Yo mama ή "συζήτηση άσχετη με το θέμα στο οποίο ξεκίνησε"

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
είμαι σίγουρος πως προτιμώ 100-120 άλογα όταν αποδίδονται με ωραίο τρόπο και κυρίως αν η μοτοσυκλέτα "στρίβει" ωραία. Τα 160 άλογα πλέον στις μοτοσυκλέτες εκ των πραγμάτων εξημερώνονται με πολλά ηλεκτρονικά γιατί αλλιώς πολύ λίγοι θα κατάφερναν να τα χειριστούν αφού το παραμικρό λάθος θα σήμαινε....
Προφανώς εννοεί για τον κάθε άνθρωπο οι ανάγκες και τα θέλω είναι διαφορετικά. Εσύ μπορεί να ψώνιζες και εγώ όχι. Όποιος θέλει 150 άλογα επειδή το θέλει αυτός και όχι επειδή το μάρκετινγκ του το "επέβαλε" καλά έκανε και το πήρε. Δεν είναι και λίγοι όμως αυτοί που την επόμενη μέρα διαπιστώσανε ότι αγόρασαν κάτι που δεν το χρειαζόντουσαν ή δεν μπορούσαν να το ευχαριστηθούν.
Κανένας δεν είπε ότι στα 120 άλογα τελειώνει ο μοτοσυκλετισμός. Ούτε όμως ότι η διασκέδαση με τη μοτοσυκλέτα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα υπερ-άλογα.... Ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που εκτός από τους ανύπαρκτους δρόμους είναι και ανύπαρκτες οι κάθε είδους δομές που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιες μοτοσυκλέτες εξαντλώντας -λέμε τώρα- τις δυνατότητες τους.
Τα 140 άλογα θα έφερναν πολύ καλύτερα φρένα, αναρτήσεις, γεωμετρία κλπ κλπ....
Προφανώς και ο μέσος αναβάτης δεν θα εξαντλήσει τις δυνατότητες μιας τέτοιας ιπποδύναμης, αλλα μήπως εξαντλεί και τα 100-110?
Για αυτό λέω μην "κολλάμε" στα νούμερα, αλλά στο όλο πακέτο
Αν βάλεις τα φρένα του XR 1000 σε μια μοτοσυκλέτα 50 αλόγων θα είναι ένα αίσχος, θα δουλεύει το abs με υπερωρίες.
Αγαπητε Γιάννη.... τα παίρνεις πολύ προσωπικά τα θέματα με αποτέλεσμα να σου δημιουργούν εσφαλμένη ανάγνωση.
Οι λέξεις "απαξιωτική συζήτηση" και "αποτάσσομαι τα 160, έτσι άκριτα" απλά δεν υφίστανται σε κανένα σχόλιο, από όσους συμμετείχαν στη συζήτηση. Τα σχόλια μας έχουν μια συνέχεια και σε ότι με αφορά -συνήθως- αρκετές επεξηγηματικές φράσεις. Γράφω πολύ προσεκτικά και με αφορά πολύ να μην θίγω τις επιλογές κανενός συμφορουμίτη.
Και δεν είναι κακό όταν σχολιάζεις κάτι να το κάνεις με παραθέσεις ώστε να μην κρυβόμαστε πίσω από εντυπώσεις.
Να σου κάνω την χάρη και σε πιο σωστό σημείο.

Να το πάρω από το τέλος, "κρυβόμαστε", ρε συ, εμένα βρήκες να τα πεις αυτά που επειδή ακριβώς ΔΕΝ χαϊδεύω κανέναν έχω διαφωνίες με τους μισούς ιντερνετικούς χρήστες. Οι άλλοι μισοί είναι σαν το πέσιμο από μοτοσικλέτα, θα συμβεί :p

Έχεις φτάσει στις πέντε δεκαετίες και κάτι κέρματα στον πλανήτη και έχεις φτάσει ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ συμπέρασμα περί οποιασδήποτε πλευράς της ζωής. Με το να γράψεις μισή Πάπυρος Λαρούς Μπριτάνικα δεν κλείνεις στόματα, απλά εξηγείς γιατί ΕΣΥ κατέληξες κάπου. Κανείς δεν υποχρεούται να συμφωνήσει με τα δικά σου συμπεράσματα επειδή έγραψες εγκυκλοπαίδεια, απλά κατανοεί γιατί και πως έφτασες εσύ σε αυτά. Είναι βηματάκι και αυτό, σημαντικό, γιατί το ίντερνετ είναι αυτό που είναι.

