amyroukai
Big Membered Wunderkind
είμαι σίγουρος πως προτιμώ 100-120 άλογα όταν αποδίδονται με ωραίο τρόπο και κυρίως αν η μοτοσυκλέτα "στρίβει" ωραία. Τα 160 άλογα πλέον στις μοτοσυκλέτες εκ των πραγμάτων εξημερώνονται με πολλά ηλεκτρονικά γιατί αλλιώς πολύ λίγοι θα κατάφερναν να τα χειριστούν αφού το παραμικρό λάθος θα σήμαινε....
Προφανώς εννοεί για τον κάθε άνθρωπο οι ανάγκες και τα θέλω είναι διαφορετικά. Εσύ μπορεί να ψώνιζες και εγώ όχι. Όποιος θέλει 150 άλογα επειδή το θέλει αυτός και όχι επειδή το μάρκετινγκ του το "επέβαλε" καλά έκανε και το πήρε. Δεν είναι και λίγοι όμως αυτοί που την επόμενη μέρα διαπιστώσανε ότι αγόρασαν κάτι που δεν το χρειαζόντουσαν ή δεν μπορούσαν να το ευχαριστηθούν.
Κανένας δεν είπε ότι στα 120 άλογα τελειώνει ο μοτοσυκλετισμός. Ούτε όμως ότι η διασκέδαση με τη μοτοσυκλέτα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα υπερ-άλογα.... Ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που εκτός από τους ανύπαρκτους δρόμους είναι και ανύπαρκτες οι κάθε είδους δομές που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιες μοτοσυκλέτες εξαντλώντας -λέμε τώρα- τις δυνατότητες τους.
Τα 140 άλογα θα έφερναν πολύ καλύτερα φρένα, αναρτήσεις, γεωμετρία κλπ κλπ....
Προφανώς και ο μέσος αναβάτης δεν θα εξαντλήσει τις δυνατότητες μιας τέτοιας ιπποδύναμης, αλλα μήπως εξαντλεί και τα 100-110?
Για αυτό λέω μην "κολλάμε" στα νούμερα, αλλά στο όλο πακέτο
Αν βάλεις τα φρένα του XR 1000 σε μια μοτοσυκλέτα 50 αλόγων θα είναι ένα αίσχος, θα δουλεύει το abs με υπερωρίες.
Να σου κάνω την χάρη και σε πιο σωστό σημείο.Αγαπητε Γιάννη.... τα παίρνεις πολύ προσωπικά τα θέματα με αποτέλεσμα να σου δημιουργούν εσφαλμένη ανάγνωση.
Οι λέξεις "απαξιωτική συζήτηση" και "αποτάσσομαι τα 160, έτσι άκριτα" απλά δεν υφίστανται σε κανένα σχόλιο, από όσους συμμετείχαν στη συζήτηση. Τα σχόλια μας έχουν μια συνέχεια και σε ότι με αφορά -συνήθως- αρκετές επεξηγηματικές φράσεις. Γράφω πολύ προσεκτικά και με αφορά πολύ να μην θίγω τις επιλογές κανενός συμφορουμίτη.
Και δεν είναι κακό όταν σχολιάζεις κάτι να το κάνεις με παραθέσεις ώστε να μην κρυβόμαστε πίσω από εντυπώσεις.
Να το πάρω από το τέλος, "κρυβόμαστε", ρε συ, εμένα βρήκες να τα πεις αυτά που επειδή ακριβώς ΔΕΝ χαϊδεύω κανέναν έχω διαφωνίες με τους μισούς ιντερνετικούς χρήστες. Οι άλλοι μισοί είναι σαν το πέσιμο από μοτοσικλέτα, θα συμβεί
Έχεις φτάσει στις πέντε δεκαετίες και κάτι κέρματα στον πλανήτη και έχεις φτάσει ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ συμπέρασμα περί οποιασδήποτε πλευράς της ζωής. Με το να γράψεις μισή Πάπυρος Λαρούς Μπριτάνικα δεν κλείνεις στόματα, απλά εξηγείς γιατί ΕΣΥ κατέληξες κάπου. Κανείς δεν υποχρεούται να συμφωνήσει με τα δικά σου συμπεράσματα επειδή έγραψες εγκυκλοπαίδεια, απλά κατανοεί γιατί και πως έφτασες εσύ σε αυτά. Είναι βηματάκι και αυτό, σημαντικό, γιατί το ίντερνετ είναι αυτό που είναι.
Με λάθος επιχειρήματα (αυτό με τα φρένα του ΧR σε μοτοσικλέτα 50 ίππων δεν ισχύει, όπως δεν ισχύει ότι μοτοσικλέτα με πολλούς ίππους έχει σώνει και καλά "ταιριαστή" γεωμετρία και πλαίσιο και περιφερειακά γενικότερα, αυτό με τα ηλεκτρονικά δεν ισχύει ούτε στο XR ούτε στα ΚΤΜ και όλοι μας ξέρουμε ότι στραβή κάνεις και με παπί εξάβολτο) δεν πάει η συζήτηση πουθενά.
