Παρά τη κριτική που έχει ασκηθεί στο TRACER 900 κυρίως για τα κουνήματα στο τιμόνι στις υψηλές ταχύτητες, συνέχιζε να παρέμενει το Best seller των πωλήσεων της YAMAHA. Έχοντας οδηγήσει το καταπληκτικό XSR900 θεωρώ κλειδί αυτής της εμπορικής επιτυχίας τον εξαιρετικό CP3.
Το 2018 δημιουργήθηκε και μας παραδόθηκε η νέα γενιά του TRACER 900, αυτή τη φορά όμως η YAMAHA "άκουσε" τους κατόχους και όσους είχαν οδηγήσει το TRACER 900 πρώτης γενιάς με σκοπό να βελτιώσει τα υπάρχοντα καλά στοιχεία και να διορθώσει ότι έπρεπε να διορθώσει.
Κατά τη γνώμη μου η YAMAHA με το TRACER έδωσε στη αγορά των μοτοσυκλετών μια ξεχωριστή Sport Touring μοτοσυκλέτα με πολλά ηλεκτρονικά στολίδια και στη περίπτωση της GT με πολύ καλές αναρτήσεις και ένα στάνταρτ ταξιδιωτικό πακέτο σε μια πραγματικά εξαιρετική τιμή αφού δεν της λείπει σχεδόν τίποτα (12.900 η GT έκδοση και 11.150 η απλή)
Αν κρίνω από το συνολικό αποτέλεσμα των TRACER 900 και TRACER 900GT, φαίνεται πως η YAMAHA "άκουσε" πολύ προσεκτικά όχι μόνο όσα στο παρελθόν εξιτάρισαν το κοινό αλλά και όσα δυσαρέστησαν. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να τονιστούν οι αλλαγές στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της νέας μοτοσυκλέτας όπου είδαμε το ψαλίδι να μακραίνει κατά 6 ολόκληρα εκατοστά (592mm από 532mm), που είχε σαν αποτέλεσμα να μακρύνει αντίστοιχα συνολικά το μεταξόνιο στα 1500mm από 1440mm. Το αποτέλεσμα ήταν να φορτιστεί με περισσότερο βάρος το μπροστινό και να εξαλειφθεί το φαινόμενο του κουνήματος. Παράλληλα έχουμε υποχρεωτικά νέο σετάρισμα του αμορτισέρ με revalving και νέες πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός/πίσω για το GT.
Οι αλλαγές αυτές επέτρεψαν να επανασχεδιασθεί το υπο-πλαίσιο μακραίνοντας και αυτό και τώρα διαθέτει έτοιμες αναμονές για πλαϊνές βαλίτσες οι οποίες έρχονται ως στάνταρτ αξεσουάρ στο GT.
Το αφρώδες υλικό της σέλας άλλαξε προσθέτοντας 5 χιλιοστά ύψος στη θέση οδήγησης.
Νέα είναι και η ζελατίνα η οποία έχει μεγαλώσει προσφέροντας καλύτερη προστασία από άνεμο και βροχή αλλά εντυπωσιακός είναι και ο νέος μηχανισμός που επιτρέπει τη ρύθμιση της με το ένα χέρι ακόμη και την ώρα που οδηγείς -δεν συστήνεται- κατά 5 εκατοστά πάνω-κάτω.
Το τιμόνι μίκρυνε κατά 16,5mm (κάτι περισσότερο από 1,5 πόντο) αλλά το συνολικό πλάτος μίκρυνε κατά δέκα ολόκληρα εκατοστά λόγω αλλαγής στο σχέδιο των προστατευτικών χουφτών.
Μια επίσης σημαντική αλλαγή έγινε στο ύψος των μαρσπιέ του συνεπιβάτη τα οποία απομακρύνθηκαν από τη σέλα κατά 33mm (3,3 εκατοστά) ενώ ταυτοχρόνως βγαίνουν περισσότερο προς τα έξω.
Αλλαγή έχουμε όχι μόνο στη ποιότητα αλλά και στο σχεδιασμό των πλαστικών που επιτρέπουν τη καλύτερη ροή του αέρα αλλά και στο σχεδιασμό του ντεπόζιτου το οποίο έχει και προστασία της ευαίσθητης περιοχής που μοιάζει ως προέκταση της σέλας.
Η έκδοση GT διαθέτει επιπλέον μια εντελώς ξεχωριστή TFT οθόνη (δανεισμένη από το R1) που αλλάζει φωτισμό αυτόματα από ημέρα σε νύχτα, cruise control, θερμαινόμενα γκριπ, quick shifter, πλαϊνές βαλίτσες στο χρώμα της μοτοσυκλέτας και όπως έγραψα και παραπάνω πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω, ενώ το πιρούνι είναι από ανοδιωμένο χρυσό για να ξεχωρίζει από τη βασική έκδοση.
Έτσι το νέο TRACER διατήρησε όλα τα FUN TO RIDE χαρακτηριστικά αλλά αυτή τη φορά είναι και μια από τις ικανότερες Sport Touring μοτοσυκλέτες. Εμένα πάντως με κέρδισε από άποψη εντυπώσεων.
Τελευταία επεξεργασία: