Ανεμοκάλυψη η τελευταία ζελατίνα (δεν ξέρω αν κουμπώνει στο "αλογάκι της παναγίας" μοντέλο που βρίσκεται σε πιο λογικές τιμές... όχι εδώ εννοείται) είναι ας πούμε ΟΚ, όχι για ταξίδι τύπου στα όρια του XR, για φυσιολογικές συνθήκες τύπου ΕΕ.
Από άνεση, η στοκ σέλα είναι ΟΚ αλλά η ψηλότερη/ράλι μου άρεσε περισσότερο. Δεν έχω ιδέα για τις comfort/PP, δεν μου ταίριαξε αυτή του απλού.
Αν βρεθεί μεταχειρισμένο σε επαρκώς χαμηλή τιμή η περίπτωση "μούτρο ράλι" με καλύτερα φώτα και ανεμοκάλυψη είναι στο παιχνίδι.
Φόρτωμα εμένα με υπερκαλύπτει, δεν έχω ανάγκες "τυπικός GSάκιας με όλη την οικοσκευή του". Παίρνει τις ίδιες αποσκευές με οτιδήποτε άλλο σε Givi, SHAD και ΚΤΜ.
Αυτονομία ρεαλιστικά πλησιάζει τα 400 μέχρι να μείνεις. Το έξτρα ντεπόζιτο Rade μπαίνει σε όλες τις γενιές αν κατάλαβα καλά και είναι σε νορμάλ τιμή για +5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Το κλασικό πρόβλημα των Ελληνικών μεταχειρισμένων υπάρχει, με τους κατόχους 790R να πουλάνε σε τιμές 790 '23 (και όχι σε showroom κατάσταση/εγγύηση). Θα μου πεις άλλες αναρτήσεις και έχεις δίκιο, αλλά δεν δικαιολογεί την κατάσταση στην αγορά, εγώ είμαι βλαμμένος και τις θέλω αλλά άλλος μπορεί να μην νοιάζεται, οπότε περαστικά τους.
'Ολα αυτά που λέω στηρίζονται στο εξωτερικό αν και εφ' όσον. Για την ώρα Ελληνική πινακίδα με τα όσα έχουν ακουστεί εδώ από ανθρώπους που ψώνισαν πρόσφατα απ' έξω απλά δεν αξίζει και τα 890R τα θεωρώ καμένα, δυστυχώς γιατί σαν σύνολο είναι το ελαφρύτερο "δυνατότητες GSA σε μεσαίο μέγεθος" που υπάρχει στην αγορά. Μέχρι το KOVE 800, αν έρθει ποτέ και αν είναι αυτό που διαβάζουμε.
Και για αυτό η επόμενη καλύτερη λύση είναι Africa 1100L με acerbis (ευελπιστώ ότι θα βγει και για το μοντέλο 24 δηλαδή). Ακριβώς ίδιο αποτέλεσμα με πιθανότατα καλύτερη οθόνη, με πέναλτι σε κιλά.