Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ λέω, να λήξει σύντομα η καραντίνα, γιατί τα’χεις πάρει τα κιλάκια σου και εσυ. :p
Αν συνεχίσει η καραντίνα, πάλι για... αναρτήσεις σε βλέπω!!!!! :laugh:
Γμστ.... σαν το ανθρωπάκι της Michelen πάνω σε μηχανή είμαι.....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γμστ.... σαν το ανθρωπάκι της Michelen πάνω σε μηχανή είμαι.....
Το πρόβλημα είναι στο υλικό των ρούχων το οποίο μαζεύει με το πλύσιμο μάλλον... :roflmao:
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Οι δυνατότητες του είναι τεράστιες. Ναι υπάρχει ένας συμβιβασμός στο γεγονός ότι έχεις να κάνεις με ένα On/Off 250cc το οποίο όμως... όσο περνάει ο καιρός μου επιστρέφει πολύ περισσότερα από αυτά που θα ήθελα. Το να συμβιώνεις μαζί του είναι μια υπέροχη περίπτωση. Στα χώματα δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω με κάποιο μεγάλο On/Off... ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ από το πλανάρισμα να περάσω στο wrestling ξανά...

Πολύ ωραίο το wrακι!!!

Πώς είναι οδηγικά σε σχέση με το xr650 του φίλου σου;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ ωραίο το wrακι!!!

Πώς είναι οδηγικά σε σχέση με το xr650 του φίλου σου;
Τη μεγάλη διαφορά την κάνει το μοτέρ, ξεκινώντας από αυτό μιλάμε για διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Από εκεί και πέρα το XR650R έχει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού του στο βάρος αλλά και εκκίνηση με μανιβέλα. Όμως παίρνει μπροστά πολύ εύκολα αν το μάθεις, κυριολεκτικά με μισή μανιβελιά. Το μοτέρ του κατά τη γνώμη μου και με τα σχεδιαγράμματα απόδοσης δύναμης και ροπής που έχω δει στη στοκ μορφή το κάνουν ένα από τα καλύτερα -αν όχι το καλύτερο- μοτέρ που υπάρχουν στην αγορά μέχρι και σήμερα για χωμάτινη χρήση. Ακόμη και το μοτέρ του 690 έχει απόδοση που ταιριάζει περισσότερο σε ασφάλτινη χρήση παρά σε χωμάτινη (έχει βέβαια άλλες αρετές). Εδώ μιλάμε πάντα για τη κατηγορία των μονοκύλινδρων mega On/Off. Άποψη μου όλα αυτά.

Το WR250R πρέπει να το σκεφτεί κάποιος που θέλει συνειδητά να μεταπηδήσει στη μικρή κατηγορία έχοντας όλα τα οφέλη και τα μειονεκτήματα που φέρνει αυτό. Στη μικρή κατηγορία είναι στις top μοτοσυκλέτες. Αν κάποιος θέλει να ξεκινήσει εντουράδες χωρίς τις σκοτούρες των καθαρόαιμων (σε επίπεδο συντήρησης) νομίζω δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Αν δεν προσθέσεις έξτρα πράγματα (που εγώ π.χ. έχω βάλει), είναι και αρκετά ελαφρύ στα 133 κιλά πλήρες υγρών και μπορείς εύκολα να κερδίσεις άλλα 6-8 κιλά με αφτερμάρκετ εξάτμιση και αφαίρεση ποδιάς πίσω φαναριού (η μαμά εξάτμιση είναι αρκετά βαριά καθώς εκτός του μεγέθους της φέρει και τον σερβομηχανισμό του EXUP, μιλάμε για συνολικά 9 κιλά). Θα προσθέσεις λίγο βάρος με μια σοβαρή ποδιά που είναι απαραίτητη, αλλά εκεί κάτω το βάρος δεν έχει καμία σημασία. Ένα λίγο μεγαλύτερο γρανάζι πίσω και έφυγες.
Αν σε ενδιαφέρουν οι ονοφφάδες και τα διήμερα, σηκώνει αρκετή παραμετροποίηση και έχει αρκετά ικανή ταξιδιωτική ικανότητα (πάντα μιλάμε για 250cc). Η σέλα θέλει αντικατάσταση ή βελτίωση αν τα διήμερα/τριήμερα συμπεριλαμβάνονται στη βασική της χρήση.

Φαινομενικά είναι μια ακριβή μοτοσυκλέτα. Μένω στη λέξη φαινομενικά γιατί απαιτεί ανάλυση.

Δυστυχώς στην Ελλάδα και στην Ευρώπη δε πούλησε πολύ και στη χώρα μας πουλήθηκαν περισσότερα τα μοντέλα WR250X με τους μικρούς τροχούς. Δύσκολο να βρεθεί. Ακόμη πιο δύσκολο να βρεθεί καλό σε καλή τιμή. Το WR250X έχει μικρότερους τροχούς, άλλο μπροστινό φρένο και μια μικρή αλλαγή στις σχέσεις της τελικής μετάδοσης, όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια. Κάπου διάβασα ότι WR250R πουλήθηκαν 26 κομμάτια από το 2008 μέχρι το 2017. Αυτή είναι πληροφορία με επιφύλαξη και κατά τη γνώμη μου αμφισβητούμενη αν και είναι γεγονός ότι πουλήθηκαν λίγα (υπάρχει ας πούμε μια ανάκληση για 97 συνολικά WR250R & X που πουλήθηκαν στη χώρα μας από το 2008 μέχρι το 2015 και άλλη μια διαφορετική, που αφορά 7 συνολικά WR250R & X τα οποία πουλήθηκαν από το 2014 μέχρι το 2016). Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως το δικό μου είναι το τελευταίο που πουλήθηκε στην Ελλάδα καινούριο το 2017 η οποία ήταν και η τελευταία χρονιά πωλήσεων για όλη την Ευρώπη (Αμερική και Αυστραλία συνεχίζει ακόμη).
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχουν πλέον συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα για την αντικατάσταση του μπουζί (10.444 χλμ). Για να γίνει αυτό έπρεπε να βγάλω το ντεπόζιτο οπότε ήταν μια καλή ευκαιρία να ασχοληθώ και με κάποια πράγματα που είχα αφήσει σε εκκρεμότητα.

Πρωτίστως ήθελα να μεταφέρω τη πρίζα των 12V από τη δεξιά χειρολαβή πάνω στη βάση του GPS, όπου και υπάρχει έτοιμη αναμονή για αυτό το σκοπό.






Αυτό έπρεπε να γίνει γιατί από τη πλευρά της πρίζας το καλώδιο είναι κολλημένο. Κολλητήρι δεν έχω, επομένως ο μόνος τρόπος για να αφαιρέσω τη πρίζα από τη βάση της ήταν να το κάνω από την πλευρά των ακροδεκτών της μπαταρίας. Οπότε έτσι και αλλιώς θα έπρεπε να λύσω καπάκια και να αφαιρέσω ντεπόζιτο.






Αφαίρεσα τους ακροδέκτες από τους πόλους της μπαταρίας και έβγαλα την ασφάλεια για να ώστε να μπορέσει καλωδίωση να περάσει από τα διάφορα στενά σημεία του πλαισίου της μηχανής.








Αφού αφαιρέθηκε η πρίζα από τη βάση της τοποθετήθηκε εκ νέου στη βάση του GPS.






Μπόλικη σκόνη από τη τελευταία βόλτα στο Ποικίλο όρος... Με λυμένα τα πάντα είχα μια καλή ευκαιρία για ένα πλύσιμο στα ενδότερα και στο χώρο κάτω από το ντεπόζιτο. Σφράγισα την είσοδο του φίλτρου αέρος (μπλε μπαλόνι) και τις αναμονές καυσίμου (πορτοκαλί μπαλόνι) και ξεκίνησα το πλύσιμο.
Παρακαλώ τους κατόχους Ευρωπαϊκών -για άλλη μια φορά- να απομακρυνθούν από την οθόνη τους :)










Αφού τελειώσαμε με το πλύσιμο, στεγνώσαμε και ήρθε η στιγμή της αντικατάστασης του μπουζί.
Έξω η φύσα του πολλαπλασιαστή, έξω ο πολλαπλασιαστής, έξω το μπουζί και επανατοποθέτηση με καινούριο μπουζί και σφίξιμο με το ροπόκλειδο στα 13 Nm.





Πλυμένη και καθαρή έτοιμη για βολτίτσα και στέγνωμα της αλυσίδας.






Πρίζα 12V στη σωστή θέση με το GPS τοποθετημένο.





Λάδωμα της αλυσίδας και τελευταία φωτό.

 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Έχουν πλέον συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα για την αντικατάσταση του μπουζί (10.444 χλμ). Για να γίνει αυτό έπρεπε να βγάλω το ντεπόζιτο οπότε ήταν μια καλή ευκαιρία να ασχοληθώ και με κάποια πράγματα που είχα αφήσει σε εκκρεμότητα.

Πρωτίστως ήθελα να μεταφέρω τη πρίζα των 12V από τη δεξιά χειρολαβή πάνω στη βάση του GPS, όπου και υπάρχει έτοιμη αναμονή για αυτό το σκοπό.






Αυτό έπρεπε να γίνει γιατί από τη πλευρά της πρίζας το καλώδιο είναι κολλημένο. Κολλητήρι δεν έχω, επομένως ο μόνος τρόπος για να αφαιρέσω τη πρίζα από τη βάση της ήταν να το κάνω από την πλευρά των ακροδεκτών της μπαταρίας. Οπότε έτσι και αλλιώς θα έπρεπε να λύσω καπάκια και να αφαιρέσω ντεπόζιτο.






Αφαίρεσα τους ακροδέκτες από τους πόλους της μπαταρίας και έβγαλα την ασφάλεια για να ώστε να μπορέσει καλωδίωση να περάσει από τα διάφορα στενά σημεία του πλαισίου της μηχανής.








Αφού αφαιρέθηκε η πρίζα από τη βάση της τοποθετήθηκε εκ νέου στη βάση του GPS.






Μπόλικη σκόνη από τη τελευταία βόλτα στο Ποικίλο όρος... Με λυμένα τα πάντα είχα μια καλή ευκαιρία για ένα πλύσιμο στα ενδότερα και στο χώρο κάτω από το ντεπόζιτο. Σφράγισα την είσοδο του φίλτρου αέρος (μπλε μπαλόνι) και τις αναμονές καυσίμου (πορτοκαλί μπαλόνι) και ξεκίνησα το πλύσιμο.
Παρακαλώ τους κατόχους Ευρωπαϊκών -για άλλη μια φορά- να απομακρυνθούν από την οθόνη τους :)










Αφού τελειώσαμε με το πλύσιμο, στεγνώσαμε και ήρθε η στιγμή της αντικατάστασης του μπουζί.
Έξω η φύσα του πολλαπλασιαστή, έξω ο πολλαπλασιαστής, έξω το μπουζί και επανατοποθέτηση με καινούριο μπουζί και σφίξιμο με το ροπόκλειδο στα 13 Nm.





Πλυμένη και καθαρή έτοιμη για βολτίτσα και στέγνωμα της αλυσίδας.






Πρίζα 12V στη σωστή θέση με το GPS τοποθετημένο.





Λάδωμα της αλυσίδας και τελευταία φωτό.

Στεφανε αυτο με το πλυσιμο εις τα ενδοτερα της μοτο ειναι ασφαλες ? Τι να προσεξω εκτος απο τα προφανη? (φιλτρο, σωληνακια βενζινης, χαμηλη πιεση στο νερο του πλυστικου)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σωληνάκια βενζίνης εφόσον έχεις αφαιρέσει ντεπόζιτο, αλλιώς όχι εννοείται.
Ναι, όπως τα γράφεις, απλές διαδικασίες με λίγη προσοχή. Η κεφαλή του πλυστικού που ρίχνει τον αφρό και μια (από τις δυο) που ρίχνουν νερό για ξέπλυμα εκτοξεύουν σε σχετικά χαμηλή πίεση. Δεν ξέρω πολύ καλά το CRF250L αλλά θεωρώ πως δεν θα έχεις πρόβλημα αν είσαι λίγο προσεκτικός.
Εμένα με βοηθάει η εισαγωγή αέρα να της βάλω ένα μπαλόνι (ή και δυο για περισσότερη ασφάλεια) και τα χρησιμοποιώ σα καπότες σφραγίζοντας την είσοδο.



 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
....και ξεκίνησα το πλύσιμο.
Παρακαλώ τους κατόχους Ευρωπαϊκών -για άλλη μια φορά- να απομακρυνθούν από την οθόνη τους :)



Πλυμένη και καθαρή έτοιμη για βολτίτσα και στέγνωμα της αλυσίδας.
Μοίρασε.... πόνο:laugh:!!!!!!
Αντέχουν :dnl:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
αυτό που πλένετε τα εσωτερικά των μηχανών, πολύ το ζηλεύω!!!! θυμάμαι το είχα δει πρώτη φορά στο 990 του Γιάννη μας Aldebaran (εκεί ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακό ότι δούλευε μετά!!!)
αλλά προφανώς έχετε και (δυνατό) κομπρεσέρ για καλό στέγνωμα έτσι???

μπράβο μπράβο!! :) :) :)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
αυτό που πλένετε τα εσωτερικά των μηχανών, πολύ το ζηλεύω!!!! θυμάμαι το είχα δει πρώτη φορά στο 990 του Γιάννη μας Aldebaran (εκεί ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακό ότι δούλευε μετά!!!)
αλλά προφανώς έχετε και (δυνατό) κομπρεσέρ για καλό στέγνωμα έτσι???

μπράβο μπράβο!! :):):)
Κοιτά, στα έξ Ανατολής «μοτοσακό», μπορείς να τα στεγνώσεις με ότι θες και αν θες :p! Στα ευρωπαϊκά «μοτοσακά», εφόσον πάρεις την απόφαση να «ξεχωρίσεις απ´το πλήθος», θέλει επαγγελματικό σεσουάρ και αυτό στη χαμηλή σκάλα..... :laugh: ( αυτό προϋποθέτει ένα δεύτερο κίνδυνο: Να μην σε πάρει χαμπάρι η γυναικα:wacky:)!!!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τη μεγάλη διαφορά την κάνει το μοτέρ, ξεκινώντας από αυτό μιλάμε για διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Από εκεί και πέρα το XR650R έχει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού του στο βάρος αλλά και εκκίνηση με μανιβέλα. Όμως παίρνει μπροστά πολύ εύκολα αν το μάθεις, κυριολεκτικά με μισή μανιβελιά. Το μοτέρ του κατά τη γνώμη μου και με τα σχεδιαγράμματα απόδοσης δύναμης και ροπής που έχω δει στη στοκ μορφή το κάνουν ένα από τα καλύτερα -αν όχι το καλύτερο- μοτέρ που υπάρχουν στην αγορά μέχρι και σήμερα για χωμάτινη χρήση. Ακόμη και το μοτέρ του 690 έχει απόδοση που ταιριάζει περισσότερο σε ασφάλτινη χρήση παρά σε χωμάτινη (έχει βέβαια άλλες αρετές). Εδώ μιλάμε πάντα για τη κατηγορία των μονοκύλινδρων mega On/Off. Άποψη μου όλα αυτά.
Τωρα το βλεπω αυτο, και επειδη πριν απο μερικα χρονια εκανα ενα test ride του XR650R θαθελα να προσθεσω δυο λογια. Τοχει ενας γνωστος πολυ φιλου στο Βολο και κανονισαμε να παμε μιά βολτα με ασφαλτο και χωμα στο Πηλιο. Να πω επισης οτι ο τυπος ειχε πριν απο αυτο VFR800 VTEC και ενα XR250, μετα τα εδωσε και πηρε XR650R καθως ειχε σταματησει τα ταξιδια λογω μωρου και χρησιμοποιουσε το XR καθε μερα και φυσικα για χωμα (και κοντινες ασφαλτινες). Το γραφω αυτο επειδη που ειχε κανει εντυπωση που χρησιμοποιουσε το XR650 για τις καθημερινες του μετακινησεις, που σημαινει οτι δεν ειναι απαγορευτικο (μειον μανιβελα βεβαια, αλλα μουλεγε κι'αυτος οτι παιρνει μπροστα με μιση μιζια - οταν ειναι αμπουκωτο θα προσθετα εγω).

