Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
-
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η μοτοσυκλέτα είναι σχετικά καινούργια και τα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε τουριστική χρήση.
Αγοράστηκε το Μάρτιο του 19 και έχει ακόμα ένα χρόνο εγγύηση.
Οι συντηρήσεις έχουν γίνει στους προβλεπόμενους χρόνους που ορίζει ο κατασκευαστής, συν μια έξτρα ενδιάμεση αλλαγή λαδιών στις 5000 λόγω προσωπικής προτίμησης.
Φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ από την ημέρα αγοράς της, μονίμως συνδεδεμένη σε συντηρητή μπαταριας όταν βρίσκεται εκεί.
Είναι μία μοτοσυκλέτα η οποία θα σε ταξιδέψει χαρίζοντάς σου συνάμα δυνατές σπορ συγκινήσεις χάρη στο σούπερ ελαστικό τρικύλινδρο κινητήρα, και την επόμενη μέρα θα σε πάει στην εργασία σου στο κέντρο της πόλης, χάρη στην ικανότητά της να ελίσσεται μέσα από τα αυτοκίνητα αρκετά εύκολα λόγω του χαμηλού της βάρους και του μεγάλου σχετικά κοψίματος του τιμονιού.
Η κατανάλωσή της κυμαίνεται σε άριστα επίπεδα αφού μπορεί και διατηρεί μ.ω.τ 150 χ.α.ω με 6 λτ/100 χλμ.
Είναι η έκδοση GT, η οποία διαφοροποιείται από την απλή στα έξης:
Ο λόγος που αναφέρω τις τιμές στα αξεσουάρ, είναι καθαρά για πληροφοριακούς λόγους που ίσως βοηθήσουν έναν αγοραστή μιας καινούργιας μοτοσυκλέτας στο κόστος που αυτός θα κληθεί να δαπανήσει έτσι ώστε να καλύψει τα υποτιθέμενα ελαττώματα της, χωρίς να θεωρούνται ως τέτοια από πολλούς.
Τα σέρβις της έχουν γίνει στην Yamaha Πραβής στη Νίκαια, με φυσικά ενημερωμένο το αντίστοιχο βιβλίο σέρβις.
Θα δοθεί με όλα τα εργοστασιακά πράγματά της καθώς επίσης με ασφάλεια κλοπής έως και 27 Ιουνίου 2020.
Ο λόγος ο οποίος πωλείται, είναι επειδή δε μπόρεσα τελικά να αποχωριστώ την άλλη μου μοτοσυκλέτα, διαφορετικά η αγγελία δε θα υπήρχε αυτήν την στιγμή.
Χιλιόμετρα = 10,000
Τιμή = 11,600 ευρώ ελαφρώς συζητήσιμη.
Ευχαριστώ το φόρουμ για τη φιλοξενία.
Αγοράστηκε το Μάρτιο του 19 και έχει ακόμα ένα χρόνο εγγύηση.
Οι συντηρήσεις έχουν γίνει στους προβλεπόμενους χρόνους που ορίζει ο κατασκευαστής, συν μια έξτρα ενδιάμεση αλλαγή λαδιών στις 5000 λόγω προσωπικής προτίμησης.
Φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ από την ημέρα αγοράς της, μονίμως συνδεδεμένη σε συντηρητή μπαταριας όταν βρίσκεται εκεί.
Είναι μία μοτοσυκλέτα η οποία θα σε ταξιδέψει χαρίζοντάς σου συνάμα δυνατές σπορ συγκινήσεις χάρη στο σούπερ ελαστικό τρικύλινδρο κινητήρα, και την επόμενη μέρα θα σε πάει στην εργασία σου στο κέντρο της πόλης, χάρη στην ικανότητά της να ελίσσεται μέσα από τα αυτοκίνητα αρκετά εύκολα λόγω του χαμηλού της βάρους και του μεγάλου σχετικά κοψίματος του τιμονιού.
Η κατανάλωσή της κυμαίνεται σε άριστα επίπεδα αφού μπορεί και διατηρεί μ.ω.τ 150 χ.α.ω με 6 λτ/100 χλμ.
Είναι η έκδοση GT, η οποία διαφοροποιείται από την απλή στα έξης:
- Έγχρωμη TFT οθόνη αντί μονόχρωμη LCD
- Cruise Control
- Quickshifter
- Διαφορετική διάταξη χειριστηρίων με προσθήκη έξτρα χειριστηρίου για την περιήγηση στα μενού της TFT οθόνης.
