Εννοεί ντεμεκ με τύπου χωμάτινα λάστιχα αλλα για άσφαλτο δηλαδη μπρουταλ αλλα που να ξέρεις εσυ τωρα ........Τι εννοείς scrambler??
Z50j....τελος 70 αρχές 80 είναι!
Το πρώτο μου μηχανάκι και μεγάλος ερωτας
Λογω και καλα ψιλο-χωματινων ελαστικων και ψηλου φτερου αλλα φυσικα για ασφαλτινη χρηση, οπως ειπε ο Φοινικας απο πανουΤι εννοείς scrambler??
Με τακούνια τον εβγαζε η honda....αλλα οι αλήτες της εποχής βάζαμε ασφαλτιναΛογω και καλα ψιλο-χωματινων ελαστικων και ψηλου φτερου αλλα φυσικα για ασφαλτινη χρηση, οπως ειπε ο Φοινικας απο πανου
Η ζωή του μοτοσυκλετιστή ,είναι μονόδρομος(βλ.GS).αυτος ο καγκουρας ο maniac πως και πηρε bmw;;;
Η δική μου η γενιά "ξεκίνησε" με Honda.....και οποιος ήταν τυχερός και είχε μεγαλύτερο αδερφό πιο κάγκουρα .....συνεχιζε με Kawasakiαυτος ο καγκουρας ο maniac πως και πηρε bmw;;;
Έτσι...και 'γω με Honda(CB50) ξεκίνησα...και επειδή είχα μπαμπά με BMW (R69) κάποια στιγμήΗ δική μου η γενιά "ξεκίνησε" με Honda.....και οποιος ήταν τυχερός και είχε μεγαλύτερο αδερφό πιο κάγκουρα .....συνεχιζε με Kawasaki
Αλλά όλοι είχανε ίδια αφετηρία
το ειχα διαβασει κωστα στο Μοτο.....τα εγραφε και το ζουσαΣε κάποιο από τα 36άωρα που είχα κάνει με τον Πήγασο ,με ρώταγε ένας παΠΠούλης με GS (σαν τον μπαρμπαΚώτσο καλή του ώρα)
"Δεν είναι κουραστικό ρε φίλε το μονοκύλινδρο σε τόσα πολλά χλμ/μέρα ;"
Εκείνη τη στιγμή ακριβώς ,παρκάριζε δίπλα μας ένας Τυπάρας ,που έκανε εκείνο το 36άωρο με...μπόμπο.
Αντί απάντησης ,Τον έδειξα με το βλέμα μου στον "μονοδρομικό" αναβάτη.
Δεν θυμάμαι το όνομα του "Μπόμπου" ,αλλά ήταν τεράστιος σωματικά κ ψυχικά.
Είχε γράψει κ στο περιοδικό Μοτό την εμπειρία του.
Περνάω 2η εφηβεία αυτή την περίοδο ,γι'αυτό σιγοντάρω τα νιάτα.Καλά οι πιτσιρικαδες.....αλλα εσύ βρε γατούλη, θα έπρεπε να ξέρεις ότι τα μηχανάκια αυτά ήταν life -style τοτενες
Στην περιοχή της Νέας Σμύρνης υπήρχαμε η συμμορία των 8 μπομπων, η συμμορία με τα 4 dax και τα "ρέστα" με τα παπια( δεν σταύρωσαν ποτέ γκομενάκι στην πλατεια)
Αν αρχίσω να λέω τι κάναμε τότε....δεν θα τελειώσω ποτέ!
Αυτό που θα μου μείνει βεβαια, είναι η κ@λοφαρδια που είχαμε και ζήσαμε οι περισσότεροι, γιατί από εξοπλισμό ασφάλειας....γιοκ!
Το ξανάπα.2 z , 1 chally , 1 glx, όλα τελείως εργοστασιακά
Αυτό με την κ@λοφαρδια ξανά πέστο !!!
Αν δε με απατά η μνήμη μου, πρέπει να ήταν ο Μάλαμας Αλεξανδρίδης.Σε κάποιο από τα 36άωρα που είχα κάνει με τον Πήγασο ,με ρώταγε ένας παΠΠούλης με GS (σαν τον μπαρμπαΚώτσο καλή του ώρα)
"Δεν είναι κουραστικό ρε φίλε το μονοκύλινδρο σε τόσα πολλά χλμ/μέρα ;"
Εκείνη τη στιγμή ακριβώς ,παρκάριζε δίπλα μας ένας Τυπάρας ,που έκανε εκείνο το 36άωρο με...μπόμπο.
Αντί απάντησης ,Τον έδειξα με το βλέμα μου στον "μονοδρομικό" αναβάτη.
Δεν θυμάμαι το όνομα του "Μπόμπου" ,αλλά ήταν τεράστιος σωματικά κ ψυχικά.
Είχε γράψει κ στο περιοδικό Μοτό την εμπειρία του.
Κόκκινο βρε Κώστα κόκκινο !!!!!!!!!........Βουαλα....
Το μακρινό 1981....72 κυβικά και κεφαλή με yosimura εκκεντροφορο, 3αρι σαζμαν αλλά αμπραγιαζ από ss.
Καρμπυρατερ 24 από 400cb four και εξάτμιση από σκαραβαιο!
Νικελωμενο όλο...γιατι ο μπαμπάς είχε νικελωτηριο!
Αμορτισέρ μαρτζοκι και λάστιχα metzeler!
Δεν θυμάμαι το γραναζωμα που του είχα κάνει....αλλα πήγαινε παντού 110 χλμ!
Ανηφόρες - κατηφορες και δικαβαλο....
Σηκωνόταν με Τρίτη γκαζια και έχω καμμία 20ρια ράμματα για χάρη Του!
Η φωτο ειναι τραβηγμένη μέσα στο παιδικό μου δωμάτιο....εκει που το έβαζα κάθε βράδυ!
advphone