Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Γνωστό το μηχανάκι λίγο-πολύ στους περισσότερους αλλά το συναντάς σπάνια. Το 2016 ήταν η τελευταία χρονιά παραγωγής του.
Εγώ το απέκτησα καινούριο τον περασμένο Μάϊο του 2017. Θα μπορούσα να πω πως σχεδόν με βρήκε «αυτό» την κατάλληλη στιγμή (ήταν ξεχασμένο σε κάποια αποθήκη της Yamaha Ελλάδος ως μη εκτελωνισμένο). Λέω να σας κάνω μια παρουσίαση και την εμπλουτίζω σιγά-σιγά με όποια τυχόν μοντιφιά γίνει ή όταν προσθέτω αξεσουάρ ώστε αν βρεθεί και κανένας άλλος κάτοχος ή υποψήφιος προς απόκτηση, να έχουμε μοιράσει τουλάχιστον καμιά πληροφορία.
Στο forum από όσο θυμάμαι πρέπει να υπάρχει μέλος (@Markas) με άλλο ένα κάπου στη Κρήτη. Μακάρι να υπάρχει και άλλο που μου διαφεύγει... όσο πιο πολλοί πιο καλά για την ανταλλαγή απόψεων!






Το WR250R χαίρει πολύ της εκτίμησης των Αυστραλών και Αμερικάνων. Προσωπικά εκτιμώ την άποψη των Αυστραλών ακόμη περισσότερο αφού θεωρώ πως είναι από τους πρώτους που «έκτισαν» την σχολή οδήγησης Dual Sport ή Adventure Ride όπως είναι περισσότερο γνωστή στις μέρες μας.





Ας πούμε κατ’ αρχάς μερικά πράγματα σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, έτσι για τους τύπους. Πολλές μαζί συγκεντρωμένες λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά στον συγκεκριμένο εκπρόσωπο των 250 κυβικών και ίσως δικαιολογούν την τσιμπημένη τιμή του. Ξεκινώ λέγοντας πως πρόκειται για μια γνήσια Γιαπωνέζα, αφού δεν έχει μόνο την καταγωγή αλλά κυριολεκτικά γεννιέται μέσα στο εργοστάσιο της Yamaha στην Ιαπωνία. Ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα εξάτμισης απαριθμούν δεκάδες καινοτομίες και προηγμένα τεχνολογικά συστήματα που δίνουν έμφαση στο μικρό βάρος των κινούμενων και μη τμημάτων, στην απαγωγή θερμότητας, στην διατήρηση της αξιοπιστίας αλλά και τη διατήρηση της παραγόμενης ισχύος με παράλληλα χαμηλή κατανάλωση.
Θα μπορούσα να σας γράψω ένα ολόκληρο σεντόνι για κεραμικές επιστρώσεις, μαγνήσια, ψεκασμό καυσίμου και λίπανσης, ειδικούς σχεδιασμούς εξόδου του εγκλωβισμένου αέρα από τον κύλινδρο κατά τη κίνηση του πιστονιού (φαινόμενο αναρόφησης με αποτέλεσμα απώλειας ισχύος).... αλλά μάλλον θα ήταν πολύ κουραστικό. Ας τα συνοψίσω λέγοντας σας με απλά λόγια πως ο κινητήρας είναι φτιαμένος για να δουλεύει παρατεταμένα ψηλά χωρίς απώλειες ισχύος. Πάντως όποιος ενδιαφέρεται και θέλει μπορεί να διαβάσει εδώ πολύ ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες:

www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2014models/2014-Yamaha-WR250R

Εμείς ας μείνουμε στα συνήθη τυπικά:
Κινητήρας: 250 κυβικών, με 30 ονομαστικά άλογα και κατανάλωση 3,3 lt/100km σύμφωνα με το εργοστάσιο. Αυτό με ήρεμη ασφάλτινη οδήγηση το έχω ελέγξει, βάζω 5€ κάθε 100χλμ και σχεδον πάντα γεμίζει οπότε η κατανάλωση είναι μεταξύ 3,5 και 4,5 lt/100km αναλόγως οδήγησης. Το βάρος της, πλήρης υγρών (δηλ. με νερό, λάδι και βενζίνη) είναι 133,8 κιλά και 123,9 κιλά είναι εντελώς στεγνό.

-Η χωρητικότητα του νερού στο ψυγείο είναι 0,9lt.
-Η χωρητικότητα σε λάδι κινητήρα είναι 1,4lt με αντικατάσταση του φίλτρου λαδιού και 1,3lt χωρίς την αντικατάσταση του.
-Τέλος η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 7,6 λίτρα (περίπου 200 χλμ εμβέλεια). Με ένα ντεπόζιτο 14 λίτρων και εξασφαλισμένη εμβέλεια άνω των 350 χλμ θα ήταν τέλειο (ευτυχώς υπάρχει ως after Market).






Το σύστημα εξαγωγής/εξάτμισης περιλαμβάνει το γνωστό EXUP της Yamaha και κατά τη γνώμη μου η αλλαγή τελικού από μόνη της δεν έχει να προσφέρει πολλά παρά μόνον καλύτερη όψη και ίσως κάποιο κέρδος σε μείωση βάρους. Η καλύτερη λύση είναι η αντικατάσταση του ενδιάμεσου τμήματος (από την εξαγωγή μέχρι το τελικό) με το Power BOX Exhaust του Tadao το οποίο κατασκευάστηκε για να συνεργάζεται τέλεια με το εργοστασιακό τελικό και δεν χρειάζεται να μπεις σε διαδικασίες κατάργησης του EXUP και τοποθέτησης EXUP Canceller (που δεν επιτρέπει να ανάβει η λυχνία σφάλματος του κινητήρα).






Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι αλουμινένια με σαφείς επιρροές από τα «καθαρόαιμα» αδέρφια του YZ και WRF, με την προσθήκη όμως δυο ατσάλινων τμημάτων υποπλαισίου.






Οι αναρτήσεις έχουν διαδρομές τόσο η μπροστινή όσο και η πισινή 270mm. Η μπροστινή ανάρτηση διαμέτρου 46mm ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση συμπίεσης με 19 κλικς ενώ η απόσβεση επαναφοράς με 17 κλίκς. Η πίσω ανάρτηση αντίστοιχα ρυθμίζεται με 12 κλικς ως προς την απόσβεση συμπίεσης και 23 κλικς ως προς την απόσβεση επαναφοράς, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί μηχανικά και ως προς την προφόρτιση ελατηρίου.





Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 93 εκατοστά, ενώ το ύψος της μηχανής από το έδαφος είναι στα 30 εκατοστά. Τα φρένα είναι: εμπρός μονός κυμματοειδής δίσκος διαμέτρου 250mm με διπλό έμβολο, ενώ πίσω έχουμε κυμματοειδή δίσκο 230mm μονού εμβόλου. Τέλος τα ελαστικά που φοράει είναι BridgestoneTrailWingTW301 80/100-21 εμπρός και TW302 120/80-18 πίσω και οι αλουμινένειες ζάντες με τα ενισχυμένα κέντρα και το ελαφρύ αυτοφερόμενο βάρος είναι της DID. Οι περισσότεροι Αυστραλοί και Αμερικάνοι κάτοχοι WR250R επιλλέγουν Pirelli MT21 90/90-21 εμπρός και Dunlop D606 120/90-18 πίσω.
Το μικρό αλλά ευανάγνωστο όργανο διαθέτει και σύστημα αυτοδιάγνωσης και ενδείξεις προβλημάτων και λαθών.





Μιλώντας γενικότερα έχουμε ένα πακέτο που μας δίνει έναν Off/On εκπρόσωπο στα 250cc.
Σιγά-σιγά θα συνεχίσουμε με τα υπάρχοντα αξεσουάρ και τις μοντιφιές.

 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραίο θέμα....και πολύ ενδιαφέρον μηχανάκι!!
Πες μου ρε φίλε τις διαφορές με το F.....και μετά σβήνω το ποστ, αν χαλάει το θέμα!!
 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Πράγματι, έχω το μηχανάκι σε άσπρο.
Ελαφρύ, εύκολο, με εξαιρετική ισχύ για 250ρι . Ικανότητες εντούρο με συντήρηση on-off.
Δεν ήξερα πως σταμάτησε η παραγωγή του, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι θα παραμείνει υψηλά στη wish list ως μεταχειρισμένο.
Καλή τύχη να βρείτε κάποιο γιατί εγώ δεν πουλάω ;)

Στάλθηκε από το SM-G903F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωραίο θέμα....και πολύ ενδιαφέρον μηχανάκι!!
Πες μου ρε φίλε τις διαφορές με το F.....και μετά σβήνω το ποστ, αν χαλάει το θέμα!!
Κάθε άλλο παρά χαλάει το θέμα, θα έλεγα πως είναι κλασικό ερώτημα και μπορεί να το έχουν και άλλοι.

Η Yamaha βάζοντας το γράμμα "R" στο τέλος μπέρδεψε πολύ κόσμο, μιας που συνήθως το συγκεκριμένο γράμμα αναφέρεται σε περισσότερο αγωνιστικές καταστάσεις.
Η αλήθεια όμως είναι πως το WR250F είναι καθαρόαιμο, ενώ το WR250R δεν είναι παρά ένα On/Off με Off προσανατολισμό (σε σχέση με τους ανταγωνιστές του).
Η μεγάλη βασική διαφορά είναι ο κινητήρας ο οποίος είναι πολιτικού χαρακτήρα και με μεγάλη διαφορά στην ιπποδύναμη (αφού το "F" έχει περίπου 40), χωρίς αυτό να σημαίνει πως το "R" υστερεί, αφού βρίσκεται στη κορυφή της κατηγορίας του. Φυσικά και το πλαίσιο στο "F" είναι εξ' ολοκλήρου αλουμινένιο, τύπου διπλής δοκού μέχρι χαμηλά στον κινητήρα, εν αντιθέση με το "R" που έχει πλαίσιο σύνθετου χαρακτήρα. Τέλος και οι αναρτήσεις έχουν διαφορές στο σετάρισμα και στις διαδρομές αλλά το πολιτικό "R" φοράει ότι καλύτερο στη κατηγορία των On/Off στα 250cc.

Δε ξέρω αν θα μπορούσα να το παρομοιάσω ακριβώς έτσι, αλλά μοιάζει να είναι στα 250 κυβικά ότι είναι το KTM 690 Enduro στη κατηγορία των 650+ κυβικών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κατάλαβα....αυτος είναι ο λόγος που δεν υπάρχει ούτε για δείγμα μεταχειρισμένο!!
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Ακριβό, αλλά εξαιρετικό μηχανάκι. Γλυκοκοιτούσα το Χ κάποτε... Να το χαίρεσαι!
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ακριβό, αλλά εξαιρετικό μηχανάκι. Γλυκοκοιτούσα το Χ κάποτε... Να το χαίρεσαι!
...και αυτό (η τιμή) ήταν ο πιο ανασταλτικός χαρακτήρας για την απόκτηση του. Αν σκεφτείς ότι το χώριζαν 500€ από τη τιμή του καθαρόαιμου.
Το Honda CRF250L κοστίζει 5500€ και το Kawasaki KLX250 κοστίζει 5300€. Το Yamaha WR250R κόστιζε 7500€.
Όμως όποιος το πήρε -και γενικώς ασχολείται μόνος του με τις μηχανές του- βλέπει που βρίσκεται κάθε παραπανήσιο ευρώ έναντι των ανταγωνιστών του. Πολύ στιβαρό πλαίσιο και δεν καταλαβαίνει τίποτα μέχρι την υψηλή τελική του (πάντα για την κατηγορία μιλάμε). Δεν είναι τυχαίο πως κάθε σύγκριση στα 250cc ήταν σα να κλέβεις εκκλησία, ενώ απευθείας σύγκριση γινόταν μόνο με το DRZ400S Enduro, είναι εκατοντάδες τα βίντεο στο YouTube,

Η συμβίωση μου με το XT660Z με έμαθε πως όταν αρχίζεις και σκέφτεσαι να "παίξεις" με αναρτήσεις και δύναμη κινητήρα έχει έρθει η ώρα να πάρεις άλλη μηχανή, ότι και να κάνεις.... Άρα πας μία και έξω στη καλύτερη επιλογή με τα ίδια χρήματα ουσιαστικά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
4 Ιουλίου 2017

Παρέλαβα από Γαλλία τη πολυπόθητη πλαστική ποδιά προστασίας του κινητήρα πάχους 6mm. Μαζί ήρθε και προστατευτικό πλαισίου του ψυγείου αλλά αυτό θα μπει μια επόμενη φορά. Και τα δυο προϊόντα προέρχονται από την aXp Racing.





