Μετά, ξανά αρχίζει αυτός ο κύκλος, ή μένουμε εκεί;;;;;Ετσι παν αυτα.... και μετα τα πορτοκαλι παιρνουμε γιαπωνεζικα
Μετά, ξανά αρχίζει αυτός ο κύκλος, ή μένουμε εκεί;;;;;Ετσι παν αυτα.... και μετα τα πορτοκαλι παιρνουμε γιαπωνεζικα
Εξαρτάται.Μετά, ξανά αρχίζει αυτός ο κύκλος, ή μένουμε εκεί;;;;;
Αναλογα το κατα ποσον το παθημα γινεται μαθημαΜετά, ξανά αρχίζει αυτός ο κύκλος, ή μένουμε εκεί;;;;;
Το πρώτο είναι φίλου ,κι είναι καλό.Απο 09 και μετα οπως σου ειπαν γιατι απο τοτε και μετα μπορεις να τσιπαρεις και με ακραπα παει στα 115 .
Στα 45Κ κανει μεγαλο σερβις .Αν το χει κανει καλυτερα ειναι ενα με 50 παρα με 40 οπως καταλαβαινεις .
Αν αγοραζα σημερα 990 , θα κοιταγα σιγουρα απο κοντα αυτα και ας ειναι το πορτοκαλι το αγαπημενο μου.
KTM 990 Adventure '11 - Car.gr
KTM 990 adventure 2011 μοντέλο με 48.000 χλμ. Έγινε μεγάλο σέρβις στα 45.000 και δεν χρειάζεται α...www.car.grKTM 990 Adventure '10 - Car.gr
Πωλειται ΚΤΜ Adventure 990 2010 Η μηχανη ειναι σε αριστη κατασταση. Δυστυχως δεν την εχω χαρει ...www.car.gr
Στην πρώτη παράγραφο, τα είπες ωραία, τον εφτιαξες!!!!Το πρώτο είναι φίλου ,κι είναι καλό.
Θεωρώ πως θα κατέβει κ στο μπάτζετ σου.
Παρ τον τηλ κ ,πες του από μένα.
Ο Ρένος είναι φοβερό κ τίμιο παιδί.
Οτι σου πεί ,θα είναι αλήθεια.
ΥΓ.1: Φυσικά ,για αποφυγή παρεξηγήσεων ,καλό θα είναι ,να το ελέγξεις σε συνεργείο-μηχανικό που να τον εμπιστεύεσαι κ να τα ξέρει.(τα 990)
ΥΓ.2: Αν δεν πιάνουν τα χερια σου ,δε σ αρεσει το μουτζούρωμα ,κ δεν εχεις χρόνο για διάβασμα , η μακροχρόνια συμβίωση με 950/990 δεν είναι εφικτή.
Άλλο το ένα, άλλο το άλλο!!!!Δεν έχει άδικο όμως, ισχύει.
Τότε ,βρήκες τη μοτοσυκλέτα των ονείρων σου.Φίλε el-Gatto σε ευχαριστώ πολύ!
Παιδες μηχανικός είμαι στο επάγγελμα απλά έχω να κάνω με πολύ μεγαλύτερες μηχανές (βαπόρια).
Το μουτζουρωμα κ το rtfm πάει γόνατο.
Τόσα εργαλεία έχω στο σπίτι, ας λαδωθουν επιτέλους
[url=https://imgbb.com/][/URL]Τότε ,βρήκες τη μοτοσυκλέτα των ονείρων σου.
Έχω έναν φίλο απ'τη σχολή. Από δόκιμος μέχρι και τώρα (πάνω από τριάντα χρόνια δηλαδή), δεν έχει αλλάξει ούτε μια φορά, έστω τα λάδια της μηχανής του μόνος του. Το πάει πάντα.... κάπου.Φίλε el-Gatto σε ευχαριστώ πολύ!
Παιδες μηχανικός είμαι στο επάγγελμα απλά έχω να κάνω με πολύ μεγαλύτερες μηχανές (βαπόρια).
Το μουτζουρωμα κ το rtfm πάει γόνατο.
Τόσα εργαλεία έχω στο σπίτι, ας λαδωθουν επιτέλους
Πέρα από αυτό (γιατί έπεσες μέσα στην περίπτωση).Το θέμα είναι να μην έχεις τα μεσιά σου και δε μπορείς να λύσεις δέσεις είτε για συντήρηση είτε για το ψάξε να βρεις τι χάλασε στο *. Εκεί αρχίζει και δυσκολεύει το πράγμα.
Πάρε το μηχανάκι μαστροΓιώργη μου και μην ακούς κανένα, μηχανικός είσαι μη φοβάσαι τίποτα, εδώ τα είχαμε εμείς οι κουβερτιανοί που ξέρουμε μόνο από σιτηρά, κάρβουνα και μινεράλια.Φίλε el-Gatto σε ευχαριστώ πολύ!
