Yamaha XV 250 (2UJ) (S) (3LS) ... Stayin' Alive !

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
O πονεμένος πόνος !!

Ο κινέζος μοιράζει δάκρυα και με ψεκαστό μοτεράκι !! Κάτω από 4 χιλιάρικα στη Γαλλία...

 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ότι δεν κάνει η ίδια η Yamaha στην Ευρώπη, το κάνει ο πολυμήχανος Κινέζος.
Θυμάστε βέβαια ότι η κινεζική Keeway έχει αγοράσει την Benelli και έχει πάρει τεχνογνωσία και σχεδιασμό από τους Ιταλούς.
Η Keeway λοιπόν φέρνει στην Ευρώπη (και στην Ελλάδα) έναν ωραίο κλώνο του Virago 250, λίγο πιο φορτωμένο και αρκετά
πιο αδύναμο αφού έχει προδιαγραφές Euro 3. To μοτεράκι και τα περιφερειακά του μοτέρ είναι αντίγραφα του Virago 250, και τα
διαστήματα σέρβις με τα αναλώσιμα τα ίδια και αυτά.
Συνοπτικά με αυτά που είδα μου αρέσουν οι tubeless ζάντες, ο δίσκος πίσω, το fatboy αντίγραφο πηρούνι, το συμβατικό ρουμπινέτο βενζίνης,
ο ανεμοθώρακας και οι βάσεις έτοιμες για τσάντες πίσω.
Δεν μου αρέσουν τα γελοία ποδοστήρια και μασπιέδες (ευτυχώς αλλάζουν εύκολα), και η μικρότερη ιπποδύναμη των 19 ίππων (ευτυχώς και αυτή θα αλλάζει προφανώς εύκολα αφαιρώντας τις Euro 3 σαχλαμάρες και αλλάζοντας το ζιγκλέρ στο καρμπυρατέρ)...

Η ζάντα πίσω με τον δίσκο και το Tubeless λάστιχο μου έβαλε ιδέες :D

Μην σου μπαίνουν....... ιδεες
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εχουμε γίνει και ιΝτερνάσιοναΛ :laugh:

βοηθάμε βιραγκοκαβαλάρηδες και στην μακρινή ΓιουΕσΕϊ πια !

https://www.facebook.com/groups/740945595950653/permalink/1484168311628374/?comment_id=1484214704957068&reply_comment_id=1484250428286829&notif_t=group_comment&notif_id=1485720043000622
εδω βοηθας τον ΛΟΥΚΑΣ να γυρναει ταινιες για αμερικη θα λεμε τωρα!!!!!!!!
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
εδω βοηθας τον ΛΟΥΚΑΣ να γυρναει ταινιες για αμερικη θα λεμε τωρα!!!!!!!!
Δεν τα έχει ο Γιώργης ο Λούκας πια τα δικαιώματα, πούλησε το franchise στη Disney :inlove: γι' αυτό βλέπουμε τόση κινητικότητα :ok:


Meanwhile που λέμενΕ και στο Περιστέρι, χρωστούσα φωτογραφίες από τα καινούρια λάστιχα.
Ορίστε λοιπόν Anlas Capra πίσω και Anlas MB 34 εμπρός. 125 ευρώ τοποθετημένα με ευλάβεια και προσοχή από το μαγαζί
που έβαζα την ίδια μάρκα και στο παπί. Θεωρώ πως είναι πολύ ποιοτικό λάστιχο για τα λεφτά του και σε αυτήν την τιμή
είναι μονόδρομος για τέτοια μηχανάκια. Αντίστοιχα σε Metzeler, Bridgestone και Michelin είχαν από 160 έως 200 ευρώ...Ναι ΟΚ !!!!
Μάγκας ο Τούρκος που μας τα παίρνει. Μένει να δω πόσο θα κρατήσουν, αν και στο παπί κρατάνε πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα.





Και το πηρούνι μια χαρά, λιμουζίνα έγινε το Virago, και ο τροχός γυρίζει τέλεια !