Αφού αφαιρεθήκαν οι αστείες προστασίες του εργοστασίου...





Αμέσως μετά τοποθετήθηκε η πλαστική ποδιά των 6mm





 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
9 Ιουλίου 2017

Μαζί με την ομάδα κρούσης/συντήρησης ( @Corki, @konkost, STF) μαζεύτηκαμε κάτω από κοινή στέγη και αρχίσαν τις εργασίες σε WR250R και ΤΑ650 (ο @Λευκάδιος κάποια δικαιολογία βρήκε πάλι για να λουφάρει). Τοποθετήσαμε το ένα πλαίσιο προστασίας της aXp Racing που προφυλάσσει το ψυγείο από μια άσχημη βουνίσια πτώση.









Χρόνος περίσσευε, η παρέα ήταν καλή ε, δεν αλλάζουμε και το τιμόνι να μπει και κομμάτι από τη ψυχή του Tenere XT660Z πάνω στο θηριάκι;





 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
23 Ιουλίου 2017

Ήρθε η σειρά να περαστούν χούφτες και βάση GPS στο τερατάκι!

Τα εργοστασιακά γκριπάκια αντικαταστάθηκαν με "τρύπια" για να στηριχθεί στο ακρόμπαρο το μεταλλικό τμήμα της χούφτας και χρειάστηκε να "πριονίσω" και τη κλειστή γκαζιέρα για τον ίδιο λόγο.








Τοποθετήθηκε και η βάση στήριξης στο τιμόνι και πάνω σε αυτήν η βάση του GPS του GPSMAP 276Ccx της Garmin.
Εκκρεμεί το ραντεβού με ηλεκτρολόγο για σύνδεση με τη παροχή ρεύματος του διακόπτη.
Βρήκα πολύ ενδιαφέρον πως έχει τσιμούχα που προστατεύει τις επαφές της βάσης από το νερό όταν δεν υπάρχει πλοηγός επάνω. Επίσης σου δίνει ένα μικρό ειδικό εργαλείο με το οποίο σφίγγεις μια βίδα ασφάλισης του πλοηγού πάνω στη βάση (αν και υπάρχουν και πτυσσόμενα "δόντια" πάνω και κάτω που απελευθερώνονται μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.





 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
2 Αυγούστου 2017

Προμηθεύτηκα από τον Καρρερ πλαστικά προστατευτικά για το ψαλίδι. Το σετ είναι για τα YZ250F/WR250F αλλά με κάποιες μετατροπές θα κουμπώσει και στο πολιτικό τους αδερφάκι.

https://www.polisport.com/en/off-road/products/replica-plastics/yamaha-plastics/yz250f-swingarm-protectors/?id=537&pid=10107



Αφού σημάδεψα άρχισα να αφαιρώ τα σημεία όπου υπάρχουν αναμονές στο ψαλίδι της μηχανής και "έβρισκαν".
Κόψιμο, τρόχισμα και λιμάρισμα...






Μετά νέες τρύπες στο σημείο που θα περάσει το tie wrap...






Άλλη μία τρύπα στο σημείο που πιάνει η βίδα της γλύστρας...





Αυτοκόλλητο σφουγγαράκι για "ευγενικό" πάτημα στο μπράτσο του ψαλιδιού






Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν και το τεστ έγινε (δε βρίσκει τίποτα)



 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
4 Αυγούστου 2017

Μια από τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για το WR250R είναι τα φώτα. Ο μικρός τους καθρέπτης δεν βοηθάει, τα έξτρα προβολάκια που βάζουν οι Αυστραλοί είναι λίγο αστεία για το συγκεκριμένο μηχανάκι. Προτιμώ πιο συντηρητικές λύσεις που λύνουν ουσιωδώς το πρόβλημα του ανεπαρκούς φωτισμού και παράλληλα εξοικονομούν ρεύμα.

Έτσι επισκέφθηκα τον φίλο μου τον Γιάννη στη www.xenonlights.gr που ανέλαβε και την σύνδεση της βάσης του GPS για τη ρευματοδότηση της από τα φώτα θέσης.

Η επιλογή έγινε και τοποθετήθηκε kit LED Dual Color. Τα δοκίμασα και σε περιοχές χωρίς καθόλου φωτισμό και το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από εντυπωσιακό. Τα "μεγάλα" αναλαμβάνουν και ρόλο φώτων ομίχλης.


