Έτσι ήμουν εγώ όταν από παπί πήρα αφρικα 1.000 , νόμιζα ότι πηρα χαγιαμπουσα . Παναγία μ λέω ΑχαχαΜε αυτά που διαβάζω εύχομαι αυτή η όρεξη να μη μου ανοίξει ποτέ. Προσωπικά μιας κι έπιασα μεγάλος τα δίτροχα πάω τοίχο τοίχο. Τα 92 άλογα με τρομάζουν και τα χαίρομαι στην έξοδο απ´τη στροφή. Άντε και σε κανά φανάρι. Άκου 200 άλογα.
Κανόνισε σε 4-5 χρόνια να μη σου φτάνουν κι εσένα ούτε 160!Με αυτά που διαβάζω εύχομαι αυτή η όρεξη να μη μου ανοίξει ποτέ. Προσωπικά μιας κι έπιασα μεγάλος τα δίτροχα πάω τοίχο τοίχο. Τα 92 άλογα με τρομάζουν και τα χαίρομαι στην έξοδο απ´τη στροφή. Άντε και σε κανά φανάρι. Άκου 200 άλογα.
44 είμαι στην φώτο, με το ΖZR αλλά τεςπα θα το δεχθώ το 28/32Την περασες τη φαση δλδ ...
Εδω νασαι 28 με 32 νομιζω ε ,
γκαζια κ γυμναστηριο !
κ γω παω κ επειδη με πονανε σχεδον συνεχεια τα χερια απο μεσα , μεσα απο τους αγκωνες ,
χθες πως ετυχε να με σβησει σχεδον σταματημενος με 2ρα ετσι οπως εστρηβα λιγο αρριστερα ,κ αναγκαστικα να βαλω κ ποδι κατω,
''κλοτσησε'' ο αριστερος αγκωνας ,απο μεσα , ποιο πολυ παλι κ μεχει ψιλοπεθανει τωρα που μιλαμε..
Ψιλά πράματα ..
200 τροχο ε ....ποοο ,
οχι , οχι κ ετσι !!!
44...; δε θα σεκανα με τπτ...44 είμαι στην φώτο, με το ΖZR αλλά τεςπα θα το δεχθώ το 28/32
Βασικά αυτό που περιγράφεις συνέβη.
Είχα σχεδόν 160 τροχό σ αυτό το VFR 1200, αλλά τότε δεν φτάνανε...
Οπότε πήγα για άλλα. .
Είπαμε εξαρτάται ποιον ρωτάς και σε ποια φάση της ζωής του.
Aanmelden bij Facebook
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.www.facebook.com
Το Τ.C. το μόνο που κάνει είναι να επεμβαίνει κατά την επιτάχυνση και να κόβει την παροχή δύναμης στον πίσω τροχό όταν αισθανθεί ότι ο τροχός αρχίζει να περιστρέφεται πιο γρήγορα που σημαίνει ότι χάνει την πρόσφυση του και πάει να σπινιαρει.44...; δε θα σεκανα με τπτ...
το τραξιον κοντρολ, επιρεαζει τον τροπο που πλαγιαζεις τη μοτο ; επεμβαινει σαυτο ;
εχει την ταση να σε κραταει ποιο ορθιο η κανω λαθος;
Έχεις μπλέξει στο House of the rising sun, και δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.Αν μου μπει ο διάολος διαγράφομαι απ´το φόρουμ. Αρκετές τρελίτσες έχω κάνει, να μαζεύομαι σιγά σιγά.
Και μαλλιάς ήμουν
Ολλανδία ακόμα???Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η ταχύτητα.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η μοτό.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει ο συνδυασμός.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η μοτό.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει ο συνδυασμός.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η ταχύτητα.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει η μοτό.
Υπάρχουν αυτοί που τους αρέσει ο συνδυασμός.
Νταξ τρολάρω
Α γεια σουΑυτό που ρωτάς έχει διαφορετική απάντηση ανάλογα με το ποιον ρωτάς.
Ήθελα να το θίξω αλλά περίμενα κάποιον αληθινό Ινδό σοφό να το πει. Η δυνατότητα άνεσης στο ταξίδι όπου μια δυνατή μοτοσυκλέτα δεν πιέζεται ποτέ είναι μεγάλο ατού. Σε νόμιμες ταχύτητες ταξιδίου βέβαια καμία διαφορά με τα 80-100 άλογα που λέγανε πιο πίσω.Νομίζω ότι πολλοί έχουμε μπερδέψει την δυναμη ενός δυνατού μοτέρ, με τις 300ρες ...να το δούμε αυτό.