Θα σεβόμουν την συζήτηση αν ήταν σε βάση στο ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ 120 ίπποι είναι ταβάνι (αδιαφορώ για τους λόγους σε πρώτη φάση, γούστο σου είναι) και ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ δεν υπάρχει ταβάνι (το αυτό).Η φάση με τα άλογα έχει πλάκα όσο είναι πλάκα, "σας περιμένω με τα 165, πλύντε βρακί", "σας έχω μιά Τρίτη στην Ε-πίστα-υρο που θα είστε συνεργείο". Στην υποψία ότι οποιοσδήποτε έχει ξεφύγει από την πλάκα και προσπαθεί να περάσει την άποψή του ως αξίωμα ή σοβαρή θεωρία γενικότερα σταματάει το ένα γέλιο, ξεκινάει άλλο γέλιο.
Σαφώς και υπάρχουν άνθρωποι που αγόρασαν μοτοσικλέτα που δεν την "έχουν". Και δεν είναι ανάγκη να έχει τριψήφια άλογα καν. Μπορεί να είναι πολύ ψηλή, πολύ μικρή, πολύ βαριά, πολύ δυσκίνητη, πολύ σκληρή, πολύ μαλακή, πολύ ακριβή, πολύ φτηνή. Σαφώς και υπάρχουν πολλές διασκεδαστικές μοτοσικλέτες και μπορεί κάποιος να περάσει όμορφα με 25 ίππους και με 225 ίππους, ακόμα και με τρίκυκλο και γουρούνα. Το "πως περνάω καλά" έχει πολλές πλευρές και μπορείς κάλλιστα να είσαι 2wheel fluid για να μνημονεύσω τον απόλυτο γκουρού και φαρσέρ και panmotosexual.
Εγώ χαίρομαι που στα "γεράματα" ανακάλυψα και άλλες πηγές χαράς, τους V2, τον 19" εμπρός, το 21-18, τα μονοκύλινδρα, τα σκούτερ, την μετάδοση με άξονα, τα... 25 ψοφίμια, τα οποία ΠΑΝΤΑ έκραζα (δικαίως γιατί με τις ως τότε παραστάσεις αυτό μου έβγαζαν). Κάποιος που έχει μείνει στην φωτογραφία "inline four ή τίποτα" θα πει "τύπε είσαι πιο κωλοτούμπας και από τον νανογιλέκο" και θα γελάσουμε όλοι μαζί. Δεν έχει αλλάξει η άποψή μου σχετικά με το ότι τα I4 είναι τα κορυφαία μοτέρ, ούτε ότι τα 165 (ή τα 145 πιο πριν) είναι λαχταριστά.
Προσωπικά για το μηχανάκι δεν παίρνω. Ούτε όταν έρχεται κάποιος και με θεωρεί "κάπως" για το ακριβό, ούτε για τα τσίκεν στριπς, ούτε για την επιλογή της κατηγορίας "μπάσταρδων στριτ" γενικότερα. Η γνώμη όλων περισσεύει και ας ζήσει ο κάθε ένας την ζωάρα του κατά το δοκούν. Δεν σου λέω ότι δεν θα σηκώσω το φρύδι τύπου "τι θες ρε καραμήτρο", αλλά ΟΚ, μεγαλώνοντας ανακαλύπτεις ότι η φάση "μοτο τζιάρ δυοχιλιάδεςλίγο" ανήκει στο χρονοντούλαπο και πως την πρόδωσαν ακόμα και οι πιο δηλωμένοι πιστοί, άσε που η εξέλιξη συμβαίνει για άλλους, για άλλους είναι αφορισμός. Αν έχει κάποιος κριτική επί προσωπικού να το συζητήσουμε "εκτός αέρα" γιατί δεν αφορά το σύνολο, αλλά πάλι έχει μικρή αξία η συζήτηση γιατί σε κανένα φόρουμ δεν γνωρίζει από τα ποστ ο ένας την ζωή του άλλου συνολικά, βλέπει μόνο μικρές εικόνες και η παρεξήγηση πάει σύννεφο.
Καταλήγουμε ότι 165 και όποιος έχει λιγότερα Καιάδα, 130 στην ΕΟ και όποιος πάει παραπάνω Καιάδα, κουβά φιλετάκια KFC και όποιος φάει παραπάνω Καιαδακόλα. Αμαπια με τις λεσβίες βηγκανοσατανίστριες χωρίς γλουτένη που γέμισε ο κόΖμος.