Το μηχανακι ειναι καταπληκτικο, με εξαιρετικο στησιμο απο αναρτησεις - οπως τα περισοτερα XR - αλλα αυτο ακομα καλυτερο, και με αρκουδογκαζο αλλα δε φοβιζει τον οδηγο. Μου ειχε κανει εξαιρετικη εντυπωση σε σχεση με αλλα παρομοια μηχανακια που ειχα (XR250/XLR650) αλλα εχει κι'αυτο το προβλημα της μανιβελας, οπως ολα τα XR μειον τα Dall'Ara. Και ναι μεν παιρνει αν μαθεις τον τροπο, αλλα αν μπουκωσει ή οτιδηποτε θες το (ακουραστο) ποδι του Πυρου Δημα για να το βαλεις μπροστα. Και ειναι κριμα που δεν τουβαλε τοτε μια μιζα η Χονδα, και ας επαιρνε και 4-5 κιλα βαρος.

Αλλα η ενσταση μου ειναι αλλη. Το μηχανακι μου φανηκε too much για τον χομπιστα, με πλαισιο-νταμαρι και πολυ πιο πολλη δυναμη απ'οτι θα χρειαστει το 90% των αναβατων που βγαινουν στο βουνο τα σ/κ. Το ιδιο βεβαια ισχυει και για το 690, αλλα ο κοσμος τα παιρνει και παει τα πιο πολλα σε ενα κλασμα των δυνατοτητων τους, χανοντας αλλου (ανεση, all round χρηση, πιο μακρινες ασφαλτινες κλπ). Αυτη βεβαια ειναι αλλη κουβεντα, αλλα για μενα προσωπικα αυτο το μηχανακι ειναι too much (οπως και το 690). Απο την αλλη, και για να κλεισω την παρεμβαση, ειναι οπλο και με ποιοτητα/αξιοπιστια τζαπαν/χονδα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε, εχεις τσεκαρει μεχρι στιγμης τον ανεμοθωρακα σε 100ρες?
Χρωστώ μια απάντηση στον Άγι mousitsas από τότε που τοποθέτησα τη βάση/ανεμοθώρακα, τη βάζω εδώ ώστε να υπάρχει η πληροφορία για κάθε ενδιαφερόμενο.
Έβγαλα μια selfie φωτογραφία για να δείξω περίπου σε πιο ύψος έρχεται ο ανεμοθώρακας. Στη πραγματικότητα η κάλυψη είναι μεγαλύτερη αλλά δεν είχα τόσο μακριά χέρια ώστε και ο ανεμοθώρακας να φαίνεται και να κάθομαι στη φυσικά θέση. Θεωρείστε ότι η πραγματική εικόνα είναι ότι ο ανεμοθώρακας καλύπτει μέχρι και το πιγούνι του κράνους.



Σταμάτησα σε ένα πρατήριο καυσίμων, συμπλήρωσα ασφάλτινες πιέσεις αέρα (γιατί είχα μείνει με χαμηλές από τη τελευταία βόλτα στο Ποικίλο) και βγήκα Αττική οδό. Ταχύτητες κυρίως στα 112 κοντερίσια που ξέρω ότι αντιστοιχούν σε 110 πραγματικά (μετρήσεις gps) και μέχρι τα 130 χλμ/ω που είναι κάτι λιγότερο από 120 πραγματικά. Δε κατάφερα να φτάσω τις τελικές ταχύτητες του WR250R που αγγίζουν περίπου τα 140 πραγματικά χλμ/ω (ένδειξη gps). Θα εξηγήσω αργότερα γιατί αυτό έγκειται στο κεφάλαιο ελαστικά.