Με λάθος επιχειρήματα (αυτό με τα φρένα του ΧR σε μοτοσικλέτα 50 ίππων δεν ισχύει, όπως δεν ισχύει ότι μοτοσικλέτα με πολλούς ίππους έχει σώνει και καλά "ταιριαστή" γεωμετρία και πλαίσιο και περιφερειακά γενικότερα, αυτό με τα ηλεκτρονικά δεν ισχύει ούτε στο XR ούτε στα ΚΤΜ και όλοι μας ξέρουμε ότι στραβή κάνεις και με παπί εξάβολτο) δεν πάει η συζήτηση πουθενά.

Θα σεβόμουν την συζήτηση αν ήταν σε βάση στο ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ 120 ίπποι είναι ταβάνι (αδιαφορώ για τους λόγους σε πρώτη φάση, γούστο σου είναι) και ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ δεν υπάρχει ταβάνι (το αυτό).Η φάση με τα άλογα έχει πλάκα όσο είναι πλάκα, "σας περιμένω με τα 165, πλύντε βρακί", "σας έχω μιά Τρίτη στην Ε-πίστα-υρο που θα είστε συνεργείο". Στην υποψία ότι οποιοσδήποτε έχει ξεφύγει από την πλάκα και προσπαθεί να περάσει την άποψή του ως αξίωμα ή σοβαρή θεωρία γενικότερα σταματάει το ένα γέλιο, ξεκινάει άλλο γέλιο.

Σαφώς και υπάρχουν άνθρωποι που αγόρασαν μοτοσικλέτα που δεν την "έχουν". Και δεν είναι ανάγκη να έχει τριψήφια άλογα καν. Μπορεί να είναι πολύ ψηλή, πολύ μικρή, πολύ βαριά, πολύ δυσκίνητη, πολύ σκληρή, πολύ μαλακή, πολύ ακριβή, πολύ φτηνή. Σαφώς και υπάρχουν πολλές διασκεδαστικές μοτοσικλέτες και μπορεί κάποιος να περάσει όμορφα με 25 ίππους και με 225 ίππους, ακόμα και με τρίκυκλο και γουρούνα. Το "πως περνάω καλά" έχει πολλές πλευρές και μπορείς κάλλιστα να είσαι 2wheel fluid για να μνημονεύσω τον απόλυτο γκουρού και φαρσέρ και panmotosexual.

Εγώ χαίρομαι που στα "γεράματα" ανακάλυψα και άλλες πηγές χαράς, τους V2, τον 19" εμπρός, το 21-18, τα μονοκύλινδρα, τα σκούτερ, την μετάδοση με άξονα, τα... 25 ψοφίμια, τα οποία ΠΑΝΤΑ έκραζα (δικαίως γιατί με τις ως τότε παραστάσεις αυτό μου έβγαζαν). Κάποιος που έχει μείνει στην φωτογραφία "inline four ή τίποτα" θα πει "τύπε είσαι πιο κωλοτούμπας και από τον νανογιλέκο" και θα γελάσουμε όλοι μαζί. Δεν έχει αλλάξει η άποψή μου σχετικά με το ότι τα I4 είναι τα κορυφαία μοτέρ, ούτε ότι τα 165 (ή τα 145 πιο πριν) είναι λαχταριστά.


Προσωπικά για το μηχανάκι δεν παίρνω. Ούτε όταν έρχεται κάποιος και με θεωρεί "κάπως" για το ακριβό, ούτε για τα τσίκεν στριπς, ούτε για την επιλογή της κατηγορίας "μπάσταρδων στριτ" γενικότερα. Η γνώμη όλων περισσεύει και ας ζήσει ο κάθε ένας την ζωάρα του κατά το δοκούν. Δεν σου λέω ότι δεν θα σηκώσω το φρύδι τύπου "τι θες ρε καραμήτρο", αλλά ΟΚ, μεγαλώνοντας ανακαλύπτεις ότι η φάση "μοτο τζιάρ δυοχιλιάδεςλίγο" ανήκει στο χρονοντούλαπο και πως την πρόδωσαν ακόμα και οι πιο δηλωμένοι πιστοί, άσε που η εξέλιξη συμβαίνει για άλλους, για άλλους είναι αφορισμός. Αν έχει κάποιος κριτική επί προσωπικού να το συζητήσουμε "εκτός αέρα" γιατί δεν αφορά το σύνολο, αλλά πάλι έχει μικρή αξία η συζήτηση γιατί σε κανένα φόρουμ δεν γνωρίζει από τα ποστ ο ένας την ζωή του άλλου συνολικά, βλέπει μόνο μικρές εικόνες και η παρεξήγηση πάει σύννεφο.


Καταλήγουμε ότι 165 και όποιος έχει λιγότερα Καιάδα, 130 στην ΕΟ και όποιος πάει παραπάνω Καιάδα, κουβά φιλετάκια KFC και όποιος φάει παραπάνω Καιαδακόλα. Αμαπια με τις λεσβίες βηγκανοσατανίστριες χωρίς γλουτένη που γέμισε ο κόΖμος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα κάνω μιά τολμηρή πρόταση, ΑΝ θέλετε, αντί να τα λέτε στο όποιο V85, XR, Transexualap κλπ, πετάτε τα εδώ με παράθεση από 'κει. Και μένει το νήμα της μηχανής καθαρό και κωμικό νήμα θα υπάρχει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό το θέμα μου θυμίζει το "Χωράνε οι γουρούνες και τα 4τρόχα...." είναι μόνο για καζούρα. Πολλές φορές έχεις έξυπνη γραφή και καλό χιούμορ, όχι πάντα όμως...
Στο ξαναέγραψα, πάσχεις στην ανάγνωση (και από αυτά που απαντάς μου το επιβεβαιώνεις ξανά) γιατί τα παίρνεις όλα πολύ προσωπικά. Άνοιξες θέμα τώρα με σκοπό τι; Την προσωπική αντιπαράθεση;
Ούτε καν ρε φίλε... Δε πρόκειται να σε ταΐσω.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Eιρηνη υμίν, είπαμε περί ορεξεως,κολοκυθοτυροσπανακολουκανικοπρασοκοτοκιμαδοπιτα.Τραβατε καμμιά βόλτα μαζί και τα λέτε με μεζεδομπυροτσιπουρο κατάνυξη.Σιγουρα θα τα βρείτε.Η μοτό είναι "δρόμος" είτε είναι simson 50αρι, είτε ΒMW 1600.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Το ποστ του 50αρη που έχει ξαναδεί το έργο σε πολλές μεριές.

Κάποιοι γράφουν.Αλλοι όχι..
Κάποιοι λίγα,άλλοι περισσότερο..
Κάποιοι πολύ προσεκτικά,κάποιοι απρόσεκτα..
Άλλοι πάλι διαβάζουν αυτό που θέλουν,το περνάνε κόσκινο & ξαφνικά αρχίζει το "ποιος έχει δίκιο" διχάζοντας κοινότητες..
Αν αρχίσουμε να κολλάμε γνώμες στα μανταλάκια,ειδικά όταν είναι όμορφα τεκμηριωμένες(ευγένεια) τότε να το γυρίσουμε στις φατσούλες και τα ναι-όχι..


