Για 250 είπε, έχει πιο οικονομικά αλλά σίγουρα θέλουν μαζεμαΤα klr σε καλή κατάσταση ξεκινάνε από 3 χιλιάρικα.
Για 250 είπε, έχει πιο οικονομικά αλλά σίγουρα θέλουν μαζεμαΤα klr σε καλή κατάσταση ξεκινάνε από 3 χιλιάρικα.
Για το 250 με ψεκασμό λέω.Για 250 είπε, έχει πιο οικονομικά αλλά σίγουρα θέλουν μαζεμα
Κώστα παλιόοοοοτερα ξεκίναγες με ότι να'ναι για όπου να'ναι και τιμή βενζίνης σταΔυστυχώς έχουν καταντήσει όλες οι κουβέντες να καταλήγουν στο χρήμα
Πάει η κ@υλα, η αίσθηση, το ξεχαρμανιασμα, η ψυχοθεραπεία.
το χρήμαΔυστυχώς έχουν καταντήσει όλες οι κουβέντες να καταλήγουν στο χρήμα
Πάει η κ@υλα, η αίσθηση, το ξεχαρμανιασμα, η ψυχοθεραπεία.
Τι έχω πληρώσει ρε φίλε.πηρα ένα μηχαν;κι το 2018.και έκανα 5 χρόνια αλλάζοντας μόνο λάδια κ ένα μπουζί όλα αυτά τα χρόνια.μαρτυς μου ο #douan που μαζί τα κάναμε.ευρω τσακιστο λέμεΒρε άντε και βρήκε....για να το κάνεις να κινείται στο χώμα θέλει τουλαχιστον άλλα τόσα
Τα έχει πληρώσει και ξερει
Κωστή πανε ελα Ναύπλιο 40 ευρώ βενζίνα την Κυριακή σε τουριστικούς ρυθμούς...350 κμΔυστυχώς έχουν καταντήσει όλες οι κουβέντες να καταλήγουν στο χρήμα
Πάει η κ@υλα, η αίσθηση, το ξεχαρμανιασμα, η ψυχοθεραπεία.
Είδες που δεν είδες εσύ τιμές?Λοιπόν μέχρι κ πριν 8 μήνες είχε με 800.εγιναν κ αυτά για γνώστες.οριστε μια αγγελία στα 1250 ,1100 δηλαδή ρεαλιστικά για να κάνει κάποιος τα πρώτα του βήματα στο χώμα.
Κ αν ψάξουμε κάνα ax1 ή serrow
μπορεί να πέσουμε κ από το 1000ρικο.κανεις δεν χρειάζεται,exc-300 για να μάθει χώμα κ να το ευχαριστηθεί κ όλας.
Και εγώ στην ίδια χώρα ζω βρε Λιάκο, απλά ο ψυχίατρος χρεώνει τα τριπλάσια για μια ώρα κουβέντα.Κωστή πανε ελα Ναύπλιο 40 ευρώ βενζίνα την Κυριακή σε τουριστικούς ρυθμούς...350 κμ
Εγώ πάντως πουλάω αυτοκίνητο και ανοίγω θέμα μετά το crf300l τι;Δυστυχώς έχουν καταντήσει όλες οι κουβέντες να καταλήγουν στο χρήμα
Πάει η κ@υλα, η αίσθηση, το ξεχαρμανιασμα, η ψυχοθεραπεία.
Ειμαι στα 35 παρα λίγες μερες Και οι δουλειες τελευταία πανε καλυτερα και γιαυτο σκεφτομαι για καινουριο: Εχω και εναν μικρούλι διαβολάκο ουτε δυο χρόνων. Τα δυο τελευταία σημαίνουν λιγο ελεύθερο χρονο βεβαια. Το θεμα με τα δυο μηχανάκια δεν ανοίχτηκε απο εμενα. Σιγουρα κανω σκεψεις αλλά δεν ειναι βιώσιμο. Και αυτο εξηγώ παραπάνω. Προτιμω να εχω ενα all around και ας ειμαι Πωλ τάρΤες και οχι τάρες στο χώμα. Να πηγαινω οσο μπορω και ευχαριστιεμαι και αν βελτιωθώ βελτιώθηκα. Δεν θα κατέβω στο ντακαρ. Ωραιο θα ηταν ιδανικα αλλα δεν υπαρχει ο χρόνος κ το χρήμα να κανω τα παντα. αργοτερα βλέπουμε.Βλέπω Γιάννη g1ann1s είσαι στα 34.
Δεν ξέρω σε τι φάση είσαι σε προσωπικό επίπεδο καθώς και σε επαγγελματικό.
Δεν είμαι ληξίαρχος...
Εξηγώ..
Αν οι υποχρεώσεις είναι ελάχιστες κι επαγγελματικά είσαι καλά,ΟΚ μπορείς να ανταποκριθείς σε ιδιοκτησία+συντήρηση 2 μοτοσυκλετών.
Βλέποντας πως την βγάζουμε οι περισσότεροι όμως και με δεδομένο ότι το κάθε μηχανάκι θέλει τον χρόνο και το χρήμα του ΙΣΩΣ να είναι υπερβολή δύο μηχανάκια. Να μην σκλαβωθείς ενώ έρχονται άλλα όμορφα...
Πες για να σου γράψω τι θα παρεις όταν κάνεις εγγόνια...
Για καινούργιο εχεις 2 επιλογες κατά την γνωμη μου T7 και Tuareg.... Και τα δυο τα θεωρω εξίσου καλά, με το Tuareg να κερδιζει λιγο σε άνεση σελας και λιγο παραπάνω δύναμη. Το 990 που σκέφτεσαι για μεταχειρισμενο, αν και ειναι αυτό που εχω κόλλημα, (ειχα 990 και τωρα 950)θα δυσκολευτεις να βρεις σε καλη τιμή και με νορμαλ χιλιόμετρα... 950 θα βρεις πιο εύκολα σε νορμάλ τιμή, αλλα ειναι σχεδον 20 ετιας πλέον... με ότι αυτό συνεπάγεται και 30κιλα πιο βαρύ το 9Χ0 απο τα Τ7-tuareg....δεν το θεωρώ δλδ μεσαίο on off.Εγω θα έβαζα στο μυαλό μου και bmw 800 για μεταχειρισμενο για μεσαιο on offσκεφτομαι για καινουριο
Ολα παίζουν στο μυαλο μου ακομα. Σιγουρα ειναι πιο γλυκο το καινουριο. Πιο σύγχρονα μηχανάκια. Απο εκει κ περα κοιτάζω και για μεταχειρισμένα αυτα τα δυο. Μπήκε λιγο και σαν σκέψη το αφρικα 1000 που μου πρότειναν πιο πανω. Αλλα οχι τοσο γιατι για μεταχειρισμενο ακομα και χοντα θεωρω οτι κατι θα προκύψει οποτε παλι θα πιεστω οικονομικά. Πιο κοντα στα θελω μου κρίνω να ειναι τα Tuareg και tenere με αναμονή να οδηγησω vstrom και 790.Για καινούργιο εχεις 2 επιλογες κατά την γνωμη μου T7 και Tuareg.... Και τα δυο τα θεωρω εξίσου καλά, με το Tuareg να κερδιζει λιγο σε άνεση σελας και λιγο παραπάνω δύναμη. Το 990 που σκέφτεσαι για μεταχειρισμενο, αν και ειναι αυτό που εχω κόλλημα, (ειχα 990 και τωρα 950)θα δυσκολευτεις να βρεις σε καλη τιμή και με νορμαλ χιλιόμετρα... 950 θα βρεις πιο εύκολα σε νορμάλ τιμή, αλλα ειναι σχεδον 20 ετιας πλέον... με ότι αυτό συνεπάγεται και 30κιλα πιο βαρύ το 9Χ0 απο τα Τ7-tuareg....δεν το θεωρώ δλδ μεσαίο on off.Εγω θα έβαζα στο μυαλό μου και bmw 800 για μεταχειρισμενο για μεσαιο on off
Θα διαφωνήσω μόνο ως προς αυτό το σκέλος.Το κοινό της κανει τα στραβα ματια για να εχει το κεφάλι του ήσυχο αλλα αυτο ειναι καθαρα εκμετάλλευση του.
Δεν είναι σε όλους αυτή η εικόναΦαινεται πως οσοι το εχουν οδηγησει σε αυτο το συμπέρασμα καταλήγουν. Η λογική της χοντα ειναι ιδιαίτερη σαν εταιρεία. Το κοινό της κανει τα στραβα ματια για να εχει το κεφάλι του ήσυχο αλλα αυτο ειναι καθαρα εκμετάλλευση του.
Όσον αφορα το πιο ειναι καλυτερο σαν σύνολο απο τα αλλα δυο ξεκάθαρα ειναι το Tuareg και απο τεχνικά χαρακτηριστικά αλλα και οδηγικά. Αλλα το πιο ειναι καλυτερο για τις παραμέτρους που θέτει ο καθένας ειναι διαφορετικό.