Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Πραγματικά ποκυ ωραίο μηχανάκι και πολύ ωραία φτιαγμένο .
Ερώτηση
Έχεις πάει κανα διήμερο τριήμερο με αυτό;
Πως ήταν; Σε σχεσει με ένα μεγαλητερο ας πούμε .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάποιο, αλλά και εγώ νομίζω πως τα μόνα σύγχρονα 250αρια on-off σήμερα είναι το Klx και το Crf. Αλήθεια γιατί προτιμάς το απλό από το rally?
Εμφανισιακά είναι εντυπωσιακό, όμως τα πλαστικά που φοράει από το ύψος των ψυγείων και κάτω είναι σκληρά πλαστικά και εκτεθειμένα στη πρώτη πτώση. Δε θα αντέξουν. Όμορφο αλλά όχι σωστά μελετημένο. Είναι αδύνατο να αποφύγει τη πτώση κάποιος όταν ασχολείται με το χώμα, ανεξαρτήτως επιπέδου. Επίσης, συνήθως (δε γνωρίζω για το συγκεκριμένο) το λύσιμο των κουστουμιών είναι ένας μπελάς.
Σίγουρα θα έπαιρνα το απλό και θα το διαμόρφωνα στις ανάγκες μου με τα λεφτά της διαφοράς.


Πραγματικά ποκυ ωραίο μηχανάκι και πολύ ωραία φτιαγμένο .
Ερώτηση
Έχεις πάει κανα διήμερο τριήμερο με αυτό;
Πως ήταν; Σε σχεσει με ένα μεγαλητερο ας πούμε .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Νομίζω πως είναι θέμα εξοικείωσης, προσωπικών αντοχών και πόσο σιδερόκωλος είναι κάποιος.
Πήγα πέρυσι 3ήμερο Σαράνταινα - Κοκκάλια. Ασφάλτινα μέχρι το Καλλίδρομο και από εκεί και πέρα μείναμε στο χώμα. Ένα μικρό κομμάτι άσφαλτο το κάναμε επισκεπτόμενοι το Καρπενήσι τη 2η μέρα για ανεφοδιασμό. Τότε δεν είχα βάλει ακόμη το μεγάλο ντεπόζιτο αλλά είχα στη σχάρα ένα κάνιστρο με 3,5 λίτρα περίπου.
Τη Κυριακή επέστρεψα ασφάλτινα από το Γαρδίκι, Σπερχειάδα, Εθνική Οδό συνεχόμενα χωρίς στάση παρά μόνο για διόδια και έναν ανεφοδιασμό.

Το δύσκολο κομμάτι -αλλά όχι απαγορευτικό- είναι η άσφαλτος. Ταξιδεύω με 110 χλμ άνετα (ενδείξεις GPS). Σέλα πάντως δε πρόκειται να αλλάξω γιατί μου αρέσει πολύ στο χώμα χωρίς να με ενοχλεί ιδιαίτερα στην άσφαλτο. Κάποια στιγμή σκέφτομαι να πάρω ένα βοήθημα (gel ή φουσκωτό) για τις μεγάλες αποστάσεις, το οποίο με το που θα φθάνω χώμα θα βάζω μέσα στο σακίδιο μου και βουρ...
Έχοντας στο παρελθόν αρκετά αναβαθμισμένο XT660Z και μιλώντας για χωμάτινες ADV καταστάσεις δε θα επέστρεφα σε αυτό για κανενός είδους απόσταση. Είναι τόση η απόλαυση και τα οφέλη στο χώμα που δε θα δίσταζα να πάω και Βουλγαρία με το WR250R.















 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στέφανε.... Πριν πάρεις οτιδήποτε φουσκωτό ή άλλο βοήθημα για την βελτίωση σέλας, δοκίμασε ένα καλό ποδηλατικό σορτς και θα με θυμηθείς.
Εγώ έχω το καλύτερο από μια στολή shimano xtr... Που έχω από μια στολή Mountain bike και έχω λύσει το πρόβλημα με το σανίδι που έχει για σέλα ο Γκάντι.
Το φοράω και σε μακρινά ταξίδια στην χοντρή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε.... Πριν πάρεις οτιδήποτε φουσκωτό ή άλλο βοήθημα για την βελτίωση σέλας, δοκίμασε ένα καλό ποδηλατικό σορτς και θα με θυμηθείς.
Εγώ έχω το καλύτερο από μια στολή shimano xtr... Που έχω από μια στολή Mountain bike και έχω λύσει το πρόβλημα με το σανίδι που έχει για σέλα ο Γκάντι.
Το φοράω και σε μακρινά ταξίδια στην χοντρή.
Άμα σου πω πως στη συγκεκριμένη εκδρομή φορούσα θα το πιστέψεις; Έχω ένα για το mountain bike μου της Endurance που έχει αφαιρούμενο εσωτερικό στο οποίο είναι οι "προστασίες", ξέχασα να το αναφέρω εντελώς και καλώς που το γράφεις γιατί δίνει λύση!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε αν θέλεις να κάνεις δοκιμή έχω ένα φουσκωτό μαξιλάρι τις airhawk , επίσης έχω και μια φουσκωτή κούκλα .

80km speed limit -TRANSALP's just do the best you can
Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνε!
Θέλω... και τα δυο και θα στα επιστρέψω πλυμένα και καθαρά! :p
Επίσης θέλω πολύ κάποια στιγμή να πιούμε έναν καφέ!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνε!
Θέλω... και τα δυο και θα στα επιστρέψω πλυμένα και καθαρά! :p
Επίσης θέλω πολύ κάποια στιγμή να πιούμε έναν καφέ!
παρακξενα γκουστα !!!!! στηηηην αυραααααα !!!!:p:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνε!
Θέλω... και τα δυο και θα στα επιστρέψω πλυμένα και καθαρά! :p
Επίσης θέλω πολύ κάποια στιγμή να πιούμε έναν καφέ!
Οποτε εχεις χρονο πες μου και το κανονιζουμε , θα κραταω ενα φουσκωτο μαξιλαρι και ενα τριανταφυλο να με γνωρισεις :p
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Οποτε εχεις χρονο πες μου και το κανονιζουμε , θα κραταω ενα φουσκωτο μαξιλαρι και ενα τριανταφυλο να με γνωρισεις :p
Προσεχε μην εχει αγκαθια το τριανταφυλλο και τρυπησει το μαξιλαρι :friend:
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Πολύ ενδιαφέρον νήμα... Μπράβο φίλε για το μεράκι σου!!!
Σίγουρα αξιόλογη η βάση, όμως οι επιλογές σου είναι μελετημένες για να φέρεις το WR250R στα μέτρα σου!

Είναι μαγεία όλη η διαδικασία... του να στήσεις το δικό σου μηχανάκι!
Από το ψάξιμο στα φόρουμ, τις ανταλλαγές απόψεων με χρήστες στην άλλη άκρη του κόσμου για το πιο ταιριαστό ανταλλακτικό,
μέχρι την παραγγελία, την αναμονή για να έρθει, το μοντάρισμά του πάνω στο μηχανάκι και φυσικά... τη δοκιμή στην πράξη!

Διαβάζοντας το νήμα, γύρισα πίσω στο 2010 όταν προετοίμαζα, όπως εσύ κομμάτι - κομμάτι, το δικό μου (τότε) 690 Enduro ως Adventure
για ένα μεγάλο ταξίδι που ήθελα να κάνω...

Και επειδή ξέρω καλά ότι μια τέτοια επιλογή έχει και ένα σεβαστό κόστος, σου εύχομαι να το χαρείς όπως το έχεις ονειρευτεί...
...αυτά τα μηχανάκι δεν είναι για το σαλόνι...
:friendship:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ ενδιαφέρον νήμα... Μπράβο φίλε για το μεράκι σου!!!
Σίγουρα αξιόλογη η βάση, όμως οι επιλογές σου είναι μελετημένες για να φέρεις το WR250R στα μέτρα σου!

Είναι μαγεία όλη η διαδικασία... του να στήσεις το δικό σου μηχανάκι!
Από το ψάξιμο στα φόρουμ, τις ανταλλαγές απόψεων με χρήστες στην άλλη άκρη του κόσμου για το πιο ταιριαστό ανταλλακτικό,
μέχρι την παραγγελία, την αναμονή για να έρθει, το μοντάρισμά του πάνω στο μηχανάκι και φυσικά... τη δοκιμή στην πράξη!

Διαβάζοντας το νήμα, γύρισα πίσω στο 2010 όταν προετοίμαζα, όπως εσύ κομμάτι - κομμάτι, το δικό μου (τότε) 690 Enduro ως Adventure
για ένα μεγάλο ταξίδι που ήθελα να κάνω...

Και επειδή ξέρω καλά ότι μια τέτοια επιλογή έχει και ένα σεβαστό κόστος, σου εύχομαι να το χαρείς όπως το έχεις ονειρευτεί...
...αυτά τα μηχανάκι δεν είναι για το σαλόνι...
:friendship:
Να 'σαι καλά φίλε μου!
Τα 690 τότε και το 701 σήμερα... έρωτας!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από τότε που άλλαξα γρανάζια και αλυσίδες έχουν γίνει κάποια πράγματα που εκκρεμούσαν και δεν έχουν αναφερθεί!

Κατ' αρχάς έγινε σέρβις στις μπροστινές αναρτήσεις γιατί η αριστερή τσιμούχα είχε "κλάσει". Ευτυχώς το σέρβις και η αντικατάσταση και των δυο τσιμουχών έγινε μέσα στην εγγύηση δωρεάν. Με τη ευκαιρία του πέρασα και δυο κοντές καλτσούλες για να προστατέψω από ξεραμένες λάσπες και σκόνη.





Το επόμενο βήμα ήταν να τοποθετηθούν κάποιες προστασίες από τον Sandman Parts, που αφορούν το μπροστινό γρανάζι αλλά κυρίως το κιβώτιο ταχυτήτων (Sprocket Guard και Case Saver).
Το Case Saver δεν φαίνεται, είναι κρυμμένο πίσω από το Sprocket Guard. Τα δικά μου τα πήρα μαύρα και είναι στις δυο πρώτες φωτό που ακολουθούν. Οι δυο επόμενες φωτό με τα μπλε εξαρτήματα είναι από το διαδίκτυο και βοηθούν να καταλάβετε.









Τέλος άλλαξα βάση και θέση στο GPS, το δοκίμασα στο δρόμο σε καθιστή και όρθια θέση κι έχω πολύ καλύτερη ανάγνωση.

Ήταν έτσι:





Κι έγινε έτσι:

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
μια μερα το ειδα το εργαλειο στην γαλατσιου,κουκλαρα! προσπαθησα να σε προλαβω αλλα ηταν λιγο δυσκολο με 18 μετρα οχημα...
Χα χα χα! Κρίμα! Ίσως μια επόμενη φορά! :friendship:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Τέλος άλλαξα βάση και θέση στο GPS, το δοκίμασα στο δρόμο σε καθιστή και όρθια θέση κι έχω πολύ καλύτερη ανάγνωση.
Στέφανε, ποια βάση χρησιμοποίησες; Πιάνει πάνω στο μπαράκι τιμονιού;
Αν μπορούσες να βγάλεις μια φωτογραφία από το πλάι θα ήμουν υπόχρεος.
(αυτό το GPS θα αγοράσω αλλά επειδή είναι σχετικά μεγάλο και βαρύ θέλει μελέτη ο τρόπος στήριξης)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και η προηγούμενη βάση και η τωρινή που έβαλα είναι η ίδια, δηλαδή η NONSHOCK GPS της SW-MOTECH αγορασμένες από το MotoRaid, δες εδώ:
Βάση Nonshock GPS SW-Motech για τιμόνια ø25,4mm ασημί

Δεν "πιάνει" στο μπαράκι του τιμονιού αλλά στο σώμα του τιμονιού. Ο λόγος που άλλαξα τη προηγούμενη (ίδια βάση) είναι ότι ήταν για τιμόνι διαμέτρου 25,4mm ενώ το δικό μου είναι fatbar 28mm. Αν και έπιανε μια χαρά και η προηγούμενη, ήθελα να είναι σωστή και με αφορμή τη μετατόπιση (που σχεδίαζα καιρό τώρα) την έβαλα με τις σωστές διαστάσεις. Την είχα πάνω στο τιμόνι αριστερά από το αριστερό καβαλέτο και την έφερα στο κέντρο μεταξύ των δυο καβαλέτων. Μπορείς να φέρεις τη βάση που στηρίζεται το GPS μπροστά από το τιμόνι ή πίσω αναλόγως τους διαθέσιμους χώρους που έχεις. Πάνω σε αυτήν βίδωσα τη βάση της Garmin η οποία ήταν απολύτως συμβατή.

