Αυτό! Συν το εύρος των ελαστικών που θα είναι πιο πλούσιο για μια τέτοια μοτοσυκλέτα.οπτικα προτιμω τον 17ρι πισω γιατι αφηνει μεγαλυτερο κενο κατω απο τη σελλα που οπτικα μ'αρεζει περισσοτερο...
Αυτό! Συν το εύρος των ελαστικών που θα είναι πιο πλούσιο για μια τέτοια μοτοσυκλέτα.οπτικα προτιμω τον 17ρι πισω γιατι αφηνει μεγαλυτερο κενο κατω απο τη σελλα που οπτικα μ'αρεζει περισσοτερο...
Λένε ότι βγαλαν καινούριο ινλαην2 μοτέρ.ποιος εχασε τα 75 άλογα για να τα βρει η χοντα
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω πέραν του χώματος στην διάσταση του πίσω θα παίξει ρόλο και η δύναμη που θα έχει το μοτέρ .Για εμένα οι πραγματικές ανάγκες του μεγάλου πλήθους της αγοράς είναι για 19/17. Το 21/18 εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένη χρήση και έχει μεγάλη απώλεια απόλαυσης στο δρόμο που είναι και ποσοστιαία η μεγαλύτερη χρήση. Από εκεί και πέρα, ζύγισμα και αναρτήσεις επίσης σημαντικά.
Βαράτε άφοβα,
Τι Απώλεια απολαύσεις έχει ακριβώς ; Υστερεί από των 19 σε μια κλήση σε ένα πλαγιασμα ; Ή τι ;Για εμένα οι πραγματικές ανάγκες του μεγάλου πλήθους της αγοράς είναι για 19/17. Το 21/18 εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένη χρήση και έχει μεγάλη απώλεια απόλαυσης στο δρόμο που είναι και ποσοστιαία η μεγαλύτερη χρήση. Από εκεί και πέρα, ζύγισμα και αναρτήσεις επίσης σημαντικά.
Βαράτε άφοβα,
Ποτέ μη συγκρίνεις μοτοσυκλέτες με τη δική σου. Είναι όλο το νευρομυικό σου σύστημα προσαρμοσμένο σε αυτήν.Τι Απώλεια απολαύσεις έχει ακριβώς ; Υστερεί από των 19 σε μια κλήση σε ένα πλαγιασμα ; Ή τι ;
Δεν ρωτάω επικριτικά σαφώς . Και οι 2 μου μηχανές είχανε 21 μπροστά . Έχω οδηγήσει μόνο το nc750 με διαφορετικό μπροστά τροχό και στην δίκη μου τότε ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια
Well said.Δεν ξέρω τι λέτε για 21 ή 19, για 200mm ανάρτηση ή 180, για nc με versys...
Εγώ βλέπω έναν δυνατό παίκτη σε μία μεγάλη κατηγορία αγοραστικού κοινού...
Έχει πάνω του παραπομπή στην ιστορία, σύγχρονες γραμμές, σωστό μέγεθος και το όνομα που θα του επιτρέψουν αξιόλογη πορεία πωλήσεων...
Συμφωνώ!Δεν ξέρω τι λέτε για 21 ή 19, για 200mm ανάρτηση ή 180, για nc με versys...
Εγώ βλέπω έναν δυνατό παίκτη σε μία μεγάλη κατηγορία αγοραστικού κοινού...
Έχει πάνω του παραπομπή στην ιστορία, σύγχρονες γραμμές, σωστό μέγεθος και το όνομα που θα του επιτρέψουν αξιόλογη πορεία πωλήσεων...
Καλά και το 660 ειχε πάτο αναρτήσεις, και όταν είχα προπαραγγειλει το Τ-7 ήμουν προετοιμασμενος ότι θα χρειαστεί αναρτήσεις, αλλά όταν ήρθε το μόνο που χρειάστηκε ( για τις δικές μου ανάγκες και δυνατότητες) ήταν ένα σκληρότερο ελατήριο πίσω.Τρανσαλπ σημαίνει πάτος αναρτήσεις όμως, κατά παράδοση της Χόντα, σε μια αγορά που Τ7 και Τουαρέγκ έχουν βάλει ψηλά το όριο.
Κυρίαρχος ρουλς....Επίσης η Honda εκτός από το XL750 Transalp, μεταξύ άλλων έχει κατοχυρώσει και το λογότυπο ΝΧ.
Yπάρχει δηλαδή και το σενάριο το Transalp να είναι το πιο ασφαλτινο, και να βγει λίγο αργότερα ένα πιο χωμάτινο NX 750
Αυτό είπα και εγώ μόλις το είδα…χάθηκε να του φορέσουν τα μούτρα του 1000;;Άσχημο ργμτ, χάθηκε να φέρνει στο Άφρικα?