάει κράξιμο. Επίσης γράφουν κάποιοι ότι η μοτοσυκλέτα πάει για σκραπ μετά από απαίτηση της αντιπροσωπείας Yamaha ή της ασφαλιστικής γιατί δε θέλουν να επισκευαστεί "πονηρά" και να ξαναβγεί στο δρόμο ή για να μη πωληθούν μέρη της ως ανταλλακτικά ενώ έχει αποζημιωθεί στον ιδιοκτήτη της ολικά.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Έχεις καταλάβει πως προέκυψε; Εγώ δε γνωρίζω Ισπανικά αλλά σε τόσο σοβαρά θέματα καλό είναι να μην αφήνουμε εντυπώσεις έτσι αναιτιολόγητα. Αν ξέρεις Ισπανικά και έχεις καταλάβει καλό θα ήταν να μάθουμε.

Όσο μπόρεσα να μεταφράσω κατάλαβα ότι είναι αποτέλεσμα σύγκρουσης για το οποίο αποτέλεσμα κάποιοι γράφουν ότι είναι ελλιπείς η ποιότητα κατασκευής γιατί μάλλον η σύγκρουση δεν ήταν τόσο σοβαρή. Κάποιοι άλλοι γράφουν ότι έτσι φτιάχνονται πλέον κράματα αλουμινίου για να απορροφούν μεγάλη μέρος της δύναμης που ασκείται με σκοπό την ασφάλεια του αναβάτη.
Ο δε "μάστορας" αναφέρει την μοτοσυκλέτα ως τετρακύλινδρη και έχει φάει κράξιμο. Επίσης γράφουν κάποιοι ότι η μοτοσυκλέτα πάει για σκραπ μετά από απαίτηση της αντιπροσωπείας Yamaha ή της ασφαλιστικής γιατί δε θέλουν να επισκευαστεί "πονηρά" και να ξαναβγεί στο δρόμο ή για να μη πωληθούν μέρη της ως ανταλλακτικά ενώ έχει αποζημιωθεί στον ιδιοκτήτη της ολικά.
Βασικά με τη μετάφραση στα σχόλια αφήνουν και υπονοούμενα για άλλες μοτοσυκλέτες,όπως ότι ενας τον χτύπησε ένας απ' πίσω με 20 χλμ και στο πέσιμο άνοιξε το πλαίσιο ,και αυτό είναι με 30 χλμ που παίζει στις φωτό..
Επίσης το πλαίσιο ότι έχει περίπου 3000€ ..
 
Top Bottom