Yamaha TTR 250-raid 2 Θεματάκια

fotisk1987

Μέλος
Όνομα
FOTIS
Μοτό
Yamaha TTR 250 Raid '99
Καλησπέρα παίδες,

Είμαι κάτοχος ενός γηραλέου ttr 250 raid '96 εδώ και 2 χρόνάκια, όπου είναι ο καθημερινός χαμάλης.
Έχω 2 ζητηματάκια , το ένα είναι το μάλλον συνηθισμένο σφάλμα ενδείξεων στο κοντέρ(πότε δουλεύει πότε όχι).Οπότε σκέφτομαι ,όπως έχω δει από έμπειρους σε μηχανικά θέματα κατόχους εδώ μέσα , να το αντικαταστήσω με ένα aftermarket και να παίρνει μέτρηση από τον τροχό όπως κάναμε στα ποδήλατα. Επειδή δεν υπάρχει μπάτζετ για trailtech vapor, έχω βρει αυτό εδώ
https://www.fc-moto.de/en/KOSO-Display-frame-with-8-indicator-lights-for-cockpit.
Πίστεύετε ότι θα κάνω δουλειά? υπάρχει κάποιο άλλο σε αυτά τα χρήματα? καθώς και αν ξέρετε κάποιον μάστορα ηλεκτρολόγο να μου το βάλει στα Β.Προάστεια η έστω πέριξ?

Το άλλο ζήτημα είναι ότι μυρίζει βενζίνη ειδικά όταν τον σβηνω και δεν κλείσω την παροχή καυσίμου.Έχει γίνει καθαρισμός καρμπιλατέρ και ολα τα σωληνάκια τσιμουχάκια έχουν αλλαχτεί από μάστορα. Διαβάζοντας στο totallyttr, αν το κλείνω και νωρίτερα πριν παρκάρω έχοντας στεγνώσει αρκετά από βενζίνη δεν μυρίζει και όντως έτσι το δουλεύω πλεον. Αν κάποιος ξέρει κάτι άλλο η να το ψάξω καλύτερα μήπως έχω σοβαρότερο θέμα, ας ενημερώσει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Έχω το open enduro του 1994.
Ειχε το ψηφιακό κοντέρ αλλά ήταν χαλασμένο από όταν το πήρα. Έβαλα το trail tech enduro 2 κοντά στα 100 ευρώ, και είναι άψογο.Και πολύ εύκολη εγκατάσταση αν σου πιάνουν τα χέρια.
Εγώ κλείνω το ρουμπινετο και το αφήνω να σβήσει από βενζίνη.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 

fotisk1987

Μέλος
Όνομα
FOTIS
Μοτό
Yamaha TTR 250 Raid '99
Έχω το open enduro του 1994.
Ειχε το ψηφιακό κοντέρ αλλά ήταν χαλασμένο από όταν το πήρα. Έβαλα το trail tech enduro 2 κοντά στα 100 ευρώ, και είναι άψογο.Και πολύ εύκολη εγκατάσταση αν σου πιάνουν τα χέρια.
Εγώ κλείνω το ρουμπινετο και το αφήνω να σβήσει από βενζίνη.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
'Αρα για την βενζινή αυτη είναι η λύση.οκ
Να σε ρωτήσω την μέτρηση την παίρνεις απο το γρανάζι η την άλλαξες απο το πιρουνι και τον τροχό?
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Για τη βενζινη δεν ειναι αυτη η λυση.
Βγαλε το καρμπυρατερ, λυσε το ποτηρακι απο κατω και κλεισε λιγο το φλοτερ. μετα βαλε λιγη φλατζοκολλα και βιδωσε το καρμπυρατερ.
Αν δεν χάνει το ρουμπινέτο σου, το καρμπυρατερ σου είτε κανει υπερχειλιση λογω φλοτερ είτε χανει απο το Oring του ποτηριού.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για τη βενζινη δεν ειναι αυτη η λυση.
Βγαλε το καρμπυρατερ, λυσε το ποτηρακι απο κατω και κλεισε λιγο το φλοτερ. μετα βαλε λιγη φλατζοκολλα και βιδωσε το καρμπυρατερ.
Αν δεν χάνει το ρουμπινέτο σου, το καρμπυρατερ σου είτε κανει υπερχειλιση λογω φλοτερ είτε χανει απο το Oring του ποτηριού.
Πιθανός λόγος διαρροής...αλλά ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΕΛΕΟΣ.
Κιτάκι επισκευής ,κ θα δουλεύει σωστά ,εκτός από το να μην χανει.


Αν και...
Συνήθως ,αυτά τα καρμπ ,χάνουν από το μικρό καπάκι της μεμβράνης ,η οποία ενεργοποιεί -μέσω υποπίεσης- μια μακριά βελόνα καυσίμου ,κ δουλεύει σαν αντλία επιτάχυνσης μηχανικού.
Φθείρεται η βελόνα με αποτέλεσμα εσωτερικής διαρροής ,έχουν πετρώσει κ τα orings ,οπότε η διαρροή γίνεται εξωτερική.