Δεν τα ξέρω τα παιδιά αλλά τί να κάνουμε;Οι "ουδέτεροι" ίσως διαβάζουν ποιο "ανοιχτά".
Το εδώ θέμα δεν εξυπηρετεί κάτι και θεωρώ ότι επειδή ξεκίνησε για τον λάθος λόγο πρέπει να κλείσει/κλειδώσει.
Δημήτρης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Απ'οτι κατάλαβα ο Γιάννης άνοιξε το θέμα αυτό για να μεταφέρονται εδω συζητήσεις που έχουν ξεφύγει σε άλλα θέματα και να μείνουν καθαρά εκείνα.

Δεν το βρίσκω κακή ιδέα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κάνετε τόσα τεστ ραιντ.....έχετε καβαλήσει όλη την άπω Ανατολή, Ευρώπη κλπ αδερφές ηπείρους και δεν έχετε καβαλησει το υπερόπλο εδάφους-εδαφους s1000xr .......για να καταλάβετε τι εστί βερικοκο.
Καταλαβαίνω ότι φοβάστε την ωμή δύναμη των αφηνιασμενων και αδαμαστων 165 φοραδων, καταλαβαίνω ότι μετά δεν θα μπορέσετε να οδηγήσετε τα χρεπια σας....αλλά δοκιμάστε.

Λευτεριά στα άλογα .. :friend:



Πάω να ψάξω για Simson
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το ποστ του 50αρη που έχει ξαναδεί το έργο σε πολλές μεριές.

Κάποιοι γράφουν.Αλλοι όχι..
Κάποιοι λίγα,άλλοι περισσότερο..
Κάποιοι πολύ προσεκτικά,κάποιοι απρόσεκτα..
Άλλοι πάλι διαβάζουν αυτό που θέλουν,το περνάνε κόσκινο & ξαφνικά αρχίζει το "ποιος έχει δίκιο" διχάζοντας κοινότητες..
Αν αρχίσουμε να κολλάμε γνώμες στα μανταλάκια,ειδικά όταν είναι όμορφα τεκμηριωμένες(ευγένεια) τότε να το γυρίσουμε στις φατσούλες και τα ναι-όχι..


Δεν τα ξέρω τα παιδιά αλλά τί να κάνουμε;Οι "ουδέτεροι" ίσως διαβάζουν ποιο "ανοιχτά".
Το εδώ θέμα δεν εξυπηρετεί κάτι και θεωρώ ότι επειδή ξεκίνησε για τον λάθος λόγο πρέπει να κλείσει/κλειδώσει.
Δημήτρης.
Η επιτυχία και η διαφορά στο Advride τελικά , κάτι που αποδείχτηκε με τα χρόνια και ξεκίνησε με επιμονή απο το Πουλί και τον Μάνιακ , απο είναι πως δεν κλειδώνεται κάτι, δεν σβήνεται κάτι, δεν υπάρχει λογοκρισία. Μπορεί να υπάρξει μια τακτοποίηση, υπάρχει μια εποπτεία στο θέμα εξύβρισης, προσβολής αλλά μέχρι εκεί.

Κάποιες φορές μπορεί ένα θέμα να έχει εικόνα κατινιάς, προσωπικής έντονης αντιπαράθεσης, ίσως μια άσχημη εικόνα κάποιες φορές αλλά όσο αυτά απλά σβήνονται ή καλύπτονται τόσο μένει καρκίνωμα στο ίδιο το φόρουμ.

Ο Γιάννης επέλεξε να συνεχίσει μια αντιπαράθεση με τον STF δημόσια ανοίγοντας και ξεχωριστό θέμα. Εκεί θα είναι και να απαντήσει ο Στέφανος και να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του σε αυτό το θέμα όπως και απο όλα τα τοπικ γενικά εδω μέσα, για όποιον άυριο μπορεί να έχει μαζί του στο δρόμο, στο βουνό, στη καφετέρια ή απλα ως συναναστροφή ιντερνετική.

Απλά μια ΄΄καθωσπρέπει΄΄ και τεχνητή εικόνα δεν εξυπηρετεί τελικά και δεν οδηγεί σε ηρεμια πνευματος και λήξη του θέματος.

