μετα το σαββατοκυριακο στα αγραφα,και αλλο ενα σουκου ανεβα κατεβα αθηνα και το πρωτο λεβελ στο σχολειο του σπανου,μπορω να πω πως σχηματισα μια ολοκληρωμενη αποψη για το κλε.
οκ μετα το στρωμ η συγκριση στην ανεση,στο πως ταξιδευουν κλπ δεν γινεται να ειναι δικαιη,ομως το μηχανακι εχει κρυφες χαρες.
στον επαρχιακο,οσο το εδαφος δεν εχει μεγαλες ανηφορικες κλισεις,ειναι μια χαρα.ειναι να μην σου τυχει σε σφιχτο ανηφορικο κομματι κανα φορτηγο και πρεπει αναμεσα απο δυο φουρκετες να προσπερασεις.εκει θελει καμποση φορα.
στο χωμα,παροτι δεν ειναι κανα τρελα χωματινο μηχανακι,ειναι σαφως πιο ελαφρυ και μαζεμενο απο το στρωμ και περνας πολυ καλυτερα μαζι του.
παροτι ειχα φορτωμενες σκηνες κλπ,δεν με προβληματισε καπου.μεγαλη μεγαλη διαφορα ειδα οσον αφορα τον 21 μπροστα σε σχεση με τον 19 του στρωμ.
οσον αφορα την εθνικη,στο πηγαινε προς αθηνα το πηγαμε σχεδον ολο παλιο οποτε ηταν οκ.στο γυρισμο μπηκαμε αττικη οδο και το πηγαμε ολο νεα εθνικη για να φυγουν τα χλμ.
ταξιδευαμε με 120 σταθερα για να ειναι ανετο το μηχανακι.του εκανα ενα ανοιγμα μεχρι τα 160 και οκ αποτα 140-150 και πανω νιωθεις οτι παει οπως να ναι.
εν κατακλειδι,αν θες ενα φθηνο μηχανακι,να κανεις λιγο απο ολα,και δεν θες να πας σε μηχανακι του 95 (αν και η τεχνολογια τους ειναι ιδια) με περιπου 1500 ευρω που βρισκεται η τιμη τους,ειναι μια χαρα.αρκει να ξερεις οτι θα κανεις καποιες παραχωρησεις στην εθνικη.
αυτο που πηρα,ειχε αρκετα εξτρα (καγκελα,βαλιτσες,ζελατινες,μαρσπιε,χουφτες κλπ) το μονο που εκανα ειναι να βαλω 7 χιλιοστα κοντυτερα dogbones και να παραγγειλω κατι ψιλολογια απο κινα παροχη ρευματος,προβολακια που δεν ξερω αν θα τα βαλω τελικα.