Το μηχανάκι μέχρι τώρα μου έχει κοστίσει 330 ευρώ με ότι έχω φτιάξει και έχω αλλάξει. Το μόνο που μένει να αλλάξω
είναι οι εισαγωγές των κυλίνδρων που έχουν ανοίξει από τα χρόνια, παραγγελία 12 ευρώ (95 ευρώ από Yamaha) και το
ρουμπινέτο της βενζίνης με ένα συμβατικό από το XVS 650, για να μην έχω την έννοια της υποπίεσης και των μεμβρανών
αν θα με αφήσουν πουθενά...
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Αρχισαν να έρχονται κάποια από τα πραγματάκια που έχω παραγγείλει από τας Αβρούπας. Σήμερα γυρνώντας σπίτι με περίμεναν
το πλήρες κιτ επισκευής του ρουμπινέτου το οποίο ΔΕΝ δίνει η Yamaha Hellas, ενώ υπάρχει κανονικά στις υπόλοιπες αντιπροσωπείες
σε Ευρώπη και Αμερική, και επίσης ένα πλήρες σετ με ανοξείδωτες βίδες άλλεν για παντού στο μοτέρ, για να ξεφορτωθώ τις απαράδεκτες
philips που βάζει η Yamaha και τρώγωνται τα κεφάλια τους για πλάκα.

Το κιτ επισκευής κομπλέ με τις μεμβράνες από Πολωνία για 20 ευρώ με τα μεταφορικά. Θα επισκευάσω το γνήσιο ρουμπινέτο και θα έχω
άλλο ένα που περιμένω από Αγγλία καβάτζα. Είναι από τα ανταλλακτικά που χαλάνε πάρα πολύ εύκολα επάνω στο Virago γιατί η βενζίνη
τρώει τις μεμβράνες και κάνει διαρροές στο ξεκάρφωτο.





Το κιτ με τις ανοξείδωτες βίδες για 16 ευρώ από Αγγλία.
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Πραγματάκια ήρθανε από τας Ευρώπας, αγοράστηκαν θερμενόμενα γαντάκια, εγώ είμαι καλύτερα και σωματικά
και ψυχολογικά, οπότε ήρθε η ώρα να κάνω τις τελευταίες δουλίτσες στο βιράγκο μου και τώρα που ανοίγει ο καιρός
να το ευχαριστηθώ, έχοντας μόνο να ασχοληθώ με τις τακτές συντηρήσεις που χρειάζεται και τίποτ' άλλο.

Αφού λοιπόν εξασφάλισα ένα ωραίο ρεπάκι, ξύπνησα κατά τις 12 το μεσημέρι :cool: για να κατέβω στο γκαράζ, πρώτα όμως
έπρεπε να πιω καφέ για να ισιώσω και να κάνω χάζι το μανάρι μου...




Ξεκίνησα από την τοποθέτηση της παροχής στην μπαταρία, για τα θερμενόμενα γάντια...ξήλωμα η σέλα...



Εμένα με βόλευε στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας οπότε τοποθέτησα την παροχή εκεί. Το ωραίο είναι πως η υποδοχή στον
κοντρόλερ θερμοκρασίας των γαντιών είναι, universal οπότε με ένα power bank μπορώ να τα χρησιμοποιήσω και εκτός μοτοσυκλέτας.
Η παροχή έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και είναι αδιάβροχη, απομονώνει τελείως με στεγανό καπάκι όταν δεν είναι σε λειτουργία.


Μάζεψα τα καλώδια σε μια γωνία πίσω από την μπαταρία.


Μια ασφάλεια 15Α είναι υπεραρκετή, στο παρεχόμενο ασφαλειοκουτάκι των γαντιών.


