Συμπληρώνεις παραφλού έπειτα ή μήπως είχες βάλει περισσότερο από το κανονικό?Μακάρι γιατί εμένα μου φαίνεται για ακριβή ζημιά
Συμπληρώνεις παραφλού έπειτα ή μήπως είχες βάλει περισσότερο από το κανονικό?Μακάρι γιατί εμένα μου φαίνεται για ακριβή ζημιά
Και εμενα μου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα... Αλλαξα ταπα στην αρχη και μετα θερμοστάτη. Ετυχε και ηταν και τα 2 offΔεν το έχω πειράξει καθόλου,άνοιξα μόνο το καπακι του δοχείου για να δω ότι έχει μέσα υγρό.
Περιμένω τώρα να έρθουν τα φιλτρα για να πάω για σερβις και είπα ν κάνουμε και μια εξαέρωση και αλλαγή παραφλου
Τάσο σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.Και εμενα μου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα... Αλλαξα ταπα στην αρχη και μετα θερμοστάτη. Ετυχε και ηταν και τα 2 off
Καταρχας,οπως εισαι κρυος σβηστος ζουπα τον πανω σωληνα του νερου τον χοντρο (δεξια που βγαινουν απο το ψυγείο) και δες αν σου γυρνάει το νερο στο δοχειο διαστολης. Κανονικα δεν πρεπει, αν στο γυρναει πας για ταπα ψυγειου. (λεγοντας γυρνάει εννοω αν ζουπώντας τους σωληνες του ψυγείου ακους η βλέπεις να γεμιζει εστω κ λιγο το δοχειο διαστολης).
Αφου την αλλαξα συνεχισε παλι να πεταει νερο αλλα πιο σπανια. Θερμοστατης βγηκε 2 κομματια (ο οποιος ειναι μέσα στο ψυγείο).
Και συμβουλη, αν το εχεις παρει πρόσφατα το μηχανακι, κανε μια κληση σε μια BMW δωσε το πλαισιο σου και ρώτα τους αν εκρεμμεί καμια ανάκληση.
Επίσης η μηχανή δεν έχει πάει ποτέ πάνω απο 4 μπάρες,ο ανεμιστήρας δουλεύει όπως δούλευε και πριν κάνει το πρόβλημα.(δεν ξέρω εαν βοηθάει αυτό)Και εμενα μου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα... Αλλαξα ταπα στην αρχη και μετα θερμοστάτη. Ετυχε και ηταν και τα 2 off
Καταρχας,οπως εισαι κρυος σβηστος ζουπα τον πανω σωληνα του νερου τον χοντρο (δεξια που βγαινουν απο το ψυγείο) και δες αν σου γυρνάει το νερο στο δοχειο διαστολης. Κανονικα δεν πρεπει, αν στο γυρναει πας για ταπα ψυγειου. (λεγοντας γυρνάει εννοω αν ζουπώντας τους σωληνες του ψυγείου ακους η βλέπεις να γεμιζει εστω κ λιγο το δοχειο διαστολης).
Αφου την αλλαξα συνεχισε παλι να πεταει νερο αλλα πιο σπανια. Θερμοστατης βγηκε 2 κομματια (ο οποιος ειναι μέσα στο ψυγείο).
Και συμβουλη, αν το εχεις παρει πρόσφατα το μηχανακι, κανε μια κληση σε μια BMW δωσε το πλαισιο σου και ρώτα τους αν εκρεμμεί καμια ανάκληση.
Ναι,αυτό γίνεται πηγαίνει στο δοχείο διαστολής, ενώ όταν είναι κρύα η μηχανή είναι μια χαρά η στάθμη.η τάπα έχει ελατήριο που κρατάει συγκεκριμένη πίεση στο κύκλωμα. Αν ανέβει η πίεση πάνω απο το όριο τότε ανοίγει και αφήνει
μια μικρή ποσότητα ψυκτικού προς το δοχείο. Μάλλον η δικιά σου χάλασε και αφήνει ψυκτικό συνεχώς προς το δοχείο και υπερχειλίζει.
Εάν δεν έχεις συμπληρώσει παραφλού μετά τις διαρροές μην βιαστείς να αλλάξεις τάπα.Ναι,αυτό γίνεται πηγαίνει στο δοχείο διαστολής, ενώ όταν είναι κρύα η μηχανή είναι μια χαρά η στάθμη.
Θα παραγγείλω τώρα την τάπα από τον Παπανικολάου και θα την πάω για τοποθέτηση μαζί με λάδια και φιλτρα που έχω δρομολογήσει.
Ναι αυτό είναι το σύνηθες.Μου έχει τυχει σε άλλη μοτοσυκλέτα παλιότερα να έχει χαλάσει η τάπα και να μου στέλνει παραφλού πολύ στο διαστολής και απο εκεί στο δρόμο και να μου αδειάζει το ψυγείο!
Το θέμα είναι πως δεν το έχει κάνει μια φορά, αλλά 3-4.Εάν δεν έχεις συμπληρώσει παραφλού μετά τις διαρροές μην βιαστείς να αλλάξεις τάπα.
Πολύ πιθανό να είχε περισσότερο από ότι χρειαζόταν και κατά κάποιο τρόπο το απέβαλε.
Συμβαίνει αυτό και είναι φυσιολογικό.
Παρακολούθησε το.
Η μάρκα που δεν παθαίνει ποτέ τίποτα!!Ναι αυτό είναι το σύνηθες.
Έλα πες και την μάρκα μην ντρέπεσαι...
Αλλά εάν δεν έχει συμπληρώσει είναι πιθανόν να είχε περισσότερο μέσα οπότε το έβγαλε...
Και το αερόψυκτο θέλει την προσοχή του!!!Να γιατί αερόψυκτο μποξέρ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ε εντάξει δεν είναι το ίδιο , βάζεις το σκύλο και κατουράει το μποξέρ κ έφυγεςΚαι το αερόψυκτο θέλει την προσοχή του!!!
Μετά από χώμα πχ, αν έχει χτιστεί από λάσπες (που συνήθως χτίζεται) μετά, όχι ψυκτρες δεν "δουλεύουν", όχι απαγωγή θερμότητας δεν γίνεται....
Μιλαω για αρκετή λάσπη όμως, όχι.... πιτσιλιές!!!!
Όλα έχουν τα συν και τα πλην τους!!!
Πίεσα τα σωληνάκια Τάσο και όντως κάνει ήχο και ανεβαίνει η σταθμη.Επισης μιας και δεν εχω δει να αναφερεται πουθενα... Οσοι χρησιμοποιειτε το συγκεκριμενο μηχανακι αρκετο χωμα, εχετε το νου σας στο βεντιλατερ, μην εχει σκαλωσει κανα πετραδακι και το μπλοκαρει. Μου εχει τυχει 3 φορες. Δεν το ειχα παρει πρεφα με αποτελεσμα,καποια στιγμη μετα την βολτα μεσα σε κινηση που ηταν να αναψει το βεντιλατερ δεν αναψε με αποτελεσμα να αναψουν check engine, θαυμαστικα τριγωνα πανοραματος. Κλπ κλπ. Αν αναψει το βεντιλατερ σβηνουν τα τσεκ. Οποτε αυτο που κανω, μετα το χωμα, βαζω χερι στην φτερωτη να δω αν ειναι ελευθερη.
Η μια φορα εγινε και σε βροχη (πολυ βροχη ομως, ολη μερα), ασφαλτο, αλλα αυτην την βρώμικη την ασφαλτο. Οποτε το νερο κ η βρωμια εχτισε το βεντιλατερ εκει που επρεπε κ παλι ειχε κολλησει...