Καλύτερα εν τέλει να ολοκληρώσεις με κάποιον την αντιπαράθεση σας και είτε να μην ξαναμιλήσετε είτε να γίνετε φιλαράκια παρά απλά να μείνει σε εκκρεμότητα και να ψάχνει κάποιος αφορμή να τη πεί στον άλλον.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η επιτυχία και η διαφορά στο Advride τελικά , κάτι που αποδείχτηκε με τα χρόνια και ξεκίνησε με επιμονή απο το Πουλί και τον Μάνιακ , απο είναι πως δεν κλειδώνεται κάτι, δεν σβήνεται κάτι, δεν υπάρχει λογοκρισία. Μπορεί να υπάρξει μια τακτοποίηση, υπάρχει μια εποπτεία στο θέμα εξύβρισης, προσβολής αλλά μέχρι εκεί.

Κάποιες φορές μπορεί ένα θέμα να έχει εικόνα κατινιάς, προσωπικής έντονης αντιπαράθεσης, ίσως μια άσχημη εικόνα κάποιες φορές αλλά όσο αυτά απλά σβήνονται ή καλύπτονται τόσο μένει καρκίνωμα στο ίδιο το φόρουμ.

Ο Γιάννης επέλεξε να συνεχίσει μια αντιπαράθεση με τον STF δημόσια ανοίγοντας και ξεχωριστό θέμα. Εκεί θα είναι και να απαντήσει ο Στέφανος και να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του σε αυτό το θέμα όπως και απο όλα τα τοπικ γενικά εδω μέσα, για όποιον άυριο μπορεί να έχει μαζί του στο δρόμο, στο βουνό, στη καφετέρια ή απλα ως συναναστροφή ιντερνετική.

Απλά μια ΄΄καθωσπρέπει΄΄ και τεχνητή εικόνα δεν εξυπηρετεί τελικά και δεν οδηγεί σε ηρεμια πνευματος και λήξη του θέματος.

Καλύτερα εν τέλει να ολοκληρώσεις με κάποιον την αντιπαράθεση σας και είτε να μην ξαναμιλήσετε είτε να γίνετε φιλαράκια παρά απλά να μείνει σε εκκρεμότητα και να ψάχνει κάποιος αφορμή να τη πεί στον άλλον.
Που το θυμήθηκες το πουλί?
Από την ημέρα που πήρα τον πύραυλο.....έχει βγει Άμπελ αλερτ.

Έχασα έναν φίλο.....και αν το ήξερα, σίγουρα θα το ξανακανα :pointu:
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Που το θυμήθηκες το πουλί?
Από την ημέρα που πήρα τον πύραυλο.....έχει βγει Άμπελ αλερτ.

Έχασα έναν φίλο.....και αν το ήξερα, σίγουρα θα το ξανακανα :pointu:
Κώστα αφού είπε ότι θα παρευρεθεί στο τροφυ... λίγη υπομονή να περάσουν οι μέρες και θα ξανασμιξετε..!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα αφού είπε ότι θα παρευρεθεί στο τροφυ... λίγη υπομονή να περάσουν οι μέρες και θα ξανασμιξετε..!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είπε .. .... :hh:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο Γιάννης επέλεξε να συνεχίσει μια αντιπαράθεση με τον STF δημόσια
Μισό γιατί τελικά κανείς δεν καταλαβαίνει κανέναν :p

H συζήτηση κάλλιστα θα μπορούσε να συνεχιστεί μέσα στο θέμα των V85TT. Δημόσια. "Λερώνοντας" την στιγμή που οι κάτοχοι είχαν ήδη δείξει μιά διακριτική δυσφορία.

Η ποιότητα της συζήτησης (άσχετο με την ποιότητα των συνομιλητών) ήταν χαμηλή γιατί ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ χρησιμοποίησαν λάθος επιχειρήματα για να στηρίξουν την γνώμη τους. Ο ένας ένιωσε "θιγμένος" και απάντησε όχι για τα μηχανάκια ή για να στηρίξει την γνώμη του, αλλά προσωπικά για τον συνομιλητή του.

