Μετά από χρόνια επιτέλους μια έκθεση που ήταν σχεδόν όλοι οι μεγάλοι παίκτες εκεί.
Δεν μου έλειψε καθόλου η Harley, ποτέ δεν ήμουν fan.
Φάουλ του piaggio group που σε μια αγορά που είναι σημαντικός παίκτης αφήνει τον ανταγωνισμό να προβάλλεται στο κατ εμέ σημαντικότερο σημείο προβολής της χρονιάς,
Yamaha, και Honda με μεγάλα περίπτερα, αλλά τίποτα που να μου κινεί το ενδιαφέρον, εκτός ίσως από το νέο CBR600RR, στα €12,600 πολύ ενδιαφέρον αν κάποιος ενδιαφέρεται για την κατηγορία.
Στο περίπτερο της Suzuki πληθώρα μοτοσυκλετών με το νέο μοτέρ των 800cc.
Για μένα ξεχώρισε το κίτρινο project bike Vstrom 800de, με θαυμάσιες μετατροπές σε περιφερειακά και εμφάνιση.
Το νέο 1000GX δεν μου έκανε κάτι μια που προσωπικά μηχανές τύπου, ΧR1000, που πάει να χτυπήσει ποτέ δεν με συγκίνησαν, ενώ αντίθετα πάντα ειμουνα και είμαι fan ενός κανονικου χαμηλότερου ύψους sport touring, και για αυτό για μένα η πιο ενδιαφέρουσα μότο της Suzuki ήταν το 1000 GT, που για κερασάκι έχει και σχεδόν €3000 διαφορά τιμής από το trendy αλλά αδιάφορο 1000 GX.
Μετά από πολλά χρόνια σοβαρή εκπροσώπηση για την μάρκα της καρδιάς μας την Kawasaki.
Το Z 900 RS δεν χορταίνεις να το κοιτάς, και γύρισα πίσω άλλες τρεις φορές στο περίπτερο της Καwasaki για να το χαζέψω ξανά.
Για τους ίδιους λόγους που θα πλήρωνα για το 1000GT της Suzuki, και λίγο ακόμα λόγω εμφάνισης και αγάπης προς την Kawa, μου άρεσε πολύ το Z-1000 SX σε μαύρο - πράσινο.
Πολυ ενδιαφέρον και το Versys 1000 αν χρειάζεσαι απλετους χώρους για φόρτωμα και τουρισμό, αλλά όπως είπα προσωπικά, αυτού του τύπου οι μότο δεν μου κάνουν κλικ.
Στην BMW ξεχώρισα το R 1250RT, ενω και το GS 900, ειδικά η χωματερή έκδοση δείχνει ενδιαφέρον.
Το νέο GS 1300 δείχνει να είναι για άλλη μια φορά η μότο που θα φέρει κόσμο στα ταμεία, αδικαιολογητα για μένα μια που βρίσκω την τιμή του εξωφρενικά ακριβή στις περίπου € 30.000 με κάποια έξτρα.
Mε την Ducati δεν ασχολούμαι καθόλου πλέον, μια που οι μεγαλύτερες αλλαγές που κάνουν είναι στην τιμολογιακή τους πολιτική, που περναει πλέον σε λογικές για πλούσιους και άνω, η για κορόϊδα.
Χαρακτηριστικά η V4-RS είχε τιμή στην έκθεση πάνω απο €44. 000 !!!
( Αν ενδιαφερόμουν για την κατηγορία, θα έπαιρνα το νέο XR-1000-M, με τριάντα άλογα παραπάνω και πάνω σπο €10,000 παρακατω.)
Τίποτα καινούργιo άξιο μνείας στο ΚΤΜ group, πολλές καλές μότο που τις ξέρουμε ήδη, αλλά ο νέος αντιπρόσωπος επιτέλους δείχνει να είναι αντάξιος του ονόματος ΚΤΜ.
Tα δύο KOVE 450 Rally, και 800, δείχνουν πολύ μότο για αυτό που ζητάνε και απο κοντά, και με σοβαρό αντιπρόσωπο πίσω τους.
Μένει να αποδειχθεί η αντοχή τους στην χρήση και τον χρόνο.
Περίμενα περισσότερα περίπτερα με εξοπλισμό αναβάτη και αξεσουάρ.
Γενικά η φετινή έκθεση έχει ανεβάσει τον πήχη πολύ ψηλότερα απο την περσινή, και αξίζει να έρθει κάποιος και από πιο μακριά για να την δει.
Αυτά.