Τα καλώδια και ο κοντρόλερ περνάνε μέσα στο μπουφάν και μένουν εκεί. Δεν ενοχλούν, ενώ μόλις φορεθεί το γάντι κρύβει
τελείως το βύσμα. Τα χέρια είναι τελείως ελεύθερα δεν έχεις καλώδια να ενοχλούν πέρα δώθε, το μόνο που πρέπει να έχει κάποιος
στο πίσω μέρος του μυαλού του είναι ότι πρέπει να αποσυνδέσει το βύσμα της παροχής μόλις κατέβει από την μοτοσυκλέτα.
Ο κοντρόλερ έχει 4 στάδια θέρμανσης με ξεχωριστή έγχρωμη ένδειξη για το καθένα. Η θέρμανση παρέχεται σε όλο το χέρι πάνω-κάτω,
μέχρι και τα ακροδάχτυλα. Σε μια δοκιμή που έκανα από τον Πειραιά μέχρι το Περιστέρι, δεν ξεπέρασα το πρώτο στάδιο γιατί ζεματούσε
το χέρι μου χαχαχαχαχαχαχα, θα μου πείτε πως σήμερα μέσα την ΑΘήνα είχε 15 βαθμούς και δεν θα έχετε άδικο. Η καλή δοκιμή θα γίνει
το επόμενο πρωϊνό που θα πάω στη βόρεια Αττική...
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βγάλω καλή φώτο με τα γάντια, πρέπει να κρατάει κάποιος άλλος την φωτογραφική, αλλά όποιος θέλει να
τα δει από κοντά ας μου πει.
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Στη συνέχεια ασχολήθηκα με τον τεντωτήρα της καδένας του εκκεντροφόρου του εμπρός κυλίνδρου. Από την πρώτη στιγμή
που μου έστειλε ο γαμπρός μου το μηχανάκι, άκουγα το χαρακτηριστικό κροτάλισμα της καδένας, έντονα όταν ήταν
κρύο το μοτέρ και λιγότερο έντονα όταν ήταν ζεστό. Τον πήρα ένα τηλέφωνο να ρωτήσω αν τον έχει αλλάξει ποτέ, μου έλεγε ότι του
ρύθμιζε βαλβίδες ο μηχανικός του και τις άφηνε ανοιχτές, γι' αυτό ακούγεται έτσι, πιάσ' τ' αυγό και κούρευ' το, συννενόηση μπουζούκι.
Παράγγειλα λοιπόν από Αγγλία δύο τεντωτήρες καδένας, αλλά άλλαξα μόνο τον ένα αυτόν που είχε πρόβλημα και τον άκουγα πολύ έντονα
στον μπροστινό κύλινδρο, ο άλλος μένει καβάτζα.

Η διαδικασία αλλάγής είναι πολύ απλή και δεν διαφέρει πολύ από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες, τουλάχιστον τις Ιαπωνικές :D...
Απλά ξεβιδώνουμε τις δύο βίδες που συγκρατούν τον τεντωτήρα επάνω στον κύλινδρο και αφαιρούμε την παλιά φλάντζα.



Ο παλιός τεντωτήρας μόλις βγήκε αποκάλυψε το πρόβλημα. Δυο δοντάκια από την ράγα φαγωμένα και δεν μπορούσε να κάνει
πλήρη διαδρομή και να τεντώσει την καδένα...



Πριν τοποθετήσουμε τον καινούριο τεντωτήρα, ξεβιδώνουμε με προσοχή την βίδα που συγκρατεί το ελατήριο, και απελευθερώνουμε
την ράγα από την διαδρομή της, ούτως ώστε μόλις πατήσει το ελατήριο να την επεκτείνει και να πατήσει σωστά μέχρι το στάδιο
που χρειάζεται στη γλύστρα.



Τοποθετούμε τον τεντωτήρα με καινούρια φλάντζα στον κύλινδρο, και σφίγγουμε τις βίδες, χωρίς να βάλουμε την βίδα που ρυθμίζει
την τάνυση του ελατηρίου.




Βάζουμε στην συνέχεια την βίδα του ελατηρίου και με προσοχή μέχρι να πιάσει στο σπείρωμα, την σφίγγουμε...βάζουμε μπρος το μηχανάκι
ακούμε ένα μικρό κλάκ, και ο τεντωτήρας είναι στην θέση του, το αφήνουμε να δουλέψει για ένα δύο λεπτά μέχρι να ανεβάσει λάδι
και να δούμε αν έχει τίποτα διαρροές από εκεί. Το μηχανάκι τώρα δουλεύει βελούδο, δεν ακούγεται τίποτα :)

 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Έβγαλα και το παλιό επισκευασμένο με νέες μεμβράνες ρουμπινέτο, και το κράτησα καβάτζα να το έχω στα ταξίδια, αφού αυτά με τις
μυστήριες υποπιέσεις, χαλάνε για πλάκα. Έβαλα το καινούριο που είχα παραγγείλει από Αγγλία...

Δρόμο το παλιό...


