mAthosalas
I love my GS
Δυστυχως στο βουνο,πιο πιθανο ειναι το σκισιμο απο κροκαλα ή φυτευτη πετρα,ακομα πιο πιθανο ειναι να σπασει η βαση της βαλβιδας παρά να πατησεις καρφι...και σε αυτες τις περιπτωσεις,το κορδονι ειναι αχρηστο,απλα θα μεινεις εκει ή στην καλυτερη θα αφησεις τη μηχανη εκει.Για μένα ποιό καλά είναι τα tubeless και στο χώμα,γιατί με ενα κορδόνι καθαρίζεις ποιό εύκολα και ποιό γρήγορα.
Αν σκιστεί το λάστιχο τότε του βάζεις μια σαμπρέλα και συνεχίζεις το ταξίδι σου.
Τελευταια φορα που μου κλαταρισε το ελαστικο,η σαμπρελα ειχε δυο γραμμες σκισιμο απο χτυπημα σε πετρα...ηταν αδυνατη η επιδιορθωση της...
Για μενα,οι περιπτωσεις οπως το παλιο Caponord ή τα GSA,που διαθετουν tubeless λαστιχο φορεμενο πανω σε ακτινωτη ζαντα ειναι πολυ καλη λυση για ΜΙΚΤΗ χρηση...Με την προϋποθεση να συμβιβαστεις οτι με ενα σκισιμο στο βουνο,θα εχεις θεμα...ειδικά ομως αν ΔΕΝ τα σκιζεις στα χωματα,τετοια OnOff ειναι ισως η ιδανικη λυση,απο θεμα ζαντα-ελαστικο.
Ομως υπαρχει και το αλλο "κοινο",οι τρελλαμενοι με τα χωματα...και δε μιλαω για τα μικρα κατσικια οπου εκει ειναι συντριπτικη επιλογη των εταιρειων το σαμπρελατο λαστιχο με ακτινες.Μιλαω για τα μεσαια και μεγαλα OnOff που θελουν ή γνωριζουν ή γουσταρουν να μπαινουν πιο αξιολογο και βαρυ χωμα...Εκει επιλογες οπως ΚΤΜ 950/990 ,ΒΜW F800GS , Honda Transalp/Africa κλπ...ειναι ακτινα στον τροχο με σαμπρελατο ελαστικο.Γιατι εδω αντιστρεφεται η αναγκη αλλαγης ελαστικου στο βουνο και εχεις πιο ευκολη υποθεση να αλλαξεις μια σαμπρελα και να συνεχισεις το ταξιδι ή τη βολτα σου,παρα να αφησεις ολο το μηχανακι εκει αν σκιστει το λαστιχο...Σαφως και στην κινηση με μεγαλες ΜΩΤ 180+ εχουν ενα ρισκο κλαταρισματος ξαφνικου,αλλά ειναι ελαχιστες οι πιθανοτητες(υπαρκτες ομως)...Αλλωστε η σαμπρελα σημερα ειναι καλυτερης αντοχης και ποιοτητας στα μεγαλα OnOff...
Σιγουρα για ολες τις μοτοσυκλετες ειναι αρκετα ευκολη η αλλαγη απο tubeless σε σαμπρελατο τροχο...καθενας εχει και αυτη την επιλογη αν τρωγεται.
Απο την αλλη ειναι και θεμα τυχης/ατυχιας με ποιο τροπο θα σκασει ενα ελαστικο.Ουτε τα tubeless ουτε τα σαμπρελατα ειναι 100% σιγουρα σε καθε περιπτωση.
Προφανως λοιπον,οπως το βλεπω εγω,ειναι θεμα καθενος τι θελει για τη μοτοσυκλετα του αλλά και ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ.Διαλεγεις και παιρνεις