Με το μάτι ,μπορείς να δεις από που χάνει ,κ να καταλάβεις τι πρέπει να τσεκάρεις-αλλάξεις.

Φλατζόκολλα μη βάλεις όμως ...ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ:pce:
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Καλά.. Είναι αυτονοητο ότι αν αλλάξεις το oring είναι καλύτερα.. Αλλα από το να κλείνεις το ρουμπινετο..

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

fotisk1987

Μέλος
Όνομα
FOTIS
Μοτό
Yamaha TTR 250 Raid '99
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, υποτίθεται ότι μου τα άλλαξε τα o ring ο μάστορας. Θα του κάνω ένα καλό πλύσιμο να δω ακριβώς το σημείο που χανει.θα ανεβάσω φώτο από την διαρροή γιατί έχω καεί από μάστορες.

Άρα για το Κοντερ ακι καλύτερα να μαζεψω λεφτά να πάρω trail tech vapor, δεν υπάρχει φθηνότερη λύση;
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αν το μηχανάκι δουλευει σωστά κλεινε το ρομπινετο. Κοντέρ? Ποιο κοντέρ? Αυτά τα μηχανάκια πανε καλυτερα όταν δεν τα πολυσκαλιζεις. Δουλευει όλα καλά. Μένει πας συνεργείο.αν ποτέ μείνουν. 1996 καινουργιο μηχανάκι εγώ είμαι με 92αρι και κάποιοι γνωστοί με 86αρια ;)
 

fotisk1987

Μέλος
Όνομα
FOTIS
Μοτό
Yamaha TTR 250 Raid '99
Χάχα, εντάξει δεν στάζει κιόλας τοσο. Μετά από μεγάλη ταλαιπωρία αν δεν το κλείσω θα δω λίγες σταγόνες στο γκαράζ.
Για το Κοντερ δεν γράφει τα χιλιόμετρα πάντα, η γράφει ξαφνικά 180! και δεν πολύ ξέρω πόσα κάνω για να αλλάζω λάδια φίλτρα κτλ. Το έχω υπολογίσει από app στο κινητο, ότι βγάζει 250-300 μέχρι να μπει ρεζέρβα(13L).
Γενικά δεν με φοβίζει σκυλί είναι για τα χρονάκια του. Και παίζει πολύ δικάβαλο και συνέχεια τέρμα γκάζι.
Είμαι και εγώ ψείρας, έρχομαι από μηχανάκια που τα είχα στην πένα γιαυτό.
Αλλη μια ερώτηση, να του αλλάζω κάθε 1500χλμ λάδια και ανά δύο και φίλτρο, είναι καλα;
10/40 βαζω
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν ξερω μέχρι που φτανουν οι τεχνικές γνώσεις σου ,οπότε θα προσπαθήσω να στα πω απλά.
Ανοιξε το πλαστικό καπάκι του εμπρός γραναζιού.
Εχει απο πίσω ένα...εξάρτημα ας το πούμε...πλαστικό εξωτερικά.
Εχει κι ένα στρογγυλό μεταλλικό ,το οποίο είναι μαγνήτης.
Καθάρισέ τα από τη μπίχλα
Κοίτα αν υπάρχουν εμφανή χτυπήματα ,γρέζια ,σπασίματα ,πάνω τους.
Αν βρείς κάτι χτυπημένο ή γδαρμένο ,ή σπασμένο ,παίζει να βρήκες το πρόβλημα.
Κοίτα επίσης ,μήπως έχει ξεφτίσει κάπου το καλώδιο που φεύγει απ το ένα ,κ δεν κάνει καλή επαφή.

Καλή τύχη
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για μένα στα @@ σου όλα
Κλείνε το ρουμπινέ
και το κοντέρ αν μετράει χλμ
είναι οκ ! ! ! !

Μην χαλάς λεφτά τζάμπα γιατί ο χειμόνας θα είναι πολύ βαρύς !
Αν το μηχανάκι δουλευει σωστά κλεινε το ρομπινετο. Κοντέρ? Ποιο κοντέρ? Αυτά τα μηχανάκια πανε καλυτερα όταν δεν τα πολυσκαλιζεις. Δουλευει όλα καλά. Μένει πας συνεργείο.αν ποτέ μείνουν. 1996 καινουργιο μηχανάκι εγώ είμαι με 92αρι και κάποιοι γνωστοί με 86αρια ;)
Θα συμφωνησω γενικως με τους ανωτερω προλλαλησαντες εκτος βεβαιως της επισκευης του καρμπ Ειναι κριμα να αφηνεις τα ευρω σου να σταζουν και να εξατμιζονται
Κατα τα αλλα (σε μια κριση σπαταλης :roflmao: ) μπορεις να αγορασεις ενα ποδηλατικο κοντερ με κανα 20αρικο και εισαι κομπλε και με τα χλμ
 
Top Bottom