- Σκληρές πλαϊνές βαλίτσες χωρητικότητας 22 λίτρων στον standard εξοπλισμό στον χρωματισμό της μοτοσυκλέτας τηρώντας το αεροδυναμικό σχέδιο της.
- Αναβαθμισμένες αναρτήσεις της KYB με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι εμπρός και με υδραυλική προφόρτιση πίσω.
- Θερμαινόμενα grips.
- Πρίζα 12V.
- Κάγκελα προστασίας κινητήρα GIVI TN2139 αξίας 163€
- Πρόσθετο φρύδι στις χούφτες για καλύτερη προστασία από αέρα και κρύο στα πολύωρα ταξίδια, που σε συνδυασμό με τα θερμαινόμενα προστατεύουν εντυπωσιακά καλά. Δε χρειάστηκε να φορέσω χειμερινό γάντι. GIVI EH2139, αξίας 75€.
- Ελαστικά Michelin Pilot Road 5, φορεμένα στα 7000 χλμ λόγω αστοχίας στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (δεν καλύφθηκε από την εγγύηση γιατί θεωρήθηκε αναλώσιμο), αξίας 280 ευρώ. Μαζί με τα ελαστικά τοποθετηθηκαν και γωνιακές βαλβίδες και έγινε ολοκληρωμένη ζυγοστάθμιση.
- Αλυσίδα AFAM XSR Super ενισχυμένη χρυσή 525/118 αξίας 110€. Η αλλαγή έγινε στα 8000 χλμ λόγω αστοχίας της αλυσίδας πρώτης τοποθέτησης. Δεν καλύφθηκε από την εγγύηση γιατί θεωρήθηκε αναλώσιμο.
- Ελατήρια Ohlins 95 εμπρός ανάρτησης, αλλαγμένα στις 7000 χλμ λόγω αδυναμίας των εργοστασιακών ελατηρίων να κρατήσουν σωστό Sag για το βάρος μου (110 κιλά μαζί με εξοπλισμό). Αξία 130€ + 25€ λάδι Ohlins.
- Ελατήριο Κ-Tech 110 πίσω, χρώματος κόκκινο, το οποίο βγαίνει αποκλειστικά για την ανάρτηση του Tracer GT και δεν είναι ελατήριο το οποίο βγαίνει για πληθώρα μοτοσυκλετών, όπως το αντίστοιχο της Ohlins (γι αυτό και χρειάζεται αποστάτης). Αξία 120€. Το ελατήριο αλλάχθηκε γιατί με δεύτερο άτομο το πίσω αμορτισέρ σχεδόν τερμάτιζε με τέρμα την προφόρτιση και η ανάρτηση εμφάνιζε έντονα σημάδια κόπωσης μετά από κάμποσα χιλιόμετρα.
- Πλακάκι topcase της Yamaha αξίας 180 ευρώ, με προσαρμοσμένο τον αντάπτορα της Givi να δεχθεί Monokey Topcase.
- Tankbag Givi ST603 Tanklock 15lt μαζί με τον αντάπτορα για το τεπόζιτο, αξίας 120 ευρώ.
Ο λόγος που αναφέρω τις τιμές στα αξεσουάρ, είναι καθαρά για πληροφοριακούς λόγους που ίσως βοηθήσουν έναν αγοραστή μιας καινούργιας μοτοσυκλέτας στο κόστος που αυτός θα κληθεί να δαπανήσει έτσι ώστε να καλύψει τα υποτιθέμενα ελαττώματα της, χωρίς να θεωρούνται ως τέτοια από πολλούς.
Τα σέρβις της έχουν γίνει στην Yamaha Πραβής στη Νίκαια, με φυσικά ενημερωμένο το αντίστοιχο βιβλίο σέρβις.
Θα δοθεί με όλα τα εργοστασιακά πράγματά της καθώς επίσης με ασφάλεια κλοπής έως και 27 Ιουνίου 2020.
Ο λόγος ο οποίος πωλείται, είναι επειδή δε μπόρεσα τελικά να αποχωριστώ την άλλη μου μοτοσυκλέτα, διαφορετικά η αγγελία δε θα υπήρχε αυτήν την στιγμή.
Χιλιόμετρα = 10,000
Τιμή = 11,600 ευρώ ελαφρώς συζητήσιμη.
Ευχαριστώ το φόρουμ για τη φιλοξενία.
Τελευταία επεξεργασία: