Είπε το παιδί οτι ΔΕΝ γουστάρει κινεζιές.Κράτα το σκούτερ.
Cf moto 450 MT
€5,990 κούτα.
Είπε το παιδί οτι ΔΕΝ γουστάρει κινεζιές.Κράτα το σκούτερ.
Cf moto 450 MT
€5,990 κούτα.
"Αναγκα και οι θεοί πείθονται"!!!Είπε το παιδί οτι ΔΕΝ γουστάρει κινεζιές.
Είπε το παιδί οτι ΔΕΝ γουστάρει κινεζιές.
[/QUOTE
Και?
Ποιο είναι το παιδί, ο Chuck Norris???
Το "παιδί" όπως τον λες, βάζει μεν καποιες παραμέτρους, αλλά και εμείς σαν ερωτώμενοι, δεν απαγορεύεται να δώσουμε μια εναλλακτική που πιστεύουμε ότι θα ήταν καλύτερη για την κατάσταση του.
Μπορεί πάντα να με αγνοήσει αν η απέχθεια του για τους Κινέζους είναι πιο ισχυρή απ το να μπλέξει με σκισμένα σκουπίδια δεκαπενταετιας.
Δεδομένης της κατάστασης όπως την περιγράφει, καταλαβαίνω ότι δεν του τρέχουν απ τα μπατζάκια, οπότε μπορεί να χρειάζεται να του πει κάποιος μήπως θέλει να βάλει νερό στο κρασί του.
Όλοι κάνουμε συμβιβασμούς ανάλογα με την κατάσταση.
Κι εγώ π.χ. έχω πει να μην ασχολούμαι με ξερολες, κουτοπόνηρους, κλπ συνωμοταξίες αλλά καμία φορά αναγκάζομαι να βάλω νερό στο κρασί μου.
Ισχύει για το αφρικα σκέφτομαι πολύ ρομαντικά και παραβλέπω το κομμάτι αξιοπιστίας μετά από τόσα χρόνια απλα αν δεν εχεις μπάτζετ προσπαθείςνα σου τα παρουσιάσεις ολα μελι γαλα ( αυτο το κανω συχνα ) και για αυτο έγραψα εδώ το ποστ για να ακούσω απόψεις και να ξυπνήσω λίγο η και να δω τα πράγματα από άλλη σκοπιά ... Το f800 είναι μια ολ αραουντ επιλογή και θα έχει και το γκαζακι του για να το ευχαριστιεμαι και λίγο αν και δεν έχω ιδέα πως πάει. Το 650 το έχω διαβάσει εδώ αρκετά , είναι μια επιλογή σίγουρα αν κρατήσω το σκουτερ γιατί τα δίνουν και τσάμπα πραγματικά. Ευχαριστω πάρα πολύΚαλησπέρα και χρονια πολλα! Εγω θα σου προτεινα να πας στην επιλογη να δωσεις το σκούτερ κ να παρεις κατι πιο καινουριο απο αφρικα του 89-90. Αφενός δεν αξίζουν τα 3-4000 χιλ και αφετέρου οκ χοντα ειναι αλλα παλια. Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά Εννοειται αν κ βρίσκεις λύσεις με τόσα που εχουν πουληθεί. Και επειδη θελεις να κανεις εκδρομές με αυτο το οχημα εγω δεν θα μπορούσα να του δείξω εμπιστοσύνη. Ηταν καλα αλλα για τα χρονια που έβγαιναν γνώμη μου. Σιγα σιγα ειναι να μπαίνουν σε καμία συλλογή κ αυτα. Στα 6-7κ φ800 gs το οποιο σκεφτομουν κ εγω παίζει κ παιρνεις κ κανα παπιοσκουτερο μικρο για τα κοντινά. Αλλιως πας για πιο καινουριο με λίγα ακομα φραγκακια τύπου τενερε. Αλλη επιλογή ειναι να βρεις ενα bmw 650gs Dakar με δυο χίλιαρικα να πετάξεις και κανα ενάμιση πανω να το φέρεις στα μέτρα σου απο μαζέματα στα σημεία να βαλεις κανα καλο ελατήριο πανω κ να κρατησεις το μπατζετ χαμηλά. Για μονοκυλινδρο ειναι απο τα ταξιδιάρικα συν του οτι εχει κ abs που μπορεις να το χρησιμοποιείς μεσα στη πολη κ ειναι παπί κανονικα. Βεβαια εγω δεν ξερω κ το οδηγικό σου μπαγκραουντ για το αν θα σε καλύψουν οι επιλογές ή αν θα ειναι too much .