Και το νέο έτοιμο στην θέση του. Για όποιον θέλει να το καταργήσει και να τοποθετήσει κάτι συμβατικό, μπορεί να βάλει το απλό
ρουμπινέτο από το XVS 650 Dragstar, που μπαίνει χωρίς πατέντες και έχει το ίδιο ύψος και πρόσωπο στο ρεζερβουάρ με το γνήσιο,
χωρίς όμως να καταργήσει την αντλία κενού, γιατί αλλιώς δεν θα δουλέυει σωστά το μηχανάκι. Έχω πάρει και ένα τέτοιο ρουμπινέτο
και όταν χαλάσει αυτό αντί να αγοράζω μεμβράνες, θα βάλω εκείνο ;)





Το μηχανάκι μου πετάει τώρα. Δεν έχω να ασχολήθώ με τίποτ' άλλο, το μάζεψα άψογα, αργότερα ίσως ασχοληθώ με τους διακόπτες που
εκτός του σέρβις που τους έκανα, τα χρόνια τους φαίνονται και δεν θέλω να έχω παρατράγουδα, θα πάρω καινούριους που είναι φθηνοί και
θα τους περάσω...

Πάμε για βόλτες και ταξιδάρες τώρα :yew:
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Μετά το τέλος των εργασιών, έπρεπε να του κάνω και ένα μπανάκι, γιατί το μηχανάκι ήταν μέσα στη βρώμα :(




Αφού το έπλυνα, άπλωσα και τις ποδάρες μου να ξεκουραστώ και να απολαύσω, μέχρι να πιω το καφεδάκι μου...Πρέπει να πάρω και μια αλοιφή να το περνάω για να το συντηρεί και να γυαλίζει όμορφα.
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Ήρθαν και οι καινούριοι διακόπτες από το ebay. Οι παλιοί έχουν πιάσει ένα στρώμα μάκας μέσα από τα χρόνια, που έχει
περάσει και τα προστατευτικά πλαστικά, θέλουν μπάνιο για αρκετές μέρες σε καθαριστικό και μετά υπομονή με το ντρέμελ
για να σπάσει η βρώμα για να γίνει επισκευή στις κολλήσεις και στα λαμάκια γιατί βραχυκυκλώνουν. Φυσικά δεν αναλαμβάνει κανένας
μάστορας να το κάνει αυτό ούτε καν ηλεκτρολόγος, δεν τους έχω εμπιστοσύνη έτσι κι αλλιώς, οπότε θα το κάνω μόνος μου σιγά σιγά.
Θα βάλω τους κινέζικους για λίγο καιρό μέχρι να επισκευάσω τους γνήσιους, και μετά θα τους κρατήσω καβάτζα.
Οι γνήσιοι είναι έχουν μεταλλικό περίβλημα και οι κινέζικοι πλαστικό, μόλις έχω όρεξη θα τους περάσω...

 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Ήρθε και το τελευταίο πραγματάκι που είχα παραγγείλει, δύο παροχές ρεύματος USB και βολτόμετρο μαζί.
Θα τα βάλω αργότερα μαζί με τους καινούριους διακόπτες, θέλει μια μικρή κοπτοραπτική γιατί το καλώδιο
είναι κοντό, κόστος μηδαμινό περίπου 7.5 ευρώ...θα είναι όλα έτοιμα πριν τις εξορμήσεις, τώρα απλά χαίρομαι το μηχανάκι,
στο σέρβις θα τα κάνω όλα.

 
Reactions: yns

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Οι φωτογραφίες με τα πραγματάκια τοποθετημένα πάνω στο μηχανάκι...


Καινούρια γκριπ και πιο κοντά αντίβαρα για να μη τα ξυρίζω στον τοίχο, βάλε βγάλε στο γκαράζ :p Κόστος 10 ευρώ ebay...


Νέοι διακόπτες εκατέρωθεν, τέλος τα βραχυκυλώματα στα φλας και στα φώτα. Κόστος 30 ευρώ ebay ζήτω η Κίνα.


Παροχή ρεύματος USB με βολτόμετρο, πήρα ρεύμα από την παροχή στα φώτα με φισάκι και ασφάλεια, κόστος 7 ευρώ ebay...




Καινούρια εισαγωγή κυλίνδρων, η παλιά ήταν η ΟΕΜ και είχε ήδη ξεραθεί και γεμίσει ρωγμές, υπάρχει σε φωτογραφία
πιο πάνω, τραβούσε αέρα και έκανε πολύ θόρυβο, εκτός από τις διακοπές στο μηχανάκι.
Κόστος Yamaha Hellas 92 ευρώ (ναι καλά χαιρετίσματα), κόστος ebay 12 ευρώ.
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Ξυπνάω ωραία, λέω ας πιω το καφεδάκι μου, παραλία μεριά να δω θαλασσίτσα να το παίξω και λίγο μπρούκλης.
Καβαλάω τη μηχανάρα μου, πατάω μίζα, γουργουρίζει ναζιάρικα, και ξεκινάω...
Στάση στο βενζινάδικο να φουλάρω, γεμίζει με 10 ευρώ :p:D, και παίρνω τον κατήφορο να βγω στο ποτάμι για παραλία.

