Θα μπορούσε να μπει στο θέμα με τις μόντες αλλά θα χαθεί μάλλον εκεί.
Μιας και τα φλας που υπήρχαν δεν ήταν τα γνήσια αποφάσισα να τα αντικαταστήσω με original κινέζικα τύπου Led.
Βέβαια η διαδικασία δεν ήταν και πολύ εύκολη δεδομένου ότι δεν μπορεί να μπει φλασιέρα όπως στα προηγούμενα μοντέλα εξαιτίας του διακόπτη alarm.
Η μοναδική λύση ήταν να μεσολαβήσει κάποια αντίσταση στη γραμμή του ρεύματος των φλας ώστε να μην αναβοσβήνει γρήγορα το led και να το πιάνει σαν βλάβη (καμένη λάμπα) λόγω της μηδενικής κατανάλωσης ρεύματος που έχουν.
Οι αντιστάσεις που θα χρειαζόμουν μετά από ψάξιμο και μέτρημα στις λάμπες πυρακτώσεως που υπάρχουν ήδη ήταν περίπου στα 10 ohm και 10 watt.
Είχα τις παρακάτω κίτρινες από κάποιο παλιό σετ που είχα χρησιμοποιήσει στο αυτοκίνητο οι οποίες είναι στα 8.5 ohm και 50 watt.
Αγόρασα και τις άσπρες οι οποίες είναι στα 12 ohm και 12 watt.
Τελικά χρησιμοποίησα τις κίτρινες αφενός γιατί μπορούσα πιο εύκολα να τις στερεώσω και αφετέρου ζεσταινόταν πολύ λιγότερο σε συνεχή λειτουργία όπως των alarm.
Η συνδεσμολογία γίνεται με διαφορετικό τρόπο για την κίτρινη και για την άσπρη.
Στην κίτρινη συνδέουμε τα καλώδια όπως φαίνεται παρακάτω ενώ στην άσπρη απλά την προσθέτουμε στην καλωδίωση σαν επιπλέον φορτίο κατανάλωσης ρεύματος ώστε να ισορροπήσει το κύκλωμα.
Μιας και τα φλας που υπήρχαν δεν ήταν τα γνήσια αποφάσισα να τα αντικαταστήσω με original κινέζικα τύπου Led.
Βέβαια η διαδικασία δεν ήταν και πολύ εύκολη δεδομένου ότι δεν μπορεί να μπει φλασιέρα όπως στα προηγούμενα μοντέλα εξαιτίας του διακόπτη alarm.
Η μοναδική λύση ήταν να μεσολαβήσει κάποια αντίσταση στη γραμμή του ρεύματος των φλας ώστε να μην αναβοσβήνει γρήγορα το led και να το πιάνει σαν βλάβη (καμένη λάμπα) λόγω της μηδενικής κατανάλωσης ρεύματος που έχουν.
Οι αντιστάσεις που θα χρειαζόμουν μετά από ψάξιμο και μέτρημα στις λάμπες πυρακτώσεως που υπάρχουν ήδη ήταν περίπου στα 10 ohm και 10 watt.
Είχα τις παρακάτω κίτρινες από κάποιο παλιό σετ που είχα χρησιμοποιήσει στο αυτοκίνητο οι οποίες είναι στα 8.5 ohm και 50 watt.
Αγόρασα και τις άσπρες οι οποίες είναι στα 12 ohm και 12 watt.
Τελικά χρησιμοποίησα τις κίτρινες αφενός γιατί μπορούσα πιο εύκολα να τις στερεώσω και αφετέρου ζεσταινόταν πολύ λιγότερο σε συνεχή λειτουργία όπως των alarm.
Η συνδεσμολογία γίνεται με διαφορετικό τρόπο για την κίτρινη και για την άσπρη.
Στην κίτρινη συνδέουμε τα καλώδια όπως φαίνεται παρακάτω ενώ στην άσπρη απλά την προσθέτουμε στην καλωδίωση σαν επιπλέον φορτίο κατανάλωσης ρεύματος ώστε να ισορροπήσει το κύκλωμα.