Ευχαρίστηση μου να προσφέρω και μια άλλη οπτική έστω κι αν δεν σε ενδιαφέρει τελικά.... Εδώ κάνουμε κουβέντα δεν έχουμε λόγο κανένα για αρπαγματα!!! Σε ευχαριστώ και πάλι που αφιερωσες χρόνο
Να είσαι καλά!!!Ευχαρίστηση μου να προσφέρω και μια άλλη οπτική έστω κι αν δεν σε ενδιαφέρει τελικά.
Όσο για τα άρπαγματα, είναι κι εδώ ένας μικρόκοσμος της ευρύτερης κοινωνίας μας.
Ναι βέβαια Κουβέντα προσπαθούμε να κάνουμε οι περισσότεροι, να βοηθήσουμε και να βοηθηθούμε, αλλά κατά καιρούς έχουμε και κάποιους που ξύνουν τα νύχια τους, και γενικά πετάγονται από το σώβρακο τους με κάθε αφορμή (η και χωρίς) .
Καλή επιτυχια ότι κι αν επιλέξεις .
Με πονάει η καρδιά μου να το δώσω το σκούτερ για τους λόγους που ανέφερες , με έχει ξεκουράσει το άτιμο μέσα στην πόλη εργάτης... Η αλήθεια είναι ότι 6κ δεν τα φτάνω με τίποτα εκτός και αν περιμένω ακόμα αρκετά, το 650 είναι μια επιλογή απλά με φοβάμαι πολύ στο μονοκυλινδδρο εθνικη μην βλαστιμησω , από άποψη χώματος όμως θα είναι ότι πρέπει για σκησιματα ( όσο αντέχω-αντέχει πάντα).Κάπου διάβασα ότι πας άνετος 130αρι φορτωμένος ομως. Έχει αρχίσει και παίζει στο μυαλό μου σαν επιλογή. Σε ευχαριστώ, πολύ χρήσιμες απόψειςΕγώ είμαι της άποψης πως δεν πρέπει να δώσεις το σκούτερ. Θα το μετανιώσεις. Μέσα στη πόλη είναι υπέρ εργαλείο πρακτικότητας και με τα χλμ που κάνεις θα σου λείψει. Παντα είχα 3 μηχανάκιαε αυτή τη φιλοσοφία και πάντα υπήρχε παπί η σκούτερ στο σταβλο και αν βάλεις κάτω τα οικονομικά πάντα το παπί η το σκούτερ σου βγάζει μόνο του τα λεφτά του από την οικονομία που σου κάνει από τη μηχανή και της γλυτώνει τις περιττές φθορές και την αστική κακοποίηση. Συν ότι ένα σοβαρό μηχανάκι για χωμάτινο τουρισμό θέλει και το κατάλληλο λαστιχο που πάντα δεν κάνει σωστά τη δουλειά του στη πόλη και τρώγεται γρήγορα και πλέον θες 300αρια εύρο να τα αλλάζεις.
Επειδή το budget σου είναι χαμηλό σχετικά η λύση είναι ίσως να βρεις ενα σωστό παλαιότερο αλλά αυτό είναι εξαιρετικά πλέον δύσκολο χωρίς να δώσεις πολλά λεφτά να το συνεφερεις.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι μήπως πειστεί να δώσει ο vassat ένα εξαιρετικό bmw f650gs dakar που έχει έτοιμο και με αναρτήσεις στημένο που μπορεί μέχρι τα 3500€ να δελεάστει να το δώσει να πάρει ένα μικρό 300 που ήθελε.
Εναλλακτικά αυτό που θα σου πρότεινα αφού δεν είσαι φαν του Κινεζικου είναι να δεις αν μπορείς να ανέβεις στα 6 χιλιάρικα και να πάρεις κούτα το RE HIMALAYAN που είναι για μένα μοτοσυκλέτα που έχει βγει μέσα από πολύ μελέτη και σοβαρά φτιαγμένο να αντέξει τα πάντα στο διάβα του. Στο χώμα δεν έχω αμφιβολία.πως θα είναι εξαιρετικό για αυτό που κάνουμε και το μόνο από εκεί και έπειτα που δεν ξέρω αν καλύπτει τον καθένα είναι η ταχύτητα ταξιδιού του στα 110-120 (που έτσι κι αλλιώς σε μηχανάκια με χωμάτινα λάστιχα τα 130 συνήθως είναι το όριο για να μην διαλύονται τα λάστιχα)
Δεν θα πάω σε κάτι λιγότερο από 21 μπροστά με τίποτα, δεν με νοιάζει να κυνηγιεμαι με άλλους ( ποτέ δεν λέω όχι αν κάτσει) , με κυνηγάω μόνος μου όμως μόνιμα, και βαριέμαι τον εαυτό μου που θα προσπαθώ να καλύψω την κουλαμάρα μου με την δικαιολογία ότι δεν έχω 21 μπροστά. Ευχαριστω πολύ για την απάντηση!!!Διαβάζοντας με προσοχή το ποστ και λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους θα γειωσω απλά την παράμετρο του 21 μπροστινού και θα σου πρότεινα να πάρεις ένα β-στρομ 650 είτε κούτα γύρω στα 9 αν θυμάμαι καλά ή ενός δύο χρόνων με κάνα 1500αρι λιγότερο.τελειο για παπί μες τη πολη,ικανός ταξιδευτής, αλεξίσφαιρο σύνολο για ατελείωτα χλμ, καινούργιο μηχανάκι,και εγώ θυμάμαι ξεκάθαρα και από τα Μέγκα τεστ ότι μια χαρά ακολουθούσε το μηχανάκι.αν λοιπόν δεν σε νοιάζει στις βόλτες σου να κυνηγιεσαι με τους φίλους στο χωμάτινο κομμάτι,το μηχανάκι θα σε περάσει από παντού.
Έχουν έναν ιντζενiέρε Ινδό (ξέρεις καφέ) που δείχνει πολύ σοβαρός άνθρωπος στις φωτογραφίες Σπουδαγμένος Αγγλία όχι ότι να ναιΕναλλακτικά αυτό που θα σου πρότεινα αφού δεν είσαι φαν του Κινεζικου είναι να δεις αν μπορείς να ανέβεις στα 6 χιλιάρικα και να πάρεις κούτα το RE HIMALAYAN που είναι για μένα μοτοσυκλέτα που έχει βγει μέσα από πολύ μελέτη
Δεν υπάρχει μεταπτυχιακό,διδακτορικό,ομάδα εργασίας και έρευνας παγκοσμίως σε μεγάλα πανεπιστήμια αλλά και εταιρείες που να μην βλέπεις μέσα και Ινδους και Κινέζους βέβαια πλέον. Ειδικά στην Κίνα πιστεύω το κράτος το ίδιο ρίχνει πολύ χρήμα σε αυτό σε χρηματοδοτήσεις. Εδώ σε youtuber (αυτή με το ημερολόγιο της Μαριάννας το κανάλι μια Κινέζα που μιλάει Ελληνικά) μου βγήκε ειδοποίηση από το fb πως φαίνεται ότι χρηματοδοτείται από το κράτος και λάβετε τις απόψεις της με αυτό το σκεπτικο!Έχουν έναν ιντζενέρε Ινδό (ξέρεις καφέ) που δείχνει πολύ σοβαρός άνθρωπος στις φωτογραφίες Σπουδαγμένος Αγγλία όχι ότι να ναι
Μου έκανε εντύπωση πως ο άνθρωπος αυτός είναι η εικόνα του και μου θύμισε παλιούς Ιταλούς