BlackArrow
Μέλος
- Περιοχή
- Περιστέρι Αττικής
- Όνομα
- Δημήτρης
- Μοτό
-
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Στο θέμα κινέζικα.. Για το CF MOTO 800 η αλήθεια είναι ότι δεν θα ρίσκαρα τα 9900 αν όπως λες και συ δεν ρολλάρει κάποια χρόνια στην αγορά.Ναι αυτή η προσέγγιση με βρίσκει σύμφωνο κι εμένα. Το πρόβλημα των τιμών δεν είναι μεμονομένο, σχεδόν καμία μοτοσυκλέτα δεν αξίζει τα λεφτά της από τις μέχρι τώρα γνωστές εταιρείες. Φταίνε οι καταστάσεις, φταίνε οι πωλήσεις που στις μεγαλομεσαίες μοτοσυκλέτες απευθύνονται μόνο σε ηλικίες 40+, δε ξέρω τι σκατά φταίει αλλά οι μοτοσυκλέτες γενικότερα έχουν γίνει ακριβές. Για τις Κινέζικες θα περιμένω μια πενταετία για να έχω μια ειλικρινή τοποθέτηση καθώς ακόμη δε με πείθουν και αυτό είναι ένα δικό μου στερεότυπο και δεν το αρνούμαι.
Χειρολαβές... δεν είναι οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν για ταξίδια με συνεπιβάτες (αν και έχουν κρυφές θέσεις να τοποθετήσει τα χέρια του ο συνεπιβάτης), αντιθέτως πουλάνε τον "χωμάτινο προσανατολισμό" τους. Το ίδιο και η απλή Africa που στη τελευταία της έκδοση του 2022 όμως νομίζω ότι έχει χειρολαβές (μπορεί να κάνω και λάθος).
Τα περί υποστήριξης της Aprilia είναι το διαχρονικό πρόβλημα της. Ελπίζω πως όλη η σειρά 660 θα της δώσει την απαραίτητη ώθηση για να διορθώσει και αυτή τη μέριμνα αν και νομίζω πως ο κολοσσός που ακούει στο όνομα Piaggio θα μπορούσε να το κάνει αύριο. Εγώ για καινούρια μοτοσυκλέτα θα το ρισκάριζα πάντως.
Από την άλλη όμως αν βάλεις δίπλα δίπλα ένα Vogue 500 με ένα Honda CB500X που είναι σε προσιτά χρήματα, με το Vogue φθηνότερο και πιο "πλούσιο", μάλλον θα πήγαινα στο Vogue. Ειδικά αν ήμουν νέος οδηγός
Το νέο Άφρικα έχει χειρολαβές, άκουσαν μάλλον τα παράπονα και τις κριτικές.
Δυστυχώς η Piaggio μάλλον εστιάζει στο εύκολο χρήμα που έρχεται από τα σκούτερ και δύσκολα θα δώσει ώθηση σε αυτά που μας ενδιαφέρουν εμάς.