stavrouliasp
Μέλος
- Όνομα
- Παντελής
- Μοτό
- DR800S
Τι ωραία πράγματα διαβάζουμε....
Θα κάνεις στο τέλος και μια δυναμομετρηση, έτσι για λόγους αρχείου;
Θα κάνεις στο τέλος και μια δυναμομετρηση, έτσι για λόγους αρχείου;
Δυναμομέτρηση δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω! Προτιμώ να τα πιω σε βετζινες και μπύρες...
Έχω παρόλα αυτά δυναμομέτρηση από ίδιο μοτέρ που έφτιαξε ο ίδιος (σε Bros650 με μοτέρ άφρικα 750)
Ακριβώς ίδιες βελτιώσεις αλλά με εκκεντροφόρο stage2 και fcr 39ρια. Εγώ θα είμαι 5 αλόγατα κάτω.
Όπως και να έχει, συνολική αύξηση απόδοσης περι του 20% δεν ειναι διόλου ευκαταφρόνητη.
Ανυπομονώ!
Παντελή.. και μόνο για το γαμώτο..... όχι!!!Τι ωραία πράγματα διαβάζουμε....
Θα κάνεις στο τέλος και μια δυναμομετρηση, έτσι για λόγους αρχείου;
Ακόμη καλύτερα!!!!Δυναμομέτρηση πάντως είναι άμεσα διαθέσιμη για όποιον θέλει να την πάρει βόλτα!!
ΧαχαχαχαΑκόμη καλύτερα!!!!
(το έχω κάνει print screen για να μην το πάρεις μετά πίσω )
Είπε τύπος που έχει βάλει 19άρα στο 950.... Για ανωμαλίες.......(καλα ο mxersraz το παραεκανε, πλεον μιλαμε για αρρωστημενη σχεση παθους αλλα ο καθενας οπως την βρισκει, δεν κρινουμε ανωμαλιες εδω )
Να είσαι καλά Γιώργο!!Δεν ξέρω ντιπ από τις μετατροπές που εκανες ομολογώ..
Ομως εκείνο που άκουσα τις προάλλες ήταν αρκετό για να καταλάβω ότι κάτι διαφορετικό περνάει...!!
Οπτικά έγινε πολύ μ..ναρα ενώ μου αρέσει που δεν ξεφύγες απο την μαμά μορφή.
Υπέροχο μηχανάκι που σαφως θα θελα να βολταρω αν προλάβω.. ενώ μου δίνεις ιδέες για το Τενερε...
Ευχομαι να το χαρείς όσο επιθυμείς!!
αυτες οι μετατροπες ειναι για μοτοσυκλετες οχι για μηχανακια...ενώ μου δίνεις ιδέες για το Τενερε...
Η δουλεια ειναι τρομερη και ο Ορεστης απλα δειχνει οτι τα κουρελια τραγουδανε ακομα με λιγη αγαπη και προδερμ (καλα ο mxersraz το παραεκανε, πλεον μιλαμε για αρρωστημενη σχεση παθους αλλα ο καθενας οπως την βρισκει, δεν κρινουμε ανωμαλιες εδω )
Το τζεταρισμα πλεον ειναι πιο κοντα στο αποδεκτο, αλλα ακομα φαρ φρομ ιτ, εχει περιθωρια για να γινει πολυ καλυτερο. Προσωπικη εμπειρια με τα καρμπς ειναι οτι το μεγαλυτερο butt dyno κερδος ερχεται οταν πας απο ενα σχετικα καλα ρυθμισμενο καρμπ στο ιδανικο. Εχει ηδη γινει μπλα μπλα για το τι χρειαζεται ωστε να ερθει το τζετιγνκ στα συγκαλα του οποτε ισως να μπορεσει να το κανει και ο ορεστης μονος του οταν μαζεψει τα ψιψιψονια που του λειπουν.
Το μεκανακι στο θεμα χαντλινγκ απο αναρτησεις ειναι απλα καλυτερο απο οποιοδηποτε μηχανακι υπαρχει προς πωληση αυτη τη στιγμη .+- και δε χωραει καμμια συζητηση ως προς αυτο. Το δε συνολο αυτη τη στιγμη ικανοτατο, και με τις τελικες ρυθμισεις το μηχανακι σε γκαζια μονο θα μπορει να παιζει στα ισια ολα τα καινουρια μηχανακια της κατηγοριας αυτη τη στιγμη. Εγω εχω να πω μονο μπραβο για τον mxersraz που πηρε την αποφαση να προχωρισει με αυτες τις μοντες και να καταληξει σε ενα φανταστικο αποτελεσμα. Λιγοι δυστυχως εξακολουθουν να τα κανουν αυτα ακομα.
Ρε παιδιά...... Κοιτάτε μη φάτε κανα μόνιμο ban μ'αυτά που γράφετε και μπλέξω εγώ μετά, κανονίστε!!Ως υπευθυνος της ευρυθμης λειτουργιας της καυσης στο μηχανακι του ορεστη εχω να πω πως το εργαλειο δε παιζεται. Η συνταγη χορταστικο μοτερ με καλοσχεδιασμενο πλαισιο-γεωμετρια, θεομακρο ψαλιδι με μοχλικο και τοπ αναρτησεις στημενες απο τοπ επαγγελματιες του ειδους πραγματικα δεν εχει αντιπαλο. Οτιδηποτε αλλο εχω καβαλησει σε μεγαλο ονοφ απο χτες φανταζει αχαρο, αδικαιολογητα περιπλοκο και ερασιτεχνικο.
Φιλε ορεστη με τα οσα σκαμπαζω απο δικυκλα πιστευω πως εχεις κανει επιλογη ματ. Η αφρικανα που δεν την ειχα σε υποληψη αποδεικνυεται εξαιρετικα καλοσχεδιασμενη βαση για να στηθει πολυ σοβαρο εργαλειο και σε τιμη που ενω φανταζει εκ πρωτης οψεως υψηλη, ειναι τελικα φοβερο vfm. Και λαστ μπατ νοτ λιστ, χαιρομαι πολυ που σε γνωρισα, η καλλιτερη εκπληξη απ ολες! Επειδη μαλιστα πορωθηκα με το μηχανακι, κανονισε να παρεις τα νεα ζιγκλερια και να ξαναπερασεις asap ωστε να γινει boano 100%
ΖΗΛΕΥΩ
Το ξέρω ρε μπαγάσα ότι κρυφό ζηλεύεις αλλά δεν στο πουλάω...αυτες οι μετατροπες ειναι για μοτοσυκλετες οχι για μηχανακια...
Καλα, θα σταματησω να γραφω και θα στελνω μονο βιντεο!Ρε παιδιά...... Κοιτάτε μη φάτε κανα μόνιμο ban μ'αυτά που γράφετε και μπλέξω εγώ μετά, κανονίστε!!
Ως υπευθυνος της ευρυθμης λειτουργιας της καυσης στο μηχανακι του ορεστη εχω να πω πως το εργαλειο δε παιζεται. Η συνταγη χορταστικο μοτερ με καλοσχεδιασμενο πλαισιο-γεωμετρια, θεομακρο ψαλιδι με μοχλικο και τοπ αναρτησεις στημενες απο τοπ επαγγελματιες του ειδους πραγματικα δεν εχει αντιπαλο. Οτιδηποτε αλλο εχω καβαλησει σε μεγαλο ονοφ απο χτες φανταζει αχαρο, αδικαιολογητα περιπλοκο και ερασιτεχνικο.
Φιλε ορεστη με τα οσα σκαμπαζω απο δικυκλα πιστευω πως εχεις κανει επιλογη ματ. Η αφρικανα που δεν την ειχα σε υποληψη αποδεικνυεται εξαιρετικα καλοσχεδιασμενη βαση για να στηθει πολυ σοβαρο εργαλειο και σε τιμη που ενω φανταζει εκ πρωτης οψεως υψηλη, ειναι τελικα φοβερο vfm. Και λαστ μπατ νοτ λιστ, χαιρομαι πολυ που σε γνωρισα, η καλλιτερη εκπληξη απ ολες! Επειδη μαλιστα πορωθηκα με το μηχανακι, κανονισε να παρεις τα νεα ζιγκλερια και να ξαναπερασεις asap ωστε να γινει boano 100%
ΖΗΛΕΥΩ
Λες να είχε λόγους τελικά ο Μποάνος που αφοσιώθηκε στα ταπεινά αφρικανάκια και να μην είναι απλά εμμονικός? Χμμμμμ.....Καλα, θα σταματησω να γραφω και θα στελνω μονο βιντεο!
Πολυ κριμα που σταματησε να υποστηριζεται το αφρικανακι. Αν εχεις κρατησει καποιο αρχειο Ορεστη ισως θα μπορουσες να γραψεις τι ανταλλακτικα χρειαστηκες για το overhaul του μοτερ? Βαζε το καλλιτερο συνθετικο λαδι που μπορεις να βρεις ωστε να ζησει το μοτερακι οσο το δυνατον περισσοτερο! Γραναζι 2ας τελικα βρηκες καινουργιο η 2ο χερι?Λες να είχε λόγους τελικά ο Μποάνος που αφοσιώθηκε στα ταπεινά αφρικανάκια και να μην είναι απλά εμμονικός? Χμμμμμ.....
Όπως συζητούσαμε και κατ ιδίαν με τον Άγι, είναι εξαιρετικά δύσκολο - έως αδύνατο να εκτιμήσεις τις δυνατότητες ενός στοκ άφρικα (ειδικά τα rd07/a) απλά βλέποντάς το η κάνοντάς το μια σύντομη βόλτα, καθώς η αρχική εντύπωση που σου δίνει είναι οτι πρόκειται για πολυθρόνα... Με την τριβή μαζί του όμως σε διάφορα τερρέν και συνθήκες, ακόμα και στην αρχική του μορφή, αρχίζει να ξεδιπλώνει πολύ ευχάριστες εκπλήξεις, πτυχές και δυνατότητες - δυστυχώς όμως πολύ καλά κρυμένες.
Επί τη ευκαιρία, ας γράψω δυό λόγια για τη δική μου καθαρά εμπειρική αντίληψη πάνω στο θέμα άφρικα, καθώς και ως προς τους λόγους για τους οποίους επέλεξα αυθόρμητα να κρατήσω και να εξελίξω το δικό μου προς αυτή την κατεύθυνση (πέραν του ότι είμαι ανώμαλος ) με λίγο στόρυ.
Τον καιρό που την πήρα (2013), είχα εμπειρία μόνο από εντούρο μηχανάκια και ελάχιστη από κάποια δανεικά on-off. Αρχικά λοιπόν την πήρα έχοντας στο νου μου all aound ON-off χρήση, με το off να το έχω στο μυαλό μου ως απλούς χωματόδρομους, καθώς είχα και 2ο εντούρο μηχανάκι για όταν ήθελα χώμα και γκάζια.
Επέλεξα τότε αυτό το μηχανάκι για την απλότητα, την πολυμορφικότητά, την ελάχιστη συντήρηση που απαιτούσε, καθώς και για τη διαχρονική όψη του. Η φιλοσοφία του μου θύμιζε έντονα δικύλινδρο, τουριστικό XR, το οποίο και ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα.
(όταν την πήρα μάλιστα ήταν το πιο βιτρίνα άφρικα που πωλούνταν τότε - άσχετα πως την κατάντησα μετά. )
Την πρώτη φορά που το έβαλα χώμα (λίγες βδομάδες μετά που το πήρα), ήταν σε ένα χωμάτινο πιστάκι, τελείως για χαβαλέ προφανώς, αλλά τότε εντελώς απρόσμενα άστραψε το μάτι μου, καθώς βρέθηκα προ μερικών εκπλήξεων...
Προφανώς και στην τότε μορφή της δεν είχε αξιώσεις για σοβαρό χώμα, παρόλα αυτά δεν της το είχα με τιποτα οτι θα μπορούσε να οδηγηθεί με αυτό τον τρόπο σε αυτό το τερρέν και θυμάμαι ακόμα τον έντονο ενθουσιασμό εκείνης της μέρας. Όσο ελέφαντας ήταν εξωτερικά, τόσο εύκολο και καλοζυγιζμένο ήταν.
Από τη μέρα εκείνη λοιπόν, άλλαξε τελείως η οπτική μου για το τι μηχανάκι έχω, όπως άλλαξε επίσης και ο τρόπος που την οδηγούσα από τότε και στο εξής σε όλες τις συνθήκες..
Καθώς όμως άλλαζα συνεχώς τόπο διαμονής και μη μπορόντας να έχω 2 μηχανάκια μαζί μου όπου πήγαινα, άρχισα να κοιτάζω τον χωμάτινο προσανατολισμό της ολοένα και περισσότερο, προσπαθόντας να μπαίνω μόνο με αυτή πλέον λίγο χώμα για να ξεχαρμανιάζω... Αρχικά δηλαδή ο πειραμτισμός για τη βελτίωσή της ήταν θέμα συγκυριών και τυχαίο γεγονός κατά κάποιο τρόπο.
Κάθε μικρή ή μεγάλη αλλαγή που της έκανα όμως, ξεδίπλωνε ακόμα παραπάνω τα αρχικά χωμάτινα γονίδιά της και το πολύ καλό (και δυστυχώς καλά κρυμένο) στήσιμό της.
Κάπου εκεί φάνηκαν όμως ξεκάθαρα και οι μεγάλες αδυναμίες της - κυρίως από τις επιεικώς απαράδεκτες μαμά αναρτήσεις, το μεγάλο βάρος και το αδύναμο μοτέρ της...
Όσο πιο ζωτικά συνέχιζα όμως να τη βελτιώνω, τόσο επιμηκύνονταν τα όρια της προς τις χωμάτινες δυνατότητες και δε φαίνονταν να σταματάνε πουθενά κοντά.
Έχοντας αντέξει παράλληλα τόσες κακουχίες, τούμπες, Ευρώπες, χώμα και σούπερ μάρκετ ως μοναδικό όχημα μετακίνησης χωρίς να έχει ζητήσει το παραμικρό, αποφάσισα πως δεν θα την αντικαταστήσω και θα ψαχτώ σοβαρά στο πως θα στήσω με αυτή ένα χωμάτινο project, φτάνοντας στην τωρινή της μορφή. Και μπορώ πλέον να πω πως νιώθω πολύ ευτυχής και δικαιωμένος για αυτό!
Όπως ανέφερε και ο Άγις παραπάνω, έχουν όλες τις κατάλληλες βάσεις για να γίνουν εξαιρετικά offroad projects με πολύ μεγάλες δυνατότητες, όσο κι αν δε γεμίζουν το μάτι - καθώς με τα χρόνια η αγορά και η honda κουκούλωσαν εντελώς τον αρχικό προσανατολισμό τους, ευτυχώς όμως όχι και την ουσία τους...
Μετά τα παραπάνω και γυρνόντας πάλι στον Boano, έρχεται και δένει η αφοσίωσή του στα άφρικα, καθώς τόσο τα africa rd03, rd04 & rd07, είναι μηχανάκια που εκτός των άλλων, έχουν τρέξει με αξιώσεις στο πάλαι ποτέ Paris-Dakar (ο ίδιος μάλιστα έχει τρέξει και με τα 3), από όπου βέβαια και γεννήθηκαν (με ό,τι αυτό συνεπάγεται), όπως και σε πάρα πολλά άλλα ράλλυ και αγώνες π.χ. Erzberg κλπ. Το οτι κάποιοι αρχαιολάγνοι επιμένουμε να στήνουμε αυτά τα μηχανάκια λοιπόν, δεν είναι καθόλου τυχαίο εν τέλει...
Το μόνο πολύ ζωτικά μελανό σημείο κάποιων άφρικα rd07a είναι το παρακάτω γρανάζι της gamimenis 2ας...... που όμως με οδήγησε γρηγορότερα στη βελτίωση του μοτέρ της. Το κράτησα για να μου θυμίζει οτι μηδέν κακό αμιγές καλού...
(ένα άλλο πολύ μελανό σημείο που αφορά στο σήμερα, είναι οτι η honda σταμάτησε να βγάζει ανταλλακτικά για αυτά, εξαναγκάζοντας τους κατόχους τους αργά η γρήγορα να τις αντικαταστήσουν...)
Αυτά τα λίγα!
Έχω κρατήσει τη λίστα ναι! Θα τα ανεβάσω.Πολυ κριμα που σταματησε να υποστηριζεται το αφρικανακι. Αν εχεις κρατησει καποιο αρχειο Ορεστη ισως θα μπορουσες να γραψεις τι ανταλλακτικα χρειαστηκες για το overhaul του μοτερ? Βαζε το καλλιτερο συνθετικο λαδι που μπορεις να βρεις ωστε να ζησει το μοτερακι οσο το δυνατον περισσοτερο! Γραναζι 2ας τελικα βρηκες καινουργιο η 2ο χερι?