pumba
Μέλος
- Όνομα
- pumba
- Μοτό
-
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αυτο βγαζει νοημα και αρκετα manual απο καρμπς προτεινουν αυτο το πραγμα. Αλλα αυτα τα μανουαλ γραφτηκαν το 70, και επισης τοτε δεν υπηρχε αλλος τροπος να το κανεις, ενω σημερα υπαρχει. Δεν το βρισκω ιδιαιτερα πρακτικο γιατι δεν μπορεις εγγυημενα να εχεις σταθερο/τερμα γκαζι για αρκετη ωρα, και δεν ειναι και πρακτικο απλα να πατας το κιλλ και να σταματας στην ακρη του δρομου να δεις το χρωμα στο μπουζι. Χωρια που σε πολλα μηχανακια, η προσβαση στα μπουζι δεν ειναι καν ευκολη.Ο τρόπος ελέγχου του μπουζί που έλεγαν οι παλιοί (σημάδεμα θέσεων στην γκαζιέρα,σταθερές στροφές είτε ψηλά είτε χαμηλά,σβήσιμο μοτέρ με ταυτόχρονο πάτημα συμπλέκτη κλπ) δεν είναι αποτελεσματικός;
Τελευταία επεξεργασία: