Είμαι μηχανικός!Όταν επεμβαίνεις στη μηχανή σου, ρωτάς πάντα μηχανικό;
(αλλά γενικά, τους.... αποφεύγω )
Είμαι μηχανικός!Όταν επεμβαίνεις στη μηχανή σου, ρωτάς πάντα μηχανικό;
Με πτυχίο και άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος;Είμαι μηχανικός!
Κάτι έχω και εγώ!!!!!Με πτυχίο και άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος;
Όσες ερασιτεχνικές ράμπες έχω δει, όταν δε είναι η μηχανή επάνω, έχουν κανένα πασχαλινό αρνί και ανοιχτά χασαποχαρτα με όλα τα συμπαραμαρτούνταΗ ράμπα ανύψωσης δεν είναι χαμένος χώρος όταν δεν χρησιμοποιείται για την μηχανή, γιατί είναι ένας στιβαρός ρυθμιζόμενος σε ύψος πάγκος εργασίας εάν ο χώρος είναι και εργαστήριο.
Ξεχνάτε αυτό που λέω ότι όταν είναι περιορισμένος ο χώρος, η ράμπα θα μας βγάλει έξω από το γκαράζ. Είναι πολυτέλεια να έχεις τον χώρο που καταλαμβάνει η ράμπα, μόνιμα κατειλημμένο για αυτήν τη χρήση. Δεν χρειαζόμαστε 2 πάγκους εργασίας, ούτε κάνουμε συνέχεια δουλειά με τη μηχανή που να χρειάζεται ράμπα.Τα τραπέζια έχουν όλα ύψος 72 με 75 εκατοστά και οι πάγκοι στην κουζίνα είναι όλοι 85 cm.
Μία χαρά κάνεις δουλειά με τα 80 εκατοστά που σηκώνεται η ράμπα. Μερικές φορές χρειάζεται να βάλεις πάνω ογκώδη αντικείμενα και την θέλεις ακόμα χαμηλότερη από τα 80 εκατοστά.
Καλό είναι βέβαια ο κύριος πάγκος σου να είναι ψηλότερος ανάλογα με το ύψος σου. Εγώ τον έχω κάνει 95 εκατοστά.
Να θυμίσω ότι κανονικά και στις ράμπες τραπέζι πρέπει η μηχανή να δένεται με ιμάντες.Υπαρχουν πιο ασφαλης χειροποιητες ραμπες.Εγω προσωπικα θα φοβουμουν να χρησιμοποιησω ραμπα που χρειαζεται να ασφαλιζω με τετοιο τροπο την μηχανη.
Ισχύει αυτό για τα πιο "ντυμένα" με πλαστικά μηχανάκια όπως τα Super Sport και Street. Ίσως πρέπει να αφαιρεθούν από πριν αυτά.Φαίνεται καλή λύση για ανύψωση ώστε να δουλέυεις με τους τροχούς ελεύθερους. Το μόνο "πρόβλημα" που βλέπω είναι το να βρεις σημεία στήριξης κάτω από την μηχανή. Πχ., στο CBR (ή και σε άλλα 4κύλινδρα) δεν νομίζω να μπορεί να βρεθούν 2-3 σημεία στήριξης. Στο KTM πάλι, θα πρέπει να στηριχθεί στα κάρτερ της μηχανής. Θα είναι ασφαλές?