Με βάσεις πειραματίζομαι πολλά χρόνια και όταν λέμε πολλά εννοώ ΠΟΛΛΑ, αν σκεφτεί κανείς ότι είχα CB σε XTZ750 το 1994.... Αυτή (η NONSHOCK GPS της SW-MOTECH) είναι ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει από άποψη στιβαρότητας και σταθερότητας. Αυτές είναι κάποιες πρόχειρες φωτό που έχω, αύριο θα σου βάλω λίγο πιο καλές τραβηγμένες υπό τις κατάλληλες γωνίες.







 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R




Ανανέωσα λίγο τη καρνταρόμπα της μηχανής μου και έχω ολοκληρώσει το setup των αποσκευών της για τις μονοήμερες βόλτες αλλά και τις διήμερές ή τριήμερες εκδρομές.

Πήρα ένα εξαιρετικό tankbag 5 λίτρων (που αναπτύσεται στα 7,5 λίτρα) με ιμάντες, το Enduro Lite της SW-Motech. Έχει αρκετά λεπτό κορμό και μια σχετική προστασία στο εσωτερικό του και είναι ότι πρέπει για γρήγορη πρόσβαση στη φωτογραφική μηχανή, πορτοφόλι, κινητό και μικροαντικείμενα. Επίσης δεν εμποδίζει καθόλου στην όρθια οδήγηση που ήταν ένα από τα ζητούμενα.









Έψαχνα πολύ καιρό να βρω το κατάλληλο tailbag για τη μικροκαμωμένη σχάρα μου. Το tailbag που χρησιμοποιούσα στο Tenere με είχε βολέψει πολύ αλλά δε κατάφερα να το χρησιμοποιήσω στο WR250R γιατί ήταν λίγο μεγαλύτερο από τη σχάρα και δε μπορούσε να σφίξει σωστά.
Τη λύση τη βρήκα στο Tail Pack 8 λίτρων της Enduristan που είναι 100% αδιάβροχο, έχει αρκετά παχύ πάτωμα από καουτσούκ και τον ιδανικό τρόπο πρόσδεσης για τη δική μου σχάρα. Στη πραγματικότητα ο τρόπος πιασίματος και το καουτσούκ υπάρχουν για να δένει απευθείας πάνω στο πλαστικό φτερό αλλά τοποθετημένο πάνω στη σχάρα έγινε πραγματικά ακλόνητο.








Τέλος πήρα και ένα feder bag πάλι από την Enduristan 1,6 λίτρων, μέσα στο οποίο έχω τις 2 σαμπρέλες και τους 3 εξολκείς ελαστικών.






Πλήρες αποσκευών:





 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εδώ και κανά δίμηνο είχα αφαιρέσει τους εργοστασιακούς καθρέπτες γιατί κοπανούσαν στα κλαδιά και χαλάρωναν (χτυπώντας κάποιες φορές τα χέρια μου).
Και χωρίς καθρέπτες όμως δε αισθανόμουν ασφαλής, ούτε στις χωμάτινες φλαταδούρες ούτε στην άσφαλτο και η περιστροφή κεφαλής "μετά κράνους φερόμενη" δεν ήταν και ότι καλύτερο.

Έτσι σήμερα έσταξα 33 γιούρια στη ΜΑΚΑΝ κι έβαλα έναν αριστερό αναδιπλούμενο καθρέπτη της Touratech. Είναι ελαφρώς οβάλ κι επειδή το μπράτσο του έρχεται σχεδόν παράλληλα με το ακρόμπαρο του τιμονιού έχεις πολύ καλή ορατότητα καλύπτοντας και μεγάλο τμήμα του δεξιού καθρέπτη (που συνεχίζει να απουσιάζει). Έχει ένα πολύ ελαφρύ τρεμούλιασμα κατά τη κίνηση στο δρόμο αλλά είναι τόσο λίγο που δεν ενοχλεί.


 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom