Να συμπληρωσω στα παραπανω οτι μια αλλη λυση για να μη γεμιζει χωμα ο αξονας του τροχου ή οι αποστατες ειναι να εχουμε μαζι ενα φυλλο εφημεριδας πανω στο οποιο ακουμπαμε τον αξονα με το παξιμαδι, τους αποστατες και οτι αλλες βιδες χρειαστει να βγουν πχ για βγαλσιμο/βαλσιμο μπροστινου τροχου πρεπει συνηθως να βγει η μια δαγκανα. Επισης ετσι αποφευγουμε να σκουπισουμε τον αξονα απο χωματα, γιατι ετσι θα σκουπισουμε ΚΑΙ το γρασο του που δεν ειναι οτι καλυτερο. Επισης κατι αλλο που εχω παντα μαζι ειναι ενα κομματι χαρτονι ωστε να πατησει εκει πανω το γραναζι του πισω τροχου ή ο ενας δισκος του μπροστινου τροχου οταν κανουμε τη δουλεια.
Στην επομενη φωτο φαινονται τα πραγματα που παιρνω μαζι στο CRF. Μαζι με το BeadPro εχω ουσιαστικα 4 λεβιεδες, εχετε υπ'οψη οτι χρειαζονται τουλαχιστο 3. Μεσα στο σακουλακι κατω δεξια εχω ενα μπουκαλακι με ταλκ, δετε παρακατω για τη χρηση του. Επισης για σαπουνι χρησιμοποιω ενα μπουκαλακι με λιγο σαμπουαν στο οποιο ριχνω μεσα λιγο νερο να φτιαξω σαπουνονερο. Αν δεν εχω, σκετο σαμπουαν (και με λιγο σαλιο) κανει επισης μια χαρα δουλεια.
Αυτο που ειναι επισης σημαντικο εργαλειο ειναι το κατσαβιδι για τον πυρηνα της βαλβιδας, το συγκεκριμενο δικο μου εχει απο την αλλη μερια και συρματοχοινο με ενσωματωμενο πυρηνα για να βιδωσω στη βαλβιδα και να την τραβηξω μεσα απο την τρυπα - αυτο δεν ειναι θεμα σε λαστιχο 120/130 αλλα ΕΙΝΑΙ θεμα σε σκληρουτσικο λαστιχο 150 και το συγκεκριμενο βοηθαει πολυ.
Σχετικα με τη δουλεια, σε πισω τροχο ή σε μπροστα τροχο με ενα δισκοφρενο βαζουμε τον δισκο παντα απο ΠΑΝΩ ωστε να μας βοηθησει να στερεωσουμε τους λεβιεδες σε δυσκολα λαστιχα. Αρχιζουμε τη δουλεια απο τη μερια της βαλβιδας στο βγαλσιμο και τελειωνουμε εκει στο βαλσιμο.
Πριν αρχισουμε το ξεζανταρισμα, βγαζουμε ΤΕΛΕΙΩΣ τον πυρηνα της βαλβιδας, δεν ξεφουσκωνουμε απλα το λαστιχο. Οταν το κανουμε αυτο προσεχουμε να μη χασουμε τον πυρηνα απο την πιεση του αερα, ειναι καλο να εχουμε μαζι αλλον ενα τουλαχιστο αν γινει στραβη. Πριν βαλουμε την κανουργια σαμπρελα, την φουσκωνουμε ελαφρα για να μην διπλωσει και επισης την αλειφουμε με ταλκ για να γλυστραει. Αφου μπει η σαμπρελα, αρχιζουμε το βαλσιμο
απεναντι απο τη βαλβιδα. Οταν φτασουμε στο τελευταιο 1/3 του ελαστικου στη μερια της βαλβιδας, εκει τα πραγματα δυσκολευουν. Εκει κανουμε δυο πραγματα: αρχικα "σαπουναρουμε" το χειλος του τελευταιου κομματιου του ελαστικου και δευτερο, και πολυ σημαντικο, παταμε με τα δυο μας γονατα το λαστιχο απο τη μερια που εχει ηδη μπει (δηλ απεναντι απο το κομματι που πρεπει να μπει) ωστε να ειναι οσο πιο μεσα στη ζαντα γινεται να δωσει αυτο το 1εκ "leeway" απο την αλλη μερια που θα βοηθησει. Και αν δεν μπαινει το λαστιχο, δεν θελει ταρζανιες/δυναμη αλλα τροπο. Βεβαια, καποια λαστιχα εχουν τοσο σκληρα πλαϊνα που απλα δε ζανταρονται με λεβιεδες.
Αυτ(ι)α, και ειναι καλο να γινει για πρωτη φορα η προσπαθεια στο φιλικο περιβαλον του γκαραζ μας / σπιτιου μας