Γράφτηκε ας πούμε ότι... "αν βάλεις τα φρένα του ΧR σε μηχανάκι 50 ίππων θα κάνει υπερωρίες το ABS". Από τι εξαρτάται το μπλοκάρισμα; Από το οδόστρωμα, από το ελαστικό και από τα φρένα. Επίσης από το συνολικό βάρος που πρέπει να σταματήσει, μηχανάκι και αναβάτη, γιατί αυτό συμμετέχει στο φορτίο που "πατάει" το εμπρός ελαστικό στο οδόστρωμα. Έχει και μερικές ακόμα παραμέτρους, πχ αναρτήσεις, αλλά το πάμε μακριά το πράγμα. Οπότε αν πάρεις τα φρένα του XR και τα βάλεις... ξέρω γω που, ας πούμε στο Leoncino που είναι πάνω από 200 κιλά και έχει τον ίδιο εμπρός τροχό, με το ίδιο λάστιχο και τον ίδιο οδηγό στο ίδιο σημείο θα φρενάρει εξίσου καλά (ή κακά) με το XR. Αυτό το επιχείρημα λοιπόν το θεωρώ κακής ποιότητας, αντίστοιχα αυτό του μάνιακ γιατί έχουμε δει μοτοσικλέτες με 140+ άλογα με διάφορες "ανεπάρκειες", θυμίζω απλά ότι η Hayabusa απέκτησε φρένα αντίστοιχα με το υπόλοιπο πακέτο μόλις το 2013, για να συνεχίσω στο προηγούμενο παράδειγμα με τα φρένα. Μηχανές 150+ ίππων χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα οδηγεί ο κόσμος εδώ και 20 χρόνια. Το μάρκετινγκ σπρώχνει όλο το πελατειακό κοινό μιά στο γιαχνί και μιά στο κοκορέτσι γιατί πρέπει να γυρίζει το χρήμα και παράγονται μηχανάκια που πρέπει να πουληθούν, δεν μπορεί όλοι να είναι κορόιδα. Οπότε η συζήτηση δεν είχε περιεχόμενο με ουσία, ήταν απλά "να πω κάτι εντυπωσιακό για να κερδίσω", μην με ρωτήσει κάποιος ποιό το κέρδος, δεν συμμετείχα και δεν συμμετέχω γιατί έχω κάνει την επιλογή μου, η οποία είναι να έχω άλογα ΚΑΙ στις δύο κούρσες αναγνωρίζοντας την και συμμετέχοντας στην απόλαυση που έχει η διαφορετικότητα της κάθε πλευράς :p


Επί προσωπικού λοιπόν δεν αναφέρθηκα σε κανέναν αλλά μόνο σχολίασα τα επιχειρήματα, προσωπικά δεν με αγγίζει τίποτα από όσα συζητήθηκαν και τα υπόλοιπα είναι συνέχεια της κακής ποιότητας της αρχικής συζήτησης, ΞΑΝΑΛΕΩ και ΤΟΝΙΖΩ ότι μιά συζήτηση κακής ποιότητας ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι οι συνομιλητές είναι άνθρωποι κακής ποιότητας.


Στο παρόν θέμα ας πούμε κολλάνε ΟΛΑ τα ποστ του μίστερ μίστερ. Κάμποσα του "αχ Κούλα, μι πρόδουσες" αξιότιμου κυρίου Μαλλιά, μαζί με τις απαντήσεις τους.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
το θέμα είναι σοβαρό και καλά κάνει και έχει δικό του thread.

Η ερώτηση είναι ιερή και επαναλαμβανόμενη στον αιώνα των αιώνων
Πρέπει να βγαίνουν μοτοσυκλέτες με περισσότερα άλογα απο όσα μπορεί να διαχειριστεί το οδικό δίκτυο ή ο μέσος τυπικός αναβάτης; ναι ή όχι

οτι απάντηση και να δοθεί στο τέλος ο κόσμος θα επιχειρηματολογήσει με βάση τι πίστευε ήδη πριν απο τη συζήτηση.
Κανένας δεν θα καταφέρει να πείσει κανέναν για το αντίθετο απο ότι πίστευε εξ αρχής.
Να κάνει η μάνα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κανένας δεν θα καταφέρει να πείσει κανέναν για το αντίθετο απο ότι πίστευε εξ αρχής.
Εδώ διαφωνούμε.
Ο σκοπός ενός μέσου δημόσιας συζήτησης είναι να δίνει τροφή για σκέψη, ΟΚ, ένας από τους σκοπούς κάθε δημόσιας συζήτησης για να το πω πιο σωστά. Αλλιώς κάνει ο κάθε ένας μιά αγόρευση τύπου "THIS IS THE WAY" και τελειώνει το θέμα σωστά και βέρα Μανταλοριανικά.

Έκανε ένα βιντεάκι ο teapotone τώρα με μιά "σχολή" που αξιολογεί τον αναβάτη και τις ικανότητές του (είδα την διαφήμιση στο ίνσταγκραμ, όχι το ίδιο το βίδεο ακόμα). Αν ήταν υποχρεωτικό να ψωνίζουμε βάση αυτού του αποτελέσματος, θα κλαίγαμε...
 

Gi.XR

Μέλος
Όνομα
Giannis Hristoforos
Μοτό
Moto Guzzi v85 tt
Πάντα αναρωτιόμουν πως ένα πριγκιπόπουλο και ο αίφνης θάνατος του στο ταπεινό Σεράγεβο, μπορεί να γεμίσει την μισή γη με καπνα και μπαρούτι.. Χωρις να ρίξω άλλο λάδι στην φωτιά και γίνω αφορμή για περαιτέρω διαφωνίες, να πω ότι όντως γίνεται μάχη αλογοθηριας από τις εταιρείες γιατί πολύ σωστά κάποιος αναφέρθηκε στο μάρκετινγκ. Αλλος ένας αγώνας δρόμου βέβαια γίνεται για τα «αχρείαστα» ηλεκτρονικά. Ναι μαστιγώσετε με αλλά πέρα από δυο-τρεις ρυθμίσεις που μπορεί να φανούν κάπως χρήσιμες, το πακέτο που θα ρυθμίσεις για πρώτη φορά θα μείνει εκεί αποθηκευμένο σχεδόν για πάντα. Να πω από προσωπική εμπειρία ότι στο multi είχα αφαιρέσει τα πάντα εκτός από το abs (2). Πιο ομαλό και καλορυθμισμενο μηχανακι δεν έχω οδηγήσει, μόνο το κοντέρ σε επανέφερε στην ωμή πραγματικότητα. Δεν μιλώ για βροχή και ειδικές περιπτώσεις αλλά για τις συνθήκες που οι περισσότεροι αναβάτες επιθυμούν να οδηγούν και γίνονται αιτία για να αποκτήσουν τέτοιου είδους hyperbikes.
Πάντως να πω ότι υπάρχουν πολύ καλές πένες στην κοινότητα και μακαρι να ανταμώσουμε και να συμφωνήσουμε/διαφωνήσουμε μακριά από πληκτρολόγια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σχετικά με αυτό με τα ηλεκτρονικά. Επίσης τα σνόμπαρα λίγο-πολύ. Το CC την πρώτη φορά που το έβαλα στην ΕΟ λέω "αντίο κόΖμε άπονε, θα με σκοτώσει η μλκια". Ε, για να μην μακρηγορώ, είναι απλά ανεκτίμητο πλέον. Η ανάρτηση, πάω χαλαρά, ένα άτομο και κανονικό πρόγραμμα. Πάω λίγο σβέλτα, ένας και αποσκευές, ένας και αποσκευές dynamic ΚΟΚ, στο fazer ήταν "λίγο σφιχτό" όσο είχε το σωστό ελατήριο πίσω τέλος πάντων μέχρι που έσπασε και δεν ξαναβρήκα αλλά δεν το πείραζα ποτέ γιατί βαριόμουν το κατσαβίδι. Τα προγράμματα κινητήρα τα πειράζω λιγότερο αλλά κούραση βράδυ ίσον rain για χαλαρότερη απόκριση και ας χαλάει και ο ήχος, κεφάτη διαδρομή ίσον dynamic γιατί με φτιάχνει ο ήχος του κυρίως. Το QS ήταν "περιττή δηθενιά" αλλά είναι επίσης απίθανο, αν δεις πόσες αλλαγές κάνεις μέσα στην ημέρα από το navi και πόση "δουλειά" δεν έχει κάνει το αριστερό χέρι. Ομοίως μαγικά ήταν τα φώτα κλίσης και οτιδήποτε άλλο έχω δει με μιά ένσταση για τις οθόνες που δεν έχουν τίποτα κακό αλλά και τίποτα ΤΟΣΟ μαγικό σε σχέση με ένα καλό σετ συμβατικά όργανα.