Το ύψος μου είναι 1,79.
Με ταχύτητες από 100 μέχρι 120 χλμ/ω ο αέρας με χτυπούσε στη βάση της ζελατίνας (στο σημείο που κουμπώνει στο κράνος). Το ευχάριστο ήταν ότι είχε πολύ ομαλή ροή χωρίς στροβιλισμούς, το δυσάρεστο ήταν ότι έχει μηδενική προστασία στους ώμους που επηρεάζει και ένα τμήμα του στήθους. Λογικό αφού ο ανεμοθώρακας αυτός έχει ελάχιστο εκτόπισμα. Για να είμαι ειλικρινής δε ξέρω καν αν η κατασκευή έχει τέτοιο προορισμό ή απλώς προστατεύει τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό από πετριές. Αυτό το λέω γιατί μου έχει κάνει εντύπωση ότι δεν υπάρχει επιλογή από fiberglass και το συγκεκριμένο υλικό έχει πάχος τουλάχιστον 3mm. Σε κάθε περίπτωση είμαι σίγουρος ότι με κρύο θα την ακούς λίγο καθώς αφήνει απροστάτευτους εντελώς του ώμους και τμήμα του στήθους. Όμως το κεφάλι δε ζορίζεται γενικά καθόλου.



Κάτι άλλο που πρέπει να ερευνηθεί είναι ότι η τοποθέτηση από μηχανή σε μηχανή δίνει διαφορετικές γωνίες. Αυτό εξαρτάται από την απόσταση τιμονιού μάσκας αλλά και αναβάτη τιμονιού. Όσο πιο κοντά είσαι στο τιμόνι τόσο μεγαλώνει η ανάγκη για μεγαλύτερη κλίση, επομένως φαντάζομαι επηρεάζεται και η ροή του αέρα. Σε γενικές γραμμές θα πρότεινα στο συγκεκριμένο σύστημα να μη δοθεί τόσο έμφαση στην ανεμοκάλυψη όσο στη δυνατότητα που έχεις για καλή ανάγνωση του GPS σε δύο θέσεις (καθιστός και όρθιος).
Δείτε τη διαφορά από μηχανή σε μηχανή.








Τέλος, ένα άλλο σημείο που πρέπει να αναφέρω είναι ότι στη δική μου μηχανή οδηγώντας σε φυσική θέση η οπτική ανάγνωση του οργάνου της μοτοσυκλέτας είναι η παρακάτω (σε άλλη μοτοσυκλέτα μπορεί να είναι χειρότερη και σε άλλη μπορεί να είναι καλύτερη).



ΟΚ, με πολύ μικρές μετακινήσεις του σώματος κλέβεις τις απαραίτητες πληροφορίες αλλά καλό είναι να γνωρίζεται ότι υπάρχει και αυτό το θέμα. Όταν έχω το GPS πάνω δεν με απασχολούν καθόλου αυτές οι πληροφορίες γιατί μου τις παρέχει η συσκευή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα και μετά από 8500 χλμ και 3 χρόνια, αποφάσισα να αλλάξω τα λάστιχα.
Επίσκεψη στο MotoRacer στη γειτονιά μου και...

...έχουμε D952 80/100-21 μπροστά (ξανά) και Geomax EN91 πίσω (δοκιμαστικά):











Δυστυχώς το D606 είναι σε έλλειψη αυτή τη στιγμή και μάλλον θα έρθει κατά το Μάρτη. Ο συνδυασμός D952 μπροστά και D606 πίσω είναι εξαιρετικός για τη χρήση που κάνω με το WR250R και δεν τον αλλάζω.
Είπα όμως -λόγω έλλειψης- να δοκιμάσω το Geomax EN91 που είναι εντούρο λάστιχο προδιαγραφών FIM (μέχρι να έρθει το D606). Αποτέλεσμα αυτών των προδιαγραφών FIM είναι να έχει αρκετά χαμηλό τακούνι και πιστεύω πως αποκλείεται να αντέξει τα χιλιόμετρα που άντεξε το ονοφάδικο D606.
Πάμε στο κεφάλαιο ελαστικά.
Ο πολύ πετυχημένος συνδυασμός ελαστικών που φορούσα ήταν D952 εμπρός και D606 πίσω. Στην τελευταία αλλαγή ελαστικών λόγω έλλειψης του D606 αποφάσισα να δοκιμάσω το νέο FIM ελαστικό της Dunlop που ακούει στο όνομα Geomax EN91.
Μπροστά ξαναέβαλα το D952, το οποίο στο προηγούμενο ζευγάρωμα είχε εξαιρετική συμπεριφορά σε όλα τα τερέν, άσφαλτο και χώμα.

Στο Ποικίλο που έγινε η πρώτη ουσιαστική δοκιμή των ελαστικών, το EN91 δεν με απασχόλησε καθόλου αν και διέκρινα μια μικρή νευρικότητα στις φλαταδούρες, αυτό μάλλον ήταν θέμα εκ νέου προσαρμογής. Στην άσφαλτο οι ταχύτητες από το Γαλάτσι μέχρι και τη Πετρούπολη ήταν ανθρώπινες.

Σήμερα, στην Αττική οδό όμως... η μηχανή γινόταν πολύ νευρική στις υψηλές ταχύτητες. Οπότε το νέο ζευγάρωμα δε μου άρεσε για χρήση On/Off. Θα δώσω μια ευκαιρία ακόμη μιας που ίσα που έχω συμπληρώσει 200 χλμ, μπας και "πατήσουν" λίγο ακόμη αλλά δε περιμένω πολλά.
Ως γνωστόν, ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις και με βλέπω να επανέρχομαι πίσω με το D606 το οποίο είχε εξαιρετική συμπεριφορά και στο χώμα και στη λάσπη, δε με τρόμαξε ποτέ δεδομένου ότι είναι και μια σχετικά ελαφριά μοτοσυκλέτα. Στην άσφαλτο μέχρι τη τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας τα πράγματα παραμέναν ακλόνητα και με υψηλή αίσθηση ασφάλειας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Χρωστώ μια απάντηση στον Άγι mousitsas από τότε που τοποθέτησα τη βάση/ανεμοθώρακα, τη βάζω εδώ ώστε να υπάρχει η πληροφορία για κάθε ενδιαφερόμενο.
Έβγαλα μια selfie φωτογραφία για να δείξω περίπου σε πιο ύψος έρχεται ο ανεμοθώρακας. Στη πραγματικότητα η κάλυψη είναι μεγαλύτερη αλλά δεν είχα τόσο μακριά χέρια ώστε και ο ανεμοθώρακας να φαίνεται και να κάθομαι στη φυσικά θέση. Θεωρείστε ότι η πραγματική εικόνα είναι ότι ο ανεμοθώρακας καλύπτει μέχρι και το πιγούνι του κράνους.



Σταμάτησα σε ένα πρατήριο καυσίμων, συμπλήρωσα ασφάλτινες πιέσεις αέρα (γιατί είχα μείνει με χαμηλές από τη τελευταία βόλτα στο Ποικίλο) και βγήκα Αττική οδό. Ταχύτητες κυρίως στα 112 κοντερίσια που ξέρω ότι αντιστοιχούν σε 110 πραγματικά (μετρήσεις gps) και μέχρι τα 130 χλμ/ω που είναι κάτι λιγότερο από 120 πραγματικά. Δε κατάφερα να φτάσω τις τελικές ταχύτητες του WR250R που αγγίζουν περίπου τα 140 πραγματικά χλμ/ω (ένδειξη gps). Θα εξηγήσω αργότερα γιατί αυτό έγκειται στο κεφάλαιο ελαστικά.

Το ύψος μου είναι 1,79.
Με ταχύτητες από 100 μέχρι 120 χλμ/ω ο αέρας με χτυπούσε στη βάση της ζελατίνας (στο σημείο που κουμπώνει στο κράνος). Το ευχάριστο ήταν ότι είχε πολύ ομαλή ροή χωρίς στροβιλισμούς, το δυσάρεστο ήταν ότι έχει μηδενική προστασία στους ώμους που επηρεάζει και ένα τμήμα του στήθους. Λογικό αφού ο ανεμοθώρακας αυτός έχει ελάχιστο εκτόπισμα. Για να είμαι ειλικρινής δε ξέρω καν αν η κατασκευή έχει τέτοιο προορισμό ή απλώς προστατεύει τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό από πετριές. Αυτό το λέω γιατί μου έχει κάνει εντύπωση ότι δεν υπάρχει επιλογή από fiberglass και το συγκεκριμένο υλικό έχει πάχος τουλάχιστον 3mm. Σε κάθε περίπτωση είμαι σίγουρος ότι με κρύο θα την ακούς λίγο καθώς αφήνει απροστάτευτους εντελώς του ώμους και τμήμα του στήθους. Όμως το κεφάλι δε ζορίζεται γενικά καθόλου.



