(1350)
Μετά τη βόλτα του Θένου του Κατέμη, τα μπροστινά είχαν παραδώσει πνεύμα ιδιαίτερα το αριστερό το οποίο είχε ξεράσει σχεδόν όλα τα λάδια του πάνω στη δαγκάνα αλλά και στα βουνά της Αργιθέας προκαλώντας οικολογική καταστροφή + το γεγονός ότι είχαν να αλλαχθούν μεγάλο χρονικό διάστημα, ήταν πλέον επιτακτικό η αλλαγή τους και μαζί με αυτά και οι αντίστοιχες τσιμούχες / ξύστρες.
Η διαδικασία έγινε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα ούτε βρέθηκαν ζημιές, ωστόσο παρατήρησα κάποια σημάδια τριβής ακριβώς κάτω από τις ξύστρες και στα δύο καλάμια στο ίδιο ακριβώς σημείο. Όχι γδαρσίματα ή γρατζουνιές, αλλά μια μαυρίλα απάνω στην επίστρωση νίκελ. Θα το παρακολουθήσω στην πορεία.
Επίσης μέτρησα τα ελατήρια και ενόσω το manual αναφέρει μήκος ελατηρίων 472 χιλ,
τα δικά μου είναι 462/464 χιλ δηλαδή ένα εκατοστό πιο κοντά. Προφανώς έχουν αλλαχθεί.
EDIT: Δεν υπολόγισα τους αποστάτες προφόρτισης που είναι 10 χιλιοστά, οπότε είμαστε εντάξει.
Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω 10άρι λάδι δεδομένου ότι το δούλεψα στο 640 και μου άρεσε η λειτουργία του, εκείνο βέβαια έχει αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές.
Έβαλα την ποσότητα που αναφέρει το manual, δηλαδή 645 ml σε κάθε καλάμι το οποίο φέρνει τη στάθμη στα 95 χιλιοστά από την κορυφή. Για να πω την αλήθεια μου φαίνεται μικρή....λογικά η αίσθηση θα τείνει προς το σκληρό, αλλά εδώ είμαστε, θα ρυθμίσουμε αναλόγως αν χρειαστεί.
Οι ρυθμίσεις που έκανα είναι οι στάνταρντ δηλαδή στα 15 κλικς αποσβέσεις. Πιθανόν να χρειαστώ ένα πιο μαλακό, πιο ενδοτικό σετάπ το οποίο θα το ρυθμίσω στα μέτρα μου όταν με το καλό βγάλω το μηχανάκι για δοκιμές την προσεχή εβδομάδα, αφού βέβαια μετρήσω SAG για να δώ τι αποστάτες τεφλόν θα χρειαστώ.
Εν καιρώ θα βγει και η πίσω ανάρτηση για σέρβις, δεδομένου ότι η συμπεριφορά της ήταν κάπως νευρική στην τελευταία χωμάτινη καθότι και αυτή έχει να γίνει σέρβις αρκετά μεγάλο διάστημα.
Μαζί με το σέρβις αναρτήσεων, ήταν ευκαιρία να ελέγξω / λιπάνω τα ρουλεμάν λαιμού και ρουλεμάν τροχού, τα οποία αμφότερα βρέθηκαν σε καλή κατάσταση.
Αυτά.