 
Τελευταία επεξεργασία:

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Όμως όποιος το πήρε -και γενικώς ασχολείται μόνος του με τις μηχανές του- βλέπει που βρίσκεται κάθε παραπανήσιο ευρώ έναντι των ανταγωνιστών του. Πολύ στιβαρό πλαίσιο και δεν καταλαβαίνει τίποτα μέχρι την υψηλή τελική του (πάντα για την κατηγορία μιλάμε). Δεν είναι τυχαίο πως κάθε σύγκριση στα 250cc ήταν σα να κλέβεις εκκλησία, ενώ απευθείας σύγκριση γινόταν μόνο με το DRZ400S Enduro, είναι εκατοντάδες τα βίντεο στο YouTube,
Όσο είχα το DRZ SM, κάποια πρωινά, πηγαίνοντας για δουλειά, πετύχαινα έναν πιτσιρικά με ένα 250X και κάναμε 4-5 χιλιόμετρα μαζί, μέσα στην κίνηση. Μπορώ να πω ότι συχνά προσπαθούσα για να τον ακολουθήσω. Πολύ καλό μηχανάκι και πανέμορφο. Αν δεν είχε αυτή την τιμή (ή ήμουν πλούσιος :p), πιθανότατα θα είχα κι εγώ ένα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όσο είχα το DRZ SM, κάποια πρωινά, πηγαίνοντας για δουλειά, πετύχαινα έναν πιτσιρικά με ένα 250X και κάναμε 4-5 χιλιόμετρα μαζί, μέσα στην κίνηση. Μπορώ να πω ότι συχνά προσπαθούσα για να τον ακολουθήσω. Πολύ καλό μηχανάκι και πανέμορφο. Αν δεν είχε αυτή την τιμή (ή ήμουν πλούσιος :p), πιθανότατα θα είχα κι εγώ ένα.
Υποκειμενικό είναι και αυτό Γιώργο. Τι διαφορά έχουν 7500€ για 250cc από 7500€ για περισσότερα κυβικά; Το διαθέσιμο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ποσό είναι το ίδιο. Και στις δυο περιπτώσεις το ίδιο ποσό φεύγει από τη τσέπη. Μπορεί να φαίνεται ακραία σαν άποψη αλλά αν το καλοσκεφτείς το ζητούμενο είναι ότι καλύπτεις τις εκάστοτε πραγματικές σου ανάγκες με την επιλογή της σωστής μηχανής.
Απλά έχουμε μάθει σε έναν τρόπο σκέψης: "μα με τόσα παίρνω μεγαλύτερη μηχανή"... και είναι σωστό με βάση τα στερεότυπα, με βάση τις πραγματικές ανάγκες που μπορεί να έχει ο καθένας μας όμως;
Πάλεψα κι εγώ με αυτό το δίλλημα, καθώς ήμουν αρκετά κοντά σε ένα άλλο μεγάλο όνειρο αλλά στη παρούσα φάση, δεν το χρειαζόμουν. Κάθε μέρα που περνάει βλέπω -ακόμη και στη τσέπη μου- πως ήταν η σωστή επιλογή για μένα κι έχει κι ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα: αν ξεχάσω τι έδωσα, έχει μηδενικό κόστος συντήρησης και παγίων εξόδων σε τέτοιο βαθμό που μπορεί να υπάρχει για πάντα στο στάβλο έστω και ως δεύτερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υποκειμενικό είναι και αυτό Γιώργο. Τι διαφορά έχουν 7500€ για 250cc από 7500€ για περισσότερα κυβικά; Το διαθέσιμο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ποσό είναι το ίδιο. Και στις δυο περιπτώσεις το ίδιο ποσό φεύγει από τη τσέπη. Μπορεί να φαίνεται ακραία σαν άποψη αλλά αν το καλοσκεφτείς το ζητούμενο είναι ότι καλύπτεις τις εκάστοτε πραγματικές σου ανάγκες με την επιλογή της σωστής μηχανής.
Απλά έχουμε μάθει σε έναν τρόπο σκέψης: "μα με τόσα παίρνω μεγαλύτερη μηχανή"... και είναι σωστό με βάση τη λογική, με βάση τις πραγματικές ανάγκες που μπορεί να έχει ο καθένας μας όμως;
Πάλεψα κι εγώ με αυτό το δίλλημα, καθώς ήμουν αρκετά κοντά σε ένα άλλο μεγάλο όνειρο αλλά στη παρούσα φάση, δεν το χρειαζόμουν. Κάθε μέρα που περνάει βλέπω -ακόμη και στη τσέπη μου- πως ήταν η σωστή επιλογή για μένα κι έχει κι ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα: αν ξεχάσω τι έδωσα, έχει μηδενικό κόστος συντήρησης και παγίων εξόδων σε τέτοιο βαθμό που μπορεί να υπάρχει για πάντα στο στάβλο έστω και ως δεύτερο.
Μεγαλη κουβεντα αυτο με την "πραγματικη αναγκη".......οποιος το εχει καταλαβει κανει και την ζωη του καλυτερη!!!!:yes:
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Καταλαβαίνω τι λες και συμφωνώ. Το θέμα δεν είναι περισσότερα ή λιγότερα κυβικά. Αυτή τη λογική "με 5 χιλιάρικα σήμερα παίρνεις 1000άρι, άρα γιατί να πάρεις 600, χαζός είσαι;" ούτε εγώ την κατάλαβα ποτέ. Μπορεί να ΘΕΛΕΙΣ να πάρεις συνειδητά 600 (ή 250 ή 125) και τα 1000+ να τα θεωρείς άχρηστα...