Κάτι άλλο που πρέπει να ερευνηθεί είναι ότι η τοποθέτηση από μηχανή σε μηχανή δίνει διαφορετικές γωνίες. Αυτό εξαρτάται από την απόσταση τιμονιού μάσκας αλλά και αναβάτη τιμονιού. Όσο πιο κοντά είσαι στο τιμόνι τόσο μεγαλώνει η ανάγκη για μεγαλύτερη κλίση, επομένως φαντάζομαι επηρεάζεται και η ροή του αέρα. Σε γενικές γραμμές θα πρότεινα στο συγκεκριμένο σύστημα να μη δοθεί τόσο έμφαση στην ανεμοκάλυψη όσο στη δυνατότητα που έχεις για καλή ανάγνωση του GPS σε δύο θέσεις (καθιστός και όρθιος).
Δείτε τη διαφορά από μηχανή σε μηχανή.








Τέλος, ένα άλλο σημείο που πρέπει να αναφέρω είναι ότι στη δική μου μηχανή οδηγώντας σε φυσική θέση η οπτική ανάγνωση του οργάνου της μοτοσυκλέτας είναι η παρακάτω (σε άλλη μοτοσυκλέτα μπορεί να είναι χειρότερη και σε άλλη μπορεί να είναι καλύτερη).



ΟΚ, με πολύ μικρές μετακινήσεις του σώματος κλέβεις τις απαραίτητες πληροφορίες αλλά καλό είναι να γνωρίζεται ότι υπάρχει και αυτό το θέμα. Όταν έχω το GPS πάνω δεν με απασχολούν καθόλου αυτές οι πληροφορίες γιατί μου τις παρέχει η συσκευή.
Αυτο που καταλαβαινω λοιπον εγω και κραταω ειναι πως το φεριγκακι αυτο κανει πολυ καλη δουλεια. Δεν ειναι και λιγο να παιρνει πιεση απο το σωμα χωρις στροβιλισμους σε ταχυτητες ταξιδιου ;)
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα αντικαταστάθηκε το πίσω λάστιχο που ήταν ένα Dunlop Geomax EN91. Το είχα βάλει γιατί δεν έβρισκα το εξαιρετικό D606 (για τη χρήση που κάνω σε άσφαλτο και χώμα) και νόμιζα ότι ως FIM -παρότι enduro- θα δούλευε καλά και στην άσφαλτο. Δυστυχώς δεν ταίριαξε καθόλου με το μπροστινό Dunlop D952 με αποτέλεσμα να είναι ασταθές σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες στην άσφαλτο (στο χώμα ήταν μια χαρά).
Το Dunlop D606 παραμένει άφαντο στην αγορά οπότε μόλις βρήκα ένα Dunlop D952 για πίσω το έβαλα. Στα πρώτα 10 μέτρα η μηχανή επέστρεψε στη γνώριμη συμπεριφορά που είχα και με το D606 στην άσφαλτο.



 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Θα το ευχαριστηθεις το 952 πισω Στεφανε, εγω το εβαλα για 2η φορα πριν κανα 2 εβδομαδες.
Αντεχει φουλ χιλιομετρα χωμα και ασφαλτο.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα το ευχαριστηθεις το 952 πισω Στεφανε, εγω το εβαλα για 2η φορα πριν κανα 2 εβδομαδες.
Αντεχει φουλ χιλιομετρα χωμα και ασφαλτο.
Ναι Δημήτρη, και άλλα παιδιά από τη παρέα μας το χρησιμοποιούν και μου είπαν τα ίδια.
 
Top Bottom