amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Το κοντέρ κλέβει πιο πολύ από πολιτικό εν μέσω κοβιντ και ο μηχανικός, δυστυχώς για όλους μας, θέλει να πουλήσει. Ξεκίνησε από παπατζα για να φτάσει και στο μηχανάκι κάποτε.
Με χωμάτινα λάστιχα οι περισσότεροι πάνε 110-120 πραγματικά χιλιόμετρα. Δεν νομίζω πως είναι επικίνδυνο. Λόγω της βενζίνης στα 2 ευρώ και πολλοί με ηλεκτρικά η υβριδικά πάνε τόσο για οικονομία. Εννοείται στην δεξιά λωρίδα και με προσοχή στο καθρέπτη για αυτούς που κάνουν βλακωδώς σφήνες από δεξιά.Οι ορίτζιναλ "κόφτης στα 195/199" ανάλογα με τον δημοσιογράφο, ας μην συζητάνε για ταχύτητα παρακαλώ.
120 σε εθνική είναι οριακά επικίνδυνο.
Χωρίς πλάκα, τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν είδα βελτίωση με το ανατομικό μαξιλάρι που έχω πάρει εδώ και ένα μήνα. Πίστευα ότι ο πόνος στον αυχένα ήταν θέμα μαξιλαριού. Μάλλον έκανα λάθος...Στα adventure κράνη ποιο μεγάλο ρόλο παίζει η αεροδυναμική του γεισου για το πως γυρίζει ο αυχένας σου σπίτι παρά το βάρος.παρε το ls2 που είναι το πιο ελαφρύ κ έλα πες μου μετά την εθνική πως θα είναι ο αυχένας σου
Άλλαξε γείσο.... στο μαξιλάρι!!!!Χωρίς πλάκα, τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν είδα βελτίωση με το ανατομικό μαξιλάρι που έχω πάρει εδώ και ένα μήνα. Πίστευα ότι ο πόνος στον αυχένα ήταν θέμα μαξιλαριού. Μάλλον έκανα λάθος...
Για να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, καθρέπτη δεν έχουν οι χωμάτινοι που γυρνάνε από βόλτες, συχνά δεν έχουν ούτε φώτα και αν τους πάρει η νύχτα εντάξει, έχουν οι άλλοι.Με χωμάτινα λάστιχα οι περισσότεροι πάνε 110-120 πραγματικά χιλιόμετρα. Δεν νομίζω πως είναι επικίνδυνο. Λόγω της βενζίνης στα 2 ευρώ και πολλοί με ηλεκτρικά η υβριδικά πάνε τόσο για οικονομία. Εννοείται στην δεξιά λωρίδα και με προσοχή στο καθρέπτη για αυτούς που κάνουν βλακωδώς σφήνες από δεξιά.
Οι χωμάτινοι αναβάτες είναι αναγκαστικά εξοικειωμένοι με αυτές τις ταχύτητες ταξιδιού.
Οπα περιμένε, ούτε γω θέλω αντιπαράθεση.Για να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, καθρέπτη δεν έχουν οι χωμάτινοι που γυρνάνε από βόλτες, συχνά δεν έχουν ούτε φώτα και αν τους πάρει η νύχτα εντάξει, έχουν οι άλλοι.
Το να περιμένεις ότι οδηγοί αυτοκινήτου θα κοιτάνε καθρέπτη και θα προσέχουν μηχανάκια είναι όσο άσκοπο όσο και το να περιμένεις την ινσταγκραματζού να μην κάνει ντάκφεις στις σέλφις.
Δεν θέλω να μπω σε ακόμα μιά αντιπαράθεση χωρίς αξία, καλά κάνετε ό,τι κάνετε οι τακουνάτοι, καλά κάνουμε ό,τι κάνουμε γενικότερα, ο κάθε ένας μας έχει τις παραστάσεις και τις εμπειρίες του στο δρόμο και καλά να είμαστε και καλά χιλιόμετρα, καλή καλημέρα, καλό πρωινό Πέμπτης, καλό μεσημεράκι καλό απόγευμα (όλα αυτά ξέρετε, φωτό λουλούδια/λιακάδες/περιστέρια).
Για κάποιον που πιθανά έχει πρόβλημα με τον αυχένα του αξίζει, εφ’ όσον φυσικά έχει και την οικονομική δυνατότητα.Τελικά αξίζει η αγορά του carbon κράνους?
και τα 150€ τουλάχιστον , παραπάνω χρήματα για 200 γραμμάρια?
Εξοικονομείς 200 gr και μετά προσθέτεις στο κράνος ενδοσυνεννόηση και κάμερα.Τελικά αξίζει η αγορά του carbon κράνους?
και τα 150€ τουλάχιστον , παραπάνω χρήματα για 200 γραμμάρια?
Η αντοχή ενός κελύφους, δεν λέει κάτι (όχι ότι δεν παίζει ρόλο φυσικά)!!!Πώς σας φαίνεται η αντοχή αυτού του κινέζικου κράνους;
Best Oddly Satisfying Video For Stress Relief #shorts
Copyright Disclaimer: Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, ...youtube.com
Γιατί όχι ? Απ'ότι βλέπω έχει και pinlock....Απ'ότι είδα στο βίντεο αυτό, από εμένα είναι ΟΧΙ!!!!
Απ'το να μην φοράς καθόλου κράνος, και ένας τενεκές κάτι κάνει!!!!Μια χαρά είναι .
Ειδικά απ' το να μη φοράς καθόλου κράνος !
Το LS2 mx436 , εχω , για τις adve μοτοβολτες , για τα λεφτά του ειναι vfm , γυρω στα 160-180 ευρω πρεπει να κανει τωρα ..Στα adventure κράνη ποιο μεγάλο ρόλο παίζει η αεροδυναμική του γεισου για το πως γυρίζει ο αυχένας σου σπίτι παρά το βάρος.παρε το ls2 που είναι το πιο ελαφρύ κ έλα πες μου μετά την εθνική πως θα είναι ο αυχένας σου
η ωτοασπίδες είναι για την εθνική που θες να την βγάλεις γρηγορά να τελειώνειςΕμένα μου φαίνεται αδιανόητο να πηγαίνω βόλτα με τη μηχανή και να χρειάζεται να φοράω ωτοασπίδες.
Αν κάνει φασαρία το κράνος μειώνω την ταχύτητα μέχρι εκεί που είναι ήσυχο, για να μπορώ να απολαμβάνω τη βόλτα και το τοπίο.
Οι ωτοασπίδες είναι για τα πάντα. Με το XR απλά αγανακτούσα με τον θόρυβο και στον επαρχιακό, μόνο σε αστικές μετακινήσεις της τάξης του 20λεπτου ήμουν ας πούμε ΟΚ.η ωτοασπίδες είναι για την εθνική που θες να την βγάλεις γρηγορά να τελειώνεις