Βέβαια, εγώ αγόρασα το μηχανάκι μου ~6,500€ καινούριο, με abs, αλλά είναι εκτός συναγωνισμού, κλέβει εκκλησίες η Yamaha με το συγκεκριμένο. ;)

Και έχεις ρίξει πολλή και καλή δουλειά. Τα προστατευτικά ψαλιδιού τα είδα και πριν 4-5 μέρες που τα πόσταρες και είναι κόσμημα. :thumbsup:
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@BLiTzER το ζητούμενο είναι πως με "αυτό" το ποσό πήρες το σωστό για σένα, μόνο αυτό μετράει γιατί είμαι σίγουρος πως μπήκαν και άλλες επιλογές στο τραπέζι με το διαθέσιμο κομπόδεμα. Όμως έχεις να σκεφτείς και το μετά και από άποψη συντήρησης και το τι ονειρεύεσαι να κάνεις με αυτό που έχεις,
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
9 Ιουλίου 2017

Μαζί με την ομάδα κρούσης/συντήρησης ( @Corki, @konkost, STF) μαζεύτηκαμε κάτω από κοινή στέγη και αρχίσαν τις εργασίες σε WR250R και ΤΑ650 (ο @Λευκάδιος κάποια δικαιολογία βρήκε πάλι για να λουφάρει).
1ον το μικρό θηρίο είναι άστρωτο και 2ον κάνει ζέστη.Μέχρι να λυθούν τα 2 προηγούμενα 'ζητήματα' εγώ θα έχω πολλές δουλειές:p
Ωραίο νήμα:ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
1ον το μικρό θηρίο είναι άστρωτο και 2ον κάνει ζέστη.Μέχρι να λυθούν τα 2 προηγούμενα 'ζητήματα' εγώ θα έχω πολλές δουλειές:p
Ωραίο νήμα:ok:
Τεμπέλη........:p:p

Ωραίος ο Στέφανος και νοικοκυρης.
Άντε να πέσουν οι ζέστες να το χαρείς και λίγο στο βουνό γιατι τωρα όλο στην αυλή σου το χαζεύεις.
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Αυτά ειναι!Πολυ ωραίο θεμα Στέφανε και καλοριζικο και απο εδώ!!!!Η νοικοκυροσυνη σου και η τάση να βελτιωνεις τα μηχανακια ΣΩΣΤΑ εκει που πασχουν ειναι αξιοθαυμαστη! Η συντηριση του πρεπει να ειναι παιχνιδακι γενικα! Για εμενα προσωπικα αυτα τα μηχανακι ειναι τα καθαρα adv και οχι τα μεγαλα on/off!Απλοτητα-ευκολια στην συντηριση-μικρο βαρος,μονο το μεγαλυτερο ντεποζητο του λειπει αλλα αφου υπαρχει after market μια χαρα!!! :) Ευχομαι καλες βολτες!!!
 
Top Bottom