Απλά σε ένα βαθμό έχουμε ασπαστεί και την υπερβολή. Δηλαδή ένα Vstrom 800 (και το αναφέρω γιατί το μοτέρ του το θεωρώ το τέλειο για All Around χρηση) έχει συγκριτικά επιδόσεις σχεδόν Supercar, η Superbike πριν 20 χρόνια. Κατεβάζει τα 100 σε 4 δευτερόλεπτα και και τα 150 ξέρω γω σε 8 δευτερόλεπτα. Είναι ήδη καταιγιστικά γρήγορο για δημόσιους δρόμους και μάλιστα με πολύ ωραία αίσθηση στο τράβηγμα. Απο εκεί και πάνω στην ουσιά ξεκινάνε τα ανθρώπινα πάθη τα οποία είναι μεν σεβαστά αλλά δεν μπορεί κάποιος λογικός να πει πώς μοτοσυκλέτες 80-90-100 άλογα πώς ήδη δεν είναι απίστευτα γρήγορες και απολαυστικές. Άλλο αν κάποιος δε χορταίνει άλογα! Άλλοι δεν χορταίνουν προβατίνα ή πίτσες! Άλλοι βάζουν Turbo σε hayabusa! Δεν έχει όριο αυτό!Νομίζω ότι πολλοί έχουμε μπερδέψει την δυναμη ενός δυνατού μοτέρ, με τις 300ρες ...να το δούμε αυτό.
Όλα αυτά είναι σωστά και η διαφορετικότητα παίζει ρόλο και εδώΑπλά σε ένα βαθμό έχουμε ασπαστεί και την υπερβολή. Δηλαδή ένα Vstrom 800 (και το αναφέρω γιατί το μοτέρ του το θεωρώ το τέλειο για All Around χρηση) έχει συγκριτικά επιδόσεις σχεδόν Supercar, η Superbike πριν 20 χρόνια. Κατεβάζει τα 100 σε 4 δευτερόλεπτα και και τα 150 ξέρω γω σε 8 δευτερόλεπτα. Είναι ήδη καταιγιστικά γρήγορο για δημόσιους δρόμους και μάλιστα με πολύ ωραία αίσθηση στο τράβηγμα. Απο εκεί και πάνω στην ουσιά ξεκινάνε τα ανθρώπινα πάθη τα οποία είναι μεν σεβαστά αλλά δεν μπορεί κάποιος λογικός να πει πώς μοτοσυκλέτες 80-90-100 άλογα πώς ήδη δεν είναι απίστευτα γρήγορες και απολαυστικές. Άλλο αν κάποιος δε χορταίνει άλογα! Άλλοι δεν χορταίνουν προβατίνα ή πίτσες! Άλλοι βάζουν Turbo σε hayabusa! Δεν έχει όριο αυτό!
Νομίζω πώς ο τρόπος που βγάζει ένα μοτέρ τα άλογα είναι πιο σημαντικός απο το πόσα άλογα είναι, ο χαρακτήρας, το ξέσπασμα. Όσο πιο ηλεκτρικό και γραμμικό είναι ένα μοτέρ τόσο μπορεί να το νιώθεις πιο ξενέρωτο. Όσο πιο δυνατά και με αίσθηση βγάζει τα όσα άλογα έχει, τόσο γουστάρεις. Απόδειξη τα ισχυρά thumber που χωρίς έιναι εντυπωσιακά σε ιπποδύναμη είναι πάντα απολαυστικά (μέχρι κάποιες ταχύτητες βεβαια).
ΝΟμίζω το ζήτημα εδώ είναι απλά να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον και τις διαφορετικές ανάγκες που έχουμε και τον διαφορετικό τρόπο που περνάμε καλά. Δεν περνάμε όλοι καλά κάνοντας τα ίδια πράγματα ακριβώς.
Υπάρχει ένα ποσοστό 1-2% αυτών που πήγαν στην άλλη μεριά του Αχέρωντα επειδή το ισχυρό μηχάνημα τους κατάφερε να τους παρασύρει περισσότερο απο όσο έπρεπε. Είναι μικρό το ποσοστό και για μένα, ασήμαντο μπροστά στις πραγματικές αιτίες που έχουμε εκατόμβες θυμάτων σε τροχαία. Μακάρι όλες οι μηχανές που κυκλοφορούσαν εκεί έξω να ήταν πανίσχυρα 4Κ με έμπειρους οδηγούς.Όλα αυτά είναι σωστά και η διαφορετικότητα παίζει ρόλο και εδώ
Απλά διαβάζω για τελικές, θανάτους, κινδύνους κλπ ομορφιες τα οποία για εμένα δεν ισχύουν
Μια χαρά πας από την άλλη μεριά του ποταμού και με 80 άλογα.