500 μέτρα παρακάτω αρχίζει τα νούμερα, ατροφίες, αυξομείωση στροφών, κατσεκαλαμωρη...τι έγινε ρε γουάτ δε φακ.
Ξαναρχίζει να δουλεύει σωστά, αρχίζω να ρολάρω, μετά από καναδυό χιλιόμετρα τα ίδια πάλι, σκέφτομαι σκατά βενζίνη
μου έβαλε το βενζινάδικο, που να μη σώσει...δε μαμιέται θα πάω να πιω τον καφέ μου, και το κοιτάω μετά με την ησυχία μου.

Καμμιά 60αριά χιλιόμετρα πιο κάτω στην Ανάβυσσο, το μηχανάκι έχει στρώσει, δεν κάνει ατροφίες και αρρυθμίες και δουλεύει
όπως πρέπει, καθώς πίνω τον καφέ μου κάνω διάφορες σκέψεις και έχω βγάλει τον παράγοντα χαλασμένη βενζίνη από την εξίσωση.
Ξεκινάω για την επιστροφή, όλα μια χαρά, το μηχανάκι πετάει και γουργουρίζει ναζιάρικα σε όλη τη διαδρομή, λέω ας βάλω βενζίνη
για να μη σταματάω το πρωί που θα την ξαναπάρω...σταματάω σε μια Shell στη Βούλα, γέμισέτομάστορα είμαι λαρτζ :p πληρώνω,
φεύγω, μερικά μέτρα πιο κάτω ξανά τα ίδια, να μου σπάει τα νεύρα, σταματάω στις Τζιτζιφιές σε μια άκρη, και βάζω το ηλεκτρονικό
τσιγάρο στα 12 βατ να κατέβει τζούρα κάτω να ηρεμήσω :laugh:... Λέω ας ανοίξω το ρεζερουάρ να δω καλύτερα μπας και έχει τίποτα
σκουριές και κατεβάζει σκουπίδια. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ! Με το που ανοίγω την τάπα του ρεζερβουάρ ακούω τον χαρακτηριστικό ήχο του
αέρα που ρουφιέται μέσα σε ένα κουτί και το μηχανάκι άρχισε να δουλεύει κανονικά...Ρε μαμημένε Μπερνούλι παραλίγο να πάθω
εγκεφαλικό με τους νόμους σου :).

Τι είχε συμβεί; Κάτι πάρα πολύ απλό που μπορεί όμως να σε κάνει να σπάσεις το κεφάλι σου. Το Σάββατο που γύρισα από τη βόλτα
μου στο Ναύπλιο, λάδωσα την αλυσίδα, και είπα να ρίξω λίγο σπρέϋ επαφών στις κλειδαριές...το σπρέϋ λοιπόν έκανε τη ζημιά στην τάπα
του ρεζερβουάρ, παρέσυρε την συσσωρευμένη βρωμιά χρόνων και βούλωσε την τρυπούλα της εξαέρωσης του ρεζερβουάρ, όταν
λοιπόν φουλάρισα με βενζίνη γέμιζε ο χώρος και δεν μπορούσε να τραβήξει αέρα και να πάει σωστά η βενζίνη στο καρμπυρατέρ, μόλις
έπεφτε η στάθμη τότε δούλευε κανονικά.
Άφησα την τάπα ανοιχτή να παίρνει αέρα και πήγα μια χαρά στο γκαράζ, την έβγαλα τελείως και ξεβιδώνοντας τον αφαλό, μου αποκάλυψε
την τρυπούλα της εξαέρωση βουλωμένη με μπίχλα και άλατα που είχε παρασύρει το σπρέϋ. Την καθάρισα σχολαστικά και την φύσηξα με
αέρα, καθάρισα και την τάπα με το ντρεμελάκι και όλα μια χαρά. Τώρα το μηχανάκι δουλεύει ωραιότατα.

Και για να συμπληρώσω την πατέντα της ημέρας έφτιαξα και τον διακόπτη του μερικού χιλιομετρητή που είχε αποχαιρετήσει πριν
πολλά πολλά χιλιόμετρα...ένα μικρό ούπατ Μ3 και μπορώ να μηδενίζω ξανά :laugh:, μόνο που πρέπει να βρώ ένα μαύρο για να είναι
και ομοιόφορφο στο μάτι :laugh:...

