σβήνει χωρίς λόγο...

Semi

Μέλος
Όνομα
Yolanda
Μοτό
Honda AX-1
Γεια σας! Νέα στο forum, νέα αναβάτης, νέα και στην ηλικία κι έτσι μπουμπουκάκι που είμαι χωρίς εμπειρία και χωρίς γνωστούς με μοτοσυκλέτες! Ήθελα κάτι που να μοιάζει adv αλλά διαχειρίσιμο στο 1.65 και 50 κιλά... το δοκίμασα και έκανα την αγορά χωρίς δεύτερη σκέψη, μετά παρατήρησα ότι κρύο σβήνει στο ρελαντί και επίσης αν το οδηγήσω κρύο όταν πατήσω το συμπλέκτη για πολύ ώρα εν κινήσει (πχ για να σταματήσω σε φανάρι).Μία βοήθεια σας παρακαλώ!! Πήγα και σε ηλεκτρολόγο που μου είπε χωρίς να την πολυεξετάσει ότι κατά 99% είναι μηχανολογικό. Όλα αυτά αν τη ζεστάνω εξαφανίζονται...
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Καλημέρα και καλός ήρθες
Αυτή η μοτό καλός η κακός δεν πολύ κυκλοφορεί όποτε δεν υπάρχει και εμπειρία
Νομίζω ότι η μόνη λύση είναι η αντιπροσωπεία
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ψάχνοντας σε φόρουμ εξωτερικού, είναι και άλλοι με το ίδιο θέμα.
Γράφουν για έλεγχο σε μπουζί, μπουζόπιπα, διάκενα βαλβίδων, μπαταρία. Επίσης κάποιος γράφει ότι αν ανοίξεις "λίγο" το γκάζι πριν πατήσεις μίζα, θα κρατήσει ψηλά στροφές για μερικά δευτερόλεπτα και μετά θα πέσει στο "κανονικό" ρελαντί.

Από ότι βλέπω κυκλοφορεί από το 2014, με τους περισσότερους πελάτες ευχαριστημένους.

Ρίξε μιά ματιά *CSC 250cc RX-3 Cyclone
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
:welcome: Ετσι οπως περιγράφεις το θεμα σου εμενα μου δινει την εντύπωση σε πρώτη φαση ρύθμιση τροφοδοσίας (συμφωνα με τα μπαμ που ακους) απο ιντζεκσιον εως και ρύθμιση βαλβίδων-πολυ πιθανον να ειναι κλειστες- και σε δεύτερη φάση εγκέφαλο. Το κατάστημα που έκανες την αγορα και αντιπροσωπευει την εταιρεία δεν εχει και επίσημο σερβις; Αν ναι δεν διαθέτει διαγνωστικό; Ειναι η μηχανή στην εγγύηση αν εχει φυσικα;
Επισης ενα ακομα που μπορεις να κανεις και μονη σου ειναι να τσεκάρεις πόλους και γειωση της μπαταριας αν ειναι σφιγμένοι.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλώς όρισες κατ' αρχήν...! :ok:
Ένα τηλεφώνημα στην επίσημη αντιπροσωπεία ίσως μπορέσει να σου δώσει κάποια λύση.
Το λινκ υπάρχει στο ποστ του Νίκου N-gin76
Βέβαια ξέρωντας το ιστορικό του αντιπροσώπου δεν μπορώ να σου δώσω και πολλές ελπίδες...
Παρόλα αυτά επειδή γνωρίζω άνθρωπο που δουλεύει στη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αν χρειαστείς πουθενά βοήθεια μου λες.
 

Semi

Μέλος
Όνομα
Yolanda
Μοτό
Honda AX-1
Εγγύηση δεν έχω γιατί την πήρα δεύτερο χέρι από ιδιώτη
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχω μιλήσει με την αντιπρωπεία και με στέλνουν σε άσχετους μηχανικούς... Άρα να τους ζητήσω να την πάρουν Τρίκαλα επιτέλους; Πολυ φοβάμαι ότι ουτε η αντιπροσωπεία εχει ιδέα... Από Κεφαλονιά με έστειλαν Αθήνα και μετά Θεσσαλονίκη... (σε αντιπροσωπεία Honda...). Εγγύηση δεν έχω γιατί την πήρα δεύτερο χέρι από ιδιώτη
Η εγγύηση μπορεί να ισχύει ασχέτως εάν την πήρες από δεύτερο χέρι.
Για παράδειγμα έχει εγγύηση 2 χρόνια και πουλήθηκε στο εξάμηνο τότε ισχύει κανονικά.
Πάρε ένα τηλέφωνο πρώτα στην αντιπροσωπεία πες τους τα συμπτώματα που έχεις και αν σου πούνε ότι θα χρειαστεί να την στείλεις κάτω ίσως έχουν αυτοί κάποιο τρόπο να την κατεβάσουν.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλως ηρθες
Σε κατι παρομοιο φιλου με το αντιθετο (πολλες στροφες) ηταν η βαλβιδα αερα του injection.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το ότι σβήνει κρύο είναι θέμα τροφοδοσίας (πλούσιο μείγμα) ,σε αυτό συνηγορούν και τα μπαμ μπουμ που κάνει.
Με επιφύλαξη βέβαια ,από μακρυά που είμαι και διαβάζω .
Μακάρι να σου δώσουν λύση.
Τον λ τον έλεγξαν;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλως ηρθες και σιδεροκεφαλη. Και μπηκες και στα βαθεια, αλλα δεν πειραζει, θα εισαι πιο καλα προετοιμασμενη οταν παρεις ΚΤΜ.

Στο θεμα μας. Ξεκινα απο τα ευκολα. Το μπαμ φανταζομαι οτι το κανει απο την εξατμιση? Παρε λοιπον ενα WD40/Kαθαριστικο καρμπυρατερ σπρει, οποιο βρεις προχειρο πρωτο. Βαλε μπροστα το μηχανακι και ασ'το στο ρελαντι. Χωρις να πειραξεις καθολου το γκαζι ψεκασε με το σπρει προς την εισαγωγη αερα του μοτερ. Οχι στο στομιο της εισαγωγης, αλλα εκει που συνανταει ο σωληνας απο το φιλτροκουτι τον κινητηρα. Ενω δουλευει το μηχανακι ρελαντι ριξε σπρει προς τα εκει, οχι ενα-δυο φσσ φσσ αλλα ποσοτητα. Εαν αλλαξει ο ηχος του μοτερ, αν ανεβασει στροφες απο μονο του, τοτε εχεις καπου διαρροη στην εισαγωγη.

Ψεκαζεις προς την κυκλωμενη περιοχη:

 

Semi

Μέλος
Όνομα
Yolanda
Μοτό
Honda AX-1
Το ότι σβήνει κρύο είναι θέμα τροφοδοσίας (πλούσιο μείγμα) ,σε αυτό συνηγορούν και τα μπαμ μπουμ που κάνει.
Με επιφύλαξη βέβαια ,από μακρυά που είμαι και διαβάζω .
Μακάρι να σου δώσουν λύση.
Τον λ τον έλεγξαν;
Πραγματικα δεν ξερω τι εχουν κανει και τι οχι.., Στην Αθηνα (εκει ηταν ο μηχανικος που με εστειλε αρχικα η αντιπροσωπεια) μου ειπαν οτι αλλαξαν οσα ανεφερα παραπανω και οτι ρυθμισαν τις βαλβιδες και οτι πια δεν παρουσιαζει το προβλημα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Πόσα χλμ εχει η μοτό;;
Τα σκασίματα στις χαμηλές και το σβησιμο κινητήρα (μόνο οταν ειναι κρύο) δείχνει πλούσιο μίγμα (οπως σωστα ειπώθηκε πιο πριν).
Μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε πειράξει τον χάρτη;
Ίσως ο αντιπρόσωπος fantic (που εχουν την ιδια μαρκα κινητήρα) και ειναι αξιόλογα παιδιά μπορουν να το δουν στο διαγνωστικό.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πόσα χλμ εχει η μοτό;;
Τα σκασίματα στις χαμηλές και το σβησιμο κινητήρα (μόνο οταν ειναι κρύο) δείχνει πλούσιο μίγμα (οπως σωστα ειπώθηκε πιο πριν).
Μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε πειράξει τον χάρτη;
Ίσως ο αντιπρόσωπος fantic (που εχουν την ιδια μαρκα κινητήρα) και ειναι αξιόλογα παιδιά μπορουν να το δουν στο διαγνωστικό.
Σκασιματα στις χαμηλες και σβησιματα με μπαμ μπουμ μπορει να ειναι και διαρροη εισαγωγης αερα. Μετα κοιτας πραγματα σαν το TPS.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Καλως ηρθες και σιδεροκεφαλη. Και μπηκες και στα βαθεια, αλλα δεν πειραζει, θα εισαι πιο καλα προετοιμασμενη οταν παρεις ΚΤΜ.

Στο θεμα μας. Ξεκινα απο τα ευκολα. Το μπαμ φανταζομαι οτι το κανει απο την εξατμιση? Παρε λοιπον ενα WD40/Kαθαριστικο καρμπυρατερ σπρει, οποιο βρεις προχειρο πρωτο. Βαλε μπροστα το μηχανακι και ασ'το στο ρελαντι. Χωρις να πειραξεις καθολου το γκαζι ψεκασε με το σπρει προς την εισαγωγη αερα του μοτερ. Οχι στο στομιο της εισαγωγης, αλλα εκει που συνανταει ο σωληνας απο το φιλτροκουτι τον κινητηρα. Ενω δουλευει το μηχανακι ρελαντι ριξε σπρει προς τα εκει, οχι ενα-δυο φσσ φσσ αλλα ποσοτητα. Εαν αλλαξει ο ηχος του μοτερ, αν ανεβασει στροφες απο μονο του, τοτε εχεις καπου διαρροη στην εισαγωγη.

Ψεκαζεις προς την κυκλωμενη περιοχη:

ακομα καλυτερα με σπρευ αερα για να μην λερωσει τα παντα εκει γυρω.
 

Semi

Μέλος
Όνομα
Yolanda
Μοτό
Honda AX-1
Πόσα χλμ εχει η μοτό;;
Τα σκασίματα στις χαμηλές και το σβησιμο κινητήρα (μόνο οταν ειναι κρύο) δείχνει πλούσιο μίγμα (οπως σωστα ειπώθηκε πιο πριν).
Μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε πειράξει τον χάρτη;
Ίσως ο αντιπρόσωπος fantic (που εχουν την ιδια μαρκα κινητήρα) και ειναι αξιόλογα παιδιά μπορουν να το δουν στο διαγνωστικό.
Εχει 27000.. ευχαριστω θα τους ψαξω
 

apache

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Yamaha tracer 900 2018
Το TPS πές τους να κοιτάξουν κλασσικό πρόβλημα στα Κινέζικα...
Και πρίν απ'όλα βγάλε την φίσσα Ο2 αυτή που είναι στην εξάτμιση και δες αν στο κάνει με την φίσσα έξω.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom