Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Τι να ξεχάσω ρε αφού εγώ του τα έδωσαΔεν ξεχνάς
Τι να ξεχάσω ρε αφού εγώ του τα έδωσαΔεν ξεχνάς
Θυμάσαι φαντάζομαι τι τραβήξαμε να βρούμε το καταφύγιο?Τι να ξεχάσω ρε αφού εγώ του τα έδωσα
Αυτή η αναθεματισμενη φουρκέτα με την καταιγίδα...αφού δε φάγαμε κάνα κεραυνίδι τυχεροί ειμαστεΘυμάσαι φαντάζομαι τι τραβήξαμε να βρούμε το καταφύγιο?
Ναι θα δουλέψει η σαμπρέλα "21 και για πίσω.Όταν έχεις μαζί σου σαμπρέλα για ώρα ανάγκης, χρειάζεται να έχεις δύο σαμπρέλες, μία για τον εμπρός τροχό και μία για τον πίσω, ή μπορεί να γίνει η δουλειά σου με μία σαμπρέλα και για τους δύο τροχούς, και ας είναι έξω από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή;
Αν βάλω την σαμπρέλα του μπροστινού τροχού 90-90/21 στον πίσω τροχό 120-90/17, θα δουλέψει;
Δουλεύει αλλά καλύτερα να έχεις μία για κάθε τροχό. Ιδίως αν είσαι μακριά.Όταν έχεις μαζί σου σαμπρέλα για ώρα ανάγκης, χρειάζεται να έχεις δύο σαμπρέλες, μία για τον εμπρός τροχό και μία για τον πίσω, ή μπορεί να γίνει η δουλειά σου με μία σαμπρέλα και για τους δύο τροχούς, και ας είναι έξω από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή;
Αν βάλω την σαμπρέλα του μπροστινού τροχού 90-90/21 στον πίσω τροχό 120-90/17, θα δουλέψει;
Εγώ έχω κόντρες στον Γκάντι και αυτό που κάνει είναι να μην ξεζανταρει το λάστιχο σε περίπτωση κλαταρισματος.Οι κόντρες που βάζουν στις ζάντες των MX, μήπως θα αντικαταστήσουν τα δεματικά στην περίπτωση που συνεχίζεις με σκασμένο λάστιχο;
Υπάρχει κάποιος λόγος που να μην βάζουμε σε όλα τα on-off κόντρες; Μήπως δυσκολεύουμε την ζυγοστάθμιση;
Βλέπω ότι η κόντρα μπαίνει εκεί που είναι η βαλβίδα. Όταν λένε ότι βάζουν δύο κόντρες, η άλλη πως μπαίνει, ανοίγουν τρύπα στην ζάντα;
Αξίζει σε ψευτοεντούρο σαν το ΧΤ να βάλεις από δύο κόντες σε κάθε τροχό για να μην χρειάζονται τα δεματικά;
Έτσι είναι αλλά εξαρτάται και απ' το λάστιχο. Με Τ63-ΜΤ21 και κάμποσα μοτοκρός έχω γυρίσει από το Λαύριο στην Γλυφάδα χωρίς πρόβλημα με ταχύτητα 40-50+.Εγώ έχω κόντρες στον Γκάντι και αυτό που κάνει είναι να μην ξεζανταρει το λάστιχο σε περίπτωση κλαταρισματος.
Βάζεις και 4-6 δεματικα για ψυχολογικούς λόγους και πας βουλκανιζατέρ.
Στην τελευταία χαρτογράφηση τροφυ έκανα γύρω στα 20 χλμ έτσι χωρίς προβλημα
Με tracker το έκανα Κωστή...καλά πήγαινε και αυτόΈτσι είναι αλλά εξαρτάται και απ' το λάστιχο. Με Τ63-ΜΤ21 και κάμποσα μοτοκρός έχω γυρίσει από το Λαύριο στην Γλυφάδα χωρίς πρόβλημα με ταχύτητα 40-50+.
Αλλά με fim πίσω λάστιχο soft για Xtreme Enduro με το ζόρι έκανα 10km γιατί δεν μπορούσε να πάει το μηχανάκι ευθεία και ήταν πολύ επικίνδυνο στην άσφαλτο.
(Mε λάστιχο 50-50 + κόντρα + μερικά δεματικα για ασφάλεια μια χαρά γίνεται.)
Εγω απο Αναβυσσο στα Κατω Πατησια.....Έτσι είναι αλλά εξαρτάται και απ' το λάστιχο. Με Τ63-ΜΤ21 και κάμποσα μοτοκρός έχω γυρίσει από το Λαύριο στην Γλυφάδα χωρίς πρόβλημα με ταχύτητα 40-50+.
Αλλά με fim πίσω λάστιχο soft για Xtreme Enduro με το ζόρι έκανα 10km γιατί δεν μπορούσε να πάει το μηχανάκι ευθεία και ήταν πολύ επικίνδυνο στην άσφαλτο.
(Mε λάστιχο 50-50 + κόντρα + μερικά δεματικα για ασφάλεια μια χαρά γίνεται.)
Εξαρταται Κωστα απο το λαστιχο αλλα ΚΑΙ απο το μηχανακι, δηλ το βαρος του.Έτσι είναι αλλά εξαρτάται και απ' το λάστιχο. Με Τ63-ΜΤ21 και κάμποσα μοτοκρός έχω γυρίσει από το Λαύριο στην Γλυφάδα χωρίς πρόβλημα με ταχύτητα 40-50+.
Ειδικά για μεσαία on-off που μπορούν να ταξιδεύουν εύκολα με υψηλές ταχύτητες.Είναι υπολογίσιμο το βάρος της κόντρας.. θέλει αρκετό αντίβαρο για να ζυγοσταθμιστεί. Ίσως κι αυτός να είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
Να βάλουμε στην ζάντα δύο κόντες αντιδιαμετρικές.Είναι υπολογίσιμο το βάρος της κόντρας.. θέλει αρκετό αντίβαρο για να ζυγοσταθμιστεί. Ίσως κι αυτός να είναι αποτρεπτικός παράγοντας.