Αν δεν τα ζήσεις ποτέ, δεν σου λείπουν.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Εδώ διαφωνούμε.
Ο σκοπός ενός μέσου δημόσιας συζήτησης είναι να δίνει τροφή για σκέψη, ΟΚ, ένας από τους σκοπούς κάθε δημόσιας συζήτησης για να το πω πιο σωστά. Αλλιώς κάνει ο κάθε ένας μιά αγόρευση τύπου "THIS IS THE WAY" και τελειώνει το θέμα σωστά και βέρα Μανταλοριανικά.
Δείξε μου έναν που στην εποχή των social και των φόρουμ είπε "σόρυ μαλ@κία γράψε λάθος. τώρα που το λες οφείλω να ομολογήσω οτι δεν το είχα δει ποτέ έτσι" - ποτέ κανείς.
Έτσι και αλλιώς όλοι δημιουργούμε τα "φίλτρα"/ προκαταλήψεις σε μικρή ηλικία και μέσα απο αυτά διαμορφώνουμε την άποψη μας για οτιδήποτε.
Ειδικά για θέματα όπως το παρόν που έχει να κάνει με αφηρημένες και όχι ποσοτικές έννοιες.

πάντως το "δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα είσαι άσχετος οδηγικά για να τα κουμαντάρεις, άρα είσαι και θύμα του μάρκετιγκ και τυχερός που έχεις λεφτά να ξοδεύεις για την ματαιοδοξία σου" είναι η πεμπτουσία των μοτο-συζητήσεων στα φόρουμ :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό το τελευταίο με τσάκισε, δεν συγχωρείται η δυνατότητα να διαλέξεις όχημα. Υπάρχει και το ανάποδο βέβαια "τι να μας πείτε η φτωχολογιά". Βγανς άκρη δεν βγανς, δυστυχώς θέλει δουλειά το πράγμα και δυστυχώς δεν υπάρχει "εύκολο" μονοπάτι. Ευτυχώς ζούμε σε καιρούς που υπάρχουν πολλοί δρόμοι για να ξεπεραστούν τα εμπόδια που γράφεις και που δεν έλειπαν ποτέ, αν υπάρχει επίγνωση και διάθεση.


Έβαλα γελάκι αλλά δεν το θεωρώ κωμικό, είναι τραγικά εύστοχο..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σχετικά με αυτό με τα ηλεκτρονικά.[...]
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι κάτι που πάει παρέα με το μάρκετινκ και τα πολλά άλογα. Ο λόγος είναι γιατί κάνει τα πολλά άλογα, που είναι και όρος πρεστιζ στο μάρκετινκ, διαχειρίσιμα και προσιτά σε περισσότερο κόσμο. Αλλιώς ο φόβος και η απειρία αλλά και οι ενδεχόμενοι θάνατοι θα μείωναν τις πωλήσεις.
 
Top Bottom