Παιδες μηχανικός είμαι στο επάγγελμα απλά έχω να κάνω με πολύ μεγαλύτερες μηχανές (βαπόρια).
Το μουτζουρωμα κ το rtfm πάει γόνατο.
Τόσα εργαλεία έχω στο σπίτι, ας λαδωθουν επιτέλους
Το θέμα είναι να έχεις 2ερη μηχανή , ώστε να ψάξεις, να λύσεις , να δέσεις και να ασχοληθείς με την 1η.Το θέμα είναι να μην έχεις τα μεσιά σου και δε μπορείς να λύσεις δέσεις είτε για συντήρηση είτε για το ψάξε να βρεις τι χάλασε στο *. Εκεί αρχίζει και δυσκολεύει το πράγμα.
Για μένα το μαστόρεμα είναι μέρος της ικανοποίησης που μου δίνει η μηχανή. Ίσως επειδή το βλέπω από τη σκοπιά του adventure και του χώματος. Οφείλεις να μπορείς να κανείς κάποια πράγματα για να δώσεις λύση, αλιως η ελευθερία σου φτάνει μέχρι εκεί που έχει οδική. Μπορεί να παιδεύομαι με λίγα εργαλεία και στο πεζοδρόμιο έξω από το σπίτι αλλά νιώθω μια περηφάνεια ρε παιδί μου όταν τα καταφέρνω. Κι ας μην πάω βόλτα καπακι.Πέρα από αυτό (γιατί έπεσες μέσα στην περίπτωση).
Όπως γράφτηκε σε άλλο νήμα, η φάση με την μοτοσυκλέτα είναι να μπορείς όταν έχεις χρόνο να βγεις να σε χτυπήσει ο αέρας, να ξεχαστείς λίγο από τις βλακείες της καθημερινότητας, να δεις κάτι νέο και να ψυχαγωγηθεις. Έβλεπα το πρωί ένα βίντεο με τον Τζόρνταν Πίτερσον που έλεγε για την ελευθερία που συμβολίζει αλλά και στην πράξη παρέχει το αυτοκίνητο (και συνέχισε με το ότι γίνεται πόλεμος εναντίον της ατομικής μετακίνησης και ελευθερίας με πρόφαση το ... καλό μας).
Την στιγμή που θα "υποχρεωθεις" να συμβιβαστείς στην ελευθερία σου γιατί πρέπει να πάρεις πτυχίο μηχανικού και να τρως ώρες απλά για να κυκλοφορήσει, πρέπει να ζυγίσεις αν η ευχαρίστηση είναι πάνω από την "ζημιά" του χαμένου χρόνου. Ναι θα το βαφτίσεις χαρακτήρα και επένδυση και γνώση (το τελευταίο ισχύει) αλλά δεν παύει να ανταλλάσσεται χρόνος βόλτας με χρόνο ράμπας, χρήμα βόλτας με χρήμα επισκευών.
Χωρίς να υποτιμώ σε καμία περίπτωση την αξία της βόλτας, έχω να πω ότι και το ξοδεύω χρόνο στο γκαράζ μου λύνοντας-δένοντας, ρίχνοντας μια ματιά στο μάνιουαλ, ακούγοντας τη μουσική μου, μπορεί επίσης να με "τραβήξει" από την καθημερινότητα και να είναι εξίσου αγχολυτικό, αρκεί βέβαια....Πέρα από αυτό (γιατί έπεσες μέσα στην περίπτωση).
Όπως γράφτηκε σε άλλο νήμα, η φάση με την μοτοσυκλέτα είναι να μπορείς όταν έχεις χρόνο να βγεις να σε χτυπήσει ο αέρας, να ξεχαστείς λίγο από τις βλακείες της καθημερινότητας, να δεις κάτι νέο και να ψυχαγωγηθεις. Έβλεπα το πρωί ένα βίντεο με τον Τζόρνταν Πίτερσον που έλεγε για την ελευθερία που συμβολίζει αλλά και στην πράξη παρέχει το αυτοκίνητο (και συνέχισε με το ότι γίνεται πόλεμος εναντίον της ατομικής μετακίνησης και ελευθερίας με πρόφαση το ... καλό μας).
Την στιγμή που θα "υποχρεωθεις" να συμβιβαστείς στην ελευθερία σου γιατί πρέπει να πάρεις πτυχίο μηχανικού και να τρως ώρες απλά για να κυκλοφορήσει, πρέπει να ζυγίσεις αν η ευχαρίστηση είναι πάνω από την "ζημιά" του χαμένου χρόνου. Ναι θα το βαφτίσεις χαρακτήρα και επένδυση και γνώση (το τελευταίο ισχύει) αλλά δεν παύει να ανταλλάσσεται χρόνος βόλτας με χρόνο ράμπας, χρήμα βόλτας με χρήμα επισκευών.
Το θέμα είναι να έχεις 2ερη μηχανή , ώστε να ψάξεις, να λύσεις , να δέσεις και να ασχοληθείς με την 1η.