Μου το μάτιασε ο Σούγκας και η κυράΑλεξάντρα το Σάββατο, αλλά το ξεμάτιασα :laugh::roflmao:

 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Σήμερα για δεύτερη φορά μέσα σε μία εβδομάδα μου έκλεψαν τη βενζίνη !!!
Την προηγούμενη Πέμπτη που το ξαναέκαναν απλά έβγαλαν τα σωληνάκια και την άδειασαν, είναι πολύ εύκολο
έτσι κι αλλιώς...
Σήμερα όμως θεώρησε σωστό ο ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ να καταστρέψει τελείως το ρουμπινέτο κόβοντας
το αλουμινένιο μαρκούτσι της παροχής στην αντλία, αφού είχα ασφαλίσει από την προηγούμενη φορά τα σωληνάκια
με σφυγκτήρες ασφαλείας, οπότε προφανώς βιαζόταν και έκοψε το μαρκούτσι του ρουμπινέτου.
Αντιπαρέρχομαι το γεγονός της πράξης, αντιπαρέρχομαι το γεγονός της ζημιάς των 70 ευρώ, αφού το μαρκούτσι δεν
πωλείται μόνο του, αντιπαρέρχομαι την σύγχηση και το θυμό μου, επειδή είχα καβάτζα το επισκευασμένο μου ρουμπινέτο.
Πήγα και πήρα κουκούλα και ένα πέταλο με συναγερμό για να το ακούω αν κάποιος το πειράξει και αυτή τη φορά θα του κάνω
ότι έκανε ο μαύρος στο Pulp Fiction...γιατί θα ξανάρθει ο ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ είμαι σίγουρος.

 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Σήμερα για δεύτερη φορά μέσα σε μία εβδομάδα μου έκλεψαν τη βενζίνη !!!
Την προηγούμενη Πέμπτη που το ξαναέκαναν απλά έβγαλαν τα σωληνάκια και την άδειασαν, είναι πολύ εύκολο
έτσι κι αλλιώς...
Σήμερα όμως θεώρησε σωστό ο ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ να καταστρέψει τελείως το ρουμπινέτο κόβοντας
το αλουμινένιο μαρκούτσι της παροχής στην αντλία, αφού είχα ασφαλίσει από την προηγούμενη φορά τα σωληνάκια
με σφυγκτήρες ασφαλείας, οπότε προφανώς βιαζόταν και έκοψε το μαρκούτσι του ρουμπινέτου.
Αντιπαρέρχομαι το γεγονός της πράξης, αντιπαρέρχομαι το γεγονός της ζημιάς των 70 ευρώ, αφού το μαρκούτσι δεν
πωλείται μόνο του, αντιπαρέρχομαι την σύγχηση και το θυμό μου, επειδή είχα καβάτζα το επισκευασμένο μου ρουμπινέτο.
Πήγα και πήρα κουκούλα και ένα πέταλο με συναγερμό για να το ακούω αν κάποιος το πειράξει και αυτή τη φορά θα του κάνω
ότι έκανε ο μαύρος στο Pulp Fiction...γιατί θα ξανάρθει ο ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ είμαι σίγουρος.

εαν δεν εχεις παει για κουκουλα ,εχω μια ολοκαινουργια ......να στην στειλω φιλαρακι μου καλο ?????
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Όχι, Γιώργη ευχαριστώ, έτσι κι αλλιώς στο νέο σπίτι θα έχω κλειστό γκαράζ, την πήρα για όσο θα είμαι στο παλιό.

Εχω κάτι νεύρα...το κεφάλι μου γυρνάει σαν το κοριτσάκι στον Εξορκιστή :punch::rage::rage::rage::rage::rage:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Όχι, Γιώργη ευχαριστώ, έτσι κι αλλιώς στο νέο σπίτι θα έχω κλειστό γκαράζ, την πήρα για όσο θα είμαι στο παλιό.

Εχω κάτι νεύρα...το κεφάλι μου γυρνάει σαν το κοριτσάκι στον Εξορκιστή :punch::rage::rage::rage::rage::rage:
οκ....
θα στην στειλω μολις μετακομισεις...
να την απλωσεις στο γκαραζ και να καθεται η καλη σου πανω για να μην κρυωνουν τα λαστιχακια της απο το δαπεδο...
:ltg::friendship:
 
Top Bottom